Winnipeg Jets

Svar
Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Re: Winnipeg Jets

Legg inn av TAdams6 »

Det spekuleres og det spekuleres
Scheifele og Boston?
Dubois trades under draften?
Forlenge med Hellebuyck?
Wheeler sin siste uke i Winnipeg?

De neste 5 dagene gir mange svar


Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Lambert får masse ros


Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Nå kjenner ikke jeg til Jets godt, men det virker som om at de endelig gjør det rette.

Wheeler er en type som må ut ser det ut til. Selv om det blir sagt mye bra om han, kommer man ikke unna at garderoben har fremstått som ganske toxic fra utsiden under hans tid som kaptein. Det at han har blitt fratatt alt av bokstaver mener jeg også er med på å underbygge dette.

Dubois er ett eget kapittel. Synd med Hellebuyck hvis han drar, men spørs også litt hva dere ender opp med i retur eventuelt.

Håper litt for deres del av dere tør å la unggutta få sjansen nå fremover, og selg unna de eldre som vil holde Jets i evig middelmådighet, selvom dere har vært ett play-off lag en stund nå.

Mener at dere har en ganske spennende prospect pool nå, som begynner å bli ganske klare for NHL hockey snart, kanskje da spesielt Perfetti, Chisholm og Heinola. Chisholm må dere i hvert fall få gjort noe med snart.

Så har man en som Lucius som først og fremst må få kontroll på helsen sin, men som fortsatt er veldig spennende.

I tillegg til at dere har en del spennende i McGroarty (som jeg liker veldig godt), Lambert, Kuzmin og til en viss grad Rashevsky. Kan være gøy å følge Jets fremover.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Chromeback skrev: lør jun 24, 2023 3:14 pm Nå kjenner ikke jeg til Jets godt, men det virker som om at de endelig gjør det rette.

Wheeler er en type som må ut ser det ut til. Selv om det blir sagt mye bra om han, kommer man ikke unna at garderoben har fremstått som ganske toxic fra utsiden under hans tid som kaptein. Det at han har blitt fratatt alt av bokstaver mener jeg også er med på å underbygge dette.

Dubois er ett eget kapittel. Synd med Hellebuyck hvis han drar, men spørs også litt hva dere ender opp med i retur eventuelt.

Håper litt for deres del av dere tør å la unggutta få sjansen nå fremover, og selg unna de eldre som vil holde Jets i evig middelmådighet, selvom dere har vært ett play-off lag en stund nå.

Mener at dere har en ganske spennende prospect pool nå, som begynner å bli ganske klare for NHL hockey snart, kanskje da spesielt Perfetti, Chisholm og Heinola. Chisholm må dere i hvert fall få gjort noe med snart.

Så har man en som Lucius som først og fremst må få kontroll på helsen sin, men som fortsatt er veldig spennende.

I tillegg til at dere har en del spennende i McGroarty (som jeg liker veldig godt), Lambert, Kuzmin og til en viss grad Rashevsky. Kan være gøy å følge Jets fremover.
Tiden vil vise hva de velger. Flere som håper det blir et skritt til siden nå for å ta steget allerede neste sesong. Bort med noen topper, inn med noen unge lovende pluss hente noen smarte på trade. Da kan de være et veldig spennende lag allerede om 1 år.

De har Connor i 3 sesonger til
Ehlers i 2 sesonger til
Lowry i 3 sesonger til
2 vinger som bør ta steg med større ansvar
Lowry blir kaptein tror jeg. Ny hærfører og leder som man kan bygge laget rundt

Flere unggutter som kan ta steg. McGroarty, Lucius, Lambert og Chibrikov som de mest spennende akkurat nå. Perfetti er klar til å ta neste steg. Rashevsky er jeg usikker på. Usikker fordi jeg ikke helt vet om han kommer til Jets eller om han blir i KHL videre. Hadde en litt roligere sesong nå sist.

På backen har vi Chisholm. Men jeg tror ikke han får sjansen. Samme med Heinola. Det er lite som tyder på at de får sjansen.
Men kan Jets trade bort noen dyre. Gi Hellebuyck kontrakten han ønsker og bygge laget rundt unge spillere, så kan Heinola, Chisholm og Samberg være 3 spillere som kan bli viktige framover. Kuzmin er jeg både spent men også usikker på. Elias Salomonsson derimot er den unge spilleren på backen jeg har mest tro på. Han kan fort bli en viktig spiller om et par år.

I Jets er det mye kanskje, hvis om og men.
Det er endel spillere som bør få mer ansvar. Barron og Appleton muligens.

Det viktige nå er å trade smart. Bli kvitt spillere og få unge veldig lovende spillere i retur.
Wheeler og Dubois er de som nok forsvinner først. Så kommer Scheifele og Hellebuyck. Hellebuyck er nok han som Jets kan få best betalt for tror jeg.

Håper Jets gjør det riktige. Det er litt som julaften for oss Jets supportere. For kanskje skjer det store ting. Cheveldayoff pleier ikke å gi oss mye ekstase med sine trades. Nå kan det kanskje være noe positivt. For akkurat nå er endring noe positivt. Det trengs.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Interessant


Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Ryktes fra LA Kings eksperter at Vilardi kan være en brikke i retur til Winnipeg for Dubois

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »



Virker som om det nærmer seg noe

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Virker som om det skjer ting


Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Vilardi, Iafallo og et pick er en god pris for Dubois. En stund håpte jeg at vi ikke sto tomhendt fordi han ville til Montreal for enhver pris. Nå kan vi få inn 2 bra spillere. Vilardi har en fin potensiell oppside. Iafallo en bra spiller, antakelig for 3.rekka med Lowry og Appleton eller Barron

Vi får vente og se. Men ryktene har eskalert idag. Konkrete navn ute. Forutsetningen er jo at vi får skrevet en bra kontrakt med litt lengde på Vilardi og at vi får et greit pick

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Ryktes at også Jansen Harkins er med i dealen med LA. Ikke brukt av Bowness men meget gode tall i AHL

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »


Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Plutselig stille fra Dubois gjengen
Sanheim er aktuell


Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Sanheim inn liker jeg. Lang og forholdsvis dyr kontrakt men ikke verre enn at det går. 3 backer dom kan gå i retur. Schmidt, Dillon og Pionk. Alle har korte kontrakter og billigere enn Sanheim, noe som passer Flyers i følge rapportene.

Virker som om Jets gir andre klubber et siste forsøk på Dubois før han trades. Montreal har kun gitt skambud. Jeg tipper LA Kings. Vi skal være sjeleglade for at vi får godt betalt for han


Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Da skal Montreal være med i kampen om Dubois igjen etter å bare ha gitt skambud fram til nå.
Får se hva de kan tromme sammen.
Håper på en trade senest imorgen slik at et draft pick kan være med i pakken.


Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Fornuftig kar


Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Ottawa er visstnok med i kampen om Dubois nå

Scheifele ryktes igjen til Boston etter at de frigjorde cap space ikveld


Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Perfetti nr 11. ikke overraskende når han mistet nesten halve sesongen


Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Med Cheveldayoff vet man aldri hvor lang tid ting vil ta. Men fornuften tilsier en trade idag på Dubois. 4 klubber nevnes. Da bør det Jets får i retur være ok. Utgangspunktet var at jeg håper vi får noe for Dubois hadde så gode kort på hånda. Men nå ser det mer lovende ut.

Håper på et draft pick i 1. eller 2. runde. Håper på en topp 6 spiller. Håper på et spennende prospect. I tillegg hadde det vært kjekt med en god spiller til.

I retur hviskes det om mye. Harkins er nevnt. Logan Stanley er nevnt. Begge disse bør finne seg ny klubb. Ikke noe tap for Jets selv om begge kan bli faste NHL spillere.

Blir spennende å se

Så har vi buyout på Wheeler og Scheifele og Boston
Hellebuyck er det helt stille rundt

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Ikke negativt at alle GM’ene er i Nashville


Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Hellebuyck nr 3. det er riktig plassering synes jeg


Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

LA Kings leder klart i jakten på Dubois. Får vi et svar ikveld?

Noen som melder at Wheeler vil bli tradet ikke kjøpt ut. Jets vil beholde litt av lønna denne sesongen

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

God jobb av Cheveldayoff
Nå gjenstår Scheifele, Hellebuyck og Wheeler


Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Hillier, en av sjefene i Jets sier Jets vil gå for den beste spilleren tilgjengelig. Det er ikke noe posisjon som er viktigere enn en annen

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Connor-Vilardi-Ehlers
Perfetti-??-Niederreiter

Lukter ikke krutt samtidig som det er solid.
Jeg håper Jets går for 4 sterke rekker. Det begynner de å få mannskap til.

Men det kan ennå komme noen bra spillere i retur for spesielt Hellebuyck. Men også Scheifele

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »


Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »


Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Skriv kontrakt på minimum 5 år så blir jeg fornøyd. God innstilling



Får Perfetti spille center neste sesong? Håper han er klar for det

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Iafallo virker også som en nyttig spiller

Iafallo-Lowry-Appleton eller Barron
Meget solid rekke. Meget


Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Vilardi ønsker å spille center. Fikk ikke den tilliten i LA


Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Perfetti som center
Chisholm får kanskje sjansen? Lov å håpe. Chisholm årets back hos Moose. Det hadde ham vært for noen år siden og. Da ødela skader og Kovacevic fikk tittelen


Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Ishockey»