Yellowjackets

Svar
Shabelle

Yellowjackets

Legg inn av Shabelle »

Sendes på paramount+, men 10 episoder i sesong 1. (Man kan vel få gratis prøve-abmnt? for å se? - Paramount+ er inkludert i strim som er gratis i 7 dager).

Jeg så 8 episoder i slengen i går, og er ferdig med 9 nå.

Anbefales!

Jeg synes dette var en rar, men spennende serie. Jeg har igjen siste episode nå, men leste at det kommer en sesong 2 snart.

Tanker/meninger om serien?

BioDex

Legg inn av BioDex »

Strålende serie. Liker godt den vekslingen mellom det som skjedde i 1996 og det som skjer i nåtiden. Mange flotte karakterer fra begge periodene, og Misty er min personlige favoritt. En herlig crazy fuckin bitch :mrgreen: Cristina Ricci som spiller nåtidens utgave er jo bare helt fantastisk i rollen. Ser veldig fram til sesong 2, men det blir nok ikke før i november/desember.

Zarzio

Legg inn av Zarzio »

Enig.Spennende serie med herlig mystikk og karakterer. Misty er fantastisk i både gammel og ny "versjon". Mye bra skuespill og man blir veldig nysgjerrig på hva som har skjedd og hva som kommer til å se. Gleder meg til sesong 2.

Det er også veldig mange frampek osv. hvis man følger nøye med gjennom sesongen..veldig gjennomført serie.

Shabelle

Legg inn av Shabelle »

Absolutt! Denne serien er overraskende god! Trodde vi skulle få vite mer i sesong 1 ang hva som skjedde osv.

Legger Paramount ut alle episoder på en gang? Eller blir det en og en?

Jeg ser sesongen på nytt nå og ser hintene

Shabelle

Legg inn av Shabelle »

For dere som har sett hele sesongen

Denne scenen
knuste hjertet mitt! Trodde virkelig ikke det var slik hun døde...

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Jeg syns sesong 1 var ganske kjedelig. Men så er jo det dette med cliffhangers da, så jeg kommer nok til å se(eller begynne) på sesong 2 for å se om det tar seg opp. Ellers tenker jeg at Shabelle kanskje burde legge inn den YT-videoen med spoilerfunksjonen for å ikke ødelegge for de som ikke er ferdig med sesong 1:)

BioDex

Legg inn av BioDex »

Er mange morsomme scener i serien;


VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Akkurat ferdig med sesong 1, starter umiddelbart på sesong 2.
Jeg syntes den er veldig bra. Dog har jeg nok en greie for akkurat teamaet "overleve" i villmarken og med en gjeng ungdommer blir det endre bedre.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

VivaLV skrev: fre mai 26, 2023 11:00 pm Akkurat ferdig med sesong 1, starter umiddelbart på sesong 2.
Jeg syntes den er veldig bra. Dog har jeg nok en greie for akkurat teamaet "overleve" i villmarken og med en gjeng ungdommer blir det endre bedre.
Syntes den er veldig bra, quirky, morsomme karakterer og fullstendig batshit crazy story som tar av enda mer i sesong 2 :)

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Season finale nå i dag. 2-3-4 dager forsinkelse til USA??? Mange misfornøyde med det på diverse forum.
Holder fremdeles koken. Dog litt mer usikker på om de klarer å finne plot til de 3 neste sesongene.
Vistnok planlagt 5 sesonger.

SPOILERE HVIS MAN IKKE HAR SETT HELE SESONGEN
SPOILERE HVIS MAN IKKE HAR SETT HELE SESONGEN
SPOILERE HVIS MAN IKKE HAR SETT HELE SESONGEN
Er det 9 de er igjen nå + treneren? Så har vi sett at 6+Travis har overlevd. Jeg antar at det er ytterligere 1-2 som har overlevd som vi ikke har sett i serien nåtid enda.
Typisk f.eks. treneren.

Ikke så ofte de bruker de, men de digitale effektene ser litt billige ut. Og plotet beveger seg jo enkelte ganger inn i farsesjangeren.
Det er kanskje ikke så lett å få til i praksis og be unge jenter slanke seg, men de ville kanskje i virkeligheten sett tynnere ut og enda mer sjuskete.
Dog er det ting med alle serier, så fremdeles terningskast 5 fra meg.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Ser virkelig ikke hvordan de skal holde på i tre sesonger til, hvis planen er totalt fem sesonger.

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Gjelder ikke det egentlig de fleste serier da.
Prison Break, Lost osv. osv. osv. Dog tapte vel også nettopp mange av de seg gradvis da.
Ofte går man jo ned på antall episoder også da.
Var jo en mindre episode sesong 2 enn sesong 1.

Ser for meg at sesong 3 og sesong 4 vil være fra villmarka. Men sesong 5 også vil være fra den perioden de kom hjem fra villmarka.

Og så er det jo garantert noen som har overlevd her som vi ikke enda har oversikt. F.eks. han treneren. Sikkert en hel sesong som bare vil handle om han.
Og så kan de jo hende de fletter inn en historie om den personen som har bodd der før og hva som skjedde med han.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»