FIFA 22 Ultimate Team

Svar
Alpha

Re: FIFA 22 Ultimate Team

Legg inn av Alpha »

Det er så gøy med de som trikser i forsvar i stedet for å quite kampen....Elsker dette fifa-samfunnet.

Hodor

Legg inn av Hodor »

Jeg må være den eneste som sitter å gjør André-Objective, mens andre koser seg med WL

Jompa

Legg inn av Jompa »

Hodor skrev: fre okt 15, 2021 11:54 pm Jeg må være den eneste som sitter å gjør André-Objective, mens andre koser seg med WL
Jeg også :p

Ble gitt en beskjed om at bugen var fixet, men kommer meldinger om at den fortsatt fungerer. Vanskelig å trade. Kjapt inn og ut her.

Theo på vei under 200k nå. Vurderes.
Tror fort markedet vil være på sitt laveste i dag/natt. Veldig mange som utnytter bugen mens den fortsatt fungerer og gjør seg ferdig med WL. Satser på at EA ordner opp i løpet av natta, så blir det interessant å se hvordan det påvirker markedet.

Hodor

Legg inn av Hodor »

Jompa skrev: lør okt 16, 2021 12:09 am
Hodor skrev: fre okt 15, 2021 11:54 pm Jeg må være den eneste som sitter å gjør André-Objective, mens andre koser seg med WL
Jeg også :p

Ble gitt en beskjed om at bugen var fixet, men kommer meldinger om at den fortsatt fungerer. Vanskelig å trade. Kjapt inn og ut her.

Theo på vei under 200k nå. Vurderes.
Tror fort markedet vil være på sitt laveste i dag/natt. Veldig mange som utnytter bugen mens den fortsatt fungerer og gjør seg ferdig med WL. Satser på at EA ordner opp i løpet av natta, så blir det interessant å se hvordan det påvirker markedet.
Takk, akkurat i mål her :)
(var heldig med en motstander som jeg kunne score 7 finesse-mål på)

Alpha

Legg inn av Alpha »

TOTW-pakke: Moi, Blake og Tabsoba
100k-pakke: 83 Gosens som beste. (Fikk kun 2x83)
Red picks: Theo og Lozano.

Jeg tar det.

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Noen SB-glitch som er kjent i år?

Jompa

Legg inn av Jompa »

Da skal no loss glitchen være fikset. EA skal visstnok også se på omfanget, og ta direkte kontakt med de som har utnyttet dette. Antar det ender med en advarsel.

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

Benjamin Andre sitt halloweenkort (eller var det rulebreaker?) ifjor var helt fantastisk. Så her må det jobbes med objective.

Ser at kortet får en del pes på futbin, kanskje ikke all verden i årets gameplay?

Deilig ellers med denne nye weekend league formen som gjør det mulig (med noe flaks og mot quittende motstandere) å gjøre seg ferdig med driten på fredag, så kan man slappe av i helgene i stedet.

Kukost

Legg inn av Kukost »

Synes dette fifa er det artigste jeg har spilt siden jeg begynte å spille det. Mye mer realistisk og du må jobbe deg til å finne åpninger vs fifa 21 og tidligere det var pace pace og skillmoves hele tiden

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jeg liker også det nye WL-formatet. Allerede ferdig med WL og kvalifisert for neste.

Lozano var MVP i play-offen. Får frigjøre litt coins med å selge IF VIni med et tungt hjerte. Opp 150k siden jeg kjøpte han.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Da var IF Vini solgt for 325k (kjøpt for 160k). Har gått inn med 600k i IFs fra denne uken (Gvardiol, Bastoni og Oyarzabal). Mest i førstnevnte. Hentet inn for mellom 11 og 15k.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Alpha skrev: lør okt 16, 2021 2:15 pm Da var IF Vini solgt for 325k (kjøpt for 160k). Har gått inn med 600k i IFs fra denne uken (Gvardiol, Bastoni og Oyarzabal). Mest i førstnevnte. Hentet inn for mellom 11 og 15k.
Samme jeg kjøper. Legger de ut for 20k (Oya, Gvar) og 16k (Bastoni). I tillegg hentet jeg noen Diop i går for 25k, som jeg solgte for 30k. Solgte endel ratingspillere her om dagen, så valgte å kjøpe tilbake alt igjen i går til en lavere pris. Fikk da noen dupes som jeg selger. Har også hentet 2x Theo for 199k og 200k.

Følger også litt med på Raphinha igjen. Ser han er veldig populær å søke opp på futbin, og høyrevinger er det ikke like mange av som venstrevinger.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Har passert 3 mill i transfer profit, og mangler da bare en mill før dette laget er i boks :p

Litt irriterende at futbin ikke har import-funksjonen i år. Litt usikker på hvor mye verdier jeg egentlig har.

Prisene er stadig lave, så synes flere spillere virker interessante. Tonali har falt 40k siden lunsjtider, Vidal 30-35k ned. Synes det er rart om prisene ikke vil hente seg inn igjen etterhvert. Men kjører safe inntil videre (med unntak av 2xTheo, men tror ikke han kollapser i verdi som endel andre kort kan gjøre). Vurderer også både Diop og Raphinha fra EPL. Det har vært lite spiller SBCs fra EPL, så dersom det nå begynner å komme kan det påvirke prisene i positiv retning for en del kort. Diop kan bli et monster med shadow om West Ham vinner 3/4 kamper. At han er fransk i tillegg er en kjempefordel. Raphinha har posisjon, 4*/4* og nasjon/liga som bør kunne gjøre det godt prismessig på ikke så lang sikt. En billig Jesus.

Jompa

Legg inn av Jompa »

OTW Robertson, Danjuma, Manafa og Teixeira i pakker. En pakke SBC som gir en rare electrum players pack. Ellers ikke noe spennende. Ingen gode promopakker å snakke om heller, og jeg er usikker på om de fire nye spillerne fører til altfor mye supply.

Valgte derfor å gå allin med resten i Raphinha, og tradepilen er full. Blir ikke helt klok på markedet, men har et håp om at det henter seg litt igjen utover uka.

Har ca dette nå:
2 IF K Navas
2 IF Muller
2 IF T Hernandez
45 IF Oyarzabal
15 IF Bastoni
10 IF Gvardiol
10 IF Azpilicueta
10 IF Raphinha

Jompa

Legg inn av Jompa »

Depay med mål og assist, og OTW-kortet opp 50k. Problemet er at han er i ukens TOTW. Noen som kommer til å gå på en smell der. Bygger forsåvidt mot 5 seire, men synes det var voldsomt.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Kan være greit å hente inn litt diverse spillere fra klubber som skal spille UCL denne uka. Om vi får UCL MM pleier den ofte å ha solide pakker, og prisene på spillere kan reise avgårde litt. Tenker spesielt at oppgjøret mellom Pool - Ateltico bør være aktuell.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Så kan vi jo også få UCL-kort i pakker denne uka. Bare for å gi markedet enda en smell.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Rotet meg opp i Div 3 i Rivals i løpet av helgen. Gud bedre for en drittdivisjon. Samtlige lag har jo både Neymar og Mbappe. Tror enda jeg ikke har møtt ett lag som koster en krone under 3 mill. Da blir mitt 500-600k lag litt blekt....

Jompa

Legg inn av Jompa »

Jompa skrev: søn okt 17, 2021 7:13 pm Valgte derfor å gå allin med resten i Raphinha, og tradepilen er full. Blir ikke helt klok på markedet, men har et håp om at det henter seg litt igjen utover uka.
Dette fungerte sånn terningkast to. Så hva gjør man? Da selger man med tap og går videre. Eller man kjøper mer...

Jompa

Legg inn av Jompa »

Fin player pick SBC som kom i kveld. Koster 2,5k å gjøre. Gjorde 15 stykk, som tilsvarer 37,5k (jeg brukte kun untradeables riktignok). Endte opp med følgende, noe som er god verdi:

Bilde

Alpha

Legg inn av Alpha »

What... Jeg gjorde 25 stk og fikk Dias og Barella som beste haha.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

De var helt ville. Fått Dembele, Gravenberch, Coman og en hel haug med 83+

Jompa

Legg inn av Jompa »

Record breaker i koden:
Bilde

Jompa

Legg inn av Jompa »

Markedet er stadig ganske dødt hva gjelder IFs. Og i kveld kommer det antageligvis noe UCL-content, i tillegg til at vi nå har Recordbreaker i koden. Prøver å selge Theo for 230k, og fikk en lazy i natt. Vurderer å bare selge det andre kortet for 210k, og gå i null på det kortet etter tax.

Kan være greit å selge seg ut av common gold kort også nå. ST og CAM går for rundt 1k per kort.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jeg har solgt laget mitt med unntak av IF Jesus Navas. Frykter UCL-kort av typen blå gullkort. RB og muligens UEFA Matchup er også skummelt.

Sitter stille i båten med billige IFs. Får ingen lazy.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Oyarzabal og Bastoni holder jeg. Ratingen på de kortene kan vanskelig falle noe særlig mer. Raphinha er jeg ferdig med :p Blir et tap der. Gvardiol har også en rating som ikke holder han oppe. Og da er det kortet litt utsatt, med mindre det får noen gode linker fremover.

Har gjort Fekir for untradeables, og tenkte å bruke 300k på å bygge dette laget. Ingame. Dembele og Llorente har holdt seg ekstremt godt i pris til å være gullkort, så det er vel bare et spørsmål om tid før de begynner å falle skikkelig. Men det tapet får jeg ta. Har vært enda mer ekstrem på tradingen i år enn tidligere. Må spille litt også!

Må få spilt litt mer rivals, og håper å rote meg opp i 3. div denne uka. Og kanskje ta mitt første lodd på WL.

Aprilsnarr
Innlegg: 235

Legg inn av Aprilsnarr »

Jompa: Spør deg siden du virker ha god peil på markedet.

Kjøpte en god del spillere 86-90 for litt siden, masse suarez på 9k, Kane rundt 20, noe navas rundt 10 og en del chiellini 5k, og noen Casemiro. Har steget pent nå med 19 ish på suarez og navas, Kane 30k, chiellini 8.7, og Casemiro en del tusen. Totalt ca 65-70 spillere kjøpt.

Steget fint siste dagene - men tror du det vil fortsette stige noe? Prøver følge med og finne beste tidspunkt men ikke så lett å vite, hender vel ting stiger/synker i forbindelse med promoer osv, men skjønte at prisene jeg kjøpte for var fine. Så er spørsmålet om det er lurt selge nå, eller vente enda litt.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Dembele og Llorente er blant de to beste kortene jeg har brukt. De er helt ellevill i år.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Antar fodder vil fortsette å stige over tid. Det har de gjort hvert år.

Kukost

Legg inn av Kukost »

Sterling 30k, Walker 50 k... spent på om disse dropper enda mer i morgen

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»