Occulus Quest 2

Svar
Knaberaps

Occulus Quest 2

Legg inn av Knaberaps »

Nettopp kjøpt meg en sånn. Andre som har, og som kan anbefale noe stilig noe? Det være seg omgivelser, trening, spill og filmer som er tilpasset. Kan begynne med det som er gratis så jeg kan se om det er noe imponeringspotensiale.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Hjelpes for et godt kjøp. Er helt hektet. Opplevelser som berg og dal-bane, vandring i New York, Paris Tokyo osv. samt noen guffne landskap med dertil skremmescener tar nesten pusten fra meg. Og svetten siler etter noen runder med Moonrider der man skal slå til noen figurer i takt med musikk.

Og det heter selvsagt Oculus og ikke Occulus. Anbefales. 3990 på Elkjøp.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Knaberaps skrev: lør mar 26, 2022 11:14 pm Hjelpes for et godt kjøp. Er helt hektet. Opplevelser som berg og dal-bane, vandring i New York, Paris Tokyo osv. samt noen guffne landskap med dertil skremmescener tar nesten pusten fra meg. Og svetten siler etter noen runder med Moonrider der man skal slå til noen figurer i takt med musikk.

Og det heter selvsagt Oculus og ikke Occulus. Anbefales. 3990 på Elkjøp.
Ingen svimmelhet e.l.?

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Lurer på hvor stort VR-briller blir

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

MatsEn89 skrev: lør mar 26, 2022 11:16 pm Ingen svimmelhet e.l.?
Kun berg og dal-bane, samt store høyder og slikt. Men det er vel litt av poenget. Ellers ikke. En kompis som ellers ble svimmel av slike briller, prøvde denne og gikk 100% klar. Nå har han egen.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Knaberaps skrev: lør mar 26, 2022 11:25 pm
MatsEn89 skrev: lør mar 26, 2022 11:16 pm Ingen svimmelhet e.l.?
Kun berg og dal-bane, samt store høyder og slikt. Men det er vel litt av poenget. Ellers ikke. En kompis som ellers ble svimmel av slike briller, prøvde denne og gikk 100% klar. Nå har han egen.
Herlig.

VR har litt dårlig rykte hos enkelte pga. kvalme. Tror det kommer an på egen biologi.

Jeg kjøper nok Oculus selv ila 2022

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

Knaberaps skrev: tir mar 08, 2022 12:30 am Nettopp kjøpt meg en sånn.
Hvordan fungerer det til jobb? Jeg tenker spesielt på arbeid med flere vinduer åpne samtidig, grafisk arbeid, videoredigering og slike ting? Noen som har erfaringer?

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Hardy-guttene skrev: fre jul 01, 2022 8:23 am Hvordan fungerer det til jobb? Jeg tenker spesielt på arbeid med flere vinduer åpne samtidig, grafisk arbeid, videoredigering og slike ting? Noen som har erfaringer?
Jeg bruker den kun til underholdning og trening, så dette aner jeg lite om. Tror i grunn ikke den er særlig egnet til f.eks. videoredigering. Det bruker jeg PCen til. Men mulig det finnes briller som er produsert for mer jobbrelaterte oppgaver av det du nevner.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Spill & Spillkonsoller»