Winnipeg Jets

Svar
Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Re: Winnipeg Jets

Legg inn av TAdams6 »

2-7-1 L4
Et desperat Jets som gir et siste forsøk på å nå sluttspillet. Her er rekka med 4 strake tap og 7 tap siste 10.
2-4 mot Carolina.
Samberg inn for Stanley
Comrie fortsatt i buret og spilte bra

Interessante bemerkninger
Harkins kun 4:31 spilletid
Sanford 15:55
Svechnikov 3:59 ikke Lowrys favoritt
Dubois og Connor med hvert sitt mål

Sesongen er over for godt.

Jorge86

Legg inn av Jorge86 »

TAdams6 skrev: tor apr 21, 2022 7:14 pm Men Samberg og Heinola burde få prøve seg i de 4 kampene.
Jeg vet ikke om reglene har endret seg, men tidligere kunne man spille inntil 9 kamper uten at Entry Level-kontrakten starta. Jeg ser at Samberg og Heinola har henholdsvis 11 og 12 kamper denne sesongen. For meg virker det ekstremt unødvendig å ikke enten holde de til 9 kamper eller færre, eller å la de spille 20+ kamper og ihvertfall få litt mer erfaring. Skulle en eller begge få et ordentlig gjennombrudd i løpet av de neste to sesongene (hvilket ikke er særlig usannsynlig) må Jets punge ut da i stedet for at de kunne venta enda et år.

Jeg lurer på om det kanskje er noen unntak ved den regelen som jeg ikke er klar over. Jets er ikke de første som gjør det som for meg ser ut som en megatabbe. Leafs hadde den største med Nylander. Han spilte riktignok mer enn 20 kamper, men debuterte etter jul når Leafs lå helt sist og i praksis var sjanseløse på å nå sluttspill. Da hadde de sikra seg Marner (som spilte i OHL den sesongen) og visste at de med stor sannsynlighet ville ende opp med Matthews eller Laine i den kommende draften. Hadde de holdt Nylander til under 9 kamper, ville de utsatt kontraktsproblemene som oppsto og hadde hatt ganske mye ekstra å bruke i 18/19-sesongen.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Jorge86 skrev: fre apr 22, 2022 10:32 pm
TAdams6 skrev: tor apr 21, 2022 7:14 pm Men Samberg og Heinola burde få prøve seg i de 4 kampene.
Jeg vet ikke om reglene har endret seg, men tidligere kunne man spille inntil 9 kamper uten at Entry Level-kontrakten starta. Jeg ser at Samberg og Heinola har henholdsvis 11 og 12 kamper denne sesongen. For meg virker det ekstremt unødvendig å ikke enten holde de til 9 kamper eller færre, eller å la de spille 20+ kamper og ihvertfall få litt mer erfaring. Skulle en eller begge få et ordentlig gjennombrudd i løpet av de neste to sesongene (hvilket ikke er særlig usannsynlig) må Jets punge ut da i stedet for at de kunne venta enda et år.

Jeg lurer på om det kanskje er noen unntak ved den regelen som jeg ikke er klar over. Jets er ikke de første som gjør det som for meg ser ut som en megatabbe. Leafs hadde den største med Nylander. Han spilte riktignok mer enn 20 kamper, men debuterte etter jul når Leafs lå helt sist og i praksis var sjanseløse på å nå sluttspill. Da hadde de sikra seg Marner (som spilte i OHL den sesongen) og visste at de med stor sannsynlighet ville ende opp med Matthews eller Laine i den kommende draften. Hadde de holdt Nylander til under 9 kamper, ville de utsatt kontraktsproblemene som oppsto og hadde hatt ganske mye ekstra å bruke i 18/19-sesongen.
Jeg er også usikker på den regelen. Vet at de har vært veldig påpasselige med Heinola de 2 siste årene for å unngå dette. Hvor lenge de kan holde på slik vet jeg ikke.

Men helt enig, de burde få oppimot 20 kamper for å få kamptrening på høyeste nivå. Mye rart Jets har gjort denne sesongen og Lowry har ikke vært veldig langsiktig i sine valg som trener. Ikke umulig at de har sovet i timen her.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Evgeny Svechnikov and Adam Brooks have played just 2:44 and 2:52 respectively through two periods tonight.

You'd think a game which essentially means nothing in the standings to the #NHLJets would be a good time to roll four lines.

But that's not been the case. Odd.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Henri Nikkanen og Daniel Torgersson som nettopp ble hentet fra Sverige og Finland nettopp debuterte for Moose inatt. Kjekt at fe får spille.

Moose vant 6-2

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Jets slår Colorado 4-1.
Samberg inne igjen
Harkins fikk over 15 minutter da han spilte i 2.rekka pga mye skader.

Men hvorfor ikke la alle få masse istid når det Ikke er noe å spille om. Men Lowry vil vel gå ned med flagget til topps

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Dylan Samberg looking nice and calm as he fires that puck on net which results in the Wheeler goal.

He's up to five assists in 12 games for the Jets.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Er Kristian Vesalainen på vei til å finne tilbake til formen? 2 assist i natt
Ville Heinola scoret 1 mål
CJ Suess 2+1 og isens beste.

Skal bli utrolig interessant å følge Moose i sluttspillet. Er ikke vant med at Moose gjør det så bra. De gjorde en stor endring foran forrige sesong. Kvittet seg med mange rutinerte som hadde vært med lenge. Hentet opp draft prospects, spesielt på backen og har kjørt de i 2 sesonger nå. Stor framgang og 4 av de har vel fått NHL spill denne sesongen. Heinola, Samberg, Chisholm og Kovacevic. Gewanke har vært healthy scratch et par ganger for Jets. Så nesten 5 av prospectsene på backen har fått debutere i NHL. Veldig kult. En spiller som Chisholm sier ekspertene har tatt steg til å bli en eliteback i AHL. Kan han ta neste steg?

Ellers blir ikke Cole Perfetti å se i sluttspillet for Moose. Han er nå på isen og trener, men får verken spille kamper for Jets eller Moose denne sesongen. De er nok forsiktige for å være sikre på at han er klar til neste sesong. Veldig synd at det gikk slik. Endelig leverte han varene så ble han satt ut av skade og mistet mange måneder av sesongen.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Noen som bedømmer Andrew Copp sin jobb i Rangers

The forward came to the Rangers from the Winnipeg Jets with a reputation as the ultimate Swiss Army knife. Copp has scored 18 points (eight goals, 10 assists) with New York and has scored a point in 13 of his 15 games since the trade March 21. He has played mostly on a line with Artemi Panarin and Ryan Strome, but is more than a top-six plug-in. He knows the defensive side of the game, is a strong penalty killer and has played on the power play with the Rangers and Jets. -- Tim Campbell, staff writer

I agree with Tim. The Rangers needed more versatility in their lineup, a player who can play in multiple situations, on the power play and on the penalty kill, and with top players without changing the makeup of his game. Copp has delivered on all fronts. Yes he's mostly been a mainstay with Panarin and Strome, but it's more than his chemistry with them and his offensive production. Copp's ability to play below the goal line helps Panarin and Strome find more room in the offensive zone. His ability to win face-offs on his strong side has helped the Rangers control the puck more. His versatility has made the Rangers a more dangerous team. -- Dan Rosen, senior writer

Jorge86

Legg inn av Jorge86 »

TAdams6 skrev: fre apr 22, 2022 11:37 pm
Jorge86 skrev: fre apr 22, 2022 10:32 pm
TAdams6 skrev: tor apr 21, 2022 7:14 pm Men Samberg og Heinola burde få prøve seg i de 4 kampene.
Jeg vet ikke om reglene har endret seg, men tidligere kunne man spille inntil 9 kamper uten at Entry Level-kontrakten starta. Jeg ser at Samberg og Heinola har henholdsvis 11 og 12 kamper denne sesongen. For meg virker det ekstremt unødvendig å ikke enten holde de til 9 kamper eller færre, eller å la de spille 20+ kamper og ihvertfall få litt mer erfaring. Skulle en eller begge få et ordentlig gjennombrudd i løpet av de neste to sesongene (hvilket ikke er særlig usannsynlig) må Jets punge ut da i stedet for at de kunne venta enda et år.

Jeg lurer på om det kanskje er noen unntak ved den regelen som jeg ikke er klar over. Jets er ikke de første som gjør det som for meg ser ut som en megatabbe. Leafs hadde den største med Nylander. Han spilte riktignok mer enn 20 kamper, men debuterte etter jul når Leafs lå helt sist og i praksis var sjanseløse på å nå sluttspill. Da hadde de sikra seg Marner (som spilte i OHL den sesongen) og visste at de med stor sannsynlighet ville ende opp med Matthews eller Laine i den kommende draften. Hadde de holdt Nylander til under 9 kamper, ville de utsatt kontraktsproblemene som oppsto og hadde hatt ganske mye ekstra å bruke i 18/19-sesongen.
Jeg er også usikker på den regelen. Vet at de har vært veldig påpasselige med Heinola de 2 siste årene for å unngå dette. Hvor lenge de kan holde på slik vet jeg ikke.

Men helt enig, de burde få oppimot 20 kamper for å få kamptrening på høyeste nivå. Mye rart Jets har gjort denne sesongen og Lowry har ikke vært veldig langsiktig i sine valg som trener. Ikke umulig at de har sovet i timen her.
Jeg ser at Samberg er inne i sitt andre år på ELC’en nå, så det er noe der vi ikke skjønner. For han spilte ingen kamper for Jets i fjor, men kontrakten startet allikevel. Han er RFA allerede etter neste sesong. Jeg er ganske sikker på at Heinola brant det første året nå som han passerte 9 kamper i år, men tør ikke si noe sikkert. I så fall er han RFA om to sesonger.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

#NHLJets D-man Neal Pionk’s word for the season: embarrassing.

Stjerten

Legg inn av Stjerten »

Jorge86 skrev: man apr 25, 2022 9:45 pm
TAdams6 skrev: fre apr 22, 2022 11:37 pm
Jorge86 skrev: fre apr 22, 2022 10:32 pm

Jeg vet ikke om reglene har endret seg, men tidligere kunne man spille inntil 9 kamper uten at Entry Level-kontrakten starta. Jeg ser at Samberg og Heinola har henholdsvis 11 og 12 kamper denne sesongen. For meg virker det ekstremt unødvendig å ikke enten holde de til 9 kamper eller færre, eller å la de spille 20+ kamper og ihvertfall få litt mer erfaring. Skulle en eller begge få et ordentlig gjennombrudd i løpet av de neste to sesongene (hvilket ikke er særlig usannsynlig) må Jets punge ut da i stedet for at de kunne venta enda et år.

Jeg lurer på om det kanskje er noen unntak ved den regelen som jeg ikke er klar over. Jets er ikke de første som gjør det som for meg ser ut som en megatabbe. Leafs hadde den største med Nylander. Han spilte riktignok mer enn 20 kamper, men debuterte etter jul når Leafs lå helt sist og i praksis var sjanseløse på å nå sluttspill. Da hadde de sikra seg Marner (som spilte i OHL den sesongen) og visste at de med stor sannsynlighet ville ende opp med Matthews eller Laine i den kommende draften. Hadde de holdt Nylander til under 9 kamper, ville de utsatt kontraktsproblemene som oppsto og hadde hatt ganske mye ekstra å bruke i 18/19-sesongen.
Jeg er også usikker på den regelen. Vet at de har vært veldig påpasselige med Heinola de 2 siste årene for å unngå dette. Hvor lenge de kan holde på slik vet jeg ikke.

Men helt enig, de burde få oppimot 20 kamper for å få kamptrening på høyeste nivå. Mye rart Jets har gjort denne sesongen og Lowry har ikke vært veldig langsiktig i sine valg som trener. Ikke umulig at de har sovet i timen her.
Jeg ser at Samberg er inne i sitt andre år på ELC’en nå, så det er noe der vi ikke skjønner. For han spilte ingen kamper for Jets i fjor, men kontrakten startet allikevel. Han er RFA allerede etter neste sesong. Jeg er ganske sikker på at Heinola brant det første året nå som han passerte 9 kamper i år, men tør ikke si noe sikkert. I så fall er han RFA om to sesonger.
I følge capfriendly.com så har Heinola brent det første året ja, og vil være RFA etter 23/24 sesongen.
https://www.capfriendly.com/players/ville-heinola

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Jets vinner 4-0 mot Flyers
Comrie med karrierens første smultring i NHL
Dubois med ny personlig rekord i antall mål, 28
Connor med nr 46
Chaz Lucius skrev kontrakt med Jets igår

En god dag for Jets

The #NHLJets have added another promising prospect to the pipeline.

C Chaz Lucius, 18, is leaving the U of Minnesota and has signed a three-year, entry-level contract.

He was picked 19th overall last summer. 9G, 10A in 24 games with Golden Gophers in freshman season

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Meget skuffende sesong. Mel noen lyspunkter er det. Connor og Dubois pluss Morrissey. Men før sesongstart var den store svakheten backup keeper. Brossoit reiste og Comrie fikk sjansen. Stor skepsis fra alle. Men Comrie har virkelig vokst og fikk sin første shutout igår.

With the win and shutout, Eric Comrie is now 9-5-1 on the season, with a 2.55 GAA and a .921 SV%. #NHLJets

Han har stått etterhvert meget solid og bra. Veldig kult. Comrie har en spesiell stjerne i Winnipeg. Er jo hentet tilbake flere ganger.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

7-1 seier for Moose. Nikkanen og Torgersson spiller og Torgersson har mål i 2 kamper på rad.

CJ Suess med 2 mål. Heinola med 1+1. Men de fleste fikk poeng. 45 skudd på mål for Moose.

Perfetti får ikke være med i sluttspillet. Det synes han er kjipt, for han tror de kan gå langt.

Kylt med Nikkanen og Torgersson og nå også Lucius til neste sesong. Moose blir enda morsommere å følge. Flere og flere draft picks der. Moose er et av de yngste laga i AHL og de blir enda yngre

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

You'd think it was the day before Trade Deadline instead of the end of the season.

About eight scouts here in the pressbox at tonight's Moose and Canucks contest here in Winnipeg.

#AHL

Mange prospects Jets kan finne på å trade bort hos Moose

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Ville Heinola with 8 shots on net after 40 minutes of play here in Winnipeg for the Moose.

He's got 1G 1A in the game.

He’s been on a heater as of late. Great to see before the playoffs.

Så var det en ugly hit på han like før slutt. Håper det går bra. Ikke kommet rapporter ennå. Midt på isen helt unødvendig kommer en og tar han bakfra/i blindsonen. Stillingen 1-7. helt unødvendig. Håper ikke han er skadet

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

The #MBMoose defenceman combined for 24 of their 45 SOG tonight.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Mikhail Berdin leads Moose out for today's game.

Trip of ELCs remain in the lineup. (Torgersson, Nikkanen & Bongiovanni).

Jeff Malott, CJ Suess, Cole Maier, Nicholas Jones, Johnny Kovacevic & Jimmy Olignydraw back in.

Gustafsson, Reichel ,Vesalainen, Phillips out.

Viser litt bredde hos Moose nå når 3 av de beste forwardene står over og de vinner 7-1.

Mentaliteten til trenerne hos Moose
"We're not looking for one guy to save the day, we're looking for each guy to do his job."

-Assistant Coach Marty Johnston on the team's depth following tonight's 7-1 #MBMoose win

Dette mangler fullstendig hos Jets

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Nikolaj Ehlers is among league leaders in points per minute, just like Kyle Connor is, and it seems as though whoever he plays with gets better playing with him.

Find him his linemates, let him fly, profit. He is one of Winnipeg's most important players.

At five-on-five:

Ehlers is 33rd in the NHL (minimum, 100 minutes played) with 2.58 points per 60 minutes, just ahead of Barkov, just behind Pastrnak.

Connor is 89th, slightly ahead of Bergeron, slightly behind Zegras.

Those are your top two Jets wingers.

Is Kyle Connor supremely underrated around the NHL? I think so. I doubt people outside of Winnipeg know how brilliant he is offensively.

But Nikolaj Ehlers is still supremely underrated right here in Winnipeg.

Ehlers is criminally underrated

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

As I watched Nikolaj Ehlers dominate today’s game, I found myself once again questioning why any hockey mind wouldn’t want to play him 20+ minutes every game. I never bought Maurice’s BS that he was somehow a better player by playing less. What was the real agenda? 🤔

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Seier til Jets, 3-1 mot Flames. Greit nok, sesongen er over og motstandere sparer spillere. Men seier er seier og greit å ta med seg.
1 kamp igjen, mot Seattle i natt. De blir nr 6 i avdelingen. Skuffende, rett og slett skuffende.
Som mange spillere har vært innom denne uka, en bortkastet sesong. Den ble enda mer bortkastet når man satte inn Lowry som ikke har levert og heller ikke tenkt på utvikling av unge spillere. Rett og slett en terningkast 2 sesong av Jets.

Comrie har tatt steg, Samberg viser seg fram og bør være bankers på laget framover. Perfetti viste at han duger før han ble skadet. Noen andre har også tatt store steg. Men i det hele, skuffende, veldig skuffende.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Moose spiller kamp nå og leder 4-0 like før 2.periode er over.
Cheveldayoff har rost Moose innsats denne sesongen og sier det er mange framtidige Jets spillere der.
Å få en trener som både greier å spisse med gode spilere samtidig som man får inn unge talenter hos Jets er viktig for de neste sesongene.
Vi trenger ingen trener som kun tenker 1 sesong fram. Det er en maraton, men vi må også konkurrere om å vinne det vi kan hvert eneste år. ikke neglisjer talentene, men sats alt man kan mot å vinne hver kamp. Vanskelig ja, men viktig i en by som Winnipeg, hvor det ikke er like enkelt å hente gode spillere.

Smurfejonny
Innlegg: 316

Legg inn av Smurfejonny »

Hva skjer med Vesalainen? Har han i fantasy, verd å beholde eller bør jeg kvitte meg med han?

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Smurfejonny skrev: lør apr 30, 2022 10:58 pm Hva skjer med Vesalainen? Har han i fantasy, verd å beholde eller bør jeg kvitte meg med han?
Usikker her.
Var egentlig forespeilet å være han som fikk gjennombrudd i år når Appleton reiste. Men han har fått spille mange kamper uten å levere. Det går for seint med han.
Ble sendt tilbake til Moose og var dårlig også der.
Men rapportene i det siste sier at han er på vei tilbake. Kan han få godfølelsen og selvtilliten tilbake så kan han ikke avskrives.
Det kommer et sluttspill for Moose snart. Der tror jeg han må levere for å være med videre.
Årets skuffelse, men har potensial. Får han det ut? Hvor lang tid har han? Usikker
Ville ikke avskrevet han ennå, men lettere å svare etter sluttspillet.

Smurfejonny
Innlegg: 316

Legg inn av Smurfejonny »

TAdams6 skrev: lør apr 30, 2022 11:06 pm
Smurfejonny skrev: lør apr 30, 2022 10:58 pm Hva skjer med Vesalainen? Har han i fantasy, verd å beholde eller bør jeg kvitte meg med han?
Usikker her.
Var egentlig forespeilet å være han som fikk gjennombrudd i år når Appleton reiste. Men han har fått spille mange kamper uten å levere. Det går for seint med han.
Ble sendt tilbake til Moose og var dårlig også der.
Men rapportene i det siste sier at han er på vei tilbake. Kan han få godfølelsen og selvtilliten tilbake så kan han ikke avskrives.
Det kommer et sluttspill for Moose snart. Der tror jeg han må levere for å være med videre.
Årets skuffelse, men har potensial. Får han det ut? Hvor lang tid har han? Usikker
Ville ikke avskrevet han ennå, men lettere å svare etter sluttspillet.
Bør jeg trade han i fantasy?

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Smurfejonny skrev: lør apr 30, 2022 11:08 pm
TAdams6 skrev: lør apr 30, 2022 11:06 pm
Smurfejonny skrev: lør apr 30, 2022 10:58 pm Hva skjer med Vesalainen? Har han i fantasy, verd å beholde eller bør jeg kvitte meg med han?
Usikker her.
Var egentlig forespeilet å være han som fikk gjennombrudd i år når Appleton reiste. Men han har fått spille mange kamper uten å levere. Det går for seint med han.
Ble sendt tilbake til Moose og var dårlig også der.
Men rapportene i det siste sier at han er på vei tilbake. Kan han få godfølelsen og selvtilliten tilbake så kan han ikke avskrives.
Det kommer et sluttspill for Moose snart. Der tror jeg han må levere for å være med videre.
Årets skuffelse, men har potensial. Får han det ut? Hvor lang tid har han? Usikker
Ville ikke avskrevet han ennå, men lettere å svare etter sluttspillet.
Bør jeg trade han i fantasy?
Jeg personlig tror ikke han slår gjennom. Kan ta feil, men jeg har mistet litt troen. God spiller, men NHL går for fort for han virker det som. Så jeg hadde tradet han.

Vet det er tidlig og ting kan endre seg. Men Daniel Torgersson får masse gode rapporter etter sine 2 første kamper i AHL. Journalistene tror han kommer til å ta for seg umiddelbart. Har 2 mål på 2 kamper sålangt.

Smurfejonny
Innlegg: 316

Legg inn av Smurfejonny »

TAdams6 skrev: lør apr 30, 2022 11:10 pm
Smurfejonny skrev: lør apr 30, 2022 11:08 pm
TAdams6 skrev: lør apr 30, 2022 11:06 pm

Usikker her.
Var egentlig forespeilet å være han som fikk gjennombrudd i år når Appleton reiste. Men han har fått spille mange kamper uten å levere. Det går for seint med han.
Ble sendt tilbake til Moose og var dårlig også der.
Men rapportene i det siste sier at han er på vei tilbake. Kan han få godfølelsen og selvtilliten tilbake så kan han ikke avskrives.
Det kommer et sluttspill for Moose snart. Der tror jeg han må levere for å være med videre.
Årets skuffelse, men har potensial. Får han det ut? Hvor lang tid har han? Usikker
Ville ikke avskrevet han ennå, men lettere å svare etter sluttspillet.
Bør jeg trade han i fantasy?
Jeg personlig tror ikke han slår gjennom. Kan ta feil, men jeg har mistet litt troen. God spiller, men NHL går for fort for han virker det som. Så jeg hadde tradet han.

Vet det er tidlig og ting kan endre seg. Men Daniel Torgersson får masse gode rapporter etter sine 2 første kamper i AHL. Journalistene tror han kommer til å ta for seg umiddelbart. Har 2 mål på 2 kamper sålangt.
Takk:)

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Siste seriekamp nærmer seg. Enormt skuffende.
Men det som kommer nå blir ekstremt spennende.
Det skal inn ny hovedtrener
Det ryktes at noen etablerte blir tradet, som blant annet Scheifele og kanskje Dillon
Det er mange som må heve seg til neste sesong
Jets får et ok pick i draften
Samberg, Perfetti og Heinola bør være faste hos Jets neste sesong. Det betyr 3 etablerte ut.

Men viktigst av alt, ny hovedtrener.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Moose vinner 6-0. Vesalainen med siste målet.
Ingen mål på Torgersson, men han fikk 1 assist.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Ishockey»