Eliteserien Fantasy 2022

Svar
K-Torget

Re: Eliteserien Fantasy 2022

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: lør mai 07, 2022 9:42 pm
K-Torget skrev: lør mai 07, 2022 6:25 pm
Sodajr skrev: lør mai 07, 2022 6:24 pm
Trodde Patty skulle starte
Han har vært generelt svak denne sesongen og når Viking i tillegg møter solid motstand på bortebane så skjønner jeg godt at de prioriteter det defensive som ikke akkurat er Pattynana sin største styrke. Men kan fort hende han starter mot Godset :)
Er ikke enig at Patty har vært så dårlig. Jevnt over hatt en fin start på sesongen. Men hadde ventet at hadde stått ned ett par målpoeng.

Hadde nok startet hadde Viking hatt en flat firer. Men valgte to vingacker med litt mer pondus i dag.
Jeg hadde forventet mer, men kanskje mine forventninger har vært for høye :) Sikkert noen som kjenner Viking bedre enn meg som kan svare på dette.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nydelig med 3 bonus på kaptein Berisha og to til Ola B :D

Nevi

Legg inn av Nevi »

K-Torget skrev: lør mai 07, 2022 10:01 pm
Nevi skrev: lør mai 07, 2022 9:42 pm
K-Torget skrev: lør mai 07, 2022 6:25 pm

Han har vært generelt svak denne sesongen og når Viking i tillegg møter solid motstand på bortebane så skjønner jeg godt at de prioriteter det defensive som ikke akkurat er Pattynana sin største styrke. Men kan fort hende han starter mot Godset :)
Er ikke enig at Patty har vært så dårlig. Jevnt over hatt en fin start på sesongen. Men hadde ventet at hadde stått ned ett par målpoeng.

Hadde nok startet hadde Viking hatt en flat firer. Men valgte to vingacker med litt mer pondus i dag.
Jeg hadde forventet mer, men kanskje mine forventninger har vært for høye :) Sikkert noen som kjenner Viking bedre enn meg som kan svare på dette.
Jeg er 100 % Viking.

Har og hatt litt mer forventniger angående målpoeng. Men Patty har tatt ett par steg defensivt i forhold til i fjor. Derfor han har holdt Vikstøl helt ute i år.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

K-Torget skrev: lør mai 07, 2022 10:11 pm Nydelig med 3 bonus på kaptein Berisha og to til Ola B :D
Klatret noen plasser utrolig nok. Trudde at DK med OlaB og Veton skulle herpe rank mer men 58 poeng gir GWR på 524 og klatrer i alt av ligaer. Kan det være at et er noen SR lag uten OlaB?

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

53 poeng og allikavel kun 1993 plass på GWR på runden her

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

stc887 skrev: lør mai 07, 2022 10:46 pm
K-Torget skrev: lør mai 07, 2022 10:11 pm Nydelig med 3 bonus på kaptein Berisha og to til Ola B :D
Klatret noen plasser utrolig nok. Trudde at DK med OlaB og Veton skulle herpe rank mer men 58 poeng gir GWR på 524 og klatrer i alt av ligaer. Kan det være at et er noen SR lag uten OlaB?
Kan virke slik :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: lør mai 07, 2022 10:41 pm
K-Torget skrev: lør mai 07, 2022 10:01 pm
Nevi skrev: lør mai 07, 2022 9:42 pm

Er ikke enig at Patty har vært så dårlig. Jevnt over hatt en fin start på sesongen. Men hadde ventet at hadde stått ned ett par målpoeng.

Hadde nok startet hadde Viking hatt en flat firer. Men valgte to vingacker med litt mer pondus i dag.
Jeg hadde forventet mer, men kanskje mine forventninger har vært for høye :) Sikkert noen som kjenner Viking bedre enn meg som kan svare på dette.
Jeg er 100 % Viking.

Har og hatt litt mer forventniger angående målpoeng. Men Patty har tatt ett par steg defensivt i forhold til i fjor. Derfor han har holdt Vikstøl helt ute i år.
Virker som det er jeg som har hatt litt for høye forventninger, beklager :)

Nevi

Legg inn av Nevi »

K-Torget skrev: lør mai 07, 2022 11:16 pm
Nevi skrev: lør mai 07, 2022 10:41 pm
K-Torget skrev: lør mai 07, 2022 10:01 pm

Jeg hadde forventet mer, men kanskje mine forventninger har vært for høye :) Sikkert noen som kjenner Viking bedre enn meg som kan svare på dette.
Jeg er 100 % Viking.

Har og hatt litt mer forventniger angående målpoeng. Men Patty har tatt ett par steg defensivt i forhold til i fjor. Derfor han har holdt Vikstøl helt ute i år.
Virker som det er jeg som har hatt litt for høye forventninger, beklager :)
Det er lov å ha forventninger at en back som spiller i Viking skal bidrs med litt mer enn bare CS.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: lør mai 07, 2022 11:45 pm
K-Torget skrev: lør mai 07, 2022 11:16 pm
Nevi skrev: lør mai 07, 2022 10:41 pm

Jeg er 100 % Viking.

Har og hatt litt mer forventniger angående målpoeng. Men Patty har tatt ett par steg defensivt i forhold til i fjor. Derfor han har holdt Vikstøl helt ute i år.
Virker som det er jeg som har hatt litt for høye forventninger, beklager :)
Det er lov å ha forventninger at en back som spiller i Viking skal bidrs med litt mer enn bare CS.
:)

Deila

Legg inn av Deila »

71p med 14 spillere igjen. Runderangering 50.

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Deila skrev: søn mai 08, 2022 4:05 pm 71p med 14 spillere igjen. Runderangering 50.
Kan du poste laget ditt? :D RO eller?

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Benken for 2 stk Nigeroanske spisser med DGW så RIP om du er på SR.

Deila

Legg inn av Deila »

Sir-Alex skrev: søn mai 08, 2022 4:38 pm
Deila skrev: søn mai 08, 2022 4:05 pm 71p med 14 spillere igjen. Runderangering 50.
Kan du poste laget ditt? :D RO eller?
Wahlstedt
Haugen Ruud Sebulonsen
Sahraoui Brynhildsen Eikrem Dønnum
Lauritzen Berisha(K) Kjartansson

Haugaard, Mikkelsen, Pattynama, Valsvik

Spilte RO, ja.

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Bodø stiller dette mot LSK i kveld. En haug med skader, suspensjoner osv.
Kan laget fra Romerike ta i land 3 poeng her?



stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

stc887 skrev: søn mai 08, 2022 4:40 pm Benken for 2 stk Nigeroanske spisser med DGW så RIP om du er på SR.
Rettelse KBK Moses benk.
TII Moses ikke hørt noe

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2426

Legg inn av BrannLFC »

Den assisten skal vel Gulliksen ha?

chatin

Legg inn av chatin »

Sahraoui kjør!

edit: neida, selvmål
Sist redigert av chatin den søn mai 08, 2022 6:10 pm, redigert 1 gang totalt.

Deila

Legg inn av Deila »

chatin skrev: søn mai 08, 2022 6:10 pmSahraoui kjør!
Selvmål dessverre.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: søn mai 08, 2022 4:05 pm 71p med 14 spillere igjen. Runderangering 50.
Gratulerer! :D

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2426

Legg inn av BrannLFC »

chatin skrev: søn mai 08, 2022 6:10 pm Sahraoui kjør!

edit: neida, selvmål
Ingen assist?

Deila

Legg inn av Deila »

BrannLFC skrev: søn mai 08, 2022 6:25 pm
chatin skrev: søn mai 08, 2022 6:10 pm Sahraoui kjør!

edit: neida, selvmål
Ingen assist?
Hedenstad.

Deila

Legg inn av Deila »

Dønnum! Med Sahraoui assist. Fløte.

chatin

Legg inn av chatin »

Mikkelsen assist

chatin

Legg inn av chatin »

Vurderte faktisk ikke en eneste Godset-spiller inn før denne runden. 3-0 etter 38 minutter mot RBK. wow.

Deila

Legg inn av Deila »

chatin skrev: søn mai 08, 2022 6:38 pm Vurderte faktisk ikke en eneste Godset-spiller inn før denne runden. 3-0 etter 38 minutter mot RBK. wow.
Har Valsvik på benken her.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

chatin skrev: søn mai 08, 2022 6:38 pm Vurderte faktisk ikke en eneste Godset-spiller inn før denne runden. 3-0 etter 38 minutter mot RBK. wow.
Har Friday :(

chatin

Legg inn av chatin »

Nå flyter det! Kjartansson

Deila

Legg inn av Deila »

chatin skrev: søn mai 08, 2022 7:08 pm Nå flyter det! Kjartansson
Deilig.

chatin

Legg inn av chatin »

Assist på Haug for de som gikk den veien, gratulerer!

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Mangler bare målpoeng på Ruud og Lauritsen for målpoeng på alle utespillere. Deilig etter fiasko i 2 runder på rad. Fra 8k til 2k kanskje.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»