God søndag

Svar
InternalExile

God søndag

Legg inn av InternalExile »

God søndag alle bilelskere.

VGD ligger i respirator og lite tyder på at det vil overleve.

Så da håper jeg de som liker å snakke, fortelle og diskutere BIL kommer innom her.

Her blir det kanskje første bilfrie søndag på veldig lenge, er hjemme men kona finner sikkert en unnskyldning for å kjøre til butikken.

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

Det var noe med bilbytte 2021. Det ble en Mini JCW.

Kompressor

Legg inn av Kompressor »

Hei igjen alle VGD-ere.
Så nå var vi her inne. Fjernet V8 i nicket mitt siden jeg har V12 og V8’eren er solgt. Har faktisk ikke kompressor lenger heller, men jeg liker biler med kompressor fortsatt, og jeg er nok lettere å kjenne igjen om jeg fortsatt heter Kompressor ;)

Håper alle i «gjengen» finner frem hit da.

InternalExile

Legg inn av InternalExile »

Kompressor skrev: søn aug 01, 2021 8:41 am Hei igjen alle VGD-ere.
Så nå var vi her inne. Fjernet V8 i nicket mitt siden jeg har V12 og V8’eren er solgt. Har faktisk ikke kompressor lenger heller, men jeg liker biler med kompressor fortsatt, og jeg er nok lettere å kjenne igjen om jeg fortsatt heter Kompressor ;)

Håper alle i «gjengen» finner frem hit da.
God søndag Kompen, hyggelig du fant veien hit. ;) Håper flere kommer.

Lørdag ble det veldig mye bil, dog på TV. F1 selvsagt, men har også blitt hektet på F3. Brygger kaffe nå for å få med meg Dennis Hauger i F3 løpet som starter kl 10:55. Så er det jo også Porsche Supercup og selvsagt F1.

Håper og tror mange flere fra VGD Bil kommer hit, HarryPolitiet™ er jo informert, men aner ikke hvordan vi skal nå de andre som ikke er på FB, som SUV. Men kan starte en tråd om Hengerspotting og kanskje han finner den i sine Google-søk på henger;)

Kompressor

Legg inn av Kompressor »

Vi får kommentere og svare litt der og bake det litt inn i innlegg med svar til de vi vil ha med. Sa fra til Iseran nå. Om vi blir sparket ut fra vgd får vi ta en og en for laget ;)

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3094

Legg inn av MacanT »

Kompressor skrev: søn aug 01, 2021 9:46 am Vi får kommentere og svare litt der og bake det litt inn i innlegg med svar til de vi vil ha med. Sa fra til Iseran nå. Om vi blir sparket ut fra vgd får vi ta en og en for laget ;)
Kjekt å se at du fant veien :)

Ser at Iseran har også sjekket inn så da begynner det å bli en del folk fra VGD bil her.

Iseran2770

Legg inn av Iseran2770 »

MacanT skrev: man aug 02, 2021 3:42 pm
Ser at Iseran har også sjekket inn så da begynner det å bli en del folk fra VGD bil her.
Bilforumet på VGD ser fortsatt omtrent dødt ut. Jeg er på et par andre fora der så jeg fortsetter nok begge steder.

Larsabal

Legg inn av Larsabal »

Imponerende at VGD bevisst begår selvmord, er det andre igjen der enn alle de som ble utnevnt til MODs i vinter? (eller når det var...).

Flott at noen tok ansvar for å forlenge Bil-foumet her.

Hollabaloo

Legg inn av Hollabaloo »

Larsabal skrev: tir aug 03, 2021 12:22 pm Imponerende at VGD bevisst begår selvmord, er det andre igjen der enn alle de som ble utnevnt til MODs i vinter? (eller når det var...).
Fra hva jeg forsto av @SirOwen, så sa de fleste MODene fra seg rollen sin da "oppgraderingen" trådte i kraft.

Kompressor

Legg inn av Kompressor »

Og der ble jeg visst utestengt fra vgd-bil. Er trolig pga at jeg opplyste om at vi nå alle har flyttet oss hit. :-)

Brukeravatar
FredPerry^2
Innlegg: 187

Legg inn av FredPerry^2 »

Kompressor skrev: tor aug 05, 2021 9:11 am Og der ble jeg visst utestengt fra vgd-bil. Er trolig pga at jeg opplyste om at vi nå alle har flyttet oss hit. :-)

Fikk ikke med meg det innlegget, men er jo umulig å få med seg noe som helst på VGD lenger. Bra de har troen på sitt eget produkt da. :roll:

InternalExile

Legg inn av InternalExile »

FredPerry^2 skrev: tor aug 05, 2021 10:47 am
Kompressor skrev: tor aug 05, 2021 9:11 am Og der ble jeg visst utestengt fra vgd-bil. Er trolig pga at jeg opplyste om at vi nå alle har flyttet oss hit. :-)

Fikk ikke med meg det innlegget, men er jo umulig å få med seg noe som helst på VGD lenger. Bra de har troen på sitt eget produkt da. :roll:
Noen som vet hvordan vi kan hjelpe SUV over?

Bilde

Kompressor

Legg inn av Kompressor »

En må «ofre brukeren» sin, og svare han i en sen nattetime slik at moderatoren ikke ser det før morgenen etter.
Be han google vgd og twitter, der inne står det hvor debattene nå foregår. Skriver du fridiskusjon blir innlegget slettet og kalt for spam.

InternalExile

Legg inn av InternalExile »

Kompressor skrev: tor aug 05, 2021 11:01 am En må «ofre brukeren» sin, og svare han i en sen nattetime slik at moderatoren ikke ser det før morgenen etter.
Be han google vgd og twitter, der inne står det hvor debattene nå foregår. Skriver du fridiskusjon blir innlegget slettet og kalt for spam.
Har skriver at han er på et annet forum hvor også du er. Men der har du et annet Nick skriver han.

Brukeravatar
FredPerry^2
Innlegg: 187

Legg inn av FredPerry^2 »

InternalExile skrev: tor aug 05, 2021 10:55 am
Noen som vet hvordan vi kan hjelpe SUV over?

Bilde



Trenger ikke ofre noen bruker, selv om VGD ikke virker som noe tap lenger. Jeg har sendt han en melding på Facebook.

InternalExile

Legg inn av InternalExile »

God søndag alle bilelskere.
Hidden Content
This board requires you to be registered and logged-in to view hidden content.

Someone

Legg inn av Someone »

Sånn, da fikk jeg somlet meg til å registrere meg her også.

Ellers ble det mest bilrelaterte denne søndagen: Fv308 + E18. Dog var jeg såpass trøtt i går ettermiddag at jeg lot kona kjøre

Jan

Legg inn av Jan »

FredPerry^2 skrev: tor aug 05, 2021 6:20 pm Noen som vet hvordan vi kan hjelpe SUV over?
Jeg har laget en liten rebus til ham på vgd/bil. Han bør klare den. Så får vi håpe den ikke blir fjernet før han rekker å lese den.

Forfun

Legg inn av Forfun »

Har vært i kontakt med suv, han vet om forumet. Men var ikke i nærheten av ett tastatur.

rosmebraad
Innlegg: 845

Legg inn av rosmebraad »

God søndag!

Husk nytraktet (og helst nybrent og -malt) filterkaffe til frokost/brunsj/lunsj/efteemiddagskaffe.

Iseran2770

Legg inn av Iseran2770 »

rosmebraad skrev: søn aug 22, 2021 12:50 am God søndag!

God søndag, jeg lesser nå opp bilen for en liten rundtur på 4 dager.

InternalExile

Legg inn av InternalExile »

Iseran2770 skrev: søn aug 22, 2021 9:49 am
rosmebraad skrev: søn aug 22, 2021 12:50 am God søndag!

God søndag, jeg lesser nå opp bilen for en liten rundtur på 4 dager.
God søndag og god tur Iseran. Holder du deg sør for Dovre så ser det ut til at du kan få noen nydelige dager med fint kjørevær.

Someone

Legg inn av Someone »

Her har jeg brukt søndagen til hekkklipping, men siden avfallsparken (som det heter her) er stengt på søndager blir det lite med kjøring. Da får jeg heller løpe litt

I går derimot måtte jeg over fjorden for første gang siden korona, så ble en tur gjennom Oslofjordtunnellen

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3094

Legg inn av MacanT »

God søndag, selv holder jeg meg hjemme i dag grunnet sykkelritt i Stavanger området.

Har uansett nettopp kommet tilbake etter en ukes tur til Østlandet. Høydepunktet på turen var en heldag på Rudskogen der jeg i tillegg til kjøring med min Taycan Turbo også var heldig nok til å få kjøre ett heat i en flunkende ny Boxter GTS 🙂 Lyden fra 4,0 liters GT3 motoren var helt fantastisk 😃👌

Iseran2770

Legg inn av Iseran2770 »

InternalExile skrev: søn aug 22, 2021 12:38 pm
God søndag og god tur Iseran. Holder du deg sør for Dovre så ser det ut til at du kan få noen nydelige dager med fint kjørevær.
Takk, kjempevær i dag. Har kjørt Hemsedalsfjellet og Filefjell tilbake til Fagernes. Morgendagen ser også brukbar ut, da skal jeg opp på Valdresflya og gå mer enn å kjøre. Tirsdag tar jeg meg vestover igjen til Øvre Årdal der jeg skal "utforske" turmuligheter, overnatter i Sogndal. Været ser litt tvilsom ut på ettermiddagen.

SUV

Legg inn av SUV »

Noen som vet hvordan vi kan hjelpe SUV over?


Det var det heldigvis.
FP endte melding på FB, og Forfun sendte melding via annet forum. Så da fikk jeg beskjed via to ulike vgd-folk som passer på (og som har nevnt det her tråden også ser jeg så ingen trengte å ofre brukeren sin på vgd på dette, men heller kan rette innsatsen over på å hjelpe andre over, det er vel fortsatt ganske mange fra vgd bil som mangler).

Kanskje vi bør bruke ordet vgd bil mange ganger sånn at de som googler vgd bil i håp om å finne ut hvor vi tok veien får treff på dette?

Ellers så er det vel også mange som kjenner enkelte og kan si ifra hvor vi har flyttet debatten.

Så gjenstår det å lære seg litt om hvordan dette forumet fungerer rent teknisk og om dette med sitering ble helt bra eller bare litt rart i mitt innlegg, har en mistanke om det siste.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3094

Legg inn av MacanT »

SUV skrev: tir aug 24, 2021 11:14 pm Så gjenstår det å lære seg litt om hvordan dette forumet fungerer rent teknisk og om dette med sitering ble helt bra eller bare litt rart i mitt innlegg, har en mistanke om det siste.
Velkommen SUV :D

For å svare med sitering klikker du bare lengst opp til høyre så finner du fort ut hvordan det funker. Det er også en god ide å klikke på forhåndsvis før man sender inn. Men uansett så er det lett å redigere etterpå hvis det ikke ble akkurat slik man hadde tenkt.

Someone

Legg inn av Someone »

Null og nix bilkjøring denne søndagen. Derimot kjørte jeg tog/flytog og fløy med en Saab

burkar

Legg inn av burkar »

Someone skrev: man aug 30, 2021 6:49 am Null og nix bilkjøring denne søndagen. Derimot kjørte jeg tog/flytog og fløy med en Saab
Kjørt en tur med veteranflyet til Airleap?

Jeg har Polo som leiebil mens Skodaen er på verksted (påkjørt på parkeringsplass), og måtte ut å kjøre litt med den i går. Det er faktisk en knakende bra bil.

Someone

Legg inn av Someone »

burkar skrev: man aug 30, 2021 10:55 am
Someone skrev: man aug 30, 2021 6:49 am Null og nix bilkjøring denne søndagen. Derimot kjørte jeg tog/flytog og fløy med en Saab
Kjørt en tur med veteranflyet til Airleap?
Ja, til Røros

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Bil & Motorsykkel»