Eliteserien Fantasy 2022

Svar
LoeTo

Re: Eliteserien Fantasy 2022

Legg inn av LoeTo »

K-Torget skrev: lør nov 12, 2022 10:30 pm
LoeTo skrev: lør nov 12, 2022 9:30 pm Satser folk tungt på midtbane, eller på topp siste runde? Jeg må ut med Vetlesen og sæter.
Laget ellers:
Wahlstedt
Dragsnes-Gjengaar-Linnes
Pelle-RYJ-Kitolano-
Sæter-Tengstedt-Fofana
(Sjøeng-Wickmann-Faerrón-Bjørtuft)
Jeg skal selv ta ut de to samme, men satser på angrepet da jeg skal spille spissrush! Blir Tengstedt, TLO + Espejord / Fofana / Faris :)
Hva tenker du å gjøre? :)
Har desverre ingen chip igjen. Så vet ikke enda. 1ft å 0.1i banken

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

LoeTo skrev: lør nov 12, 2022 10:31 pm
K-Torget skrev: lør nov 12, 2022 10:30 pm
LoeTo skrev: lør nov 12, 2022 9:30 pm Satser folk tungt på midtbane, eller på topp siste runde? Jeg må ut med Vetlesen og sæter.
Laget ellers:
Wahlstedt
Dragsnes-Gjengaar-Linnes
Pelle-RYJ-Kitolano-
Sæter-Tengstedt-Fofana
(Sjøeng-Wickmann-Faerrón-Bjørtuft)
Jeg skal selv ta ut de to samme, men satser på angrepet da jeg skal spille spissrush! Blir Tengstedt, TLO + Espejord / Fofana / Faris :)
Hva tenker du å gjøre? :)
Har desverre ingen chip igjen. Så vet ikke enda. 1ft å 0.1i banken
Oki :)

mashadar

Legg inn av mashadar »

Vetlesen må ut, men hvem skal inn?
Det står mellom Viktor Jensen, Grønbæk, eller et kjempepunt i f.eks. Willumsson. Stor sannsynlighet for mange mål i Kristiansund, og Willumsson er muligens på straffer også?
Har ikke råd til Vecchia, ellers ville han vært et opplagt alternativ.

mashadar

Legg inn av mashadar »

K-Torget skrev: lør nov 12, 2022 9:01 pm
urbeka skrev: lør nov 12, 2022 7:42 pm Usikker på hvem jeg skal starte av Jendal og Gryteklut.
Er i samme situasjon, men bare med Jendal og Sjøeng. Usikker selv..
Er også usikker selv om jeg skal velge Jendal eller Wahlstedt. Odd-keeperen har den beste kampen på papiret, men LSK har virkelig vært sjokkerende svake de to siste kampene, mens Viking scoret 4 oppe i Bodø.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

mashadar skrev: søn nov 13, 2022 9:54 am Vetlesen må ut, men hvem skal inn?
Det står mellom Viktor Jensen, Grønbæk, eller et kjempepunt i f.eks. Willumsson. Stor sannsynlighet for mange mål i Kristiansund, og Willumsson er muligens på straffer også?
Har ikke råd til Vecchia, ellers ville han vært et opplagt alternativ.
Jeg vurderer også disse inn for Vetlesen, men da må jeg gjøre Sæter til for eksempel Faris i stedet for Fofana / Espejord og jeg har spissrush. Jeg er derfor usikker. Hva tenker du?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

mashadar skrev: søn nov 13, 2022 10:28 am
K-Torget skrev: lør nov 12, 2022 9:01 pm
urbeka skrev: lør nov 12, 2022 7:42 pm Usikker på hvem jeg skal starte av Jendal og Gryteklut.
Er i samme situasjon, men bare med Jendal og Sjøeng. Usikker selv..
Er også usikker selv om jeg skal velge Jendal eller Wahlstedt. Odd-keeperen har den beste kampen på papiret, men LSK har virkelig vært sjokkerende svake de to siste kampene, mens Viking scoret 4 oppe i Bodø.
Blir nesten bingo, jeg tror egentlig for min del at både Jendal og Sjøeng slipper inn.

Vikingbryne

Legg inn av Vikingbryne »

LoeTo skrev: lør nov 12, 2022 10:31 pm
K-Torget skrev: lør nov 12, 2022 10:30 pm
LoeTo skrev: lør nov 12, 2022 9:30 pm Satser folk tungt på midtbane, eller på topp siste runde? Jeg må ut med Vetlesen og sæter.
Laget ellers:
Wahlstedt
Dragsnes-Gjengaar-Linnes
Pelle-RYJ-Kitolano-
Sæter-Tengstedt-Fofana
(Sjøeng-Wickmann-Faerrón-Bjørtuft)
Jeg skal selv ta ut de to samme, men satser på angrepet da jeg skal spille spissrush! Blir Tengstedt, TLO + Espejord / Fofana / Faris :)
Hva tenker du å gjøre? :)
Har desverre ingen chip igjen. Så vet ikke enda. 1ft å 0.1i banken
Samme her, blir -4 for å fo dem ut og 0 i banken. Vurderer Jensen og Ruud Tveter

Nevi

Legg inn av Nevi »

Beste midtbanevalg til maks 10,2. Erstatter for Vetlesen. Mikkelsen eller Kitolano hos Tromsø? Ylldren i LSK? Eller en fra Kr sund?

Har Grytebust / Jendal + en forsvarer fra Aalesund. Litt kjedelig med en offensiv fra Tromsø. Men når det er sagt tviler jeg på at hverken Aalesund eller HamKam holder nullen.

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

Fofana, TLO eller Espejord…?

Lener TLO, men har egentlig ingen god grunn, annet enn motstander.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Elsker ikke laget denne runden, og må finne ut om jeg skal ta hit. Tengstedt åpenbar kaptein i mine øyne,og tror ikke jeg differ. Vært på ferie i halvannen uke og ikke fulgt med på skader, feks om Haugen er tilbake. Starter han eller Linnes blir det fort Vetlesen->Willumsson (særlig om Faris er ute) og Linnes/Haugen inn for -4.

Akkurat nå har jeg dette med 1 bytte:

Jendal
Gjengaar-Kurucay-Dragsnes-Rafn
Ofkir-Pelle-Kitolano-Heintz
Tengstedt-Fofana

(Klausen-Faerron-Sæter-Vetlesen)

Ender fort opp med:

Jendal
Gjengaar-Haugen-Dragsnes
Ofkir-Pelle-Willumsson-Heintz-Kitolano
Tengstedt(c)-Fofana

Vikingbryne

Legg inn av Vikingbryne »

Lew_Ashby skrev: søn nov 13, 2022 2:04 pm Elsker ikke laget denne runden, og må finne ut om jeg skal ta hit. Tengstedt åpenbar kaptein i mine øyne,og tror ikke jeg differ. Vært på ferie i halvannen uke og ikke fulgt med på skader, feks om Haugen er tilbake. Starter han eller Linnes blir det fort Vetlesen->Willumsson (særlig om Faris er ute) og Linnes/Haugen inn for -4.

Akkurat nå har jeg dette med 1 bytte:

Jendal
Gjengaar-Kurucay-Dragsnes-Rafn
Ofkir-Pelle-Kitolano-Heintz
Tengstedt-Fofana

(Klausen-Faerron-Sæter-Vetlesen)

Ender fort opp med:

Jendal
Gjengaar-Haugen-Dragsnes
Ofkir-Pelle-Willumsson-Heintz-Kitolano
Tengstedt(c)-Fofana
Godt innspill med Willumsen! Hvem er Faris?

Vikingbryne

Legg inn av Vikingbryne »

Kitolano, Jensen eller Ofikir?

Og kan Adams være en bra Sæter-erstatter?

urbeka

Legg inn av urbeka »

Sliter med å finne spillere under 7.0 jeg synes er verdt en hit, hvis jeg ellers klare stable lag. Faris kunne normalt sett friste men han har trent for halv maskin denne uka pga hamstring-issue'ene, så oppleves som litt usikkert kort selv om han starter. Bye kanskje, hvis han starter. Men må jo ha +/- 6 poeng bare for å gå i null på en hit. Jeg fikk inn Vecchia i går kveld, siden jeg akkurat hadde nok på krona og ikke ville hatt råd i dag. Solbakken frista også veldig, men fant ikke noen god måte å få råd til det.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Vikingbryne skrev: søn nov 13, 2022 12:37 pm
LoeTo skrev: lør nov 12, 2022 10:31 pm
K-Torget skrev: lør nov 12, 2022 10:30 pm

Jeg skal selv ta ut de to samme, men satser på angrepet da jeg skal spille spissrush! Blir Tengstedt, TLO + Espejord / Fofana / Faris :)
Hva tenker du å gjøre? :)
Har desverre ingen chip igjen. Så vet ikke enda. 1ft å 0.1i banken
Samme her, blir -4 for å fo dem ut og 0 i banken. Vurderer Jensen og Ruud Tveter
Virker som fornuftige bytter 😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: søn nov 13, 2022 1:31 pm Beste midtbanevalg til maks 10,2. Erstatter for Vetlesen. Mikkelsen eller Kitolano hos Tromsø? Ylldren i LSK? Eller en fra Kr sund?

Har Grytebust / Jendal + en forsvarer fra Aalesund. Litt kjedelig med en offensiv fra Tromsø. Men når det er sagt tviler jeg på at hverken Aalesund eller HamKam holder nullen.
En KBK-spiller kanskje? Bye?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bjørka skrev: søn nov 13, 2022 1:41 pm Fofana, TLO eller Espejord…?

Lener TLO, men har egentlig ingen god grunn, annet enn motstander.
TLO eller Espejord😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Vikingbryne skrev: søn nov 13, 2022 3:01 pm
Lew_Ashby skrev: søn nov 13, 2022 2:04 pm Elsker ikke laget denne runden, og må finne ut om jeg skal ta hit. Tengstedt åpenbar kaptein i mine øyne,og tror ikke jeg differ. Vært på ferie i halvannen uke og ikke fulgt med på skader, feks om Haugen er tilbake. Starter han eller Linnes blir det fort Vetlesen->Willumsson (særlig om Faris er ute) og Linnes/Haugen inn for -4.

Akkurat nå har jeg dette med 1 bytte:

Jendal
Gjengaar-Kurucay-Dragsnes-Rafn
Ofkir-Pelle-Kitolano-Heintz
Tengstedt-Fofana

(Klausen-Faerron-Sæter-Vetlesen)

Ender fort opp med:

Jendal
Gjengaar-Haugen-Dragsnes
Ofkir-Pelle-Willumsson-Heintz-Kitolano
Tengstedt(c)-Fofana
Godt innspill med Willumsen! Hvem er Faris?
Synes de byttene du skisserer resulterer i et fint lag Lew😊
Faris er Pemi😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Vikingbryne skrev: søn nov 13, 2022 3:16 pm Kitolano, Jensen eller Ofikir?

Og kan Adams være en bra Sæter-erstatter?
Jensen eller Ofkir da de har mye å spille for😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: søn nov 13, 2022 3:18 pm Sliter med å finne spillere under 7.0 jeg synes er verdt en hit, hvis jeg ellers klare stable lag. Faris kunne normalt sett friste men han har trent for halv maskin denne uka pga hamstring-issue'ene, så oppleves som litt usikkert kort selv om han starter. Bye kanskje, hvis han starter. Men må jo ha +/- 6 poeng bare for å gå i null på en hit. Jeg fikk inn Vecchia i går kveld, siden jeg akkurat hadde nok på krona og ikke ville hatt råd i dag. Solbakken frista også veldig, men fant ikke noen god måte å få råd til det.
For min del er KBK-spillere som Bye og Faris veldig aktuelle om de starter 😊

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

K-Torget skrev: søn nov 13, 2022 3:25 pm
Nevi skrev: søn nov 13, 2022 1:31 pm Beste midtbanevalg til maks 10,2. Erstatter for Vetlesen. Mikkelsen eller Kitolano hos Tromsø? Ylldren i LSK? Eller en fra Kr sund?

Har Grytebust / Jendal + en forsvarer fra Aalesund. Litt kjedelig med en offensiv fra Tromsø. Men når det er sagt tviler jeg på at hverken Aalesund eller HamKam holder nullen.
En KBK-spiller kanskje? Bye?
Vis han starter, har ikke starta de 3 siste

Nevi

Legg inn av Nevi »

K-Torget skrev: søn nov 13, 2022 3:25 pm
Nevi skrev: søn nov 13, 2022 1:31 pm Beste midtbanevalg til maks 10,2. Erstatter for Vetlesen. Mikkelsen eller Kitolano hos Tromsø? Ylldren i LSK? Eller en fra Kr sund?

Har Grytebust / Jendal + en forsvarer fra Aalesund. Litt kjedelig med en offensiv fra Tromsø. Men når det er sagt tviler jeg på at hverken Aalesund eller HamKam holder nullen.
En KBK-spiller kanskje? Bye?
Tenkte litt i den retningen. Bye eller den andre som har notert seg for litt i det siste. Begge spiller i fronttrioen?

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Pelle benka

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Vetlesen->Willumsson
Pelle->Vecchia (-4)

Jendal
Gjengaar-Dragsnes-Kurucay
Vecchia-Heintz-Kitolano-Willum-Ofkir
Fofana-Tengstedt(c)

16.sammenlagt. Takk for sesongen og lykke til!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Ble følgende bytter:
Ut med Eriksen, Vetlesen og Sæter og inn med Willumsson, Vecchia og Faris.

Stiller med følgende lag og spissrush
Sjøeng
Rafn Ruud Haugan
Vecchia Pelle Heintz Willumsson
Faris TLO Tengstedt
Jendal Wichmann Kobe Faerron

Lykke til med runden :D

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sodajr skrev: søn nov 13, 2022 3:47 pmPelle benka
Jepp, men han kan komme inn å gjøre stor skade så beholdt han istedet for Eriksen :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: søn nov 13, 2022 3:55 pm Vetlesen->Willumsson
Pelle->Vecchia (-4)

Jendal
Gjengaar-Dragsnes-Kurucay
Vecchia-Heintz-Kitolano-Willum-Ofkir
Fofana-Tengstedt(c)

16.sammenlagt. Takk for sesongen og lykke til!
Lykke til og takk det samme :D

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: søn nov 13, 2022 3:34 pm
K-Torget skrev: søn nov 13, 2022 3:25 pm
Nevi skrev: søn nov 13, 2022 1:31 pm Beste midtbanevalg til maks 10,2. Erstatter for Vetlesen. Mikkelsen eller Kitolano hos Tromsø? Ylldren i LSK? Eller en fra Kr sund?

Har Grytebust / Jendal + en forsvarer fra Aalesund. Litt kjedelig med en offensiv fra Tromsø. Men når det er sagt tviler jeg på at hverken Aalesund eller HamKam holder nullen.
En KBK-spiller kanskje? Bye?
Tenkte litt i den retningen. Bye eller den andre som har notert seg for litt i det siste. Begge spiller i fronttrioen?
Bye benket.. Hva endte du på?

emin

Legg inn av emin »

Satte Pelle på 1. benk under tvil. Strand Nilsen inn for -4 (Wembangomo ut).

Firminoooo

Legg inn av Firminoooo »

Avslutter med en deilig -8. Vetlesen, Sæter og Pelle til Ofkir, Espejord og Solbakken.

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Ble Vecchia inn for Vetlesen her. Vurderte også Pelle ut siden han starter på benk, men beholdt han i min start ellever. Regner med han kommer inn å tar et mål eller to i andre omgang.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»