Eliteserien Fantasy 2022

Svar
K-Torget

Re: Eliteserien Fantasy 2022

Legg inn av K-Torget »

Bjørka skrev: søn nov 13, 2022 8:48 pm Like greit at jeg måtte sette laget før lagoppstillingene kom :D Fikk dermed ikke flyttet kaptein til Tengstedt, og tjente vel på det. Ellers greit bytte å få inn Espejord, mens Kitolano var miss. Men fint med mål på Mikkelsen og Dragsnes.

51(-4) poeng før bonus og foreløpig opp fra 904 til 828.
Herlig, solid avslutning på sesongen for din del😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Firminoooo skrev: søn nov 13, 2022 8:53 pm Pelle til Solbakken -4 ingen triumf. Ble 50 poeng og 163 plass. Helt greit, men ingen topp 100 i år.
Gratulerer med en solid plassering uansett 😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: søn nov 13, 2022 9:16 pm kamanzi burde jo hatt 3bp på assisten alene...
Hehe😅
Men en nydelig assist 😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: søn nov 13, 2022 9:16 pm jeg har vaket ca plass 150-300 i tre år på rad nå... neste år skal bli det helt store! takk for i år
Gratulerer med nok en solid sesong!😊
Takk det samme 😊

urbeka

Legg inn av urbeka »

Utrolig hvor mye raskere avslutning av rundene har gått når der ikke er tv-kommentatorer som skal gjøre alt mulig annet først som styrer spillet.

mashadar

Legg inn av mashadar »

Grei avslutning med 51 poeng totalt og opp ca 60 plasser til 564 OR, som er min høyeste plassering denne sesongen.

Må si meg fornøyd med sesongen totalt sett, spesielt med tanke på at jeg lå og kavet rundt 10 000.plass OR etter 10 runder. Men etter en dårlig start så snudde det, og i løpet av de siste 20 rundene ble det kun to røde piler. Karrer meg også akkurat inn topp 10 i FD-ligaen.
Takk for i år :)

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2472

Legg inn av BrannLFC »

Skuffende å bare ende med 55 poeng med Rik Onkel. Men attacking returns fra hele 7 spillere er jo godkjent. Problemet er at kapteinen sviktet. En skuffende sesong, men redder inn en 3.plass av 4 forsøk på min egen personlige rekord.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Topp 50.
51 poeng siste runden etter at Pelle og Vetlesen ble til Solbakken og Vecchia i et forsøk på å jage mest mulig oppside med de 2 FT jeg hadde. Ser på GWR at jeg har ikke vært utenfor 100 plass OVR siden GW11 så kost meg topp 100 i to tredjedeler av sesongen. Peaket som 14 OVR denne sesongen men ender på respektabel plassering all inn all.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

47 poeng og ender året med personlig bestenotering - 17.plass sammenlagt. Pellegrino sitt sene mål sendte meg ned fra 15.plass, men det går fint. Peaket på 4.plass, men noen monsterbommer sendte meg ut av topp 50 ila 3 runder, før jeg klatret igjen siste 4-5 rundene.

Takk for sesongen.

Barks

Legg inn av Barks »

Siste runde ble skuffende, med 2 av 3 blanke på de jeg hadde på spissrush, samt bom på et par KBK-punts,
men er alt i alt ok fornøyd med 276. plass i sammendraget.

Takk for sesongen, alle sammen! Håper TV2 viderefører spillet på en god måte.

Eivinder80

Legg inn av Eivinder80 »

Noen som vet hvorfor man ikke blir trukket poeng for for mange overganger? Spillerne mine ga 34 poeng til sammen og det står oppgitt -16 poeng på overganger. Blir dette trukket av totalen?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: søn nov 13, 2022 9:57 pm Utrolig hvor mye raskere avslutning av rundene har gått når der ikke er tv-kommentatorer som skal gjøre alt mulig annet først som styrer spillet.
Jepp!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

mashadar skrev: søn nov 13, 2022 10:19 pm Grei avslutning med 51 poeng totalt og opp ca 60 plasser til 564 OR, som er min høyeste plassering denne sesongen.

Må si meg fornøyd med sesongen totalt sett, spesielt med tanke på at jeg lå og kavet rundt 10 000.plass OR etter 10 runder. Men etter en dårlig start så snudde det, og i løpet av de siste 20 rundene ble det kun to røde piler. Karrer meg også akkurat inn topp 10 i FD-ligaen.
Takk for i år :)
Fin plassering :) Takk det samme :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: søn nov 13, 2022 10:51 pm Skuffende å bare ende med 55 poeng med Rik Onkel. Men attacking returns fra hele 7 spillere er jo godkjent. Problemet er at kapteinen sviktet. En skuffende sesong, men redder inn en 3.plass av 4 forsøk på min egen personlige rekord.
Hvor endte du ovr? :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

stc887 skrev: søn nov 13, 2022 11:56 pm Topp 50.
51 poeng siste runden etter at Pelle og Vetlesen ble til Solbakken og Vecchia i et forsøk på å jage mest mulig oppside med de 2 FT jeg hadde. Ser på GWR at jeg har ikke vært utenfor 100 plass OVR siden GW11 så kost meg topp 100 i to tredjedeler av sesongen. Peaket som 14 OVR denne sesongen men ender på respektabel plassering all inn all.
Dette er meget solid spør du meg! Gratulerer :D

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: man nov 14, 2022 1:37 pm 47 poeng og ender året med personlig bestenotering - 17.plass sammenlagt. Pellegrino sitt sene mål sendte meg ned fra 15.plass, men det går fint. Peaket på 4.plass, men noen monsterbommer sendte meg ut av topp 50 ila 3 runder, før jeg klatret igjen siste 4-5 rundene.

Takk for sesongen.
Gratulerer med en meget god sesong Lew! :) Takk det samme og takk for alle god tips, tilbakemeldinger og innspill :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Barks skrev: man nov 14, 2022 4:24 pm Siste runde ble skuffende, med 2 av 3 blanke på de jeg hadde på spissrush, samt bom på et par KBK-punts,
men er alt i alt ok fornøyd med 276. plass i sammendraget.

Takk for sesongen, alle sammen! Håper TV2 viderefører spillet på en god måte.
Solid plassering! :) Takk det samme og takk for alle gode innspill, tips og tilbakemeldinger :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Eivinder80 skrev: man nov 14, 2022 5:14 pm Noen som vet hvorfor man ikke blir trukket poeng for for mange overganger? Spillerne mine ga 34 poeng til sammen og det står oppgitt -16 poeng på overganger. Blir dette trukket av totalen?
Mener dette skal bli trukket fra totalen ja :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Ender runden på 56 poeng, nr 7 i FD-ligaen og nr. 447 ovr. En ok+ sesong alt i alt :)

Takk for sesongen, og ikke minst alle gode tips, innspill og tilbakemeldinger! :) Vi sees til neste sesong :)

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2472

Legg inn av BrannLFC »

K-Torget skrev: man nov 14, 2022 6:46 pm
BrannLFC skrev: søn nov 13, 2022 10:51 pm Skuffende å bare ende med 55 poeng med Rik Onkel. Men attacking returns fra hele 7 spillere er jo godkjent. Problemet er at kapteinen sviktet. En skuffende sesong, men redder inn en 3.plass av 4 forsøk på min egen personlige rekord.
Hvor endte du ovr? :)
Rundt 8k.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: man nov 14, 2022 7:21 pm
K-Torget skrev: man nov 14, 2022 6:46 pm
BrannLFC skrev: søn nov 13, 2022 10:51 pm Skuffende å bare ende med 55 poeng med Rik Onkel. Men attacking returns fra hele 7 spillere er jo godkjent. Problemet er at kapteinen sviktet. En skuffende sesong, men redder inn en 3.plass av 4 forsøk på min egen personlige rekord.
Hvor endte du ovr? :)
Rundt 8k.
Oki, håper vi sees til neste år også? :)

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2472

Legg inn av BrannLFC »

K-Torget skrev: man nov 14, 2022 7:56 pm
BrannLFC skrev: man nov 14, 2022 7:21 pm
K-Torget skrev: man nov 14, 2022 6:46 pm

Hvor endte du ovr? :)
Rundt 8k.
Oki, håper vi sees til neste år også? :)
Selvsagt.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »


urbeka

Legg inn av urbeka »

Noen som har sett om det har kommet noe oppdatert hall-of-fame?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: fre nov 18, 2022 9:17 am Noen som har sett om det har kommet noe oppdatert hall-of-fame?
Tror ikke det er kommet enda.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Ole Jørgen Halvorsen legger opp og Molins og Horn ferdig i Sarpsborg (Kilde Eurosport).

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

HOF oppdatert etter sesongen 2022 er ferdigspilt

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

stc887 skrev: lør nov 19, 2022 9:34 pm HOF oppdatert etter sesongen 2022 er ferdigspilt
Takk😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Rafn forlater Aalesund til fordel for Fredrikstad.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»