Erling Braut Haaland - en overgangssaga

Svar
Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Re: Erling Braut Haaland - en overgangssaga

Legg inn av Korgutt »

lund skrev: ons okt 05, 2022 9:12 pm
Korgutt skrev: ons okt 05, 2022 9:05 pm
Sulfat skrev: ons okt 05, 2022 8:04 pm Starter. Da forventer jeg nok et hattrick.
Hvor lenge vil du ha slike urealistiske forventninger til en enkelt spiller? Du er ikke alene vil jeg tro men jeg syns det begynner å bli noen hinsides syke forventninger til en enkelt spiller når man går rundt og tror at det han har gjort hittil skal bli normalen fremover.
Hattrick mot FCK hjemme er vel i grunnen ikke spesielt urealistisk i den formen Haaland er.
Og der er vi igang igjen. Er ordet «forvente» jeg syns blir feil. «Har tro på», «nytt hattrick idag?» er helt greitt mener jeg. Er forventningspresset jeg ønsker et visst sted. Man kan aldri forvente hattrick mener jeg. Men dette er meg. Andre kan godt mene noe annet.

guru

Legg inn av guru »

FranciscoM skrev: ons okt 05, 2022 8:26 pm
Interessert skrev: ons okt 05, 2022 8:24 pm
FantasySwede skrev: ons okt 05, 2022 8:17 pm

Var vitsen min så dårlig altså? Tror jeg skal prøve å ikke forklare den. Trekker meg stille ut av tråden.
Skjønner ingenting. Får unnskylde meg her, jeg er litt opp i åra ;)
Dette gjør bare vondt....

Alpha

Legg inn av Alpha »

Korgutt skrev: ons okt 05, 2022 9:21 pm
lund skrev: ons okt 05, 2022 9:12 pm
Korgutt skrev: ons okt 05, 2022 9:05 pm

Hvor lenge vil du ha slike urealistiske forventninger til en enkelt spiller? Du er ikke alene vil jeg tro men jeg syns det begynner å bli noen hinsides syke forventninger til en enkelt spiller når man går rundt og tror at det han har gjort hittil skal bli normalen fremover.
Hattrick mot FCK hjemme er vel i grunnen ikke spesielt urealistisk i den formen Haaland er.
Og der er vi igang igjen. Er ordet «forvente» jeg syns blir feil. «Har tro på», «nytt hattrick idag?» er helt greitt mener jeg. Er forventningspresset jeg ønsker et visst sted. Man kan aldri forvente hattrick mener jeg. Men dette er meg. Andre kan godt mene noe annet.
Enig.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

kytec skrev: ons okt 05, 2022 9:17 pm
Korgutt skrev: ons okt 05, 2022 9:14 pm
Haalando skrev: ons okt 05, 2022 9:11 pm

Hattrick er aldri urealistisk med denne maskinen
Man kan ikke forvente hattrick i hver eneste kamp han stiller opp i fremover. Prøver ikke å si at han ikke klare det men da får det bli en bonus og ikke noe mer. Et slikt forventningspress kan jo ta knekken på de fleste selv om det ikke ser slik ut akkurat nå.
Ja Brauten går nok i knestående av at elementer på FD-thread forventer hatt trikk.
Det tror jeg ikke han gjør i det hele tatt. Tror ikke han lar seg påvirke av det i nevneverdig grad. Men når man forventer noe fra utsiden så ligger det i naturen at man blir litt skuffet når forventninger ikke blir innfridd. Og det mener jeg i dette tilfellet er surrealistisk å gå rundt og tro.

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Med mål etter bare 6 minutter, oppgraderer jeg fra forventer til forlanger. Også høyner jeg til 4 mål.
Ha! Nå får gutten virkelig kjenne på presset.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Sulfat skrev: ons okt 05, 2022 9:24 pm Med mål etter bare 6 minutter, oppgraderer jeg fra forventer til forlanger. Også høyner jeg til 4 mål.
Ha! Nå får gutten virkelig kjenne på presset.
Har du ikke skjønt det? Han bryr seg ikke døyten om forventningspresset fra utsiden. Jeg tar utgangspunkt i mitt ståsted. Har jeg forventninger til noe samme hva det måtte være så blir jeg skuffet når forventninger ikke blir innfridd. Og det kan man ikke bli dersom han går av banen med dette ene målet han har hittil eller om han skulle doble det.

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Slapp av og nyt kampen, Korgutt.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Kan ikke annet enn å le av det her altså

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

Pressemelding fra NTB:
Pga vedvarende press fra anonyme brukere på det suksessrike og raskt voksende forumet Fridiskusjon, så har Erling Braut Haaland bedt om permisjon. Han mener trykket fra brukere som Sulfat, Haalando og FantasySwede ikke er til å bære, og han ber nå om en timeout. Agent og Far Alfie Haaland har vært i kontakt med FDs eier 4Play, og har bedt om at tråden "Erling Braut Haaland - en overgangssaga" stenges omgående.

NTB

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Han er så syk haha

Moist

Legg inn av Moist »

Korgutt skrev: ons okt 05, 2022 9:28 pm
Sulfat skrev: ons okt 05, 2022 9:24 pm Med mål etter bare 6 minutter, oppgraderer jeg fra forventer til forlanger. Også høyner jeg til 4 mål.
Ha! Nå får gutten virkelig kjenne på presset.
Har du ikke skjønt det? Han bryr seg ikke døyten om forventningspresset fra utsiden. Jeg tar utgangspunkt i mitt ståsted. Har jeg forventninger til noe samme hva det måtte være så blir jeg skuffet når forventninger ikke blir innfridd. Og det kan man ikke bli dersom han går av banen med dette ene målet han har hittil eller om han skulle doble det.
Tror det blir vanskelig med den hat tricken nå ja

Brukeravatar
Jonasar
Innlegg: 2007

Legg inn av Jonasar »

Korgutt skrev: ons okt 05, 2022 9:05 pm
Sulfat skrev: ons okt 05, 2022 8:04 pm Starter. Da forventer jeg nok et hattrick.
Hvor lenge vil du ha slike urealistiske forventninger til en enkelt spiller? Du er ikke alene vil jeg tro men jeg syns det begynner å bli noen hinsides syke forventninger til en enkelt spiller når man går rundt og tror at det han har gjort hittil skal bli normalen fremover.
Brauttrick?

sykt imponerende!

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Moist skrev: ons okt 05, 2022 9:35 pm Tror det blir vanskelig med den hat tricken nå ja
Spørs om han klare å begrense det til tre mål, ja.

lund

Legg inn av lund »

Korgutt skrev: ons okt 05, 2022 9:28 pm
Sulfat skrev: ons okt 05, 2022 9:24 pm Med mål etter bare 6 minutter, oppgraderer jeg fra forventer til forlanger. Også høyner jeg til 4 mål.
Ha! Nå får gutten virkelig kjenne på presset.
Har du ikke skjønt det? Han bryr seg ikke døyten om forventningspresset fra utsiden. Jeg tar utgangspunkt i mitt ståsted. Har jeg forventninger til noe samme hva det måtte være så blir jeg skuffet når forventninger ikke blir innfridd. Og det kan man ikke bli dersom han går av banen med dette ene målet han har hittil eller om han skulle doble det.
Man må jo nesten ta utgangspunkt i Haalands ståsted for at dette skal være en spesielt fruktbar diskusjon. Men nok om det nå.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Brautebassen har vært ute en regnværsdag før.

thomassim

Legg inn av thomassim »

Mr. Tap-in gjør det igjen

Tullekoppen

Legg inn av Tullekoppen »

Alpha skrev: ons okt 05, 2022 9:38 pm Brautebassen har vært ute en regnværsdag før.
Han er tross alt fra vestlandet.

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

Oddsen på Braut-scoring var 1.28 før kampen. Oddsen for hattrick var i underkant av 6.0. Så ikke akkurat urealistisk å tro på 3 mål hjemme mot laget som ligger på 6.plass i Dansk superliga.

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

Helt latterlig at å score så mange mål på dette nivået kan virke så enkelt.

Stas når en nordmann markerer seg på denne måten, bare så synd han måtte velge City…

Moist

Legg inn av Moist »

Snytt for hat trick der brauten

TWU

Legg inn av TWU »

Dumme forsvarsspiller som ødelegger hattricket

Alpha

Legg inn av Alpha »

FantasySwede skrev: ons okt 05, 2022 9:40 pm Oddsen på Braut-scoring var 1.28 før kampen. Oddsen for hattrick var i underkant av 6.0. Så ikke akkurat urealistisk å tro på 3 mål hjemme mot laget som ligger på 6.plass i Dansk superliga.
6 i odds tilsier at det langt ifra er en selvfølge. Når vi snakker om hva som forventes, så er vi nede på 1.1-1.5 i odds, spør du meg. Tullete å forvente hat-trick. At det kan skje, ligger selvsagt i kortene.

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

thomassim skrev: ons okt 05, 2022 9:38 pm Mr. Tap-in gjør det igjen
Og hvorfor scorer han slike mål? Fordi han er verdens beste til å bevege seg i boksen. De beste spissene i verden scorer flest mål fra nært hold. Kun folk uten fotballforståelse som bruker slike argumenter når de snakker ned Erling Braut Haaland. Samme argumentene blir brukt i diskusjonen om hvem som er best av Ronaldo og Messi.

Moist

Legg inn av Moist »

Alpha skrev: ons okt 05, 2022 9:42 pm
FantasySwede skrev: ons okt 05, 2022 9:40 pm Oddsen på Braut-scoring var 1.28 før kampen. Oddsen for hattrick var i underkant av 6.0. Så ikke akkurat urealistisk å tro på 3 mål hjemme mot laget som ligger på 6.plass i Dansk superliga.
6 i odds tilsier at det langt ifra er en selvfølge. Når vi snakker om hva som forventes, så er vi nede på 1.1-1.5 i odds, spør du meg. Tullete å forvente hat-trick. At det kan skje, ligger selvsagt i kortene.
6 i odds må selvsagt ha vært på førsteomgangen bare

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

Alpha skrev: ons okt 05, 2022 9:42 pm
FantasySwede skrev: ons okt 05, 2022 9:40 pm Oddsen på Braut-scoring var 1.28 før kampen. Oddsen for hattrick var i underkant av 6.0. Så ikke akkurat urealistisk å tro på 3 mål hjemme mot laget som ligger på 6.plass i Dansk superliga.
6 i odds tilsier at det langt ifra er en selvfølge. Når vi snakker om hva som forventes, så er vi nede på 1.1-1.5 i odds, spør du meg. Tullete å forvente hat-trick. At det kan skje, ligger selvsagt i kortene.
Ingen som sier det er en selvfølge. Men det er ikke urealistisk å håpe på et nytt hattrick hjemme mot FCK. Forstår ikke hvorfor folk hisser seg opp:)

KjetilHelle

Legg inn av KjetilHelle »

Neste og ta igjen for Haaland på All-time skoringslista i CL:

19. Puskás 36
19. Mbappe 36
21. Cavani 35
22. G. Müller 34
23. Morientes 33
24. Robben 31

25. Eto'o 30
Griezmann 30
Rooney 30
Gento 30
Kaká 30

30. Trezeguet 29
Maakay 29
Kluivert 29

33.Haaland 28
Papin 28
Giggs 28
Sist redigert av KjetilHelle den ons okt 05, 2022 9:45 pm, redigert 1 gang totalt.

Potensiell

Legg inn av Potensiell »

1.236 var oddsen hos Pinnacle for et mål av Brauten i dag. Jeg synes det er kjedelig med slike lavoddsere, så ble kun en 10 € i innsats, men faktum er vel at vi snart ser under 2 i odds for hattrick. Dette er spinnvilt!

bundetrente

Legg inn av bundetrente »


KjetilHelle

Legg inn av KjetilHelle »

Haaland er den beste norske spissen siden F. Strandli.

Men Strandli er vel bedre til og lage pizza, enn Haaland.

Moist

Legg inn av Moist »

KjetilHelle skrev: ons okt 05, 2022 9:48 pm Haaland er den beste norske spissen siden F. Strandli.

Men Strandli er vel bedre til og lage pizza, enn Haaland.
Når ikke Tom Lund opp til anklene enda.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»