Erling Braut Haaland - en overgangssaga

Svar
Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Re: Erling Braut Haaland - en overgangssaga

Legg inn av Interessert »

Braut må på landslaget. Kan da ikke ha EM uten han.

Downlight

Legg inn av Downlight »

Når han tjener 300 mill+ skulle det bare mangle at han leverer. City kaster ikke bort penger.

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

Haaland har scoret flere mål på 27 kamper, enn Chelsea har scoret på 30 kamper.

Og da har man ikke engang regnet inn all tiden han har mistet som følge av å bli byttet ut tidlig.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Downlight skrev: man apr 25, 2022 7:46 pm Tror ikke det ligger an til en overgang til en storklubb nå. Dette er basert på prestasjoner etter nyttår og skadehistorikken. Her er det en stor risiko og usikkerhet for kjøpende klubb både sportslig og økonomisk.
Finnes veldig mange andre spillere som presterer veldig bra.
Sjansen for at jeg tar feil er selvfølgelig ganske stor.
Ja, sånn kan det gå.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Tenk om Haaland hadde vært skadefri mot Spania og Georgia...

guru

Legg inn av guru »

Synes Brauten får seg en pen tap-in når han gjør sitt mål nummer 30 i PL.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

trønderen skrev: lør apr 08, 2023 11:05 pm Tenk om Haaland hadde vært skadefri mot Spania og Georgia...
Takk for påminnelsen!

startelver

Legg inn av startelver »


Brukeravatar
Big George  
Innlegg: 7809

Legg inn av Big George »

30 ligamål, må vel ha 5 til på de 9 siste ligakampene for å sette rekord-

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

10 mål på de siste 3 kampene for City. 10 mål på 195 minutter. Tenk hvor mange mål City hadde scoret på de 195 minuttene hvis Haaland ikke hadde vært på banen. Jeg tipper minst 100.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Big George skrev: søn apr 09, 2023 3:46 am 30 ligamål, må vel ha 5 til på de 9 siste ligakampene for å sette rekord-
Er vel 3 til?

lund

Legg inn av lund »

Alpha skrev: søn apr 09, 2023 10:52 am
Big George skrev: søn apr 09, 2023 3:46 am 30 ligamål, må vel ha 5 til på de 9 siste ligakampene for å sette rekord-
Er vel 3 til?
Rekorden er 34 i Premier League, 32 i 38-kampssesong.

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Alpha skrev: søn apr 09, 2023 10:52 am
Big George skrev: søn apr 09, 2023 3:46 am 30 ligamål, må vel ha 5 til på de 9 siste ligakampene for å sette rekord-
Er vel 3 til?
Jepp, det stemmer når det gjelder Salah og etter at det ble 20 lag i serien. Regner man med da det var 22 lag, så må han ha fem (Shearer og Andy Cole med 34.)

guru

Legg inn av guru »

Tror han hadde hatt minst 5 mål mer om Pep hadde latt han spille fulle kamper (forutsatt at han da hadde holdt seg like skadefri).
Jeg har ikke sjekket, men han må jo være enda mer suveren når det kommer til mål/minutt.

startelver

Legg inn av startelver »

Hadde vært krise hvis måltørken kommer nå og Haaland ender opp med å ikke ta rekorden.

startelver

Legg inn av startelver »

Erling Haaland has scored more league goals this season than:

Southampton
Forest
Everton
Boutnemouth
Palace
West Ham
Wolves
Chelsea

Thomas

Legg inn av Thomas »

startelver skrev: søn apr 09, 2023 12:38 pm Hadde vært krise hvis måltørken kommer nå og Haaland ender opp med å ikke ta rekorden.
Krise?
Gutten er akkurat passert 20 år.
Det kommer nok flere muligheter skal du se

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Thomas skrev: søn apr 09, 2023 1:34 pm
startelver skrev: søn apr 09, 2023 12:38 pm Hadde vært krise hvis måltørken kommer nå og Haaland ender opp med å ikke ta rekorden.
Krise?
Gutten er akkurat passert 20 år.
Det kommer nok flere muligheter skal du se
Pep forsøker jo å dempe suksessen noe, han vil forsikre seg om at sulten vedvarer.

Men det tror jeg ikke Pep skal være redd for. Erling lever og ånder for å score mål. Han blir aldri mett.

JonSnow

Legg inn av JonSnow »

Vi satser på at Erling tar ny målrekord i år for city og for landslaget så blir det vel stille fra gjengen som håper han feiler!

startelver

Legg inn av startelver »

Thomas skrev: søn apr 09, 2023 1:34 pm
startelver skrev: søn apr 09, 2023 12:38 pm Hadde vært krise hvis måltørken kommer nå og Haaland ender opp med å ikke ta rekorden.
Krise?
Gutten er akkurat passert 20 år.
Det kommer nok flere muligheter skal du se
Ikke sånn krise da, men alle forventer han tar rekorden nå. Han er jo allerede en legende på nivå med Ronaldo.

Skal jo bare være en skade som forhindrer det. Hadde vært kjekt å få gjort det unna denne sesongen så blir det kanskje en umulig rekord å slå.

SirJames

Legg inn av SirJames »

startelver skrev: søn apr 09, 2023 2:54 pm Han er jo allerede en legende på nivå med Ronaldo.
Er han?

startelver

Legg inn av startelver »

SirJames skrev: søn apr 09, 2023 4:06 pm
startelver skrev: søn apr 09, 2023 2:54 pm Han er jo allerede en legende på nivå med Ronaldo.
Er han?
Pep satte han i samme kategori på siste pressetreff. Så det var jo hyggelig av han.

SirJames

Legg inn av SirJames »

startelver skrev: søn apr 09, 2023 4:18 pm
SirJames skrev: søn apr 09, 2023 4:06 pm
startelver skrev: søn apr 09, 2023 2:54 pm Han er jo allerede en legende på nivå med Ronaldo.
Er han?
Pep satte han i samme kategori på siste pressetreff. Så det var jo hyggelig av han.
Ja, jeg leste at han satte ham i samme kategori som både Messi og Ronaldo.

Hör ni gökarna?

Jhinx

Legg inn av Jhinx »

guru skrev: søn apr 09, 2023 10:57 am Tror han hadde hatt minst 5 mål mer om Pep hadde latt han spille fulle kamper (forutsatt at han da hadde holdt seg like skadefri).
Jeg har ikke sjekket, men han må jo være enda mer suveren når det kommer til mål/minutt.
Han hadde nok hatt rekorden allerede nå ja om de forutsetningene hadde vært oppfylt. Men Haaland har ikke god nok styrke til å holde seg skadefri. Så han vil ha skadeavbrekk titt og ofte. Derfor må han vernes så mye som mulig.
Så har jo Pep og uttalt at han vil holde Haaland ‘sulten’. Om det er rett taktikk å ta fra han rekorder kan jo diskuteres. Men jeg tror han vil klare disse 4-5 målene på 9 kamper. Sannsynligheten for et eller to straffespark på 9 kamper er stor.
Jeg er rimelig sikker på Arsenal vinner serien. Så motivasjonen til Haaland vil fremdeles være å vinne PM før han setter seg nye mål.

Jhinx

Legg inn av Jhinx »

startelver skrev: søn apr 09, 2023 12:38 pm Hadde vært krise hvis måltørken kommer nå og Haaland ender opp med å ikke ta rekorden.
Nå har vel Haaland bare hatt to større måltørke i karrieren sin. En periode i tyskland, og nå nylig i 2023/etter VM. Men jeg vil si det har løsnet nå og han er i siget igjen.
Bekymringen bør heller ligge i om han klarer å holde seg skadefri.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Jhinx skrev: søn apr 09, 2023 4:36 pm
startelver skrev: søn apr 09, 2023 12:38 pm Hadde vært krise hvis måltørken kommer nå og Haaland ender opp med å ikke ta rekorden.
Nå har vel Haaland bare hatt to større måltørke i karrieren sin. En periode i tyskland, og nå nylig i 2023/etter VM. Men jeg vil si det har løsnet nå og han er i siget igjen.
Bekymringen bør heller ligge i om han klarer å holde seg skadefri.
Større måltørke?

Hvor mange kamper på rad uten scoringer har han hatt i City-drakt?

Nor en spiller er så god som Haaland er det selvsagt overraskende hver kamp han ikke scorer, men den eneste måltørken hans er vel strengt tatt perioden han løp rundt halvskadet på et Dortmund i full oppløsning forrige sesong.

startelver

Legg inn av startelver »

Jhinx skrev: søn apr 09, 2023 4:36 pm
startelver skrev: søn apr 09, 2023 12:38 pm Hadde vært krise hvis måltørken kommer nå og Haaland ender opp med å ikke ta rekorden.
Nå har vel Haaland bare hatt to større måltørke i karrieren sin. En periode i tyskland, og nå nylig i 2023/etter VM. Men jeg vil si det har løsnet nå og han er i siget igjen.
Bekymringen bør heller ligge i om han klarer å holde seg skadefri.
Hva er rekorden når det gjelder måltørke ? Tror det var snakk om 5 kamper i bundesliga.

Jhinx

Legg inn av Jhinx »

PapaSmurf skrev: søn apr 09, 2023 4:40 pm
Jhinx skrev: søn apr 09, 2023 4:36 pm
startelver skrev: søn apr 09, 2023 12:38 pm Hadde vært krise hvis måltørken kommer nå og Haaland ender opp med å ikke ta rekorden.
Nå har vel Haaland bare hatt to større måltørke i karrieren sin. En periode i tyskland, og nå nylig i 2023/etter VM. Men jeg vil si det har løsnet nå og han er i siget igjen.
Bekymringen bør heller ligge i om han klarer å holde seg skadefri.
Større måltørke?

Hvor mange kamper på rad uten scoringer har han hatt i City-drakt?

Nor en spiller er så god som Haaland er det selvsagt overraskende hver kamp han ikke scorer, men den eneste måltørken hans er vel strengt tatt perioden han løp rundt halvskadet på et Dortmund i full oppløsning forrige sesong.
Var det ikke litt labert like etter VM?
Mener å huske det.

Jhinx

Legg inn av Jhinx »

startelver skrev: søn apr 09, 2023 4:49 pm
Jhinx skrev: søn apr 09, 2023 4:36 pm
startelver skrev: søn apr 09, 2023 12:38 pm Hadde vært krise hvis måltørken kommer nå og Haaland ender opp med å ikke ta rekorden.
Nå har vel Haaland bare hatt to større måltørke i karrieren sin. En periode i tyskland, og nå nylig i 2023/etter VM. Men jeg vil si det har løsnet nå og han er i siget igjen.
Bekymringen bør heller ligge i om han klarer å holde seg skadefri.
Hva er rekorden når det gjelder måltørke ? Tror det var snakk om 5 kamper i bundesliga.
Ja når vi snakker måltørke og Haaland så er det en helt annen liga enn noen andre selvfølgelig. 3 kamper uten mål for Haaland er jo måltørke :)

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Jhinx skrev: søn apr 09, 2023 4:50 pm
PapaSmurf skrev: søn apr 09, 2023 4:40 pm
Jhinx skrev: søn apr 09, 2023 4:36 pm

Nå har vel Haaland bare hatt to større måltørke i karrieren sin. En periode i tyskland, og nå nylig i 2023/etter VM. Men jeg vil si det har løsnet nå og han er i siget igjen.
Bekymringen bør heller ligge i om han klarer å holde seg skadefri.
Større måltørke?

Hvor mange kamper på rad uten scoringer har han hatt i City-drakt?

Nor en spiller er så god som Haaland er det selvsagt overraskende hver kamp han ikke scorer, men den eneste måltørken hans er vel strengt tatt perioden han løp rundt halvskadet på et Dortmund i full oppløsning forrige sesong.
Var det ikke litt labert like etter VM?
Mener å huske det.
Ja, til han å være 😂

Da var han menneskelig og scoret normalt med mål.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»