FIFA 22 Ultimate Team

Svar
Alpha

Re: FIFA 22 Ultimate Team

Legg inn av Alpha »

Daniel skrev: fre okt 29, 2021 7:15 pm RB Onyeka så jo rimelig solid ut.
Ja, men pain å linke.

SteinStone

Legg inn av SteinStone »

Noen som tror på mer økning på høyt ratede spillere?

Kan selge nå for 7-10k profitt pr. kort og totalt 80 stk ca.

Frister å ta gevinsten, men 5k ekstra er liksom 3-400k ekstra

SteinStone

Legg inn av SteinStone »

Noen som tror på mer økning på høyt ratede spillere?

Kan selge nå for 7-10k profitt pr. kort og totalt 80 stk ca.

Frister å ta gevinsten, men 5k ekstra er liksom 3-400k ekstra

Jompa

Legg inn av Jompa »

82+ player pack, base icon upgrade pack, 5x81-86 player pack og Hero upgrade pack i koden. Antageligvis har dette vært med på å presse prisen på fodder opp. Om hero/icon har for høye krav kan vi fort få en motsatt effekt der fodder faller i pris. Kan også gå andre veien selvfølgelig.

SteinStone

Legg inn av SteinStone »

Hero upgrade - kan for være krav om et Hero kort da? Rimeligste er under 20k

Den tanken er flere på, kjøpte campos i går til 14k - han er opp 10k

Aprilsnarr
Innlegg: 235

Legg inn av Aprilsnarr »

Jeg valgte å selge unna litt fodder nå. Suarez, Kane, Navas og Casemiro, samt en haug Chiellini. Fin profitt da de var kjøpt billig og kjøper nok tilbake en del når det evt faller igjen. Mulig det stiger mer i helgen men tok gevinsten nå og sitter da med 1.3 på bok og fornøyd med det. Nær dobling i verdi på flere av spillerne siden jeg kjøpte, og suarez mer enn doblet seg.

Så da gjelder det å finne nye spennende tradingobjekter

Kukost

Legg inn av Kukost »

Daniel skrev: fre okt 29, 2021 4:48 pm Har det vært mye gameplayendringer i patch? Eller er jeg bare slapp i dag... Klarte ikke kvalle til WL, første gang. Forsvarsspillerne virket komplett tilbakestående.
Sliter selv på nyeste patch

Alpha

Legg inn av Alpha »

Har det vært to patcher?

SteinStone

Legg inn av SteinStone »

Har noen prøvd Puscas?

Har selv brukt Butra i tidligere sesonger, men i år frister Puscas..

Jompa

Legg inn av Jompa »

2 mill på konto og 4,6 mill i profit.

Har solgt unna mye, spesielt Ter Stegen som jeg gjorde endel på, men selger fortsatt 16x85, 9x86, 5x87, 1x88 og 1x89, 4 IF Bastoni, 31 IF Oyarzabal, 5 IF Ginter, 1 IF Ilicic. Det er ca 1 million totalt med dagens priser. I tillegg har jeg 31 IFs i klubben, samt IF Theo. Det er ca 600k til. I tillegg til at jeg sitter på det meste av 83 og 84 ratede spillere, samt 500+ andre spillere, som totalt bør være rundt 4-500k. Så om jeg selger det meste bør jeg ha 4 mill+ i coins.

Nå er jeg spent på om vi får Hero SBC. Det kan bli interessant. Mulig det går an å plukke opp noen brukbare heroes til en grei pris.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Det er helt sykt hvor slaktet mid tier markedet er.

Kukost

Legg inn av Kukost »

Ryktes om Icon sbc, har dere trua på det?

Jompa

Legg inn av Jompa »

Kukost skrev: søn okt 31, 2021 11:24 am Ryktes om Icon sbc, har dere trua på det?
Ja. Både icon og hero SBC er nok like rundt hjørnet.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Mount, Tadic og King i red picks. Ingenting fra 100k-pakke, ingenting fra megapakke og ingenting fra TOTW-pakke.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Alpha skrev: søn okt 31, 2021 6:48 pm Mount, Tadic og King i red picks. Ingenting fra 100k-pakke, ingenting fra megapakke og ingenting fra TOTW-pakke.
God flyt ja. Pakket faktisk Mario Gomes untradeable. Kommer nok ikke til å bli annet enn fodder

Alpha

Legg inn av Alpha »

TheOpiate skrev: søn okt 31, 2021 8:06 pm
Alpha skrev: søn okt 31, 2021 6:48 pm Mount, Tadic og King i red picks. Ingenting fra 100k-pakke, ingenting fra megapakke og ingenting fra TOTW-pakke.
God flyt ja. Pakket faktisk Mario Gomes untradeable. Kommer nok ikke til å bli annet enn fodder
Er du heldig kan han benyttes i hero upgrade.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Alpha skrev: søn okt 31, 2021 11:21 pm
Er du heldig kan han benyttes i hero upgrade.
Det jeg håper på. Hadde vært fint med en Ginola, Di Natale eller Pele :)

Stialex

Legg inn av Stialex »

Prøvde litt FUT igjen etter å ha spilt en del karriere. Ikke måte på hvor mange kløner man må spille mot før man kommer opp i divisjonene med nogenlunde gode motstandere.

Jeg liker Fifa 22 relativt til tidligere versjoner... Man belønner spillere som bryr som om spillestil og som tenker igjennom det man gjør ut på banen. Før var online-kamper bare tut og kjør... Vanskelig å si om dette er tilfellet fortsatt på øvre divisjoner, men synes det ser lovende ut.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Stialex skrev: man nov 01, 2021 11:13 am Prøvde litt FUT igjen etter å ha spilt en del karriere. Ikke måte på hvor mange kløner man må spille mot før man kommer opp i divisjonene med nogenlunde gode motstandere.

Jeg liker Fifa 22 relativt til tidligere versjoner... Man belønner spillere som bryr som om spillestil og som tenker igjennom det man gjør ut på banen. Før var online-kamper bare tut og kjør... Vanskelig å si om dette er tilfellet fortsatt på øvre divisjoner, men synes det ser lovende ut.
Ligger i div. 2 nå, og foreløpig så blir jeg belønnet for hvordan jeg ønsker å spille. Aldri fulgt metaen, kan knapt en eneste skillmove, men baserer meg på kjapt pasningsspill. WL-kvalikk og rank 3(gidder ikke mer) i WL lar seg som regel gjøre forholdsvis greit. Og sliter også sjeldent mot de som kjører meta slavisk(som gjerne har vært tilfelle tidligere). Så langt liker jeg Fifa 22 godt selv også

Stialex

Legg inn av Stialex »

TheOpiate skrev: man nov 01, 2021 3:06 pm
Stialex skrev: man nov 01, 2021 11:13 am Prøvde litt FUT igjen etter å ha spilt en del karriere. Ikke måte på hvor mange kløner man må spille mot før man kommer opp i divisjonene med nogenlunde gode motstandere.

Jeg liker Fifa 22 relativt til tidligere versjoner... Man belønner spillere som bryr som om spillestil og som tenker igjennom det man gjør ut på banen. Før var online-kamper bare tut og kjør... Vanskelig å si om dette er tilfellet fortsatt på øvre divisjoner, men synes det ser lovende ut.
Ligger i div. 2 nå, og foreløpig så blir jeg belønnet for hvordan jeg ønsker å spille. Aldri fulgt metaen, kan knapt en eneste skillmove, men baserer meg på kjapt pasningsspill. WL-kvalikk og rank 3(gidder ikke mer) i WL lar seg som regel gjøre forholdsvis greit. Og sliter også sjeldent mot de som kjører meta slavisk(som gjerne har vært tilfelle tidligere). Så langt liker jeg Fifa 22 godt selv også
Spennende. Håper å nå 1. div. etterhvert. Var der på en tidligere fifa-versjon mot slutten, da syke spillere gikk på billigsalg.

Kjøpte Haaland igår, og han er bare helt sinnsyk for meg og min spillestil.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Theo har kommet seg opp på rundt 200k igjen, i tillegg har litt eldre fodder-IFs beveget seg litt oppover. Oyarzabal nærmere 20k nå, så regner med at mine kort kanskje forsvinner snart.

EA prøvde å gi en IF litt boosta stats for å gjøre TOTW mer relevant. Dessverre har ikke det fungert, når vi de siste ukene opplever at 99 % av kortene er discard. Får håpe at de i hvert fall tørr å gi ordentlige TOTWs fremover. Og i morgen kan vi få årets første SIF. Muller med mål og 3 assist bør være en kandidat, selv om det ikke er så lenge siden han var i TOTW sist. Mulig de heller går for Lewandowski med 2 mål. Muller er uansett ikke veldig spennende, men det som blir spennende er om de gir SIF til Vinicius for de to målene han putta i Real Madrids 2-1 seier. Det kortet blir interessant, spesielt når vi ser hvor populært IF-kortet hans har vært.

Om EA er ekstra rause kan de også vurdere å gi IF til spillere som CR7, Di Maria, Insigne, Carrasco og Correa. Trenger et skikkelig TOTW snart!

Brukeravatar
Hallow
Innlegg: 158
Sted: Moss

Legg inn av Hallow »

Jompa skrev: søn okt 31, 2021 1:53 pmJa. Både icon og hero SBC er nok like rundt hjørnet.
Tok sjansen på en Hero SBC. Forventet Cahill eller Dempsey, men ut kom en dansende David Ginola. Strålende fornøyd!

Jompa

Legg inn av Jompa »

Hallow skrev: tir nov 02, 2021 2:49 pm
Jompa skrev: søn okt 31, 2021 1:53 pmJa. Både icon og hero SBC er nok like rundt hjørnet.
Tok sjansen på en Hero SBC. Forventet Cahill eller Dempsey, men ut kom en dansende David Ginola. Strålende fornøyd!
Gratulerer!

Kukost

Legg inn av Kukost »

Hallow skrev: tir nov 02, 2021 2:49 pm
Jompa skrev: søn okt 31, 2021 1:53 pmJa. Både icon og hero SBC er nok like rundt hjørnet.
Tok sjansen på en Hero SBC. Forventet Cahill eller Dempsey, men ut kom en dansende David Ginola. Strålende fornøyd!
Da vant du fifa :) gratulerer. Jeg orker ikke kaste bort pengene mine på slik, snart 10 mil i transferprofitt

Jompa

Legg inn av Jompa »

UCL MM og 5x81-86 i butikken. Mao endel supply som kommer inn i markedet, og noe coins som forlater markedet. Tok noen lodd på Diaby siden han er i rangen, og håper at folk muligens har solgt unna litt i panikk. Var altså extinct på 140k inntil vi fikk hero SBCen i går som virkelig senket prisen på endel spillere, Diaby inkludert. Ikke at jeg tror han skal opp mot det nivået igjen.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Jompa skrev: tir nov 02, 2021 7:55 pm Tok noen lodd på Diaby siden han er i rangen
Dette fungerte type terningkast to. Fikk et salg på 95k og et på 92k i går kveld, men ble sittende igjen med fire kort. Valgte å ta et tap på de i dag, da jeg solgte de for 82k. Så totalt sett tapte jeg kanskje 30k på dette stuntet. Vil sikkert fortsette å falle når folk blir bekymret for rewards i morgen. I tillegg melder leakere om at lag 2 av rulebreakers blir bedre enn lag 1. Det også kan skape litt panikk. Har allikevel karret meg over 3 mill likvid/5 mill profit, så det er i hvert fall noe. Er i rute for å klare 10 mill profit til nyttår.

Det kommer en ny patch, som er live på PC allerede. Det er patch nummer 3. Ingen store endringer å bry seg om.

Når det gjelder team to av rulebreakers meldes det om blant annet Bamba, Alfonso Davies, Foden, Saint-Maximin, Kessie, Lozano og Capa.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Marquinhos og Vinicius. Resten blir discard.

Bilde

Kukost

Legg inn av Kukost »

Kjedelig totw som vanlig, latterlig at ikke rulebreakers kortene kan være med i WL rewards vs totw spillere man aldri bruker

Jompa

Legg inn av Jompa »

Tomori med et voldsomt utslag. Kostet 85k i går, men gikk opp til 200k i dag, før han nå den siste timen har droppet ned til 120k. Pump and dump. Har fått sin første oppgradering.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Synes det er vilt at det kortet her ligger under 20k nå. Tror det at han nå har fått et annet spesialkort har presset dette kortet for langt ned. Har trua på at det kan stige endel i verdi når 85-kortet hans går ut av pakker i morgen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»