Fifa: Career Mode

Svar
K-Torget

Re: Fifa: Career Mode

Legg inn av K-Torget »

Laffano16 skrev: ons okt 20, 2021 9:26 pm August

Carabao Cup

Wimbledon AFC - Hovin Fc : 5-1

EFL Trophy (Papa John's Trophy)

Hovin FC - Wycombe 1-5

League 2

Hovin FC - Hartlepool 4-1
Hovin FC - Exeter City 1-3
Harrogate - Hovin FC 1-1
Hovin FC- Bristol Rovers 1-3
Spillere inn :
1 år lån
HB Pawel Olszewski 64 Tot 22 år Polen
*MS Constantin Reiner 66 Tot 24 År Østerrike
**K Tino Casali Tot 65 25 år Østerrike

Spillere ut
Tom Cahill solgt for 400 K € - Beijing Guoan
Jake Holloway 1 årig lån -Harrogate Town
* Farouk Alzouma - SV Ried
**Emyr Evans - SCR Altach



* Byttehandel Alzouma + 1 mill for Reiner
**Byttehandel Evans + 620 K€ For Casali



Elendig start på måneden for oss...

Utklassing i alle faser....

Ser selv hva hovedproblemet her er! Midtbanen kommer ikke etter og hjelpe til i forsvaret så de andre lagene er typ 5 og 6 spilere i angrep mot 4 forsvarere dette må justeres.
Ser du har fått en tøff start, men da kan det kun gå en vei.. :)

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

K-Torget skrev: ons okt 20, 2021 9:33 pm
Ser du har fått en tøff start, men da kan det kun gå en vei.. :)
Ja får inderlig håpe!

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Ouff faen ser jeg gjorde blemme med stadionvalg... valgte den minste i den tro at man kunne endre stadion etterhvert..... ja shit au får la den gå så får vi heller se om jeg kommer meg opp flrst istede for ny save 😅 lagt for mye innsats i det nå

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Laffano16 skrev: tor okt 21, 2021 1:56 pm Ouff faen ser jeg gjorde blemme med stadionvalg... valgte den minste i den tro at man kunne endre stadion etterhvert..... ja shit au får la den gå så får vi heller se om jeg kommer meg opp flrst istede for ny save 😅 lagt for mye innsats i det nå
Alltid like imponerende arbeid av EA.

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

Laffano16 skrev: tor okt 21, 2021 1:56 pm Ouff faen ser jeg gjorde blemme med stadionvalg... valgte den minste i den tro at man kunne endre stadion etterhvert..... ja shit au får la den gå så får vi heller se om jeg kommer meg opp flrst istede for ny save 😅 lagt for mye innsats i det nå
Man kan vel endre før ny sesong?

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Thecokeman skrev: tor okt 21, 2021 4:39 pm
Laffano16 skrev: tor okt 21, 2021 1:56 pm Ouff faen ser jeg gjorde blemme med stadionvalg... valgte den minste i den tro at man kunne endre stadion etterhvert..... ja shit au får la den gå så får vi heller se om jeg kommer meg opp flrst istede for ny save 😅 lagt for mye innsats i det nå
Man kan vel endre før ny sesong?
Kan man? Hmm da får man kjøre seg i pine gjennom denne elendige første sesongen sykt mye dårlige resultater i starten 😅

blir jo sånn med lommerusk og 1 stjerne lag hadde jo alt mellom 50 og 68 i tot på spillere har løftet opp laget med flere 65 66 spillerr men holder ikke til opprykk denne sesongen allerede 14 p bak etter 10 - 11 runder

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Thecokeman skrev: tor okt 21, 2021 4:39 pm
Laffano16 skrev: tor okt 21, 2021 1:56 pm Ouff faen ser jeg gjorde blemme med stadionvalg... valgte den minste i den tro at man kunne endre stadion etterhvert..... ja shit au får la den gå så får vi heller se om jeg kommer meg opp flrst istede for ny save 😅 lagt for mye innsats i det nå
Man kan vel endre før ny sesong?
Kan man bytte stadion før hver ny sesong? Isåfall så er jo det en ny positiv greie fra EA :)

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

Ja, det skal være sånn med klubber man lager selv hvertfall.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Thecokeman skrev: tor okt 21, 2021 10:18 pm Ja, det skal være sånn med klubber man lager selv hvertfall.
Det er spennende! :)

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Hovin FC - Road to Greatness

Siste overgangsdag

Brandon Terry solgt for 650€ K Hammarby IF

Free transfer

HB Nikolai Alho 66 Tot 28 År Finland
VM Roland Varga 69 Tot 31 år Ungarn
HB Conor McLaughlin 65 Tot 30 Nord irland

September


EFL 2

Oldham Athletics - Hovin FC 1-1
Hovin FC - Colchester 0-4
Bradford City - Hovin FC 1-2
*Hovin FC - Newport County 1-5

*Ser på stasistikken at jeg hadde 2,4 forventede mål mens Newport hadde 3,7 🤔🙄 yikes

Oktober
EFL 2

Mansfield Town - Hovin FC 2-3

Forventet mål 5,1-6,4
Hah syke stats det der! Morro å få sånn forventet mål stats også.

Hovin FC - Leyton Orient 2-3

2-2 fra oss 87 min så scorer Leyton i 92 min........
Forventet mål 1,5-4,1

Port Vale - Hovin FC 4-3

XG 4,4 - 4,2

Herrlighet..... forsvaret er sirup angrepet begynner å bli knall(Dortmund vol 2 dette)


Hovin FC - Scunthorpe United 2-2

XG 3,6-5,4

Walsall - Hovin FC 2-4

XG 3,9-3,8

Fyfaen så digg å vinne kamper igjen 🤣😅 den lokale helten som ble hentet opp fra Akademiet er faktiskt toppscorer med 8 mål i ligaen ! Hallo! Og han er kun 16 og 65 Tot 🙈 nevnte jeg LOKAL?!?
20211022_003752.jpg

Tabell
20211022_003550.jpg
fant ut ved bærmere sjekk på mål diff er vi det laget med FLEST mål... og laget med FLEST mål i mot 🙄🙄

Stialex

Legg inn av Stialex »

Stialex skrev: man okt 18, 2021 3:22 pm
K-Torget skrev: man okt 11, 2021 5:44 pm
Stialex skrev: man okt 11, 2021 10:36 am Kjører alltid karriere på legendarisk nivå og jobber meg oppover fra laveste divisjonene. Nå er det Exeter City. Tror jeg skal treie opprykk til neste sesong. Hentet Mitchell Duke og Antoine Semenyo i starten av sesongen, men begge ble skadet, dog rullerte de på å være friske.
Ett spennende valg av lag! Gleder meg til å høre om fortsettelsen!
Er på 6. plass nå. 4.-7 plass gir opprykkskval. Har 8-10 kamper igjen av sesongen. :-)

Problemet mitt er at jeg lekker som en sil, selv om jeg scorer langt mer enn alle andre i ligaen.

Henta ellers inn Marinovic som keeper på free transfer, da førstekeeperen min tydeligvis er på lån, og back-upen er vel 38 år.
Vant opprykkskval. etter å ha sikra 7. plassen med et nødskrik. Gleder meg til League One med dette spennende laget.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Laffano16 skrev: fre okt 22, 2021 12:39 am Hovin FC - Road to Greatness

Siste overgangsdag

Brandon Terry solgt for 650€ K Hammarby IF

Free transfer

HB Nikolai Alho 66 Tot 28 År Finland
VM Roland Varga 69 Tot 31 år Ungarn
HB Conor McLaughlin 65 Tot 30 Nord irland

September


EFL 2

Oldham Athletics - Hovin FC 1-1
Hovin FC - Colchester 0-4
Bradford City - Hovin FC 1-2
*Hovin FC - Newport County 1-5

*Ser på stasistikken at jeg hadde 2,4 forventede mål mens Newport hadde 3,7 🤔🙄 yikes

Oktober
EFL 2

Mansfield Town - Hovin FC 2-3

Forventet mål 5,1-6,4
Hah syke stats det der! Morro å få sånn forventet mål stats også.

Hovin FC - Leyton Orient 2-3

2-2 fra oss 87 min så scorer Leyton i 92 min........
Forventet mål 1,5-4,1

Port Vale - Hovin FC 4-3

XG 4,4 - 4,2

Herrlighet..... forsvaret er sirup angrepet begynner å bli knall(Dortmund vol 2 dette)


Hovin FC - Scunthorpe United 2-2

XG 3,6-5,4

Walsall - Hovin FC 2-4

XG 3,9-3,8

Fyfaen så digg å vinne kamper igjen 🤣😅 den lokale helten som ble hentet opp fra Akademiet er faktiskt toppscorer med 8 mål i ligaen ! Hallo! Og han er kun 16 og 65 Tot 🙈 nevnte jeg LOKAL?!?20211022_003752.jpg


Tabell

20211022_003550.jpg fant ut ved bærmere sjekk på mål diff er vi det laget med FLEST mål... og laget med FLEST mål i mot 🙄🙄
Herlig Oppdatering :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Stialex skrev: fre okt 22, 2021 12:02 pm
Stialex skrev: man okt 18, 2021 3:22 pm
K-Torget skrev: man okt 11, 2021 5:44 pm

Ett spennende valg av lag! Gleder meg til å høre om fortsettelsen!
Er på 6. plass nå. 4.-7 plass gir opprykkskval. Har 8-10 kamper igjen av sesongen. :-)

Problemet mitt er at jeg lekker som en sil, selv om jeg scorer langt mer enn alle andre i ligaen.

Henta ellers inn Marinovic som keeper på free transfer, da førstekeeperen min tydeligvis er på lån, og back-upen er vel 38 år.
Vant opprykkskval. etter å ha sikra 7. plassen med et nødskrik. Gleder meg til League One med dette spennende laget.
Gratulerer! Imponerende! :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Noen som kan hjelpe?
Jeg har startet en karriere med Liverpool og spilt to sesonger! Har spilt denne karrieren på en ps5 jeg har lånt, mens jeg har ventet på å få min. Nå har jeg fått min ps5 og ønsker å overføre denne til min - har prøvd med blant annet minnepenn men får det ikke til..

Tips? Noen som vet? :)

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Hovin FC rise to top!

Vært en utrolig kronglete sesong start og jeg har vært nødt til å hente inn spillere fra free transfers og gjennomsnittstallen har jo blitt løftet opp fra der vi begynte.

Jevnere overall på banen med snitt på 65-66-67 spillere målet er å komme meg såpass opp at jeg har minst 70 Tot på hele laget til neste sesong. Tidenes verste forsvar med et av de beste angrepene...
EFL 2

Battle of the Bottom teams

Hovin FC - Rochdale 3-2

XG 2,5 - 3


Carlisle - Hovin FC 2-3

XG 2,5 - 4,1

Hovin Fc - Crawley 3-3

XG 5,4 - 4,7

Forest Green - Hovin FC 2-1
XG 3,2 - 1,8

Sutton United - Hovin FC 1-4
XG 1,9 - 5,9

EFL Trophy (Papa john's Trophy)
Forest Green - Hovin FC 3-3

Gruppespill i en cup turnering er jo et merkelig opplegg

FA cup 2. Runde
Hovin FC - Port Vale 3-1
XG 4,7 - 3,9


EFL 2
Hovin FC - Salford City 1-4
XG 2,4 - 4,7

Hovin FC - Swindon Town 0-0
XG 2,7 - 3,8

Vårt første 0-0 kamp!!! Bittert dog når man kunne vunnet også 😅

Northampton - Hovin Fc 3-3
XG 3,6 - 2,3

Tranmere Rovers - Hovin FC 1-2
XG 2,1-2,0

Halveis i sesongen er ståa slik!
20211026_094440.jpg
20211026_094450.jpg
20211026_094458.jpg

Toppscorer
Sam Bennet 17 mål
Assist
Damien Gibson 11 assist

Ny spiller inn
Free transfer
K Stefan Marinovic 68 Tot 30 år



Januar vinduet er rett rund hjørnet

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Laffano16 skrev: tir okt 26, 2021 9:59 am Hovin FC rise to top!

Vært en utrolig kronglete sesong start og jeg har vært nødt til å hente inn spillere fra free transfers og gjennomsnittstallen har jo blitt løftet opp fra der vi begynte.

Jevnere overall på banen med snitt på 65-66-67 spillere målet er å komme meg såpass opp at jeg har minst 70 Tot på hele laget til neste sesong. Tidenes verste forsvar med et av de beste angrepene...
EFL 2

Battle of the Bottom teams

Hovin FC - Rochdale 3-2

XG 2,5 - 3


Carlisle - Hovin FC 2-3

XG 2,5 - 4,1

Hovin Fc - Crawley 3-3

XG 5,4 - 4,7

Forest Green - Hovin FC 2-1
XG 3,2 - 1,8

Sutton United - Hovin FC 1-4
XG 1,9 - 5,9

EFL Trophy (Papa john's Trophy)
Forest Green - Hovin FC 3-3

Gruppespill i en cup turnering er jo et merkelig opplegg

FA cup 2. Runde
Hovin FC - Port Vale 3-1
XG 4,7 - 3,9


EFL 2
Hovin FC - Salford City 1-4
XG 2,4 - 4,7

Hovin FC - Swindon Town 0-0
XG 2,7 - 3,8

Vårt første 0-0 kamp!!! Bittert dog når man kunne vunnet også 😅

Northampton - Hovin Fc 3-3
XG 3,6 - 2,3

Tranmere Rovers - Hovin FC 1-2
XG 2,1-2,0

Halveis i sesongen er ståa slik!

20211026_094440.jpg20211026_094450.jpg
20211026_094458.jpg


Toppscorer
Sam Bennet 17 mål
Assist
Damien Gibson 11 assist

Ny spiller inn
Free transfer
K Stefan Marinovic 68 Tot 30 år



Januar vinduet er rett rund hjørnet
Herlig oppdatering! Lykke til videre med sesongen og januarvinduet! :)

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

Startet med Nürnberg i 2. Bundesliga og brukte hele budsjettet og pengene jeg fikk fra salg av noen spillere på nye speidere. Målet var å rykke opp i løpet av sesong 2, da med forhåpentligvis med noen ålreite talenter. Men allerede første sesong var vi med helt i toppen og halvveis ledet vi serien med 42p på 17 kamper. Så ut til å gå mot et klart opprykk, men i andre halvdel går vi på den verste smellen jeg noen gang har vært borti. Vi ender sesongen på 57 poeng, tar altså bare 15p på de siste 17 kampene. Noen vil sikkert tro at jeg har endret på vanskelighetsgraden, men det har jeg altså ikke. Spilt på legendarisk hele tiden.

Det verste var egentlig at ingen av de andre lagene gjorde det godt heller og vi hadde opprykksplassen helt til siste serierunde. I nest siste kamp tapte vi 2-1 mot Holstein Kiel i en kamp hvor vi var det desidert beste laget, men elendige angripere scoret ikke mer enn ett. I siste runde spiller vi uavgjort mot Schalke, helt på slutten har vi et skudd i tverrliggeren, ned på strek og ut. Tror det er det bitreste jeg har vært med på på fifa. Hvem som stjeler opprykket i siste runde? Jo, det var Holstein Kiel som altså var 4 poeng bak før siste to kampene. Playoff taper vi klart mot Augsburg.

Vi fortjente åpenbart ikke opprykk og hadde antageligvis gjort det fryktelig dårlig i Bundesliga, men likevel bittert. Spent på hva jeg får å handle for i sommervinduet, må egentlig forsterke i alle lagdeler, men kanskje spesielt offensivt. Toppscoreren endte på 11.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Thecokeman skrev: tir okt 26, 2021 8:48 pm Startet med Nürnberg i 2. Bundesliga og brukte hele budsjettet og pengene jeg fikk fra salg av noen spillere på nye speidere. Målet var å rykke opp i løpet av sesong 2, da med forhåpentligvis med noen ålreite talenter. Men allerede første sesong var vi med helt i toppen og halvveis ledet vi serien med 42p på 17 kamper. Så ut til å gå mot et klart opprykk, men i andre halvdel går vi på den verste smellen jeg noen gang har vært borti. Vi ender sesongen på 57 poeng, tar altså bare 15p på de siste 17 kampene. Noen vil sikkert tro at jeg har endret på vanskelighetsgraden, men det har jeg altså ikke. Spilt på legendarisk hele tiden.

Det verste var egentlig at ingen av de andre lagene gjorde det godt heller og vi hadde opprykksplassen helt til siste serierunde. I nest siste kamp tapte vi 2-1 mot Holstein Kiel i en kamp hvor vi var det desidert beste laget, men elendige angripere scoret ikke mer enn ett. I siste runde spiller vi uavgjort mot Schalke, helt på slutten har vi et skudd i tverrliggeren, ned på strek og ut. Tror det er det bitreste jeg har vært med på på fifa. Hvem som stjeler opprykket i siste runde? Jo, det var Holstein Kiel som altså var 4 poeng bak før siste to kampene. Playoff taper vi klart mot Augsburg.

Vi fortjente åpenbart ikke opprykk og hadde antageligvis gjort det fryktelig dårlig i Bundesliga, men likevel bittert. Spent på hva jeg får å handle for i sommervinduet, må egentlig forsterke i alle lagdeler, men kanskje spesielt offensivt. Toppscoreren endte på 11.
Herlig oppdatering. Du klarer opprykk i den kommende sesongen!

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

For de av dere som husker Cork saven min på *** så har jeg faktiskt fått en like god spiss i Sam Bennet helt uvirkelige prestasjoner av en 16-åring har gitt ham bindet til å med! 26 mål på 31 kamper er kruttsterkt!

Og tabellen er jammen meg tett! Kun 11 p bak serielederne allikevel HELT nede på 15 plass det er rotterace

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Laffano16 skrev: ons okt 27, 2021 11:58 am For de av dere som husker Cork saven min på *** så har jeg faktiskt fått en like god spiss i Sam Bennet helt uvirkelige prestasjoner av en 16-åring har gitt ham bindet til å med! 26 mål på 31 kamper er kruttsterkt!

Og tabellen er jammen meg tett! Kun 11 p bak serielederne allikevel HELT nede på 15 plass det er rotterace
Da har du gode muligheter for opprykk / kvalifisering vel? :)

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

K-Torget skrev: ons okt 27, 2021 5:35 pm
Laffano16 skrev: ons okt 27, 2021 11:58 am For de av dere som husker Cork saven min på *** så har jeg faktiskt fått en like god spiss i Sam Bennet helt uvirkelige prestasjoner av en 16-åring har gitt ham bindet til å med! 26 mål på 31 kamper er kruttsterkt!

Og tabellen er jammen meg tett! Kun 11 p bak serielederne allikevel HELT nede på 15 plass det er rotterace
Da har du gode muligheter for opprykk / kvalifisering vel? :)
Sjukt nok har jeg sjangs på kvalikplass kun 3 p bak og enda 10-15 kamper å spille

Surrelistiskt når man har 70 baklengs og 60 mål for

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Laffano16 skrev: ons okt 27, 2021 5:40 pm
K-Torget skrev: ons okt 27, 2021 5:35 pm
Laffano16 skrev: ons okt 27, 2021 11:58 am For de av dere som husker Cork saven min på *** så har jeg faktiskt fått en like god spiss i Sam Bennet helt uvirkelige prestasjoner av en 16-åring har gitt ham bindet til å med! 26 mål på 31 kamper er kruttsterkt!

Og tabellen er jammen meg tett! Kun 11 p bak serielederne allikevel HELT nede på 15 plass det er rotterace
Da har du gode muligheter for opprykk / kvalifisering vel? :)
Sjukt nok har jeg sjangs på kvalikplass kun 3 p bak og enda 10-15 kamper å spille

Surrelistiskt når man har 70 baklengs og 60 mål for
Lykke til med innspurten!

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Hovin FC Rise to top

EFL 2
Hovin FC - Oldham Athletics 1-5
XG 2,0 - 5,2

Hovin FC -Bradford City 4-3
XG 5,6-3,1

FA cup 3. Runde

Manchester United- Hovin FC 8-0
Simulerte den hadde ikke tro på noe som helst😅

EFL 2

Colchester - Hovin FC 1-2
XG 6,7 - 5,0

Bristol R - Hovin FC 1-2
XG 3,5 - 4,2

Hovin FC - Mansfield 2-5
XG 3,2 - 8,8

Newport - Hovin FC 2-2
XG 5,3 - 4,9

Hovin FC - Tranmere 2-3
XG 7,9 - 3,2

Hartlepool - Hovin FC 1-2
XG 3,4 - 4,2

Hovin FC - Stevenage 3-2
XG 4,1 - 5,8

Exeter - Hovin FC 0-1
XG 1,7 - 1,5

Hovin FC - Harrogate 2-3
XG 3,4 - 5,4

Hovin FC - Walsall 2-2
XG 2,6 - 2,8

Rochdale - Hovin FC 1-3
XG 2,4 - 2,2

Scunthorpe - Hovin FC 1-2
XG 3,7 - 0,8

Hovin FC - Carlisle 4-3
XG 5,6-2,2

Leyton - Hovin FC 1-0
XG 2,6 - 3,8

Hovin FC - Port Vale 0-2
XG 3,9 - 4,1

Crawley - Hovin FC 1-1
XG 1,8 - 3,6

Hovin FC -Forest Green 1-1
XG 2,8 - 2,3

Salford - Hovin FC 2-3
XG 6,3 - 2,8

Hovin Fc - Sutton 1-2
XG 4,6 - 4,0

Swindon - Hovin FC 2-3
XG 4,7 - 5,2

Hovin FC - Northampton 3-2
XG 7,0 - 2,7

For en uvirkelig sesong etter den sesongstarten fikk jeg NULL tro på at jeg kunne knapt klare playoff engang! Men jammen sa jeg smør! Det ble faktiskt play off med NEGATIV målforskjell! 😅 var meget aktiv i jabuar vindu å fikk tak i free transfers spillere og skaffet noen også etter å ha fått unna litt søppel.

Nå ligger snittet på laget godt på ca 68 i Tot fra da vi startet sesongen. Denne Eaton som ble plukket opp fra Akademiet kom rett inn i laget og spilte de siste 8 kampene i sesongen.

Brått så endret hele laget seg defensivt følte jeg, selv om det stadig renner inn følte jeg vi begynte å få mer kontroll.

Blir opprykkssemifinale kamp mot Newport County og Crawley vs Northampton i den andre.

Kommer mer detaljer av det etterhvert. Først poster jeg Tabell så overganger og toppscore og assist
20211028_132912.jpg
20211028_132929.jpg
20211028_132939.jpg




Overganger

Inn

SM/SDM Onni Valakari 64 Tot 22 år Finland -Free transfer


SM Tyreeq Bakinson 68 Tot 23 år England

hentet gratis kommer til sommer da hans avtale med nåværende klubb utløper.

MS David Gugganig 67 Tot 24 år østerrike -Wolfsberger AC 1,5 € mill

*SOM Teddy Eaton 68 Tot 18 år England

* Regens/Akademispiller

UT
Januarvindu
Jordan Stubbs 450 000€ - Hammarby

Charlie Pope 950 000€ Konyasspor

Jim Conway 600 000€ AC Ajaccio

Owen Parkin 400 000€ Sepsi OSK

Dominic Hubbard 270 000€ Accrington

Michael Moody - Fristilt


Selges til sommer
Jude Noble 1,4€ Mill - Ingolstadt 04
Joel Coates 870 000€ - FC Sion
Luca Taylor 105 000€ - Finn Harps
Sist redigert av Mr.Meep den tor okt 28, 2021 1:59 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Toppscorer
20211028_133021.jpg
Assist
20211028_133013.jpg

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Kollektiv kollaps mot Newport county taper 5-1 første kamp ga rett og slett opp simulerte retur kamp vinner den 2-0 taper da 3-5 Sammenlagt

Ny sesong i EFL 2 Da kan vi kanskje driste oss til å si at vi er en av favorittene neste sesong.


Spillerstall Før sommervindu

K Stefan Marinovic 69 Tot 30 År New Zealand
K Tino Casali 66 Tot 26 År Østerrike
**K Luca Taylor 54 Tot 20 År England
VB Ellis Holmes 59 Tot 29 År England
MS David Gugganig 68 Tot 25 år Østerrike
MS Constantin Reiner 68 Tot 24 År Østerrike
MS Sebastian Martin 66 Tot 25 år England
MS Tommy Partridge 53 Tot 37 År England
HB Nikolai Alho 67 Tot 29 År Finland
HB Connor Mclaughlin 65 Tot 30 år Nord-Irland
VM Roland Varga 68 Tot 32 år Ungarn
SM Recce Corbyn 65 Tot 27 År England
SM Onni Valakari 65 Tot 22 År Finland
**SM Joel Coates 64 Tot 25 År England
SM Chad Edwards 56 Tot 20 År Barbados
*SOM Teddy Eaton 69 Tot 18 År England
SOM Ollie Franklin 62 Tot 22 År England
VV Jake Holloway 53 Tot 32 År England
*HV Connor Stuart 52 Tot 23 År England
*SA Jude Noble 67 Tot 32 År England
SA Louie Waller 58 Tot 18 År England
S Damien Gibson 70 Tot 30 År Nord-Irland
*S Sam Bennet 72 Tot 17 År England

*Akademi
**drar i overgangsvinduet åpner

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Laffano16 skrev: tor okt 28, 2021 2:53 pm Kollektiv kollaps mot Newport county taper 5-1 første kamp ga rett og slett opp simulerte retur kamp vinner den 2-0 taper da 3-5 Sammenlagt

Ny sesong i EFL 2 Da kan vi kanskje driste oss til å si at vi er en av favorittene neste sesong.


Spillerstall Før sommervindu

K Stefan Marinovic 69 Tot 30 År New Zealand
K Tino Casali 66 Tot 26 År Østerrike
**K Luca Taylor 54 Tot 20 År England
VB Ellis Holmes 59 Tot 29 År England
MS David Gugganig 68 Tot 25 år Østerrike
MS Constantin Reiner 68 Tot 24 År Østerrike
MS Sebastian Martin 66 Tot 25 år England
MS Tommy Partridge 53 Tot 37 År England
HB Nikolai Alho 67 Tot 29 År Finland
HB Connor Mclaughlin 65 Tot 30 år Nord-Irland
VM Roland Varga 68 Tot 32 år Ungarn
SM Recce Corbyn 65 Tot 27 År England
SM Onni Valakari 65 Tot 22 År Finland
**SM Joel Coates 64 Tot 25 År England
SM Chad Edwards 56 Tot 20 År Barbados
*SOM Teddy Eaton 69 Tot 18 År England
SOM Ollie Franklin 62 Tot 22 År England
VV Jake Holloway 53 Tot 32 År England
*HV Connor Stuart 52 Tot 23 År England
*SA Jude Noble 67 Tot 32 År England
SA Louie Waller 58 Tot 18 År England
S Damien Gibson 70 Tot 30 År Nord-Irland
*S Sam Bennet 72 Tot 17 År England

*Akademi
**drar i overgangsvinduet åpner
Gratulerer med en imponerende sluttspurt, selv om det røk på målstreken i play-off-kampene! Neste år tar du det, da er sannsynligvis laget enda bedre og akademispillerne er ett år eldre! Herlige oppdateringer å lese, fortsett med dette :)

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Hovin FC - Rise to top Season 2

Ny sesong - ny stadion! Vi spilte på et nedslitt stadion som rommet 9 821 tilskuere og vil nå kunne oppgradere vår stadion til å kunne ta i mot 17 194 tilskuere til neste sesong.

Her har vi vært KJEMPE aktive på overgangsmarkedet og fins jo masse gull for et lag som befinner seg i EFL 2 på free transfer!! Herre min hatt! Nå er laget nesten klink 70 tot på banen og nesten 70 i snitt på benk også!

Nå må jeg nesten kunne si at vi er favoritter til opprykk, med fare for å jinxe meg selv her.

Pre - Season

Spillerkontrakter som utløper
Louie Waller 58 Tot 18 år
Ollie Franklin 62 Tot 22 År
Tommy Partridge 53 tot 37 år
Chad Edwards 56 Tot 20 år
Ellis Holmes 59 Tot 29 år

Overganger
Inn
SDM Yalcin Kayan 69 Tot 23 år Tyrkia 3,25€ mill - Aston Villa

*** Moustafa Boudouani 71 Tot 17 År Marokko

*** Burak Kartal 68 Tot 18 År Tyrkia

*** S Zhong Jiang 70 Tot 19 År Kina

***SDM Pape Cheikh Diop 72 Tot 24 År Senegal

* VM Nael Delmas 62 Tot 19 år Frankrike

* HM Dairon Asprilla 65 Tot 30 År Colombia

*S Jaime Osorio 60 Tot 19 År Argentina

** MS Charlie Harrington 63 Tot 16 år England

**K Gavin Matthews 67 Tot 16 År Wales

***SDM Fabricio Giraldo 69 Tot 19 År Argentina

***VB Pavle ilic 75 Tot 18 År Serbia

*** HB Stephane Andrieux 70 Tot 19 År Frankrike

*Klubben fått i spillere automatisk da jeg har for få spillere i stall

** Akademispiller

***Free transfer

Ut
S Damien Gibson 2,45€ Mill - Charleroi

MS Constantin Reiner 2,7€ Mill - Eibar


Skal spille treningsturnering mot
FC Sochaux
Odense Boldklub
Le Havre AC

Hovin Fc - Odense 1-1
XG 3,1 - 7,2

Le Havre - Hovin FC 6-3
XG 7,3 - 3,0

Hovin FC - Sochaux 2-1
XG 3,4-6,6

Ryker ut av denne cupen. Men viser at vi kan om vi vil! Stygg smell mot Le Havre må sies...

Sesongåpner hjemme mot Salford

Stialex

Legg inn av Stialex »

Leder nå League One etter 9 kamper med Exeter City og står med 24 poeng, fem foran Charlton på 2.

Vurderer å gå opp til ultimat CPU-nivå. Føler legendarisk blir veldig forutsigbart, og det er nesten for enkelt å skade motstanderen med "the ball over the top" med manuelle lobbpasningsinnstillinger. Med disse innstillingene kan man spille som Pogba/Bruno med søppelspillere.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Laffano16 skrev: fre okt 29, 2021 11:34 am Hovin FC - Rise to top Season 2

Ny sesong - ny stadion! Vi spilte på et nedslitt stadion som rommet 9 821 tilskuere og vil nå kunne oppgradere vår stadion til å kunne ta i mot 17 194 tilskuere til neste sesong.

Her har vi vært KJEMPE aktive på overgangsmarkedet og fins jo masse gull for et lag som befinner seg i EFL 2 på free transfer!! Herre min hatt! Nå er laget nesten klink 70 tot på banen og nesten 70 i snitt på benk også!

Nå må jeg nesten kunne si at vi er favoritter til opprykk, med fare for å jinxe meg selv her.

Pre - Season

Spillerkontrakter som utløper
Louie Waller 58 Tot 18 år
Ollie Franklin 62 Tot 22 År
Tommy Partridge 53 tot 37 år
Chad Edwards 56 Tot 20 år
Ellis Holmes 59 Tot 29 år

Overganger
Inn
SDM Yalcin Kayan 69 Tot 23 år Tyrkia 3,25€ mill - Aston Villa

*** Moustafa Boudouani 71 Tot 17 År Marokko

*** Burak Kartal 68 Tot 18 År Tyrkia

*** S Zhong Jiang 70 Tot 19 År Kina

***SDM Pape Cheikh Diop 72 Tot 24 År Senegal

* VM Nael Delmas 62 Tot 19 år Frankrike

* HM Dairon Asprilla 65 Tot 30 År Colombia

*S Jaime Osorio 60 Tot 19 År Argentina

** MS Charlie Harrington 63 Tot 16 år England

**K Gavin Matthews 67 Tot 16 År Wales

***SDM Fabricio Giraldo 69 Tot 19 År Argentina

***VB Pavle ilic 75 Tot 18 År Serbia

*** HB Stephane Andrieux 70 Tot 19 År Frankrike

*Klubben fått i spillere automatisk da jeg har for få spillere i stall

** Akademispiller

***Free transfer

Ut
S Damien Gibson 2,45€ Mill - Charleroi

MS Constantin Reiner 2,7€ Mill - Eibar


Skal spille treningsturnering mot
FC Sochaux
Odense Boldklub
Le Havre AC

Hovin Fc - Odense 1-1
XG 3,1 - 7,2

Le Havre - Hovin FC 6-3
XG 7,3 - 3,0

Hovin FC - Sochaux 2-1
XG 3,4-6,6

Ryker ut av denne cupen. Men viser at vi kan om vi vil! Stygg smell mot Le Havre må sies...

Sesongåpner hjemme mot Salford
Imponerende spiller du har fått inn på free-tranfers! Speidet på de?
Anngående stadion - Får man tilbud om å oppgradere stadion etter endt sesong (før ny sesong)? Isåfall får man tilbud om ny stadion / eksempel på stadion eller må man velge / styre alt dette selv?

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

K-Torget skrev: fre okt 29, 2021 10:38 pm
Laffano16 skrev: fre okt 29, 2021 11:34 am Hovin FC - Rise to top Season 2

Imponerende spiller du har fått inn på free-tranfers! Speidet på de?
Anngående stadion - Får man tilbud om å oppgradere stadion etter endt sesong (før ny sesong)? Isåfall får man tilbud om ny stadion / eksempel på stadion eller må man velge / styre alt dette selv?
Noen av de speidet jeg på med engang ny sesong starta noen tok jeg råsjangs på.

Ang stadion når man er ferdig med sesongen og skal til å begynne ny sesong så får man et valg om å endre på drakter og forsåvidt emblem også om jeg husker rett. Og valg av stadion alt fra den minste til største stadion. Føler ikke at et stadion til 70 k skal passe inn i EFL 2 liksom 😅

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»