Hartlepool United

Svar
JDeacon

Re: Hartlepool United

Legg inn av JDeacon »

Ja, Nevitt er borti ein av Hartlepool sine spelarar med albuen. Men det er flaut å ligge nede på den måten berre for å påføre motspelar rødt kort. Det var ikkje hardt i det heile tatt, men unødvendig av Nevitt så klart.

JDeacon

Legg inn av JDeacon »

For en trippelsjanse for Pools. Tranmere har meir flaks enn dei fortener.

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

Dobbeltbytte for Pools. Molyneux inn for Burey (hamstring) og Ogle inn for Ferguson.

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

1-0 til Tranmere. Davies scorer på heading fra 5 meter etter en nydelig slått corner fra Josh Hawkes. To minutter + tillegg igjen. Olomola kommer inn for Holohan. Hjemmelaget har vært bedre etter Hawkes og McManaman kom inn.

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

Knepent tap, men vi er fullt på høyde med hjemmelaget. Dermed står vi fortsatt uten seier på bortebane, men vi er med og preger kamper. Så vi skal klare å holde oss unna nedrykksstrid. Goodwin hadde en god kamp, men Burey gikk ut med noe som så ut som en hamstring-skade.

JDeacon

Legg inn av JDeacon »

paul_dalton_11 skrev: lør sep 04, 2021 5:51 pm 1-0 til Tranmere. Davies scorer på heading fra 5 meter etter en nydelig slått corner fra Josh Hawkes. To minutter + tillegg igjen. Olomola kommer inn for Holohan. Hjemmelaget har vært bedre etter Hawkes og McManaman kom inn.
Eg må seie at det står respekt av at du ikkje kaster både mus og tastatur i veggen etter dette tapet. Det er nesten så eg rødmar over at Rovers tar 3 poeng her, for det var fullstendig ufortjent. Hartlepool hadde i alle fall 4-5 store sjansar som burde resultert i mål. Du har rett i at Tranmere var betre mot slutten. Men prestasjonen til Hartlepool var det ingenting å seie på. Så du og dine medfans må sjå bak resultatet og fortsette på same vis. For det vil det bli poeng av. Bunnsolid bortekamp egentlig.

JDeacon

Legg inn av JDeacon »


Dimmi

Legg inn av Dimmi »

Gøy med kampaktivitet, gutter!

Ser at Burey kan være ute i så mye som 12 uker nå. Det er et hardt skudd for baugen etter hans strålende start hos oss.

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

Dimmi skrev: ons sep 08, 2021 9:41 pm Ser at Burey kan være ute i så mye som 12 uker nå. Det er et hardt skudd for baugen etter hans strålende start hos oss.
Helt klart et hardt skudd for baugen. I et lag uten utpregede målscorere så virket Burey å være et potensiell toppscorer. Han blir nå behandlet i London av moderklubben Millwall. Skal vi lete med lys og lykter etter noe positivt, så øker skaden kanskje muligheten til en forlengelse i januar? En del fans fryktet at med suksess frem til nyttår ville Millwall låne han ut til en League1-klubb etter nyttår.

Med Burey ute så må en av de andre spillerne gripe sjansen på spissplass. Cullen, Grey, Molyneux og Olomola må vise seg tilliten verdig og prøve å minimere savnet etter Burey. Det blir ingen enkel oppgave.

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

Laget mot Bristol Rovers
Pools sliter litt med småskader, i tillegg til Bureys langtidsskade. Ferguson og Holohan har ikke blitt klar tidsnok til kamp og dermed blir det tre endringer på laget. Molyneux for Ferguson, Daly inn for Holohan og Olomola inn for Burey. Det blir spennende å se om Molyneux spiller vingback eller om denne oppstilligen betyr en formasjonsendring. Det er også positivt å se at Grey er tilbake på benken etter et langt skadefravær.
Laget: Killip; Sterry, Byrne, Liddle, Francis-Angol, Molyneux, Shelton, Featherstone, Daly, Olomola, Goodwin. Reserver: Mitchell, Odusina, Ogle, Jones, Smith, Grey, Cullen.

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

Stillingskrig på Victoria Park der Pools møter et Bristol Rovers som spiller fysisk fotball som manager Joey Barton liker det. Jevn kamp der ingen av keeperne er satt på de store prøvene det første kvarteret.

Flere interessante dueller i dag. Særlig duellene mellom Mark Shelton og Glenn Whelan, samt Harvey Saunders og Jamie Sterry skiller seg ut som intense.

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

Målløst til pause. Ikke mye å skrive hjem om når det gjelder sjanser eller fint spill. Men det er intensitet og dueller, så man får glede seg over fighten fremfor spillet. Et rutinert, hardtspillende og organisert Rovers lag gjør at Pools må vise en litt annen side av sitt spill i ettermiddag. Jeg er ikke helt overbevist om at Olomola er en god erstatning for Burey slik det har sett ut i ettermiddag.

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

1-0 ved Jamie Sterry. Han vinner ballen inne i 16-meteren går innover og setter ballen i mål med venstre beinet med en fin avslutning. Pools har vært best i andre omgang og skapt noen sjanser, men har lite folk inne i boksen.

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

Hartlepool United vs. Bristol Rovers 1-0 (Sterry)
Pools tar 3 nye poeng og står nå med 16-0-2 på hjemmebane i 2021 - best i de fem øverste divisjonene. Forrige sesong skilte det to divisjoner mellom lagene, i dag var vi det beste laget. Etter en jevn første omgang med få sjanser var Pools best i andre omgang. Sterrys første ligascoring var nok til å ta hjem tre nye poeng på Victoria Park. 5.193 tilskuere så dagens kamp og går fornøyde hjem. Nå venter to bortekamper, mot Sutton og Oldham. Vi jakter fortsatt på første borteseier, men slik vi spiller nå skal vi ikke frykte noen.
Laget: Killip; Sterry, Byrne, Liddle, Francis-Angol, Molyneux (Smith 87), Shelton, Featherstone, Daly, Olomola (Grey 83), Goodwin (Ogle 75). Reserver: Mitchell, Odusina, Jones, Cullen.

Brukeravatar
mikemodano
Innlegg: 886
Sted: Oslo

Legg inn av mikemodano »

paul_dalton_11 skrev: lør sep 11, 2021 5:57 pm Pools tar 3 nye poeng og står nå med 16-0-2 på hjemmebane i 2021
Ny, finfin hjemmeseier. Fire av fire mulige i seriespillet siden sesongstart, men det ble som vi vil huske tap (1-0) for Crewe i første runde av ligacupen. Dersom man altså skal telle med alle konkurranser (også hjemmekampen under fjorårssesongens playoff), så kommer jeg fram til 15-1-2, siden møtet med Eastleigh 13.mars endte 0-0. I tillegg til nederlaget for Crewe, ble det også tap (4-2) i nest siste hjemmekamp i det ordinære seriespillet i 20/21, da Maidenhead ("Imagine, we'll now be playing in the same league as Hartlepool United!") ble for sterke.

(Utelukkende seriekamper hjemme i 2021: 14-1-1)

Vi kan imidlertid utvide rekka med ytterligere tre seire dersom vi strekker den helt tilbake til 8.desember i fjor, da King's Lynn var på besøk (2-0 til Pools). I desember fikk nemlig også både Stockport (4-0) og Halifax (3-1) unngjelde. Med det kan vi si at hjemmerekka totalt viser 18-1-2 på de siste 21. Det er ganske unike tall i Hartlepools historie, skulle jeg mene. Jeg kan i alle fall ikke huske liknende i løpet av den tiden jeg har fulgt klubben.

Det hersker en herlig feel good-faktor rundt Pools for tiden, og måtte det vare. Enda et tilskuertall på riktig side av 5k, og selv om Pools kanskje ikke vartet opp med det store spillet mot Gas, så greier man selv på en middelmådig dag å knipe tre nye hjemmepinner. Etter hønnmange sesonger uten særlige sportslige framganger, så føles det oppriktig godt å se at klubben ser ut til å bygge videre på jubelsesongen 20/21.

På tide å informere Raj om at tjære og fjær er nært forestående dersom han ikke snart får nappet ut fingeren og tilbudt Challinor ny kontrakt?

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

mikemodano skrev: søn sep 12, 2021 2:35 am så kommer jeg fram til 15-1-2, siden møtet med Eastleigh 13.mars endte 0-0. I tillegg til nederlaget for Crewe, ble det også tap (4-2) i nest siste hjemmekamp i det ordinære seriespillet i 20/21, da Maidenhead ("Imagine, we'll now be playing in the same league as Hartlepool United!") ble for sterke.
(Utelukkende seriekamper hjemme i 2021: 14-1-1)
Det er herlig med litt god kritisk journalistikk som går mine "16-0-2" kritisk i sømmene. Det liker vi, og jeg innrømmer at her hentet jeg nok infoen min fra helgens radiosending og videreformidlet den på ukritisk måte. Så tommelen opp for et godt innlegg, mikey.

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

mikemodano skrev: søn sep 12, 2021 2:35 am Det hersker en herlig feel good-faktor rundt Pools for tiden, og måtte det vare. Enda et tilskuertall på riktig side av 5k, og selv om Pools kanskje ikke vartet opp med det store spillet mot Gas, så greier man selv på en middelmådig dag å knipe tre nye hjemmepinner. Etter hønnmange sesonger uten særlige sportslige framganger, så føles det oppriktig godt å se at klubben ser ut til å bygge videre på jubelsesongen 20/21.
Helt klart, feel good-faktoren er til å ta og føle på. Tilskuertall på rett side av 5k er sjelden kost i Hartlepool, så dette er gledelig både for fansen, byen og klubbens økonomi. Jeg tror det var mange, som etter sommerens overgangsvindu, så for seg en kamp for fornyet kontrakt. Hartlepool Mail spekulerte også ved ligastart om man hadde skuslet bort medgangsbølge og feel good-faktor i løpet av sommerukene. Draktsalg og billetter har solgt som hakka møkk, og som resultat så har det vært slik at man må være tidlig ute for å komme innenfor telleapparatene på Victoria Park tidsnok til avspark. Som du sier, dette føles oppriktig godt å se.

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

mikemodano skrev: søn sep 12, 2021 2:35 am På tide å informere Raj om at tjære og fjær er nært forestående dersom han ikke snart får nappet ut fingeren og tilbudt Challinor ny kontrakt?
Joda, tjære og fjær er klargjort. Kontraktutkastet er også klargjort og ligger hjemme hos manager Challinor. Han sier det tar litt tid å lese gjennom alt, da managerkontrakter typisk er på størrelsesorden over 30 sider. Så her er det litt detaljer som skal leses igjennom og kanskje noen småjusteringer som må til. Men jeg forstår det på manageren at her er man enig om forlengelse, men at man er i sluttforhandlinger. Challinor sier at intensjonen er å forlenge, men at detaljer må være riktig for familien. Det handler nok kanskje om lønn og sikkert om en mulig utkjøpsklausul, eller liknende... Og kanskje vil man forsikringer om en sportslig satsing som matcher managerens ambisjoner om videre fremgang. Kona til manageren tweetret i sommer stolt at sønnen hadde fått studieplass på Durham Uni. Så det virker som familien trives i området og at det ikke er noe flytt planlagt i nærmeste fremtid. Så jeg tror tjære og fjær forblir ubrukt. Men Raj skal vite at vi står klar i beste Donald-stil!

Brukeravatar
mikemodano
Innlegg: 886
Sted: Oslo

Legg inn av mikemodano »

paul_dalton_11 skrev: man sep 13, 2021 5:11 pm jeg innrømmer at her hentet jeg nok infoen min fra helgens radiosending og videreformidlet den på ukritisk måte.
Vi har i lengre tid hørt om Pools' gode hjemmestatistikk det siste snaue året, og jeg søkte i grunn kun en bekreftelse på det som var blitt sagt, for jeg mente faktisk å huske en 0-0-kamp midt i den rekka der. Jeg hadde imidlertid slått meg til ro med at jeg husket feil, og at 0-0-matchen hadde kommet borte. Det gjorde den for så vidt også (Wrexham i februar), men i tillegg var det altså den målløse matchen mot Eastleigh på the Vic i mars. Da kunne vanskelig '16-0-2' stemme. Hadde Mark Simpson fortsatt vært klubbens radiostemme, så skulle han fått høre det umiddelbart, men samtidig tror jeg neppe han ville ha gått i den samme fella som nåværende kommentator (i den grad det er å 'gå i fella' å ikke ha tallrekka 100 % på stell). Du får gjerne sende den nåværende røsten en liten korrigering, dalton.

Sutton borte i kveld. Det blir antakelig nok en match uten altfor mange scoringer. Jeg er optimist i forhold til sesongens første bortepoeng, og spår et 1-1-oppgjør.

Har det kommet noe mer konkret tidsestimat i forhold til Bureys skade? Utrolig uheldig å miste ham for en lengre periode slik han hadde startet, men kanskje Molyneux kan gå inn og briljere, og kanskje åpner det også for Goodwin å vise enda mer av sitt repertoar?

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

mikemodano skrev: tir sep 14, 2021 11:01 am Har det kommet noe mer konkret tidsestimat i forhold til Bureys skade? Utrolig uheldig å miste ham for en lengre periode slik han hadde startet, men kanskje Molyneux kan gå inn og briljere, og kanskje åpner det også for Goodwin å vise enda mer av sitt repertoar?
12 uker er vel det foreløpige estimatet som klubben/Challinor har gitt. Vår manager er jo utdannet fysioterapeut så han pleier å treffe godt på estimatene. Etter kampslutt da Burey var skadet sa han at en slik hamstringsskade ville i beste fall si to uker ute, og i verste fall var det snakk om tolv uker. Da diagnose og fasit var klar ble det meldt tolv uker - altså et verste-scenario.

Da jeg så Burey og Goodwin på topp sammen (to kamper) så synes jeg at Goodwin viste de beste taktene rent spillemessig. Men da jeg så Bristol Rovers-kampen lørdag så var ikke Goodwin like god. De neste kampene vil nok vise om dette skyldes Rovers-forsvaret gode organisering eller om Goodwin led av en dårligere makker. Synd med skaden til Millwall-angriperen, for Burey og Goodwin virket å ha god relasjonsforståelse.

I første kamp uten Burey ble Fela Olomola brukt på spissplass, som makker til Goodwin. Molyneux ble brukt på vingback i Fergusons fravær. Olomola hadde tendens til å trekke ut mot venstre hjørneflagg og stengte rom for Molyneux. Etter pause la vi om fra 3-5-2 til 4-3-3 med Fela (venstre) og Molyneux (høyre) på hver sin kant. Jeg regner med vi er tilbake i 3-5-2 i kveld. Lokalavisa tror Olomola får fornyet tillit på topp og at Molyneux må ta steget tilbake til benken. Selv vlle jeg nok gitt Molyneux sjansen, men da må våre defensive spillere spille ballen opp i beina hans og ikke slå baller i hode- eller brysthøyde. Cullen er fortsatt ikke i kampform og er dermed neppe et alternativ. Jeg fornærmer vel ingen om jeg så langt karakteriserer Cullen og Lawlor som de mest skuffende av sommerens signeringer?

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

mikemodano skrev: tir sep 14, 2021 11:01 am Sutton borte i kveld. Det blir antakelig nok en match uten altfor mange scoringer. Jeg er optimist i forhold til sesongens første bortepoeng, og spår et 1-1-oppgjør.
Ritchie Bennett scoret to mål for Sutton i helgen, og det er typisk at han scorer når han nå skal spille mot Hartlepool. Byrne og Francis-Angol har løftet forsvarsspillet vårt er par hakk, så får satse på at vi kan stå bedre i mot et fysisk sterkt og direktespillende lag. Pools kan glede seg over at hjemmelaget ikke lenger kan spille på kunstgress. 1-1 høres ikke så gærent ut det nei.

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

mikemodano skrev: tir sep 14, 2021 11:01 am Du får gjerne sende den nåværende røsten en liten korrigering, dalton.
Det var Rob Law og Eddie Kyle sin radiosending på BBC Tees som følger klubbens streaming på iFollow. Det skal få passere denne gang, men det blir en rettelse om det skulle gjenta seg.

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

Laget mot Sutton United
Flere endringer på laget i kveld. Molyneux får sjansen på topp som makker til Goodwin. Ferguson er fortsatt ikke helt klar etter å ha vært syk i helgen, så Francis-Angol blir flyttet ut på vingback - noe som gjør at Odusina kommer inn på stopperplass. Ferguson er imidlertid å finne på benken. Holohan mangler fortsatt og i kveld er også Shelton ute. Smith kommer inn på midtbanen.
Laget[3-5-2]: Killip; Byrne, Liddle, Odusina; Sterry, Smith, Featherstone, Daly, Francis-Angol; Molyneux, Goodwin. Reserver: Mitchell, Ferguson, Ogle, Jones, Crawford, Olomola, Cullen.

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

Nummere på midtbanespillerne i kveld er 8, 18 og 28. Da har vi nok 8-tall sentralt...!

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

1-0 til Sutton etter en corner der Killip virker merkelig passiv i feltarbeidet. Heller ikke patent stopperspill av Odusina som slipper sin mann. Sutton spilleren på bakre får alt for enkel jobb. Målet har ligget litt i luften da hjemmelaget har presset. Vi virker svake på midtbanen og lengst fremst. Vi får krysse fingrene på at baklengsmålet får oss til å løfte spillet litt.

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

Sutton United vs. Hartlepool United 1-0
På tross av to gode sjanser de siste fem minuttene står vi fortsatt uten seier på bortebane. Pools var nær utlikning like før pause da en Odusina-heading ble reddet på streken. Pools var dårlig i første omgang. Pools tapte midtbanekampen og savnet av Shelton var tydelig. Odusina virket tidvis shaky der bak. Så en skuffende kveld for Pools, og helt klart årsverste av Challinors menn - Sutton var det beste laget og en tam forestilling av Pools. Vi sliter mot såpass fysiske lag som Sutton. Trøsten er at det ikke finnes så mange slike lag i League2.
Laget[3-5-2]: Killip; Byrne, Liddle, Odusina (Ferguson 61); Sterry, Smith (Olomola 62), Featherstone, Daly, Francis-Angol; Molyneux, Goodwin (Cullen 77). Ikke benyttet: Mitchell, Ogle, Jones, Crawford.

Brukeravatar
mikemodano
Innlegg: 886
Sted: Oslo

Legg inn av mikemodano »

Kjedelig med nok et bortetap. Pussig hvordan Pools greier å mobilisere så heftig til hjemmekampene, for så å gå bort og tape tre av tre ute. Den totale målforskjellen på 8-6 (sju kamper) gjenspeiler hvor den berømmelige skoen trykker, og to scoringer på tre bortekamper er nesten like begredelig som ett innsluppet mål på fire hjemmekamper er imponerende. Slik troppen ser ut, virker det heller ikke å være noen snarlig bedring på gang på det feltet heller? Skaden på Burey, og kanskje spesielt savnet etter fjorårets radarpar Oates/Armstrong, virker å ha gitt mindre mobilitet og ikke minst pønsj der framme, og det er nok i overkant å feste så fryktelig mye lit til at en 19-årig lånesoldat skal være noen direkte løsning på spissplass. Uten å strø altfor mye salt i angrepssåret, så har vi merket oss at både Oates og Armstrong puttet da Harrogate nylig vant 3-1 i Mansfield. Jeg tror kraftpluggen i fjorårets Pools-mannskap har puttet fem ganger i seriespillet til nå.

Takk for utfyllende info om hvem som startet hvor av Olomola og Molyneux. I går manglet dessuten, som du nevnte, både Shelton og Holohan fra midtbanen, og da blir det fort litt spedt også der. Hvordan ser Matt Daly (lån fra Huddersfield) ut til nå?

Det er forresten en ganske måltam divisjon sett under ett til nå. Ingen har scoret mer enn to mål i snitt etter sju runder, og ingen har heller sluppet inn mer enn to pr kamp. Ingen kan heller måle seg med Pools' hjemmestats, mens både Crawley (tre kamper) og Salford (to) har tapt det de har spilt borte, i likhet med Hartlepool. Til helgen går turen til bunnlaget Oldham, så da må det være lov å håpe på sesongens første bortepoeng, vel? De rundt 250 (!) som tok turen til Sutton i det sydvestre Stor-London i går kveld vil nok dobles og kanskje vel så det når det er ny tur til nordvest lørdag. Er det håp om å ha tilbake spillere som Shelton og Holohan der? Det er på mange sett og vis leit å se en klubb som Oldham helt i bunnen av fjerdedivisjon, og det virker å blåse friskt rundt ørene på Keith Curle for tiden. Nå slo de riktignok nettopp Sutton borte mot slutten av august, men det er da også deres eneste poeng etter sju kamper i årets sesong. Her må det være lov å både håpe og tro på poeng.

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

mikemodano skrev: ons sep 15, 2021 9:04 am Slik troppen ser ut, virker det heller ikke å være noen snarlig bedring på gang på det feltet heller? Skaden på Burey, og kanskje spesielt savnet etter fjorårets radarpar Oates/Armstrong, virker å ha gitt mindre mobilitet og ikke minst pønsj der framme, og det er nok i overkant å feste så fryktelig mye lit til at en 19-årig lånesoldat skal være noen direkte løsning på spissplass.
Det er litt Oates i Burey. Fart, mobilitet, god fysikk og evnen til å skape sjanser og mål på egenhånd. Så skaden til Burey var nok noe av det verste som kunne skje når vi ser på sammensetningen av troppen. Goodwin blir alene og det er ikke noen grunn til å legge for mye ansvar på en 19-årig lånesoldat. Jeg er litt skeptisk til både Molyneux og Olomola som makkere til Goodwin på spissplass. Begge har noen styrker som de viser litt for sporadisk. Jeg tenker nok at å få i gang Cullen i Bureys skadefravær vil være viktig. Da Cullen kom inn la han seg på topp og det er ingen tvil om at han er en midtspiss, noe Grey, Molyneux og Olomola ikke er. Alle tre trekker ut mot kantene for å slippe dueller mot midtstoppere. Dermed blir det stor avstand mellom spissene, noe som gir oss mindre offensiv slagkraft. Nå skal det i sannhet sies at det kan hende at spissene hadde sett bedre ut dersom både Holohan og Shelton hadde spilt i går. Vi så også bedre ut offensivt da Ferguson kom inn. Så vi får gi spissene og manageren litt tid på å få bedre fasong lengst der fremme.

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

mikemodano skrev: ons sep 15, 2021 9:04 am Hvordan ser Matt Daly (lån fra Huddersfield) ut til nå?
Han har fått en del skryt, men har vært anonym i de 2-3 kampene jeg har sett. Han har ikke imponert meg foreløpig, men har heller ikke gjort seg bort. Jeg regner med at han vil bli bedre og bedre utover sesongen med mer kamperfaring i League2. Han har kreativitet og målscoreregenskaper. Sutton og Bristol Rovers spilte veldig fysisk fotball og dermed ble det ikke lett for Daly å imponere. Men som sagt, han gjorde seg heller ikke bort. Og med skader på midtbanen og angrepet var heller ikke arbeidsforholdene på topp for Huddersfieldspilleren. Dommen fra dalts så langt er: en lovende signering.

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

mikemodano skrev: ons sep 15, 2021 9:04 am Er det håp om å ha tilbake spillere som Shelton og Holohan der? ... Her må det være lov å både håpe og tro på poeng.
Jeg har forstått at det er håp om å ha begge tilbake til lørdagens kamp i Oldham. Det er snakk om smeller og ikke noe alvorlige skader. Bortekamp og Oldham har kun lagt ut billetter til bortefansen. Oldham-fansen har varslet om demonstrasjoner mot tilstanden i klubben og Oldham-ledelsen har svart med å nekte hjemmefans adgang til kampen [hvis jeg har forstått det riktig].

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Britisk Øvrig»