FIFA 22 Ultimate Team

Svar
Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Re: FIFA 22 Ultimate Team

Legg inn av Daniel »

Takk, det var eksakt det som var problemet (rage quit :) )

Jompa

Legg inn av Jompa »

6-2 i WL hittil, og det er over all forventning. Gir meg for kvelden, og regner med at de to siste seirene jeg hadde som mål kommer i morgen. Vinicius bærer laget.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Mbappe med fire mål i kveld mot svak motstand. Kanskje nok til TOTW? Bare å stålsette seg for IFMbappe/IFNeymar linken.

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Hva er greia med Rivals i år? Startet nå i 10. div, og kommet meg opp til 6. eller 7.. div. Men har opparbeidet meg belønningsoppgraderingen for denne uken allerede. Er det vits å spille mer denne uken?

Jompa

Legg inn av Jompa »

lok1 skrev: søn nov 14, 2021 5:02 pm Hva er greia med Rivals i år? Startet nå i 10. div, og kommet meg opp til 6. eller 7.. div. Men har opparbeidet meg belønningsoppgraderingen for denne uken allerede. Er det vits å spille mer denne uken?
Du kan spille deg oppover i divisjonene sånn at du får bedre premier igjen neste uke. Samt at man får bedre pakker i milestones om man spiller nok kamper igjennom sesongen. Ellers liten vits i å spille mer enn de seirene man trenger.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Jompa skrev: lør nov 13, 2021 10:35 pm 6-2 i WL hittil, og det er over all forventning. Gir meg for kvelden, og regner med at de to siste seirene jeg hadde som mål kommer i morgen. Vinicius bærer laget.
Ble 8-3, og vurderte å stoppe der, men var i bra driv, så følte at 12 seire var godt innenfor rekkevidde. Vant de to neste, og var plutselig 10-3, og trengte bare to seire på de syv siste. Tre tap på rappen før neste seier, og to tap etter der igjen. Så da var det clutch-time i siste match, og heldigvis ble det to kjappe scoringer og ragequit. Zouma, Normann og Coda i TOTW-pakka. Aspas, Sommer og Everton i picks... Ikke så mye å rope for. Rashford i 100k pakka, men han har ikke mye verdi lenger.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jompa skrev: søn nov 14, 2021 10:45 pm
Jompa skrev: lør nov 13, 2021 10:35 pm 6-2 i WL hittil, og det er over all forventning. Gir meg for kvelden, og regner med at de to siste seirene jeg hadde som mål kommer i morgen. Vinicius bærer laget.
Ble 8-3, og vurderte å stoppe der, men var i bra driv, så følte at 12 seire var godt innenfor rekkevidde. Vant de to neste, og var plutselig 10-3, og trengte bare to seire på de syv siste. Tre tap på rappen før neste seier, og to tap etter der igjen. Så da var det clutch-time i siste match, og heldigvis ble det to kjappe scoringer og ragequit. Zouma, Normann og Coda i TOTW-pakka. Aspas, Sommer og Everton i picks... Ikke så mye å rope for. Rashford i 100k pakka, men han har ikke mye verdi lenger.

Ikke verst! Syns Vini er helt enorm jeg også. Har du han untradeable eller tradeable?

Jompa

Legg inn av Jompa »

Alpha skrev: søn nov 14, 2021 11:52 pm
Jompa skrev: søn nov 14, 2021 10:45 pm
Jompa skrev: lør nov 13, 2021 10:35 pm 6-2 i WL hittil, og det er over all forventning. Gir meg for kvelden, og regner med at de to siste seirene jeg hadde som mål kommer i morgen. Vinicius bærer laget.
Ble 8-3, og vurderte å stoppe der, men var i bra driv, så følte at 12 seire var godt innenfor rekkevidde. Vant de to neste, og var plutselig 10-3, og trengte bare to seire på de syv siste. Tre tap på rappen før neste seier, og to tap etter der igjen. Så da var det clutch-time i siste match, og heldigvis ble det to kjappe scoringer og ragequit. Zouma, Normann og Coda i TOTW-pakka. Aspas, Sommer og Everton i picks... Ikke så mye å rope for. Rashford i 100k pakka, men han har ikke mye verdi lenger.

Ikke verst! Syns Vini er helt enorm jeg også. Har du han untradeable eller tradeable?
Tradeable.

Spilte med dette laget (Varane er borte nå da jeg er redd for prisfall, så valgte å selge i natt). Ingame sånn her

Erfaringer: Litt for mange seige spillere i laget. Litt for mange venstrebente spillere fremover i banen. Og så må jeg øve på cornervarianter. Var et par spillere der jeg ble eid på en del varianter jeg ikke har møtt før.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jompa skrev: man nov 15, 2021 7:39 am
Alpha skrev: søn nov 14, 2021 11:52 pm
Jompa skrev: søn nov 14, 2021 10:45 pm

Ble 8-3, og vurderte å stoppe der, men var i bra driv, så følte at 12 seire var godt innenfor rekkevidde. Vant de to neste, og var plutselig 10-3, og trengte bare to seire på de syv siste. Tre tap på rappen før neste seier, og to tap etter der igjen. Så da var det clutch-time i siste match, og heldigvis ble det to kjappe scoringer og ragequit. Zouma, Normann og Coda i TOTW-pakka. Aspas, Sommer og Everton i picks... Ikke så mye å rope for. Rashford i 100k pakka, men han har ikke mye verdi lenger.

Ikke verst! Syns Vini er helt enorm jeg også. Har du han untradeable eller tradeable?
Tradeable.

Spilte med dette laget (Varane er borte nå da jeg er redd for prisfall, så valgte å selge i natt). Ingame sånn her

Erfaringer: Litt for mange seige spillere i laget. Litt for mange venstrebente spillere fremover i banen. Og så må jeg øve på cornervarianter. Var et par spillere der jeg ble eid på en del varianter jeg ikke har møtt før.
Jeg burde også finne på noe lurt på cornere. Scorer sikkert på 1 av 50 etter jeg solgte CR7. Ikke særlig effektivt.

Vini, Raph, Bernardo, Fekir og Ndombele er da vel rimelig "snappy"? Ikke prøvd alle selv, men gikk bare ut i fra det. Er selv sykt fornøyd med Fekir. Synes han er helt rå. Vini skal tilbake på et tidspunkt, men jeg holder foreløpig et skarpt øye til Mbappé neste ukene. Spiller mest co-op i rivals og da bruker jeg Mbappé. En maskin av en annen verden.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Å kjøre 1 på corner på custom tactic funker helt fjell for meg. Av en eller annen grunn så står alltid en av midtstopperne mine helt alene på ca 14-15 meter. Scorer vel ca annenhver kamp på dette.

Ellers helt jævlig begredelig at EA nok en gang har klart å rote til spillet med siste patch. Før patchen så funket pasningsspill helt glimrende. Nå er det hele krise. Løp er også blitt påvirket, og ofte når jeg vender opp for å sette fart så løper spillerne mine bakover istedet for i rom fremover på banen. Ser at de nok en gang har klart å vri metaen inn på lobb-pasninger ut på kantene på rask ving som løper inn i feltet og kjører cutback... Hva faen EA?

Alpha

Legg inn av Alpha »

Takk for meg. Da har jeg rundet FUT.

Jeg gjorde to 82+ DRI og han dukket opp i første. Spesielt artig da jeg har jaktet det kortet så lenge.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Fy f*** så fortjent! Grattis!

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jompa skrev: man nov 15, 2021 7:34 pm Fy f*** så fortjent! Grattis!
Tusen takk! Er overlykkelig nå, hehe. Trodde ikke mine egne øyne da jeg så hva som dukket opp. Har aldri fått en toppspiller første halvdel av FUT-sesongen, så nå skal jeg kose meg med årets favoritt i mange mange mange kamper fremover! Som tidligere nevnt i tråden var han mitt neste kjøp, så jeg fikk plutselig 1.4M "frigjort".

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Sjukt...

Grattis

Alpha

Legg inn av Alpha »

TheOpiate skrev: man nov 15, 2021 9:32 pm Sjukt...

Grattis
Takker! Etter å ha tapt 400k på CR7 blir det godt å kunne slippe å tenke noe som helst på prisen til Mbappe. Kommer vel til å linkes med Ginola eller IF Neymar på sikt.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Han er midt mål for øyeblikket også. Måtte kjøre noen ekstra sbc'er selv, men neida...

Alpha

Legg inn av Alpha »

Kan være lurt å ta litt rivals i dag hvis man ikke er i elite allerede. Denne torsdagen vil kun TOTW9 være i red picks. Det er med andre ord nå man har størst mulighet til å skaffe seg en rød Mbappé.

Jeg er selv på siste checkpoint og tenker å ta turen opp i kveld.

Alpha

Legg inn av Alpha »

På tredje forsøk gikk det. Var enormt svett nivå nå. Landet på 14k i verden på PS. Tror jeg var 30k forrige gang jeg kom opp til elite. Tenker da på 1800 SR. Betydelig vanskeligere denne gangen, men jeg har også blitt betydelig bedre samt. har et rimelig svett lag.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Nå fikk jeg Di Maria fra 82+ passing. De 82+ SBCene har gitt meg Mbappe og nUP Di Maria. Ikke verst.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Nkunku kan få en SIF med mål og assist i seieren over Dortmund. Er også nominert til Bundesliga POTM som ble offentliggjort i dag. Nå havner ofte POTM i kategorien ubrukelig eller overpriset, men kan jo håpe at vi kunne fått dette kortet litt rimelig.
POTM på han, og priset til 220k ish. Litt dyrere enn rulebreakers SBCene han fikk for noen uker siden.

Jompa

Legg inn av Jompa »

5 seire på 5 kamper i kvalikken. Det går fremover!

Jompa

Legg inn av Jompa »

Ser dårlig ut med tanke på promo i kveld. Lite nytt. De kjørte en pre-black friday promo i fjor, men mener det var nærmere selve Black Friday. Ligger et nytt kort i koden, antageligvis er dette objective-spillere vi kan få inn. Husker i fjor når vi fikk muligheten til å spille oss til tre MLS-spillere og Opara sitt spesialkort gikk fra 20k til extinct. Dempsey er opp fra 12k til 16k (15k til 22 på xbox), så virker som enkelte satser på samme opplegg i år.

Under pre BF i fjor fikk vi best of TOTW, Flash SBCs, nye ikon SBCs og mye mer. Kom også flere recordbreaker kort under selve black friday.

I tillegg ligger både 100k og 125k preview pakker i koden. Ikke utenkelig at vi får de pakkene under BF-promoen. Dette kan bli et fryktelig kræsj. Har solgt IF Theo og planlegger å selge IF Vini så fort jeg er ferdig med WL da jeg forventer at begge disse kommer i best of TOTW.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jeg ønsker selv å kjøpe IF Vini og Neymar, men begge har fått en oppsving nå. NIF Neymar vil jeg helst kjøpe før BF, da han kan komme i best of TOTW og Vini vil jeg vente med. Problemet er at jeg trenger begge for at kabalen i laget skal gå opp.

Jompa

Legg inn av Jompa »

1/3 av veien til 20 mill TP, og 3,6 mill likvid

Kan relativt enkelt komme meg til 5 mill likvid ved å selge det lettsolgte i klubben (Vini, Varane, IFs, rating etc).

Alpha

Legg inn av Alpha »

Markedet falt som en stein nå. Jeg hentet inn NIF Neymar og IF Vini. Jeg tåler et evt. tap for å kunne kose meg når jeg spiller. Til sammen er de 100k ned fra i går, så litt coins er i hvert fall spart.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Blir nok en grei sell-off denne helga ja

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jompa skrev: lør nov 20, 2021 2:47 pm Blir nok en grei sell-off denne helga ja
Jeg er helt i svime og trodde det var søndag. Solgte meg ut av Vini og Neymar igjen. Herregud for en vims jeg er. Nå får jeg bare krysse fingrene for at de fortsetter å droppe.

Endte opp med Mæhle, Yilmaz og Hincapie fra red picks. Null og niks fra 35k og 100k. TOTW-pakken spares til evt. best of.

Synes jeg kunne fått en Sarr, Kane eller Hofmann om ikke annet. Dette var skrekkelig.

Jompa

Legg inn av Jompa »

4-2 i WL. Gir meg for kvelden og får ta de fire siste seirene i morgen. Tviler på at bunnen er nådd, Alpha. Tipper markedet kommer til å gå både opp og ned gjennom uka.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jompa skrev: lør nov 20, 2021 11:22 pm 4-2 i WL. Gir meg for kvelden og får ta de fire siste seirene i morgen. Tviler på at bunnen er nådd, Alpha. Tipper markedet kommer til å gå både opp og ned gjennom uka.
Håper det! Hadde vært deilig om vi fikk et stort fall på Vini pga oppsparte TOTW-pakker. Da skal det hamstres.

Jompa

Legg inn av Jompa »

8-4 i helga, og stoppet da. Ga bort resten. Ingenting i picks og pakker spares.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»