Eliteserien Fantasy 2022

Svar
K-Torget

Re: Eliteserien Fantasy 2022

Legg inn av K-Torget »

stc887 skrev: søn okt 02, 2022 10:55 pm
K-Torget skrev: søn okt 02, 2022 9:58 pm
stc887 skrev: søn okt 02, 2022 9:22 pm

Redder runden og ender vel på 60 poeng med bonusen til dansken og autobytter. Svak runde som fryktet om Osame, Haugen og Vetlesen sine flagg før runden men satser på at 2FT kan gi meg boost neste runde når Pelle må inn.
Hvor ligger du ovr?
Har selv 2 FT og skal ha inn Pelle og sannsynligvis Vetlesen til helgen :)
Ca dritten i midten blant topp 100 tipper jeg etter autosubs og alt er unnagjort.
Ikke gale😀

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Firminoooo skrev: man okt 03, 2022 4:09 pm Kjipt at Tengstedt redder de som gav han kapteinsbindet, men skal ikke klage etter å ha glemt tidsfristen og reddet meg inn med 94 poeng.
Kaptein Tengstedt redder runden for min del. Men 94 poeng er jo meget bra! Gratulerer 😀

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

DuncanE skrev: man okt 03, 2022 4:21 pm Lurer veldig på hva som skjer med Osame Sahraoui. Så vidt jeg forsto tilbake i trening i forrige uke, men ikke i kamptroppen mot Godset?
Fagermo bekreftet etter kampen lørdag at både han og Strandberg er klar mot RBK til helgen😀

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

mashadar skrev: man okt 03, 2022 5:18 pm
Evertonion skrev: søn okt 02, 2022 9:52 pm Wahlstedt slår ballen i nettet, men det ser da ut som om den ballen hadde gått inn uansett. Da bør det vel ikke være selvmål?
Det ble det heller ikke til slutt. De har nå gitt scoringen til Njie, og vi Wahlstedt-eiere kan glede oss over 1 poeng i pluss i stedet for ett i minus :D
Ser det😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Vikingbryne skrev: man okt 03, 2022 5:47 pm Hvem bør inn på WC?

Eller bare få inn Vetlesen for Mvuka (og nedgradere Ruud Tveter) med 2 gratis bytter?

Hagen
Wemba, Haugan, Gjengaar
Eriksen, Mvuka, Pelle, Ofikir, Holse
Sæter, Tengstedt

Reserver: Thomas, Ruud Tveter, Dragsnes, Ogbu

1,6 i banken
Synes laget i utgangspunktet ser for bra ut for WC, hadde heller ikke kjørt WC med to gratisbytter. Synes de to byttene du vurderer der virker fornuftig! Samtidig vil jeg ikke ventet alt for lenge med WC sånn at du får noen runder med WC-laget før sesongen er over😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Ender på 84 poeng og en grønn pil - rett innenfor 350 ovr😊

Vikingbryne

Legg inn av Vikingbryne »

K-Torget skrev: man okt 03, 2022 6:36 pm
Vikingbryne skrev: man okt 03, 2022 5:47 pm Hvem bør inn på WC?

Eller bare få inn Vetlesen for Mvuka (og nedgradere Ruud Tveter) med 2 gratis bytter?

Hagen
Wemba, Haugan, Gjengaar
Eriksen, Mvuka, Pelle, Ofikir, Holse
Sæter, Tengstedt

Reserver: Thomas, Ruud Tveter, Dragsnes, Ogbu

1,6 i banken
Synes laget i utgangspunktet ser for bra ut for WC, hadde heller ikke kjørt WC med to gratisbytter. Synes de to byttene du vurderer der virker fornuftig! Samtidig vil jeg ikke ventet alt for lenge med WC sånn at du får noen runder med WC-laget før sesongen er over😊
Takker, rundt der jeg ligger og vipper også 😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Vikingbryne skrev: man okt 03, 2022 7:18 pm
K-Torget skrev: man okt 03, 2022 6:36 pm
Vikingbryne skrev: man okt 03, 2022 5:47 pm Hvem bør inn på WC?

Eller bare få inn Vetlesen for Mvuka (og nedgradere Ruud Tveter) med 2 gratis bytter?

Hagen
Wemba, Haugan, Gjengaar
Eriksen, Mvuka, Pelle, Ofikir, Holse
Sæter, Tengstedt

Reserver: Thomas, Ruud Tveter, Dragsnes, Ogbu

1,6 i banken
Synes laget i utgangspunktet ser for bra ut for WC, hadde heller ikke kjørt WC med to gratisbytter. Synes de to byttene du vurderer der virker fornuftig! Samtidig vil jeg ikke ventet alt for lenge med WC sånn at du får noen runder med WC-laget før sesongen er over😊
Takker, rundt der jeg ligger og vipper også 😊
Hva med å bruke de to gratisbyttene denne runden og så kanskje WC neste?😊 da mister du heller ikke et bytte.

emin

Legg inn av emin »

Har både Spissrush og To Kapteiner igjen.
Med utgangspunktet jeg har nå med Fofana, Tengstedt og Sæter på topp, når ville dere brukt spissrush? I kommende runde (25) har vi Molde-HamKam og Rosenborg-VIF. I utgangspunktet er det jo flott med hjemmekamp for alle.
Hvis jeg ser videre på programmet kommer jeg til runde 29 med Molde-Sandefjord og Jerv-RBK. Lukter jo fugl av den... Men surt hvis jeg venter helt til da og det oppstår skader eller suspensjoner (Sæter 3 gule kort, Fofana 2 gule).

eppaen

Legg inn av eppaen »

Runde 29 ser bedre ut syns jeg for ditt tilfelle

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

emin skrev: tir okt 04, 2022 4:41 pm Har både Spissrush og To Kapteiner igjen.
Med utgangspunktet jeg har nå med Fofana, Tengstedt og Sæter på topp, når ville dere brukt spissrush? I kommende runde (25) har vi Molde-HamKam og Rosenborg-VIF. I utgangspunktet er det jo flott med hjemmekamp for alle.
Hvis jeg ser videre på programmet kommer jeg til runde 29 med Molde-Sandefjord og Jerv-RBK. Lukter jo fugl av den... Men surt hvis jeg venter helt til da og det oppstår skader eller suspensjoner (Sæter 3 gule kort, Fofana 2 gule).
Enig med eppaen!
Tenker at spissrush absolutt er best i runde 29! Ellers er runde 30 også tradisjonelt sett en god runde for spissrush. Blir ofte mye mål, samt at man får lagoppstillingene hos alle lag. Det siste gjør vel man også i runde 29 :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Haugaard har signertr ny kontrakt med Tromsø ut 2024:
https://www.eurosport.no/fotball/elites ... tory.shtml

Og islandsk stortalent, Thorvaldsson, snart klar for RBK:
https://www.eurosport.no/fotball/elites ... tory.shtml

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

emin skrev: tir okt 04, 2022 4:41 pm Har både Spissrush og To Kapteiner igjen.
Med utgangspunktet jeg har nå med Fofana, Tengstedt og Sæter på topp, når ville dere brukt spissrush? I kommende runde (25) har vi Molde-HamKam og Rosenborg-VIF. I utgangspunktet er det jo flott med hjemmekamp for alle.
Hvis jeg ser videre på programmet kommer jeg til runde 29 med Molde-Sandefjord og Jerv-RBK. Lukter jo fugl av den... Men surt hvis jeg venter helt til da og det oppstår skader eller suspensjoner (Sæter 3 gule kort, Fofana 2 gule).
Godt spørsmål ;) Jeg vurderer også sterkt når jeg bør spille denne chipen, og sitter selv med begge RBK-spissene. Tror du Sæter beholder plassen som førstevalg på topp for RBK ut sesongen? Jeg tviler, med Vecchia tilbake. Og Sæter i kontraktskonflikt med klubben. Men jeg tror Sæter starter til helga, før Vecchia evtl kommer til å ta fler og fler minutter. Så om tanken er å spille Sæter i spissrush, bør du kanskje velge denne kampen eller den neste (hjemme mot Godset). Gjetter selvsagt, mine to cents.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Ole Sæter ut med skade på trening i dag, ankelskade. Tungt å sitte med både han og Moumbagna når jeg i tillegg må få på Pellegrino igjen.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Sykt å se hvor vanskelig det er å klatre overall fordi template står så sterkt i Eliteserien. Når man først faller så er det brutalt, mens klatring går ingen vei. Ikke rart motivasjonen har falt i det siste når overall-ranking har beveget seg som følger de siste 10 rundene:

RD15 594
RD16 1151
RD17 1339
RD18 1157
RD19 1237
RD20 1355
RD21 1317
RD22 1194
RD23 1054
RD24 1197

Deila

Legg inn av Deila »

HeskeyTime skrev: ons okt 05, 2022 12:11 pm Ole Sæter ut med skade på trening i dag, ankelskade. Tungt å sitte med både han og Moumbagna når jeg i tillegg må få på Pellegrino igjen.
Hvem kan være aktuell som erstatter om han ikke blir klar? Har Tengstedt fra før..

eppaen

Legg inn av eppaen »

HeskeyTime skrev: ons okt 05, 2022 12:21 pm Sykt å se hvor vanskelig det er å klatre overall fordi template står så sterkt i Eliteserien. Når man først faller så er det brutalt, mens klatring går ingen vei. Ikke rart motivasjonen har falt i det siste når overall-ranking har beveget seg som følger de siste 10 rundene:

RD15 594
RD16 1151
RD17 1339
RD18 1157
RD19 1237
RD20 1355
RD21 1317
RD22 1194
RD23 1054
RD24 1197
Vil først si at jeg kunne spilt bedre i år - og har vanligvis vært ganske høyt i Eliteserien. MEN har samme problem jeg også. Har variert mellom 4000 - 7000 siden runde 5 (!) Og har vært på 5k et sted siden runde 16. Null bevegelse.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Deila skrev: ons okt 05, 2022 12:39 pm
HeskeyTime skrev: ons okt 05, 2022 12:11 pm Ole Sæter ut med skade på trening i dag, ankelskade. Tungt å sitte med både han og Moumbagna når jeg i tillegg må få på Pellegrino igjen.
Hvem kan være aktuell som erstatter om han ikke blir klar? Har Tengstedt fra før..
Hvis Moumbagna er klar tenker jeg at jeg tar inn Ruud Tveter, siden jeg fortsatt har spissrush igjen, hvis ikke oppgraderer jeg midtbanen.

Tengstedt vs Godset (H), Ruud Tveter vs Jerv (H) og Faris vs Haugesund (H) i runde 26, hvor Pellegrino har hard kamp, tror jeg er beste muligheten jeg har.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

HeskeyTime skrev: ons okt 05, 2022 12:11 pm Ole Sæter ut med skade på trening i dag, ankelskade. Tungt å sitte med både han og Moumbagna når jeg i tillegg må få på Pellegrino igjen.
Kbk håper at Moumbagna er klar til helgen, men det er selvsagt ingen garanti for det.. Vet du status på Sæter / kommet noe info?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

eppaen skrev: ons okt 05, 2022 12:45 pm
HeskeyTime skrev: ons okt 05, 2022 12:21 pm Sykt å se hvor vanskelig det er å klatre overall fordi template står så sterkt i Eliteserien. Når man først faller så er det brutalt, mens klatring går ingen vei. Ikke rart motivasjonen har falt i det siste når overall-ranking har beveget seg som følger de siste 10 rundene:

RD15 594
RD16 1151
RD17 1339
RD18 1157
RD19 1237
RD20 1355
RD21 1317
RD22 1194
RD23 1054
RD24 1197
Vil først si at jeg kunne spilt bedre i år - og har vanligvis vært ganske høyt i Eliteserien. MEN har samme problem jeg også. Har variert mellom 4000 - 7000 siden runde 5 (!) Og har vært på 5k et sted siden runde 16. Null bevegelse.
Jeg har motsatt utvikling og klatret jevnt og trutt de siste 10 rundene, fra rundt 2000 ovr rundt runde 15 (etter noen dårlige runder) til 350 ovr i runde 24.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

K-Torget skrev: ons okt 05, 2022 12:59 pm
HeskeyTime skrev: ons okt 05, 2022 12:11 pm Ole Sæter ut med skade på trening i dag, ankelskade. Tungt å sitte med både han og Moumbagna når jeg i tillegg må få på Pellegrino igjen.
Kbk håper at Moumbagna er klar til helgen, men det er selvsagt ingen garanti for det.. Vet du status på Sæter / kommet noe info?
https://www.eurosport.no/fotball/elites ... tory.shtml

Ole er selv optimistisk med tanke på helgas kamp, men det var jeg også før den kraftig forstuede ankelen holdt meg ute i 2 måneder i fjor. Tror man skal vente på noe svar fra medisinsk avdeling i RBK.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

HeskeyTime skrev: ons okt 05, 2022 12:46 pm
Deila skrev: ons okt 05, 2022 12:39 pm
HeskeyTime skrev: ons okt 05, 2022 12:11 pm Ole Sæter ut med skade på trening i dag, ankelskade. Tungt å sitte med både han og Moumbagna når jeg i tillegg må få på Pellegrino igjen.
Hvem kan være aktuell som erstatter om han ikke blir klar? Har Tengstedt fra før..
Hvis Moumbagna er klar tenker jeg at jeg tar inn Ruud Tveter, siden jeg fortsatt har spissrush igjen, hvis ikke oppgraderer jeg midtbanen.

Tengstedt vs Godset (H), Ruud Tveter vs Jerv (H) og Faris vs Haugesund (H) i runde 26, hvor Pellegrino har hard kamp, tror jeg er beste muligheten jeg har.
Synes dette virker fornuftig! Hvis ikke kan kanskje Børven være et alternativ om man har litt penger i bank..
For min del står det mellom Børven, Faris eller Tveter inn for Sæter eller oppgradere midtbanen og nedgradere angrepet. Minuset med dette er at jeg blant annet har spissrush igjen om må da oppgradere angrepet igjen før sesongen er over..

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

HeskeyTime skrev: ons okt 05, 2022 1:04 pm
K-Torget skrev: ons okt 05, 2022 12:59 pm
HeskeyTime skrev: ons okt 05, 2022 12:11 pm Ole Sæter ut med skade på trening i dag, ankelskade. Tungt å sitte med både han og Moumbagna når jeg i tillegg må få på Pellegrino igjen.
Kbk håper at Moumbagna er klar til helgen, men det er selvsagt ingen garanti for det.. Vet du status på Sæter / kommet noe info?
https://www.eurosport.no/fotball/elites ... tory.shtml

Ole er selv optimistisk med tanke på helgas kamp, men det var jeg også før den kraftig forstuede ankelen holdt meg ute i 2 måneder i fjor. Tror man skal vente på noe svar fra medisinsk avdeling i RBK.
Takker :)
Her er det bare å avvente til det kommer mer info / nærmere frist! Har heldigvis to bytter og kan for eksempel gjøre Saltnes - Pelle og Sæter - Tveter / Faris.

tjohei

Legg inn av tjohei »

K-Torget skrev: ons okt 05, 2022 1:01 pm
eppaen skrev: ons okt 05, 2022 12:45 pm
HeskeyTime skrev: ons okt 05, 2022 12:21 pm Sykt å se hvor vanskelig det er å klatre overall fordi template står så sterkt i Eliteserien. Når man først faller så er det brutalt, mens klatring går ingen vei. Ikke rart motivasjonen har falt i det siste når overall-ranking har beveget seg som følger de siste 10 rundene:

RD15 594
RD16 1151
RD17 1339
RD18 1157
RD19 1237
RD20 1355
RD21 1317
RD22 1194
RD23 1054
RD24 1197
Vil først si at jeg kunne spilt bedre i år - og har vanligvis vært ganske høyt i Eliteserien. MEN har samme problem jeg også. Har variert mellom 4000 - 7000 siden runde 5 (!) Og har vært på 5k et sted siden runde 16. Null bevegelse.
Jeg har motsatt utvikling og klatret jevnt og trutt de siste 10 rundene, fra rundt 2000 ovr rundt runde 15 (etter noen dårlige runder) til 350 ovr i runde 24.

Samme her.
Har gått fra 3000 til 150 siden runde 14.
Har truffet bra på kaptein, men det har ellers vært litt stang ut med skader, bom på endel 50/50 valg osv.
Føler egentlig det har vært grei variasjon i lagene, og mange plasser å hente poeng på «templaten»

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

K-Torget skrev: ons okt 05, 2022 1:06 pm
HeskeyTime skrev: ons okt 05, 2022 1:04 pm
K-Torget skrev: ons okt 05, 2022 12:59 pm

Kbk håper at Moumbagna er klar til helgen, men det er selvsagt ingen garanti for det.. Vet du status på Sæter / kommet noe info?
https://www.eurosport.no/fotball/elites ... tory.shtml

Ole er selv optimistisk med tanke på helgas kamp, men det var jeg også før den kraftig forstuede ankelen holdt meg ute i 2 måneder i fjor. Tror man skal vente på noe svar fra medisinsk avdeling i RBK.
Takker :)
Her er det bare å avvente til det kommer mer info / nærmere frist! Har heldigvis to bytter og kan for eksempel gjøre Saltnes - Pelle og Sæter - Tveter / Faris.
Dette er nok mye "taktisk" spill fra trønderne. "Ole, sleng på deg en ispose på foten å hink bort fra trening. Så tror Enga du er skadet"

Han blir nok frisk og klar til kampen mot søpla, unnskyld mente enga.:)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

tjohei skrev: ons okt 05, 2022 1:36 pm
K-Torget skrev: ons okt 05, 2022 1:01 pm
eppaen skrev: ons okt 05, 2022 12:45 pm

Vil først si at jeg kunne spilt bedre i år - og har vanligvis vært ganske høyt i Eliteserien. MEN har samme problem jeg også. Har variert mellom 4000 - 7000 siden runde 5 (!) Og har vært på 5k et sted siden runde 16. Null bevegelse.
Jeg har motsatt utvikling og klatret jevnt og trutt de siste 10 rundene, fra rundt 2000 ovr rundt runde 15 (etter noen dårlige runder) til 350 ovr i runde 24.

Samme her.
Har gått fra 3000 til 150 siden runde 14.
Har truffet bra på kaptein, men det har ellers vært litt stang ut med skader, bom på endel 50/50 valg osv.
Føler egentlig det har vært grei variasjon i lagene, og mange plasser å hente poeng på «templaten»
Er topp 100 målet? :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: ons okt 05, 2022 1:42 pm
K-Torget skrev: ons okt 05, 2022 1:06 pm
HeskeyTime skrev: ons okt 05, 2022 1:04 pm

https://www.eurosport.no/fotball/elites ... tory.shtml

Ole er selv optimistisk med tanke på helgas kamp, men det var jeg også før den kraftig forstuede ankelen holdt meg ute i 2 måneder i fjor. Tror man skal vente på noe svar fra medisinsk avdeling i RBK.
Takker :)
Her er det bare å avvente til det kommer mer info / nærmere frist! Har heldigvis to bytter og kan for eksempel gjøre Saltnes - Pelle og Sæter - Tveter / Faris.
Dette er nok mye "taktisk" spill fra trønderne. "Ole, sleng på deg en ispose på foten å hink bort fra trening. Så tror Enga du er skadet"

Han blir nok frisk og klar til kampen mot søpla, unnskyld mente enga.:)
Får satse på at du har rett, men Sæter selv sier jo også at kampen ikke bør være i fare :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Fagermo sier Sahraoui og Oldrup blir klar til RBK-kampen, men at det fortsatt er usikkert rundt Strandberg. Sahraoui er ikke like optimistisk men sier han blir med til Trondheim:
https://www.eurosport.no/fotball/elites ... tory.shtml

Ola Solbakken tilbake. Da blir det fort mindre spilletid på Mvuka:
https://www.eurosport.no/fotball/uefa-e ... tory.shtml

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Isak Thorvaldsson klar for RBK fra januar 2023:
https://www.eurosport.no/fotball/elites ... tory.shtml

Virker som at dette kan bli en fantasyspiller neste sesong.

Deila

Legg inn av Deila »

Sahraoui er visst fortsatt usikker, men reiser med laget til Trondheim. Tipper late fitness test. Strandberg er klar igjen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»