FIFA 22 Ultimate Team

Svar
Jompa

Re: FIFA 22 Ultimate Team

Legg inn av Jompa »

Jompa skrev: man jun 06, 2022 6:14 pm
Jompa skrev: man mai 30, 2022 7:40 pm Nå har jo EA også golden goal i den cupen som er aktiv. 5 kamper om dagen unnagjort på 10 minutter maks!

Fine priser nå
Da hadde han doblet seg i pris.

Fikk også Nuno Mendes x 3 fra diverse untradeable pakker forrige uke, så jeg håper det kommer en feit spiller SBC etterhvert som de kan brukes i.

Skal begynne på WL i kveld, men må også kvalle meg inn først. Prøver dette laget.
Fortsatt ikke noe som frister å bruke Mendes på, men ofrer han i en icon pick. Har en del Serie A spesifikke pakker som må åpnes før TOTS går ut av pakker i morgen.

Klang

Legg inn av Klang »

Litt unødvendig med både L. Martinez og Osimhen. Gidder ikke å ofre Martinez + mer fodder for Osimhen. Skulle heller vært en stopper, evt venstreback.

Klang

Legg inn av Klang »

Spilt 4 play-off kamper, alle mot motstandere med 91+ reds. Flott. 2 seire, 1 tap og forlot den siste på 1-1. Kvalifiserer meg sikkert, men rimelig lei. Jeg bør jo også møte noen som strever med å kvalifisere seg, ikke bare de som kvalifiserer seg med god margin, får 91+ osv.

Play-off er faktisk litt stress, selv om jeg kvalifiserer meg hver eneste gang. Hvis jeg feiler er det nok over og ut for resten av FIFA 22. Da får jeg holde meg til rivals, gjøre objectives osv.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Klang skrev: fre jun 10, 2022 2:19 pm Spilt 4 play-off kamper, alle mot motstandere med 91+ reds. Flott. 2 seire, 1 tap og forlot den siste på 1-1. Kvalifiserer meg sikkert, men rimelig lei. Jeg bør jo også møte noen som strever med å kvalifisere seg, ikke bare de som kvalifiserer seg med god margin, får 91+ osv.

Play-off er faktisk litt stress, selv om jeg kvalifiserer meg hver eneste gang. Hvis jeg feiler er det nok over og ut for resten av FIFA 22. Da får jeg holde meg til rivals, gjøre objectives osv.
Quit de 4 første kampene, så blir det nok mer avslappende. Jeg quiter nesten alltid første 5 i WL.

Klang

Legg inn av Klang »

Jeg tar play-off seriøst, alle kampene med hovedlaget. Så spiller jeg med litt ymse lag og sikter meg inn på 45 poeng, spiller med hovedlaget når det trengs osv. 51 poeng om jeg er i siget. Har aldri gjort mitt beste med best mulig lag i alle kampene.

Forlot den ene kampen fordi han var toxic. Tar sjansen på det når det bare er fjerde kampen og jeg har vunnet to allerede.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Da blir det litt pakkeåpning i kveld:

Har 36 tradeable pakker inkludert noen 125k, 100k og 50k-pakker.

Untradeables:
2 x 100k pakke
20x85+ pakke
25x84+ pakke
25x84+ pakke
25x84+ pakke
25x83+ pakke

Mangler 88 rated lag for icon pick som blir gjort/åpnet i kveld. Har lave forhåpninger, men har trua på minst 1 ultimate TOTS fra untradeables. Vi får se... Så håper jeg på en skikkelig spiller SBC som gjerne kan koste en mill eller to.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Spent på update!

Jeg har smekket sammen 20x82pp. Forventer ingen blå.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Alpha skrev: fre jun 10, 2022 6:21 pm Spent på update!

Jeg har smekket sammen 20x82pp. Forventer ingen blå.
Gjorde fire sånne jeg også nå av det jeg hadde av gull untradeables

Det ble ikke veldig spennende

Jompa

Legg inn av Jompa »

2 MLS TOTS, Neuer, 2xRamos og Suarez fra tradeables. Resten 87 eller lavere.

Da får vi se hvordan dette går

Jompa

Legg inn av Jompa »

check! 20x85+. Fikk også Suarez og Navas i den pakka, så mye bra fodder.

Dupes inn i siste icon pick SBCen. Okocha, Best og Butra. Gikk for Best.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Nå er det fine priser. Ruben Dias fra 220k til lave 80k på noen få minutter.

Venter med å åpne resten, da jeg trenger en SBC å bruke de i. Kan vurdere Di Maria eventuelt.
Sist redigert av Jompa den fre jun 10, 2022 7:46 pm, redigert 1 gang totalt.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jompa skrev: fre jun 10, 2022 7:17 pm 2 MLS TOTS, Neuer, 2xRamos og Suarez fra tradeables. Resten 87 eller lavere.

Da får vi se hvordan dette går
Greit med Best og Theo. Jeg fikk selv en 88 rated GK fra MLS (dupe) og Neuer. Resten 82-84.

Klang

Legg inn av Klang »

Cuadrado tradeable i hvert fall, så et enkelt valg.

Bilde

Jompa

Legg inn av Jompa »

Her var jeg vel konservativ

Bilde

Alpha

Legg inn av Alpha »

Hoppet selv på han her pga Di Maria. Er 347k nå.

https://gyazo.com/a09eaf9b80818be1eff5d05cf76fd87c

Alpha

Legg inn av Alpha »

Første pick: Douzi, Lafont og Alisson
Andre pick: Maignan, Lafont og Courtois.

Gud bedre meg så trasig. Da var TOTS-WL over og jeg står igjen med null red picks i laget etter 11/14 wins hver WL.

Klang

Legg inn av Klang »

Måtte prøve Undav. Raum 8 chemistry.

Bilde

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jompa skrev: fre jun 10, 2022 7:58 pm Her var jeg vel konservativ

Bilde
Dias kan hentes inn for under 80k nå. Skal han lengre ned?

Jompa

Legg inn av Jompa »

Alpha skrev: lør jun 11, 2022 2:28 pm
Jompa skrev: fre jun 10, 2022 7:58 pm Her var jeg vel konservativ

Dias kan hentes inn for under 80k nå. Skal han lengre ned?
Neuer ligger på rundt 70k, så neppe noe under det i hvert fall. Litt standard markedsutvikling at prisen kollapser fra klokka 19, før det kommer en liten rekyl, for så å droppe igjen. Voldsomt mye supply. I tillegg sikkert mange som gjør seg ferdig med WL.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jompa skrev: lør jun 11, 2022 3:15 pm
Alpha skrev: lør jun 11, 2022 2:28 pm
Jompa skrev: fre jun 10, 2022 7:58 pm Her var jeg vel konservativ

Dias kan hentes inn for under 80k nå. Skal han lengre ned?
Neuer ligger på rundt 70k, så neppe noe under det i hvert fall. Litt standard markedsutvikling at prisen kollapser fra klokka 19, før det kommer en liten rekyl, for så å droppe igjen. Voldsomt mye supply. I tillegg sikkert mange som gjør seg ferdig med WL.
Ja, er ville tilstander. Hentet inn Koulibaly som skal brukes i laget. 159k måtte jeg ut med og så han under 150k tidligere i dag. Mannen var 500k+ på fredag. Helt sykehus.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Koulibaly + 1 stk MLS TOTS fra 84x25. Insigne ble i hvert fall gjort. Han ser ut som et kupp. Eneste nedsiden er at Tonali fikk seg et hopp, men det får våge seg. Nå begynner laget å se veldig ultimate ut.

Klang

Legg inn av Klang »

Mest ødelagte matchmakingen i play-off noensinne. Seks kamper spilt, samtlige motstandere med 91+ reds. Fatter ikke at det er mulig. Kanskje man kan ha fått noen av disse fra squad battles, men mistenker fut champs. Uansett latterlig sterk motstand til å være play-off, aldri opplevd lignende.

Har fortsatt tro på at jeg skal kvalifisere meg, men så ødelagt kan ikke play-off være. EA'd deluxe.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Klang skrev: lør jun 11, 2022 8:50 pm Mest ødelagte matchmakingen i play-off noensinne. Seks kamper spilt, samtlige motstandere med 91+ reds. Fatter ikke at det er mulig. Kanskje man kan ha fått noen av disse fra squad battles, men mistenker fut champs. Uansett latterlig sterk motstand til å være play-off, aldri opplevd lignende.

Har fortsatt tro på at jeg skal kvalifisere meg, men så ødelagt kan ikke play-off være. EA'd deluxe.
9 av 20 wins = 45% win rate. Det klarer nok de fleste ettersom motstanderen blir tilsvarende dårlig når man har mange tap. Er mer rart om man IKKE har 91+ rata red picks etter så mange uker med TOTS. Synes jeg da.

Klang

Legg inn av Klang »

Det er mange som sliter blytungt, kanskje kvalifiserer seg hver femte helg eller noe. Noen startet for noen uker eller mnd siden, uten å ha spilt noe særlig tidligere. Greit å møte et par motstandere som klarer 9+ wins, men ikke 6/6 og ikke én eneste svak motstander etter 6 kamper. Da er det noe alvorlig galt. Koker, men må bare prøve å holde hodet kaldt. Trenger bare 1 seier til, men føler jo at jeg heller bør gå for 26 poeng. Om matchmakingen var bedre. At jeg prøver å kvalifisere meg på lørdag bør heller gjøre det lettere enn vanskeligere.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Spilte gjennom 8 rival wins og kan konkludere med at Insigne er en "must-do" SBC. Kan ikke tro at han er så billig. Var ikke hjemme da han ble sluppet, så jeg gikk glipp av Tonali-muligheten - trodde jeg. Var nede i 290k, men jeg kjøpte for 343k kl21-ish. Nesten 400k nå. Kan ikke klage på det.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Alpha skrev: lør jun 11, 2022 11:55 pm Spilte gjennom 8 rival wins og kan konkludere med at Insigne er en "must-do" SBC. Kan ikke tro at han er så billig. Var ikke hjemme da han ble sluppet, så jeg gikk glipp av Tonali-muligheten - trodde jeg. Var nede i 290k, men jeg kjøpte for 343k kl21-ish. Nesten 400k nå. Kan ikke klage på det.
Da skal jeg gjøre han, og gir meg samtidig en unnskyldning for å åpne flere av pakkene.

Ser at markedet fortsetter å falle for de fleste kort. Dias er nå nede på 70k

Alpha

Legg inn av Alpha »

Det er helt sinnsykt. Jeg solgte Gelson for 335k, men han var oppe i 370k. Ser mange B2B-mids har blitt slaktet pga folk kjører inn Tonali også. Vet ikke helt om jeg stoler på en rebound ettersom Insigne er så billig.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Da åpnet jeg 3 x 25x84+ og endte opp med 6 TOTS-kort totalt. 4 MLS, og 2 Ultimate i den siste pakka

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jompa skrev: søn jun 12, 2022 12:21 am Da åpnet jeg 3 x 25x84+ og endte opp med 6 TOTS-kort totalt. 4 MLS, og 2 Ultimate i den siste pakka
Føler meg snytt med "kun" Koulibaly og 88 MLS GK, men er samtidig fornøyd med Koulibaly. Jeg kjøpte han tross alt tidligere i dag for å bruke han. Går han inn i ditt lag?

Edit: Ser du skrev 3x 25x84+ hehe. Trodde først du fikk 6 i denne pakken.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Alpha skrev: søn jun 12, 2022 12:38 am
Jompa skrev: søn jun 12, 2022 12:21 am Da åpnet jeg 3 x 25x84+ og endte opp med 6 TOTS-kort totalt. 4 MLS, og 2 Ultimate i den siste pakka
Føler meg snytt med "kun" Koulibaly og 88 MLS GK, men er samtidig fornøyd med Koulibaly. Jeg kjøpte han tross alt tidligere i dag for å bruke han. Går han inn i ditt lag?

Edit: Ser du skrev 3x 25x84+ hehe. Trodde først du fikk 6 i denne pakken.
Jeg må komponere om litt. Gjorde jo Insigne også, og fikk Theo, så tenkte at de tre må inn. Da må jeg ha en høyre kant også, som da blir Best som jeg fikk her om dagen. Men så vil jeg gjerne ha Mbappe og CR7 også. Men noe må vike her

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»