Alpint 2022: Lagkonkurranse (19/2)

Svar
Brukeravatar
Team Ingebrigtsen
Innlegg: 1081
Sted: Kongsberg

Re: Alpint 2022: Lagkonkurranse (19/2)

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

sexxes skrev: søn feb 20, 2022 6:27 am
Team Ingebrigtsen skrev: søn feb 20, 2022 5:53 am
LBJ91 skrev: søn feb 20, 2022 3:44 am Imponerende av Fredheim/Stiansen å være så clueless som det de er
Også litt imponerende at noen av dere orker å høre på den duoen gjennom OL. For min del var det NRK Radio, danske TV og uten lyd da man allerede på første øvelse i alpint fant ut at denne duoen ikke har forbedret seg noe som helst denne gangen heller. Når jeg så denne i opptak var jeg aldri tvil om at å se den uten lyd var bedre enn lyd med de nevnte.
Jeg er faktisk imponert, eller det er kanskje ikke rette ordet, over hvor mye folk klarer å irritere seg over kommentatorene. Jeg har ikke hatt problemer med å nyte sendingene. Sett på dansk TV i reklamepausene, samt at de ofte sendte til siste var i mål. Dog litt mye "lille smule." Har egentlig inntrykk av at en del har gått glipp mye av det som skjer fordi de har hengt seg opp I kommentatorene.
Ja, det er litt rart å fortsette å høre på noe som irriterer, som sagt mange andre muligheter…

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

Det var litt fascinerende å høre hvor dårlig Fredheim/Stiansen hang med til tider- men ikke noe som distraherte meg 🙂

Ble veldig mye "det hørte jeg ikke" / "det fikk jeg ikke med meg" samt flere ganger de ble overrumplet over hvem som gikk videre- så kommenteringen må opp på et helt annet nivå om TVNorge ska fortsette å ha OL...

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

...ellers en flott bronse til laget 😊 4 alpinmedaljer- og herrene med medaljer i 4 av sine 6 øvelser (synd med storslalåm og utfor)

Ellers en kuriositet at tidenes dårligste OL i Calgary 1988 (0 Gull) var siste gang uten norsk alpin-Gull- før det skjer igjen i 2022 etter tidenes beste OL med 16 Gull. Så...

1992: Kjetil André Aamodt- Super-G
1992: Finn Christian Jagge- Slalåm
1994: Lasse Kjus- Kombinasjon
1998: Hans Petter Buraas- Slalåm
2002: Kjetil André Aamodt- Super-G
2002: Kjetil André Aamodt- Kombinasjon
2006: Kjetil André Aamodt- Super-G
2010: Aksel Lund Svindal- Super-G
2014: Kjetil Jansrud- Super-G
2018: Aksel Lund Svindal- Utfor

Tusen tusen takk for en uforglemmelig Gullrekke!

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Allikevel er det kanskje i alpint vi er minst bekymret for fremtiden (pr i dag).

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Michael Matt får gull selvom han kun var reserve idag?

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

JODDEMM skrev: søn feb 20, 2022 12:17 pm Det var litt fascinerende å høre hvor dårlig Fredheim/Stiansen hang med til tider- men ikke noe som distraherte meg 🙂

Ble veldig mye "det hørte jeg ikke" / "det fikk jeg ikke med meg" samt flere ganger de ble overrumplet over hvem som gikk videre- så kommenteringen må opp på et helt annet nivå om TVNorge ska fortsette å ha OL...
Hører på britisk kommentator nå. Han er entusiastisk det skal han ha, men der stopper det :)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «OL»