Den russiske invasjonen av Ukraina - Multimedietråd

Svar
Fernandovonarb

Re: Den russiske invasjonen av Ukraina - Multimedietråd

Legg inn av Fernandovonarb »

Blir ikke mange skip der med det første😁

Jack

Legg inn av Jack »

:lol:


Brukeravatar
Gaute65
Innlegg: 1536

Legg inn av Gaute65 »


Svein M

Legg inn av Svein M »

Javelin brukt

Svein M

Legg inn av Svein M »

En kjører på en mine, så blir en annen troffet av en Javelin (samme situasjon som video over?)


FROG

Legg inn av FROG »

Russland lever tilbake på 1940 tallet og er like forfalt moralsk som den gang. Den gangen var det kommissærer og hemmelig sovjetisk politi som drepte sine soldater som prøvde å trekke seg tilbake. Inn i kjøttkverna skulle de uansett. Den gangen Stalin styrte hadde han ikke problemet som er i dag, med at alle får vite om slikt innen rimelig kort tid. Derfor kunne det holde på. 10. 000 vis av egne soldater som trakk seg tilbake fra overmakten og den sikre død ved Stalingrad blant annet, ble drept eller tvunget tilbake til fronten av kommissærene. I dag kaller man det "barriæretropper" . Filmet fra Drone er dette dokumentert skjedd, og russiske krigsfanger bekrefter at dette pågår.
Det sier litt om hva Russland står for, og hvorfor det er så viktig at de ikke klarer å overvinne Ukraina i denne krigen. Da står for andre land for tur, utsatt for akkurat samme taktikk og brutalitet som Ukraina er utsatt for.

Putin bør føres foran en domstol, dømmes og henrettes så snart det er praktisk mulig å få dette til. Gjør det samme med hele hans omgangskrets når det er praktisk mulig. Om det tar 1 år eller 90 år, aldri la de få slippe unna slik mange nazister etter 2 verdenskrig gjorde.
Russland bruker de samme metodene som nazistene gjorde under 2 verdenskrig. En så lenge er det bare masseutryddelsene som de ikke har tatt i bruk. Men det kan fort komme med en seier i Ukraina og utrenskningene som da kan komme.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

En av de mest merkverdige snuttene jeg har sett fra de som utgir seg for å være høykulturelle. Og jeg har sett mye fra russland. Naken dame i høyhælte som sloss er noget spesielt.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Måtte bare med :-)))))

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Har lite med krigen å gjøre, men viser litt hvor sykt russland egentlig er. En fyr har tjuvkoblet strøm, de graver opp kabel for å finne bevis, går inn i en garasje og BOOM. Kontrolløren fikk også en harpoon i halsen i samme øvelse. Det er IS med snø og atomvåpen, med altfor mye vodka i tillegg.

Brukeravatar
JauKaninen
Innlegg: 1721

Legg inn av JauKaninen »

Fernandovonarb skrev: søn jun 18, 2023 2:21 pm En av de mest merkverdige snuttene jeg har sett fra de som utgir seg for å være høykulturelle. Og jeg har sett mye fra russland. Naken dame i høyhælte som sloss er noget spesielt.
Hehe, Russland gjør at en føler seg mer normal og tar lettere på sine egne feil og mangler :lol:

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Kult bilde av Zelensky. JAS Gripen som "bodyguard" ved hans besøk i Tsjekkia. Ville vært noe å sendt noen dusin av de til Ukraina. Satan hvor de skulle ryddet russiske fly og helikoptre vekk fra landet.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2473

Legg inn av BrannLFC »

https://twitter.com/OlgaBazova/status/1692178950578139152?t=vIf3vX6QExUxv7giCKjUXw&s=19

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Konflikten i Ukraina»