Eliteserien Fantasy 2022

Svar
Bjørka

Re: Eliteserien Fantasy 2022

Legg inn av Bjørka »

K-Torget skrev: søn nov 06, 2022 8:22 pm
Bjørka skrev: søn nov 06, 2022 8:21 pm Endte på 74 poeng, og ei bittelita grønn pil. Opp 19 plasser, til 904. Hadde håpet på litt flere plasser opp med Grønbæk-mål, men tydeligvis ikke.

Må finne ut hva jeg skal gjøre neste runde, med karantene på både Sæter og Vetlesen, og en Moses som ikke akkurat sprudler.
Fin poengsum! :) Er målet å ende innenfor topp 1000? :)
Ja, det har blitt revidert mål etter noen middelmådige runder 😅Var oppe og snuste på topp 500 rundt runde 16-19, men det varte ikke så lenge, så håper jeg klarer å holde meg innenfor topp 1000, ja. Men det er jo ikke sånn aller verst til å være første året jeg ikke gir opp/glemmer hele greia etter 2 runder.

Deila

Legg inn av Deila »

K-Torget skrev: søn nov 06, 2022 8:24 pm Ender runden på 70 poeng, og ligger som nr. 474 ovr. Tror målet må bli å ende innenfor topp 500... :)
75p nå ;)

Firminoooo

Legg inn av Firminoooo »

Ender på 70 poeng både i FPL og eliteserien. Ned til 170 plass.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Firminoooo skrev: søn nov 06, 2022 8:26 pm
ermathi skrev: søn nov 06, 2022 7:08 pm Kaos. Vetlesen må stå over siste runde? Hmmm
Da må Vetlesen ut. Hvem må inn. Solbakken, Ofkir?
Jeg må nok ut med både Sæter og Vetlesen for -4 og siden jeg skal kjøre spissrush tenker jeg en billigere midtbanespiller for Vetlesen og en dyrere spiss for Sæter.
Men både Vetlesen - Solbakken og Vetlesen - Ofkir synes jeg høres fint ut :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bjørka skrev: søn nov 06, 2022 8:26 pm
K-Torget skrev: søn nov 06, 2022 8:22 pm
Bjørka skrev: søn nov 06, 2022 8:21 pm Endte på 74 poeng, og ei bittelita grønn pil. Opp 19 plasser, til 904. Hadde håpet på litt flere plasser opp med Grønbæk-mål, men tydeligvis ikke.

Må finne ut hva jeg skal gjøre neste runde, med karantene på både Sæter og Vetlesen, og en Moses som ikke akkurat sprudler.
Fin poengsum! :) Er målet å ende innenfor topp 1000? :)
Ja, det har blitt revidert mål etter noen middelmådige runder 😅Var oppe og snuste på topp 500 rundt runde 16-19, men det varte ikke så lenge, så håper jeg klarer å holde meg innenfor topp 1000, ja. Men det er jo ikke sånn aller verst til å være første året jeg ikke gir opp/glemmer hele greia etter 2 runder.
:lol: :lol:
Topp 1000 er meget bra det :D

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: søn nov 06, 2022 8:27 pm
K-Torget skrev: søn nov 06, 2022 8:24 pm Ender runden på 70 poeng, og ligger som nr. 474 ovr. Tror målet må bli å ende innenfor topp 500... :)
75p nå ;)
Solid :D

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Firminoooo skrev: søn nov 06, 2022 8:28 pm Ender på 70 poeng både i FPL og eliteserien. Ned til 170 plass.
170 plass er jo isolert sett meget solid :D

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

91p etter bonus er man fornøyd med, men irriterende nærme 100 mtp at det kun var fire spillere som leverte.

Opsahl også ubrukt på første benk med 5p

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

ElGuaje skrev: søn nov 06, 2022 9:02 pm 91p etter bonus er man fornøyd med, men irriterende nærme 100 mtp at det kun var fire spillere som leverte.

Opsahl også ubrukt på første benk med 5p
Meget solid poengsum, gratulerer! :D
Hvor ligger du ovr?

mashadar

Legg inn av mashadar »

Ender på 81(-4) her, lysegrønne piler og brukbart fornøyd. Litt bom på kapteinsvalg med Pelle, men var jo ganske bingo mellom han, Tengstedt og Vetlesen.
Ellers leverer Kitolano igjen, og hadde fortjent mer enn 1 bp.

Sæter og Vetlesen ute i siste runde kan skape litt hodebry, det gjelder vel sikkert for de fleste.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

K-Torget skrev: søn nov 06, 2022 9:32 pm
ElGuaje skrev: søn nov 06, 2022 9:02 pm 91p etter bonus er man fornøyd med, men irriterende nærme 100 mtp at det kun var fire spillere som leverte.

Opsahl også ubrukt på første benk med 5p
Meget solid poengsum, gratulerer! :D
Hvor ligger du ovr?
1148. Hadde et håp å komme inn top1k, men tror ikke det går med en runde igjen.

LoeTo

Legg inn av LoeTo »

Nok en deilig runde.
Men kunne hatt mer klaff med byttene.
Vurderte diop inn men endte på RYJ
fikk inn 8p på Fofana da.
Skulle holdt på opprinnelig planlagt tengstedt cap. Men ble selvfølgelig Pelle, dog bra valg.

85p etter bonus
Runderangering 1007, og opp 104 plasser, og 727 OR
Ser lovende ut. 😁

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

79p etter BP og opp til 16.plass. Taper 7 poeng på sisteliten-byttet fra Vetlesen til Pelle men orker ikke å irritere meg over det. Hadde vært nr 13 isåfall.

Ofkir inn fra benk for Sæter, så får jeg se hvem jeg bytter inn for Vetle. Tror jeg har noe sånt som 9.6-9.8 til å få inn en midtbanespiller. Tror ikke jeg gidder hit.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

Rik onkel aktivert. 116 mill brukt

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Denne runda inneholdt årets beste prestasjon for min del - 75 poeng holdt til en grå pil på 1238.plass. Forklarer egentlig nok om sesongen min dette.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

mashadar skrev: søn nov 06, 2022 9:34 pm Ender på 81(-4) her, lysegrønne piler og brukbart fornøyd. Litt bom på kapteinsvalg med Pelle, men var jo ganske bingo mellom han, Tengstedt og Vetlesen.
Ellers leverer Kitolano igjen, og hadde fortjent mer enn 1 bp.

Sæter og Vetlesen ute i siste runde kan skape litt hodebry, det gjelder vel sikkert for de fleste.
Fin poengsum 😊
Blir nok-4 for min del. Oppgraderer fort Sæter til en dyrere spiss pga spissrush og nedgraderer Vetlesen for å finansiere dette😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

ElGuaje skrev: søn nov 06, 2022 9:42 pm
K-Torget skrev: søn nov 06, 2022 9:32 pm
ElGuaje skrev: søn nov 06, 2022 9:02 pm 91p etter bonus er man fornøyd med, men irriterende nærme 100 mtp at det kun var fire spillere som leverte.

Opsahl også ubrukt på første benk med 5p
Meget solid poengsum, gratulerer! :D
Hvor ligger du ovr?
1148. Hadde et håp å komme inn top1k, men tror ikke det går med en runde igjen.
Er nok jevnt, så med en god runde er det nok fult mulig 😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

LoeTo skrev: man nov 07, 2022 12:02 am Nok en deilig runde.
Men kunne hatt mer klaff med byttene.
Vurderte diop inn men endte på RYJ
fikk inn 8p på Fofana da.
Skulle holdt på opprinnelig planlagt tengstedt cap. Men ble selvfølgelig Pelle, dog bra valg.

85p etter bonus
Runderangering 1007, og opp 104 plasser, og 727 OR
Ser lovende ut. 😁
Bør være fornøyd med dette😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: man nov 07, 2022 2:22 am 79p etter BP og opp til 16.plass. Taper 7 poeng på sisteliten-byttet fra Vetlesen til Pelle men orker ikke å irritere meg over det. Hadde vært nr 13 isåfall.

Ofkir inn fra benk for Sæter, så får jeg se hvem jeg bytter inn for Vetle. Tror jeg har noe sånt som 9.6-9.8 til å få inn en midtbanespiller. Tror ikke jeg gidder hit.
Kan du komme deg gjennom siste runde uten hit er nok det det beste ja 😊 Skal kjøre spissrush og føler jeg da er nødt å oppgradere Sæter og da må jeg finansiere dette med å nedgradere Vetlesen for -4...

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: man nov 07, 2022 6:59 am Rik onkel aktivert. 116 mill brukt
Hvordan ser utkastet ut?😎

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

HeskeyTime skrev: man nov 07, 2022 12:53 pm Denne runda inneholdt årets beste prestasjon for min del - 75 poeng holdt til en grå pil på 1238.plass. Forklarer egentlig nok om sesongen min dette.
Litt kjedelig med en sesong der man sannsynligvis ender rett utenfor topp 1000, men da kan det bare bli bedre neste år😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Tollås Nation legger opp etter sesongen.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Saltnes skal opereres på tirsdag og kan miste kampene i Conference League i februar, står dog ikke noe om han spiller mot Godset søndag...Noen som vet?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sampsted er ferdig i Glimt, noen som vet om dette kan gjøre at han ikke starter mot Godset?

Ser også at Saltnes som forventet ikke spiller mot Godset.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

K-Torget skrev: tor nov 10, 2022 5:11 pm Sampsted er ferdig i Glimt, noen som vet om dette kan gjøre at han ikke starter mot Godset?

Ser også at Saltnes som forventet ikke spiller mot Godset.
Har han på benken på RO laget mitt. Er Brice Wembagonbogo et bedre alternativ? Han spilte ingenting mot viking. Noen som vet hvorfor og om han kommer til å spille søndag?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: tor nov 10, 2022 8:10 pm
K-Torget skrev: tor nov 10, 2022 5:11 pm Sampsted er ferdig i Glimt, noen som vet om dette kan gjøre at han ikke starter mot Godset?

Ser også at Saltnes som forventet ikke spiller mot Godset.
Har han på benken på RO laget mitt. Er Brice Wembagonbogo et bedre alternativ? Han spilte ingenting mot viking. Noen som vet hvorfor og om han kommer til å spille søndag?
Personlig tror jeg vel egentlig at Sampsted starter. Brice har slitt med en skade og derfor han ikke spilte mot PSV eller Viking. Vet ikke om han er klar for å spille i helgen..

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Jeg skal spille spissrush i siste runde. Er det verdt å ta minus 4 for følgende bytter?

Inn med Lehne Olsen og Opsahl, ut med Karlsbakk og Vetlesen.

Evnt blir det ut med Karlsbakk og inn med en eller annen til maks 7.5 (da er det jamen ikke mange som frister eller er bedre enn Karlsbakk...)
Noen gode råd å hente?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Evertonion skrev: fre nov 11, 2022 11:45 am Jeg skal spille spissrush i siste runde. Er det verdt å ta minus 4 for følgende bytter?

Inn med Lehne Olsen og Opsahl, ut med Karlsbakk og Vetlesen.

Evnt blir det ut med Karlsbakk og inn med en eller annen til maks 7.5 (da er det jamen ikke mange som frister eller er bedre enn Karlsbakk...)
Noen gode råd å hente?
Synes dette er verdt -4😊
Skal selv kjøre spissrush med Tengstedt, TLO og en til og for min del blir det ut med Sæter og Vetlesen for -4. Usikker på hvem som skal inn..Vurderer Fofana, Espegjord og Faris hvertfall.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Jeg skal kjøre spissrush nå i siste runde og tenker Sæter og Vetlesen ut for-4.
Har Tengstedt og TLO fra før, hvem er tredjemann jeg bør ha i angrepsrekken gitt at spilleren starter?
Har tenkt på Espegjord, Fofana eller Faris. Andre jeg bør vurdere?

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

K-Torget skrev: tor nov 10, 2022 5:11 pm Sampsted er ferdig i Glimt, noen som vet om dette kan gjøre at han ikke starter mot Godset?
Tror i utgangspunktet ikke at det skal påvirke noe, Knutsen har vært ganske tydelig på at han ikke lar sånt påvirke laguttaket. Men vet jo selvfølgelig aldri.

Jeg må ha ut Vetlesen og Sæter. Har to gratisbytter, men vurderer å ta -4 for å få litt mer målfarlig spissduo enn Moses/hvem enn jeg finner på 9-tallet et sted - Tengstedt, men får se. Har 16.8 på å finne en midtbane og en spiss når jeg tar ut de to.

For øvrig interessant å se hvordan Glimt løser Vetlesen og Saltnes ute (gitt at Saltnes faktisk er ute, men regner med det), men blir kanskje ikke sånn superspennende i Fantasy-sammenheng. Måtte vært om Hagen kom inn, som ligger på 4.7 😅 Det kunne kanskje vært verdt risikoen.

Espejord er aktuell, men synes han er innmari dyr.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»