Fifa: Career Mode

Svar
Thecokeman

Fifa: Career Mode

Legg inn av Thecokeman »

Noen av karriere-spillerne som har blitt med over hit da? Savner å lese gode oppdateringer om de forskjellige karrierene til folk.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Jeg spiller karriere på FIFA hvert år, men går stort sett lei rundt nyttår. Blir spennende om den nye modusen hvor man kan lage en egen klubb funker bra.

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

Ja, det blir veldig spennende å se hvordan den nye utgaven blir. Synes det var en stor forbedring når den nye utgaven til PS5/Xbox series x kom i desember, men nå skal det jo være ytterligere forbedring. Ikke ofte jeg er spent på en ny utgave, for det er jo stort sett det samme, bare oppdaterte lag.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Får man laget og designet eget lag igjen nå?

Husker dette fra gsmle fifa/Pes opplegg syntes det var gøy

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Da er jeg blitt med over hit fra VGD.
Jeg savner også å lese gode oppdateringer fra karrierer rundt omkring.
Gleder meg også til fifa22, har gått litt lei av fifa21..

Lezah

Legg inn av Lezah »

Er det kommet info om evt nyvinninger i Career Mode?

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »



Å fy faen. For første gang på evigheter gleder jeg meg til karrieremodus. Dette ser utrolig spennende ut.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Lilleborg skrev: fre aug 06, 2021 5:24 pm

Å fy faen. For første gang på evigheter gleder jeg meg til karrieremodus. Dette ser utrolig spennende ut.
Fy faen!!! Dette ser jo vilt ut!! Første gang på evigheter at off line karriere modus blir oppgradert

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Vel ikke akkurat evigheter de har jo fiksa litt her og der men dette ser jo revolusjonerende ut! Kopiert litt av Nhl og diverse andre sportspill


Sent men godt

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

Ganske forlokkende at man kan designe sin egen stadion og ikke bare klubb. Hadde vært enda kulere om man kunne gjøre om på den underveis i karrieren. Føles jo litt teit å lage en klubb på nivå 3 med en stadion som tar 50000 tilskuere feks. Samtidig er det litt kjedelig å ha 10000 som kapasitet når man feks kommer til CL etter en del sesonger om man starter med en realistisk stadion.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Thecokeman skrev: lør aug 07, 2021 11:37 pm Ganske forlokkende at man kan designe sin egen stadion og ikke bare klubb.
Absolutt. Skal lage det minste stadionet jeg klarer :P

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lilleborg skrev: fre aug 06, 2021 5:24 pm

Å fy faen. For første gang på evigheter gleder jeg meg til karrieremodus. Dette ser utrolig spennende ut.
Gleder meg noe veldig. Dette skal bli gøy! :) Noen som vet når Fifa22 kommer ut, dato?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Alt dette av post-match scener og sånt tipper jeg man er dritt lei av etter to måneder, men det ser jo helt okei ut.

Brent meg alt for mange ganger på trailere fra EA til at jeg har noe tillit til sluttproduktet.

Edit: Var jo egentlig veldig lite av hva karrieremodus egentlig er for noe, utenom å lage sin egen klubb.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

I dag er det ganske nøyaktig 5 uker til FIFA kommer ut, og det er lenge siden jeg har gledet meg til et nytt spill, rett og slett på grunn av nyvinningen i karrieremodus. Jeg blir sikkert skuffa, men hypen kan ingen ta fra meg :lol:

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lilleborg skrev: fre aug 27, 2021 9:56 am I dag er det ganske nøyaktig 5 uker til FIFA kommer ut, og det er lenge siden jeg har gledet meg til et nytt spill, rett og slett på grunn av nyvinningen i karrieremodus. Jeg blir sikkert skuffa, men hypen kan ingen ta fra meg :lol:
Samme her :)

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Kun tre uker igjen nå. Tre lange uker.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Null interesse av RPG-elementer eller å bygge egen klubb, men syns 21 var en forbedring på mange området kontra tidligere.

Hadde vært gøy om man kunne styrt med utvidelse av stadion etc; teit å være verdens beste klubb på 20 året på rad med Crewe og fremdeles spille på samme bane, f.eks. For meg er det viktigste game play, academy-ting og slikt, ikke lange sekvenser post-match med feiringer som man garantert har sett seg ferdig på etter noen få kamper. Det er kosmetisk, og ikke noe med dybde.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Ref forrige innlegg: Generelt hadde det vært gøy å kunne bruke penger på litt mer enn kjøp og lønn. Når man har fått inn 5 stjerners speidere er det jo ikke rare greiene igjen. Jeg liker f.eks å kjøre karrierer hvor jeg kun bruker Academy-spillere, og å sitte der med 300 mill pund på bok uten noe å bruke dem på er så kjipt. Investert i treningsfasiliteter, stadion etc hadde vært gøy.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lilleborg skrev: fre sep 10, 2021 8:17 am Kun tre uker igjen nå. Tre lange uker.
Enig, men det nærmer seg for hver dag :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lezah skrev: tor sep 16, 2021 9:57 am Ref forrige innlegg: Generelt hadde det vært gøy å kunne bruke penger på litt mer enn kjøp og lønn. Når man har fått inn 5 stjerners speidere er det jo ikke rare greiene igjen. Jeg liker f.eks å kjøre karrierer hvor jeg kun bruker Academy-spillere, og å sitte der med 300 mill pund på bok uten noe å bruke dem på er så kjipt. Investert i treningsfasiliteter, stadion etc hadde vært gøy.
Enig i begge de to siste postene dine - håper dette er noe de har utviklet til fifa22.. Noen som vet?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

K-Torget skrev: fre sep 17, 2021 9:33 pm
Lezah skrev: tor sep 16, 2021 9:57 am Ref forrige innlegg: Generelt hadde det vært gøy å kunne bruke penger på litt mer enn kjøp og lønn. Når man har fått inn 5 stjerners speidere er det jo ikke rare greiene igjen. Jeg liker f.eks å kjøre karrierer hvor jeg kun bruker Academy-spillere, og å sitte der med 300 mill pund på bok uten noe å bruke dem på er så kjipt. Investert i treningsfasiliteter, stadion etc hadde vært gøy.
Enig i begge de to siste postene dine og også noe jeg synes er viktigst - håper dette er noe de har utviklet til fifa22.. Noen som vet?

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

Har fått prøvd 22 et par timer nå og her er det ikke noe vits å starte karriere før det kommer en oppdatering. CPU scorer på hver eneste avslutning og alle avslutninger sitter knallhardt helt oppe i vinkelen. Og da har jeg i tillegg skrudd opp bomskudd-slideren for CPU.

Merker litt forskjell med hypermotion, men ikke noe revolusjonerende. Også må jeg si jeg er skuffet over at "bygg din egen stadion" i realiteten er at du kan gi den den fargen du ønsker. Man må bruke en av stadionene som finnes, kan kun endre farge og mønster i gresset. I tillegg legge til en atmosfære (chants, målsang, sang før kamp) fra eksisterende klubber som har dette i spillet.

Ganske skuffet egentlig, men burde vel sett det komme.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Jeg er ikke sjokkert, for å si det slik.

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

Nå har jeg fått spilt ganske mye og begynner å bli veldig lei av at stort sett alle avslutninger går i mål, spesielt fra CPU, men også jeg scorer på godt over halvparten av avslutningene... De har klart å gjøre CPU klart bedre enn tidligere og det er jo egentlig bra. Men det er litt drøyt å være fullstendig sjanseløs på å holde nullen uansett vanskelighetsgrad.

Startet en save med Köln, men ga opp da verdensklasse ble alt for vanskelig, tapte alle kampene jeg spilte... På 21 spilte jeg stort sett på legendarisk og det var klart enklere. Det hjelper selvfølgelig noe med bedre lag, så jeg startet en ny med Gladbach, så får vi se hvor lenge jeg orker. Det er hvertfall nødt til å komme en oppdatering som fikser problemet med at alle skudd går i mål, er bare håpløst slik det er nå...

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Eeh wtf....

Fullstendig urealistisk opplegg når CPU og jeg skyter på mål ikke rørt Sliders.

Laget en egendefinert lag og spilte en sommercup kamp nå tapte 5-3!! Newport County liksom hallo! De hadde 10 skudd på mål forventet mål ble 6,7!!! Nei dæven dette likte jeg ikke.

Håper noen finner ut av evt sliders eller at dette blir oppgradert til offisielle åpninga eller ny oppgradering men kjenner jeg fifa rett så lar de det være

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Føltes som hver gang vi nådde 16-meter strek = mål

eppaen

Legg inn av eppaen »

Spiller karriere med Leeds - og har begynt å få litt mer kontroll. Spiller på verdensklasse og har tre 3-1 seire på rad nå. Eneste tydelige minuset med CPU er at de er helt ville på å blokkere avslutninger. Ufattelig irriterende til tider.

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

Hadde endelig en fin karriere på gang med Schalke, begynte å nærme meg halvveis i sesongen, så fikk jeg feilmelding om at jeg ikke kunne lagre spillet. Prøvde å restarte konsollen og nå kommer jeg ikke inn i spillet en gang. Får ikke logget på min profil. Så da har sikkert også karrieren gått i dass når/hvis jeg en gang kommer inn igjen.

Utrolig frustrerende når man endelig hadde kommet i gang med en save man storkoste seg med. Får håpe de får fikset dette, det kan vel umulig være bare jeg som har dette problemet.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Hvilken konsoll spillere dere på? Har selv PS5, er det her problemene ligger?

Tenkte å starte opp en karriere i løpet av kvelden eller morgendagen, men om det er mye krøll og drit så er jeg usikker på hva jeg gidder å starte før det blir fikset..

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

Spiller på Xbox series x. Siste problemet jeg hadde løste seg ved å bytte kontroll av alle ting. Tullete at man ikke skal kunne bytte kontroll når den ene går tom for strøm, men fikk nå hvertfall kommet meg inn i spillet igjen. Hadde mistet noen kamper av karrieren, men det gikk bedre enn fryktet.

For øvrig synes jeg problemet med avslutninger har blitt bedre. Har ikke sett at det har kommet noe oppdatering, men problemet er hvertfall langt mindre for meg nå enn det var i prøveversjonen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»