Erling Braut Haaland - en overgangssaga

Svar
milanB

Re: Erling Braut Haaland - en overgangssaga

Legg inn av milanB »

Jonasar skrev: lør mai 14, 2022 3:46 am
milanB skrev: fre mai 13, 2022 10:42 pm
Jonasar skrev: tor mai 12, 2022 12:30 am

Flopper han i City så er vel sjansen relativt mindre for spilletid med flagget på brystet?
Ikke nødvendigvis…
Et landslag som kun spiller på navn?

Kommer som regel ikke langt det laget, eller misforstår jeg deg nå?
Det er nok heller tvilsomt at Braut får spille landskamper under Ståle hvis han flopper enormt i City dessverre.
Det er vel slutt på den tiden hvor klippekort til spillere som varmer benken i klubblaget får kamptrening kun på landsen.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

milanB skrev: lør mai 14, 2022 10:48 am
Jonasar skrev: lør mai 14, 2022 3:46 am
milanB skrev: fre mai 13, 2022 10:42 pm

Ikke nødvendigvis…
Et landslag som kun spiller på navn?

Kommer som regel ikke langt det laget, eller misforstår jeg deg nå?
Det er nok heller tvilsomt at Braut får spille landskamper under Ståle hvis han flopper enormt i City dessverre.
Det er vel slutt på den tiden hvor klippekort til spillere som varmer benken i klubblaget får kamptrening kun på landsen.
Tja, vi får se i juni. Strandberg har vel ikke spilt noe annet i år enn de minuttene han fikk siste landskampen.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »


startelver

Legg inn av startelver »

I dag skal Braut ta farvel med hjemmepublikummet ! Det kan fort bli tårer og mere til under og etter kampen.

startelver

Legg inn av startelver »


startelver

Legg inn av startelver »

Fjørtoft får alltid det siste ordet.


FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »


Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

FranciscoM skrev: lør mai 14, 2022 3:29 pm
Den er heftig

startelver

Legg inn av startelver »

Da er vi i gang!

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Bare hos meg lyden ligger langt foran bildet?

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Blir 0-0.

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

thewaterfall skrev: lør mai 14, 2022 3:36 pm Bare hos meg lyden ligger langt foran bildet?
Nei. Merket det nå. Bare å mute da.

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

thewaterfall skrev: lør mai 14, 2022 3:36 pm Bare hos meg lyden ligger langt foran bildet?
Det hadde vært rart om det bare var deg. Ca. 5 sekund- tror knapt jeg har sett/hørt så stor forskjell mellom lyd og bilde før.

startelver

Legg inn av startelver »

Dortmund slipper alltid inn først, ser utrolig tafatte ut i starten.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Lyden er jo langt foran. Måtte mute. Amatørmessig at de ikke fikser på det.

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

MEN. Når er Haaland klar for City da?

startelver

Legg inn av startelver »

startelver skrev: lør mai 14, 2022 3:44 pm Dortmund slipper alltid inn først, ser utrolig tafatte ut i starten.
Som sagt, det er den vanlige starten.

startelver

Legg inn av startelver »

Hertha har alt å kjempe for nå, kan bare mure igjen.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Hvordan er det mulig å gå 22 minutter uten å oppdage at lyden ikke er synkronisert? Har alle tatt helg?

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Si fra når lyden er fikset.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »



Så mute kommentator da..

startelver

Legg inn av startelver »

Den engelske streamen jeg bruker her helt fin på lyd.

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

"Vi beklager problemer med lyd"
Be idioten holde kjeft da!

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Det blir vel et slags dobbelt farvel med Haaland i dag:

1. Hjemmepublikum i Dortmund som tar avskjed med ham
2. De mange som ikke gidder å følge ham i City som også sier farvel

startelver

Legg inn av startelver »

Det er faktisk latterlig dårlig taktisk det Marko Rose driver med, greier ikke gjøre endringer underveis.

BVB bare passer ballen uten mål og mening. Braut får ikke noe å jobbe med.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Skal lyden være fiksa nå? Kommentator er jo fortsatt halvannet sekund foran bildet

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

TheRealArt_Verified skrev: lør mai 14, 2022 3:55 pm "Vi beklager problemer med lyd"
Be idioten holde kjeft da!
De jobber vel med å få gitt ham beskjed?

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Alpha skrev: fre mai 13, 2022 5:35 pm
FranciscoM skrev: fre mai 13, 2022 3:44 pm Generalsekretær i Amnesty Norge, Jon Peder Egenæs, har uttalt seg om overgangen (Nettavisen):
- Hva tenker Amnesty Norge om Haalands klubbvalg?

- Vi har ingen kommentar til enkeltutøveres valg, hvis det handler om klubbvalg eller hvor de ønsker å konkurrere. Vi har derimot vært veldig tydelig på hva som mangler i Premier League-regelverk og hvilke kriterier som må følges for å kunne eie en klubb. Amnesty mener derfor at man må løfte ansvaret bort fra utøverne, og heller gi det til gjengen som faktisk kan gjøre noe med det.

- Klubbene må med andre ord ta mer ansvar selv?

- Premier League har foreløpig ingen rutiner som inneholder reservasjoner for brudd på menneskerettighetene. Vår organisasjon i Storbritannia har tatt tak i det, og sendt en oppfordring til Premier League og ønsker en endring.

- Systemet er problematisk, som gjør det vanskelig å holde spillerne ansvarlig. Spillerne har lyst til å spille på det absolutt beste nivået, så det er forståelig at de valgene blir tatt.

Flere peker på det norske landslagets protest mot VM i Qatar, som Braut Haaland var en del av, og mener at City-overgangen gjør 21-åringen dobbeltmoralsk. Det slår derimot Amnestys generalsekretær hardt tilbake på:

- Nå er det nok flere spillere og klubber som kan beskyldes for å være dobbeltmoralske, men det synes jeg blir urettferdig. Hvis man skal grave i alt hver enkelt spiller har gjort før, vil nok spillere bare slutte å stille opp på ting. Jeg vil derimot oppfordre til å bidra der det byr seg en mulighet, som det gjorde med det norske landslaget, avslutter han.
Antar han også er motbydelig? Hehe.
Nå må du ikke gjøre de hvite riddere av FriDiskusjon usikker.
He, he, he, gråslangen blir aldri usikker på sin egen moralske suverenitet.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

BVB1909 skrev: fre mai 13, 2022 6:48 pm
PapaSmurf skrev: fre mai 13, 2022 5:44 pm Rekk opp hånda alle som reellt sett hadde takket nei til å spille for en fotballklubb eid av sjeiker som ville betale deg hundrevis av millioner for å sparke fotball.

Jeg for min del hadde løpt skoa av meg på vei til flyplassen om de ringte meg.

Jeg er heller ikke begeistret for sportswashing, men å forvente at fotballspillere tidlig i tjueåra skal gjøre jobben forbundene burde tatt hånd om blir feil.
Hvis den var eid av Putin da?
Ser ut som du er den første som har klart å målbinde Papa. Det er imponerende i seg selv.

Jeg kan derimot avsløre at han ikke ville spilt for putler for alle pengene produsert på jordkloden gjennom historien.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

kytec skrev: lør mai 14, 2022 4:24 pm
BVB1909 skrev: fre mai 13, 2022 6:48 pm
PapaSmurf skrev: fre mai 13, 2022 5:44 pm Rekk opp hånda alle som reellt sett hadde takket nei til å spille for en fotballklubb eid av sjeiker som ville betale deg hundrevis av millioner for å sparke fotball.

Jeg for min del hadde løpt skoa av meg på vei til flyplassen om de ringte meg.

Jeg er heller ikke begeistret for sportswashing, men å forvente at fotballspillere tidlig i tjueåra skal gjøre jobben forbundene burde tatt hånd om blir feil.
Hvis den var eid av Putin da?
Ser ut som du er den første som har klart å målbinde Papa. Det er imponerende i seg selv.

Jeg kan derimot avsløre at han ikke ville spilt for putler for alle pengene produsert på jordkloden gjennom historien.
Jeg hadde ikke fått med meg det der. Jeg er fullstendig umulig å målbinde.

Jeg hadde muligens takket ja og sendt 80% av lønna til Ukraina. Offentlig.

Men sånn i utgangspunktet blir hele premisset tåpelig. Slike spørsmål barna mine stilte da de var små.

-Hadde du spist en sjokolade om den falt på gulvet?
- Ja.
-Hva om den landet i en hundebæsj da?
- Vi har ikke hund
- Men OM vi hadde en hund da?
Osv…

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»