Pendlerboliger - Oppgjørets time

Svar
Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Re: Pendlerboliger - Oppgjørets time

Legg inn av ehall »

Fordomsfull skrev: tir apr 18, 2023 6:20 pm
ehall skrev: tir apr 18, 2023 6:06 pm
Cannabis Connoisseur skrev: tir apr 18, 2023 9:08 am Med sin bakgrunn, bør Støre være uhyre forsiktig med å motta noen som helst fordeler som vanlige folk bare kan drømme om. En ambassaderesidens er ikke en firmahytte for ansatte i staten.
«Støre sier han har kjent ambassadør Wegger Christian Strømmen i mange år.
– Så da han inviterte meg til å bo hjemme hos ham den helgen, var det noe jeg takket ja til.»

Man ler seg jo skakk. Selv om han har det formelle i orden viser det hvor dårlig gangsyn han har. Han fremstår som en onkel Skrue, rik med mer gjerrig enn de fleste.
Feil,
Hva er feil? Sitatet? At han er rik?
Fordomsfull skrev: tir apr 18, 2023 6:21 pm
ehall skrev: ons feb 22, 2023 4:39 pm Tajik er en kriminelle, skattesnytende backstabbing bitch. Og passer dermed perfekt til AP! At andre enn AP sitt indre krets vil stemme på henne sier mye de få velgerne som er igjen.
viewtopic.php?p=1406686&hilit=stokke#p1406686
So? En kriminell som slipper ut av fengsel er fortsatt kriminell. Du kan ikke viske bort historien, selv om noen tror det.

Fordomsfull

Legg inn av Fordomsfull »

ehall skrev: tir apr 18, 2023 6:43 pm
Fordomsfull skrev: tir apr 18, 2023 6:20 pm
ehall skrev: tir apr 18, 2023 6:06 pm

«Støre sier han har kjent ambassadør Wegger Christian Strømmen i mange år.
– Så da han inviterte meg til å bo hjemme hos ham den helgen, var det noe jeg takket ja til.»

Man ler seg jo skakk. Selv om han har det formelle i orden viser det hvor dårlig gangsyn han har. Han fremstår som en onkel Skrue, rik med mer gjerrig enn de fleste.
Feil,
Hva er feil? Sitatet? At han er rik?
Fordomsfull skrev: tir apr 18, 2023 6:21 pm
ehall skrev: ons feb 22, 2023 4:39 pm Tajik er en kriminelle, skattesnytende backstabbing bitch. Og passer dermed perfekt til AP! At andre enn AP sitt indre krets vil stemme på henne sier mye de få velgerne som er igjen.
viewtopic.php?p=1406686&hilit=stokke#p1406686
So? En kriminell som slipper ut av fengsel er fortsatt kriminell. Du kan ikke viske bort historien, selv om noen tror det.
1. Feilen var at jeg la inn linken under den kommentaren der jeg skrev Feil.
2. Hadja Tajik behøvde ikke å betale noe tilbake, slik jeg oppfattet skatteadvokat Torbjørn Stokke på debatten med Fredrik Solvang og, ettersom SV-eren som både har leiet ut i huset sitt i Tromsø og i huset sitt i Oslo ÓG har hatt pendlerbolig, sier han skal dra saken for retten, slik jeg oppfattet han - så få vi jo se hva jussen sier. Det er noen her som gang på gang har hevdet at selv om en ser en person blir drept og han som dreper frikjennes av retten - da er han heller ikke morder. Men han liker ikke SV-ere, så kanskje han mener om en SV-er blir frikjent for å ha begått lovbrudd, da er han skyldig likevel.

Og, for å p-r-e-s-i-s-e-r-e hva jeg mener; jeg mener reglene for pendlerbolig er/har vært feile, men om de blir frikjente i retten - så er det i fall i henhold til jussen og rettspraksis, slik skatteadvokat Torbjørn Stokke sa den var - i debatten. Men jeg tenker at de gir etter for politisk press. Men om Torgeir Knag Fylkesnes tar saken til retten og slipper å betale fordi - han har fulgt de gjeldende regler han ble opplyst om og derfor fulgte og at det er i tråd med rettspraksis - så har hun du henger ut som en kriminell og bitch og virker å ha et mer enn naturlig negativt forhold til - betalt et par hundre tusen kroner tilbake, unødvendig. Skjønt kanskje ikke, om hun ville ha en fortsatt karriere i AP. Men her, for engangsskyld, håper vi jo begge at AP får så få stemmer - at hun ikke blir innvalgt på Stortinget.

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

Cannabis Connoisseur skrev: tir apr 18, 2023 8:55 am Riksrevisjonen skriver i et brev til stortingsrepresentantene som Dagbladet har sett, at deres undersøkelser av de økonomiske ordningene på Stortinget er avsluttet.

Riksrevisjonen kommer til å offentliggjøre en rapport 27. april der representantene som har mottatt ytelser i strid med regelverket vil bli navngitt, står det i brevet.
Får håpe alle biter seg merke i hvilke representanter de må unngå å gi sin stemme til ved neste Stortingsvalg. Ikke at jeg tror det får særlig utslag, men hadde gjort seg om dette faktisk fikk litt konsekvenser for de som er involvert.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Fordomsfull skrev: tir apr 18, 2023 7:15 pmså har hun du henger ut som en kriminell og bitch og virker å ha et mer enn naturlig negativt forhold til - betalt et par hundre tusen kroner tilbake, unødvendig. Skjønt kanskje ikke, om hun ville ha en fortsatt karriere i AP. Men her, for engangsskyld, håper vi jo begge at AP får så få stemmer - at hun ikke blir innvalgt på Stortinget.
Hun slipper unna for at saken er for gammel. Samme som om du dreper en så kan du tilstå om 30 år uten å få straff.

Hun er en backstabbing bitch for måten hun oppfører seg. Som da hun ga faen i hva Støre ba henne om, og stakk kniven i ryggen til Giske som den svikeren hun er. Må inderlig håper velgerne i Rogaland har bedre vett enn AP i samme fylket.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

newsflash skrev: tir apr 18, 2023 7:47 pm
Cannabis Connoisseur skrev: tir apr 18, 2023 8:55 am Riksrevisjonen skriver i et brev til stortingsrepresentantene som Dagbladet har sett, at deres undersøkelser av de økonomiske ordningene på Stortinget er avsluttet.

Riksrevisjonen kommer til å offentliggjøre en rapport 27. april der representantene som har mottatt ytelser i strid med regelverket vil bli navngitt, står det i brevet.
Får håpe alle biter seg merke i hvilke representanter de må unngå å gi sin stemme til ved neste Stortingsvalg. Ikke at jeg tror det får særlig utslag, men hadde gjort seg om dette faktisk fikk litt konsekvenser for de som er involvert.
Dessverre har vi partivalg og ikke personvalg i Norge. Så politikerne kan gjøre akkurat hva de vil og fortsetter på Stortinget som ingen ting har skjedd. I andre land hadde de blitt arbeidsledige.

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

ehall skrev: tir apr 18, 2023 9:42 pm Dessverre har vi partivalg og ikke personvalg i Norge. Så politikerne kan gjøre akkurat hva de vil og fortsetter på Stortinget som ingen ting har skjedd. I andre land hadde de blitt arbeidsledige.
En burde definitivt kunne stryke kandidater også ved Stortingsvalg.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

newsflash skrev: tir apr 18, 2023 9:49 pm
ehall skrev: tir apr 18, 2023 9:42 pm Dessverre har vi partivalg og ikke personvalg i Norge. Så politikerne kan gjøre akkurat hva de vil og fortsetter på Stortinget som ingen ting har skjedd. I andre land hadde de blitt arbeidsledige.
En burde definitivt kunne stryke kandidater også ved Stortingsvalg.
Absolutt, burde være det minste vi kunne. Men her passer bukken havresekken, så det vil aldri skje. Systemet er skapt for at politikerne skal kunne beskytte seg selv.

Fordomsfull

Legg inn av Fordomsfull »

ehall skrev: tir apr 18, 2023 9:40 pm
Fordomsfull skrev: tir apr 18, 2023 7:15 pmså har hun du henger ut som en kriminell og bitch og virker å ha et mer enn naturlig negativt forhold til - betalt et par hundre tusen kroner tilbake, unødvendig. Skjønt kanskje ikke, om hun ville ha en fortsatt karriere i AP. Men her, for engangsskyld, håper vi jo begge at AP får så få stemmer - at hun ikke blir innvalgt på Stortinget.
Hun slipper unna for at saken er for gammel. Samme som om du dreper en så kan du tilstå om 30 år uten å få straff.

Hun er en backstabbing bitch for måten hun oppfører seg. Som da hun ga faen i hva Støre ba henne om, og stakk kniven i ryggen til Giske som den svikeren hun er. Må inderlig håper velgerne i Rogaland har bedre vett enn AP i samme fylket.
Backstabbing bitch er kanskje sjangeren din, mens jeg kan finne på og si dittforbannederomsligehelvedesrasshølog - lignende.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Fordomsfull skrev: tir apr 18, 2023 9:53 pm
ehall skrev: tir apr 18, 2023 9:40 pm
Fordomsfull skrev: tir apr 18, 2023 7:15 pmså har hun du henger ut som en kriminell og bitch og virker å ha et mer enn naturlig negativt forhold til - betalt et par hundre tusen kroner tilbake, unødvendig. Skjønt kanskje ikke, om hun ville ha en fortsatt karriere i AP. Men her, for engangsskyld, håper vi jo begge at AP får så få stemmer - at hun ikke blir innvalgt på Stortinget.
Hun slipper unna for at saken er for gammel. Samme som om du dreper en så kan du tilstå om 30 år uten å få straff.

Hun er en backstabbing bitch for måten hun oppfører seg. Som da hun ga faen i hva Støre ba henne om, og stakk kniven i ryggen til Giske som den svikeren hun er. Må inderlig håper velgerne i Rogaland har bedre vett enn AP i samme fylket.
Backstabbing bitch er kanskje sjangeren din, mens jeg kan finne på og si dittforbannederomsligehelvedesrasshølog - lignende.
Dette er pent skriftlig språk, egentlig ganske direkte beskrivende for hvordan dette kvinnemenneske oppfører seg. Muntlig bruker jeg mye styggere ord. Hvis du mener jer er dette lange ordet så må du få lov til å bruke det :)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»