FIFA 22 Ultimate Team

Svar
Alpha

Re: FIFA 22 Ultimate Team

Legg inn av Alpha »

Jompa skrev: søn jun 12, 2022 8:36 am
Alpha skrev: søn jun 12, 2022 12:38 am
Jompa skrev: søn jun 12, 2022 12:21 am Da åpnet jeg 3 x 25x84+ og endte opp med 6 TOTS-kort totalt. 4 MLS, og 2 Ultimate i den siste pakka
Føler meg snytt med "kun" Koulibaly og 88 MLS GK, men er samtidig fornøyd med Koulibaly. Jeg kjøpte han tross alt tidligere i dag for å bruke han. Går han inn i ditt lag?

Edit: Ser du skrev 3x 25x84+ hehe. Trodde først du fikk 6 i denne pakken.
Jeg må komponere om litt. Gjorde jo Insigne også, og fikk Theo, så tenkte at de tre må inn. Da må jeg ha en høyre kant også, som da blir Best som jeg fikk her om dagen. Men så vil jeg gjerne ha Mbappe og CR7 også. Men noe må vike her
Den var tricky. Går eventuelt an å kjøre inn Renato og Zidane inn på CAM + PSG stopper. Det koster skjorta da, så vet ikke om du er så gira på det. Selv kjører jeg 2 på 8 kjemi og 2 på 7 kjemi i mitt lag.

Klang

Legg inn av Klang »

Bilde

Alpha

Legg inn av Alpha »

https://gyazo.com/2f5cd324a1c5cd8e479896414d79c7e3

Det er sent i spillet, men prøvde meg på en kjapp investering i går. Det gikk bra. Billigste TOTS-kort hentet inn for 20-22k per stk og solgt for 36k i dag. Kanskje de letteste 300k jeg har tjent. Brukte sikkert under 5 minutter på kjøp og salg.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Pedri og Alisson fra picks. Godt fornøyd med Pedri, men vanskelig å få inn i laget atm.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Da ble dette det fangsten under TOTS (samt spillere som har blitt ofret i SBCer; Neuer, Gnabr med fler)

Klang

Legg inn av Klang »

Litt ymse tankegang hos enkelte. Forståelig at man er skeptisk til å gi bort først, men når man ligger under med flere mål og ikke har hatt ett eneste skudd på mål selv er det på høy tid å åpne opp. Ble rq på 4-0. Kunne blitt 6 cross goals eller så mange han trengte.

Bilde

Fikk testet Dortmund-laget i fut champions:

Bilde

Jompa

Legg inn av Jompa »

Kom en TOTS-SBC som gjorde at markedet på TOTS-spillere falt mye. SBCen er tatt ned nå, men skal komme tilbake igjen med andre type rewards. Hentet en drøss med Dias, for tenkte volum. Har handlet 70 kort nå.

Ser at det kun kom EPL-spillere fra SBCen, så her kunne man gjort et skikkelig kupp.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jompa skrev: tir jun 14, 2022 8:20 pm Kom en TOTS-SBC som gjorde at markedet på TOTS-spillere falt mye. SBCen er tatt ned nå, men skal komme tilbake igjen med andre type rewards. Hentet en drøss med Dias, for tenkte volum. Har handlet 70 kort nå.

Ser at det kun kom EPL-spillere fra SBCen, så her kunne man gjort et skikkelig kupp.
Jeg så SBCen kl19 og tenkte "meh". Melder alltid pass når man har en fordel pga EA sin fuck up.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Jompa skrev: tir jun 14, 2022 8:20 pm Kom en TOTS-SBC som gjorde at markedet på TOTS-spillere falt mye. SBCen er tatt ned nå, men skal komme tilbake igjen med andre type rewards. Hentet en drøss med Dias, for tenkte volum. Har handlet 70 kort nå.

Ser at det kun kom EPL-spillere fra SBCen, så her kunne man gjort et skikkelig kupp.
Selger de for 75k, for en snittprofit på rundt 10k per kort. Kan få nærmere 5000 kroner for coinsa nå, så vurderer å slå til på det. 33,5 mill i profit, og ca 26 mill coins om alt selges.

Klang

Legg inn av Klang »

van Dijk fra 94+. L, mildt sagt. Fått ham inn i PL-laget, men altfor tung.

Klang

Legg inn av Klang »

PL per nu. Litt usikker på om jeg skal bruke Bernardo Silva.

Bilde

Alpha

Legg inn av Alpha »

Frimpong og Terrier fra WL. 84 som høyeste fra pakkene. WL er helt ubrukelig nå etter ligaspesifikk TOTS.

Klang

Legg inn av Klang »

Spinazzola, gud bedre 😍 selger unna litt for å få råd til denne godbiten.

Klang

Legg inn av Klang »

Muligens det sykeste jeg har sett i ultimate team

Bilde

Jompa

Legg inn av Jompa »

Det er sommer, det er sol og TOTS er over. Valgte derfor å selge mine coins. Ca 5000 kroner for 25.5 milll. Profit på 35 mill som nok er noe av det høyeste jeg har oppnådd.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Jompa skrev: ons jun 22, 2022 4:24 pm Det er sommer, det er sol og TOTS er over. Valgte derfor å selge mine coins. Ca 5000 kroner for 25.5 milll. Profit på 35 mill som nok er noe av det høyeste jeg har oppnådd.
Tør du å regne på timelønnen? :lol: :lol:

Jompa

Legg inn av Jompa »

TheOpiate skrev: ons jun 22, 2022 5:47 pm
Jompa skrev: ons jun 22, 2022 4:24 pm Det er sommer, det er sol og TOTS er over. Valgte derfor å selge mine coins. Ca 5000 kroner for 25.5 milll. Profit på 35 mill som nok er noe av det høyeste jeg har oppnådd.
Tør du å regne på timelønnen? :lol: :lol:
Gjorde et kjapt overslag for et par år siden. Ligger godt under minstelønnen i Øst-Europa 😋. Men alltid greit å få noe igjen for strevet. Muligens mitt siste FIFA.

Klang

Legg inn av Klang »

Muligens siste FIFA for noen, mens andre i den eldre garde muligens tvinges over på PC pga en konsoll som kan ryke "når som helst". Håper virkelig på bra cross play og at jeg kan bruke PC fremover, og slippe PS5.

Angående syke priser er det ganske utrolig hvor lite interessant St. Juste virker. Ligget på under 50k, men et beist som kan brukes overalt utenom GK. Jeg har brukt ham som CM. Ikke blitt Spinazzola på meg ennå. Litt jo-jo, men ofte rundt 300k og da bruker jeg bare red pick Tonali.

Klang

Legg inn av Klang »

Latterlig av EA å sette opp sølv mot bronse, men det funker til en viss grad med et litt svett bronselag.

Bilde

Bilde

Klang

Legg inn av Klang »

Ikke ofte jeg opplever slik grining. På 5-0 🤦‍♂️

Bilde

Klang

Legg inn av Klang »

Ganske merkelig at ultimate team liksom bare dør ut med flere mnd igjen, at det oppstår en slags enighet om at nå skal ingen poste noe mer osv. Det er juni/juli, man ser at det er flere dager eller en uke siden noen postet noe, og da er det over.

Hovedlaget mitt atm. Corona 7 chemistry.

Bilde

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Folk er lei av å spille ett dysfunksjonelt spill. I tillegg er det sommer, og man burde gjerne prioritere andre ting enn å sitte foran enn skjerm...

Klang

Legg inn av Klang »

Jeg prioriterer andre ting, men virker som at mange er opptatt av å være så travle, man skal helst ikke vise at man fortsatt spiller osv. Døgnet har 24 timer, uka har 7 dager. Langt ifra alle som er bortreist hele sommeren. Ingen krise, men merkelig.

Spillet er ikke mer dysfunksjonelt nå enn for en mnd eller to siden.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Klang skrev: man jul 04, 2022 5:16 pm
Spillet er ikke mer dysfunksjonelt nå enn for en mnd eller to siden.
Sier heller ikke at det er det, men at folk er lei av å spille det samme dysfunksjonelle spillet

Klang

Legg inn av Klang »

Bilde

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Gå ut og få deg litt frisk luft nå...

Klang

Legg inn av Klang »

TheOpiate skrev: man aug 08, 2022 5:04 pm Gå ut og få deg litt frisk luft nå...
Jeg får masse frisk luft, ingen fare. Virker temmelig teit å stoppe når det er flere måneder igjen av FIFA-sesongen, med mindre man har solgt alt og ikke føler for å starte fra scratch i sommermånedene. Hvis jeg husker riktig, er du en voksen mann.

Strider

Legg inn av Strider »

Hvor mye ekte penger har dere brukt så langt i FUT 22?

Jompa

Legg inn av Jompa »

TylerDurdenNorway skrev: søn aug 14, 2022 8:54 pm Hvor mye ekte penger har dere brukt så langt i FUT 22?
Har kun tradet meg oppover fra FUT16 frem til denne versjonen. På FUT15 kjøpte jeg 12 000 fifa poeng. Har solgt coins for snaue 20k nok siste 3 årene.

Alpha

Legg inn av Alpha »

TylerDurdenNorway skrev: søn aug 14, 2022 8:54 pm Hvor mye ekte penger har dere brukt så langt i FUT 22?
900kr cirka i år. Totalt siste 5 årene har jeg tjent mer enn jeg har brukt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»