FIFA 22 Ultimate Team

Svar
Alpha

Re: FIFA 22 Ultimate Team

Legg inn av Alpha »

Stialex skrev: fre nov 26, 2021 10:15 pm
Alpha skrev: fre nov 26, 2021 9:04 pm
Stialex skrev: fre nov 26, 2021 8:31 pm

Jo, jeg må si jeg synes at streak er nær idioti... Sure, 6. div. er ræva i det store bildet, men så er det altså faktorer og små marginer som avgjør kamper. Ihvertfall er min erfaring at spillerratinger har mye å si. Jeg var i 1. div. i 2015/16, men hadde på det tidspkt. et sykt lag og har ikke vært i nærheten siden. Derfor må jeg si det blir for dumt og vilkårlig at streaks skal bestemme opprykk.
Hva mener du skal bestemme opprykk?
Det er ikke min jobb å finne et kriterie som gir mer mening, men da kan du jo ta det gamle med x antall poeng etter y kamper, og da noe større slingringsrom enn fem (?) kamper.

Jeg ser ikke hvordan en evne til å sweate sammen en seiersrekke på fem kamper, med gjennomsnittsrating på 90+ på førsteelleveren og 40+ spilte kamper om dagen forteller det meste om fifa-evnene til en spiller. Ikke at jeg er så himla god, altså.
Hvorfor overdriver du sånn?
1) Du møter ikke gj.snitt 90+ og 40+ spilte kamper om dagen. Jeg har 86 rated lag og det er rimelig stacked med typer som Mbappe, Neymar, SIF Vini, Varane etc.
2) Du må ikke vinne fem på rad for å nå checkpoint.
3) Hvis alle spillerne i høyere divisjoner klarer å vinne x antall kamper på rad, så har de kanskje et høyere nivå enn hva du har? Og derfor er de i høyere div. Ganske logisk i grunnen.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Red picks: Felipe x2 og Trapp
100k-pakke: 84 rated
35k-pakke: 83 rated
TOTW-pakke: Trippel discard.

Er så lei WL-rewards.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Alpha skrev: fre nov 26, 2021 10:52 pm Red picks: Felipe x2 og Trapp
100k-pakke: 84 rated
35k-pakke: 83 rated
TOTW-pakke: Trippel discard.

Er så lei WL-rewards.
De har vært katastrofale, men i dag så klarte jeg faktisk å plukke Kante i red picks. Pokker meg på tide. Resten ikke noe skrive hjem om...

Stialex

Legg inn av Stialex »

Alpha skrev: fre nov 26, 2021 10:51 pm
Stialex skrev: fre nov 26, 2021 10:15 pm
Alpha skrev: fre nov 26, 2021 9:04 pm

Hva mener du skal bestemme opprykk?
Det er ikke min jobb å finne et kriterie som gir mer mening, men da kan du jo ta det gamle med x antall poeng etter y kamper, og da noe større slingringsrom enn fem (?) kamper.

Jeg ser ikke hvordan en evne til å sweate sammen en seiersrekke på fem kamper, med gjennomsnittsrating på 90+ på førsteelleveren og 40+ spilte kamper om dagen forteller det meste om fifa-evnene til en spiller. Ikke at jeg er så himla god, altså.
Hvorfor overdriver du sånn?
1) Du møter ikke gj.snitt 90+ og 40+ spilte kamper om dagen. Jeg har 86 rated lag og det er rimelig stacked med typer som Mbappe, Neymar, SIF Vini, Varane etc.
2) Du må ikke vinne fem på rad for å nå checkpoint.
3) Hvis alle spillerne i høyere divisjoner klarer å vinne x antall kamper på rad, så har de kanskje et høyere nivå enn hva du har? Og derfor er de i høyere div. Ganske logisk i grunnen.
Jada, basert på streaks så er dere bedre. Det må dere jo per def. være, siden dette er kriteriet. Jeg forventer også at med tiden og med en bedre startellever vil jeg ta igjen dette, og ja, jeg trenger et noenlunde godt lag for å være i øvre divisjoner. Startelleveren min nå er på 84, og jeg må nok opp i det du har for å merke en betydelig forskjell på resultatene. Nå overser jeg den ratinga som faktisk vises i menyene, da denne også påvirkes av kvaliteten på benken, som for mitt vedkommende er ræva.

Men nå kan det altså ikke være slik at streaks er alt her. Det kan jo ikke være slik at du f.eks. over 10 kamper i 4. div. kan vinne de første fem (whatever), rykke opp, for så få lov til å tape de neste fem og likevel få være der, mens en vinn-uavgjort-vinn-uavgjort-vinn... på 10 kamper ikke er verdt en dritt. Nå har jeg ikke giddet å sette meg inn i hvordan dette funker, men forstår jeg dette riktig har man altså bare fjernet verdien i en uavgjort. Slik fungerer jo ikke fotball, overhodet.

Jeg mener, jeg forventer at de bak reglene her ikke har helt skrapesyke, heller.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Stialex skrev: fre nov 26, 2021 11:38 pm mens en vinn-uavgjort-vinn-uavgjort-vinn... på 10 kamper ikke er verdt en dritt. Nå har jeg ikke giddet å sette meg inn i hvordan dette funker, men forstår jeg dette riktig har man altså bare fjernet verdien i en uavgjort. Slik fungerer jo ikke fotball, overhodet.

Jeg mener, jeg forventer at de bak reglene her ikke har helt skrapesyke, heller.
Uavgjort har absolutt verdi, da du ikke mister "streaken" din, som du gjør ved ett tap(mister ikke, men blir satt en seier tilbake). Så hvis du enten vinner eller spiller uavgjort så vil du bevege deg oppover nå du har fått nok seire

Alpha

Legg inn av Alpha »

Stialex skrev: fre nov 26, 2021 11:38 pm
Alpha skrev: fre nov 26, 2021 10:51 pm
Stialex skrev: fre nov 26, 2021 10:15 pm

Det er ikke min jobb å finne et kriterie som gir mer mening, men da kan du jo ta det gamle med x antall poeng etter y kamper, og da noe større slingringsrom enn fem (?) kamper.

Jeg ser ikke hvordan en evne til å sweate sammen en seiersrekke på fem kamper, med gjennomsnittsrating på 90+ på førsteelleveren og 40+ spilte kamper om dagen forteller det meste om fifa-evnene til en spiller. Ikke at jeg er så himla god, altså.
Hvorfor overdriver du sånn?
1) Du møter ikke gj.snitt 90+ og 40+ spilte kamper om dagen. Jeg har 86 rated lag og det er rimelig stacked med typer som Mbappe, Neymar, SIF Vini, Varane etc.
2) Du må ikke vinne fem på rad for å nå checkpoint.
3) Hvis alle spillerne i høyere divisjoner klarer å vinne x antall kamper på rad, så har de kanskje et høyere nivå enn hva du har? Og derfor er de i høyere div. Ganske logisk i grunnen.
Jada, basert på streaks så er dere bedre. Det må dere jo per def. være, siden dette er kriteriet. Jeg forventer også at med tiden og med en bedre startellever vil jeg ta igjen dette, og ja, jeg trenger et noenlunde godt lag for å være i øvre divisjoner. Startelleveren min nå er på 84, og jeg må nok opp i det du har for å merke en betydelig forskjell på resultatene. Nå overser jeg den ratinga som faktisk vises i menyene, da denne også påvirkes av kvaliteten på benken, som for mitt vedkommende er ræva.

Men nå kan det altså ikke være slik at streaks er alt her. Det kan jo ikke være slik at du f.eks. over 10 kamper i 4. div. kan vinne de første fem (whatever), rykke opp, for så få lov til å tape de neste fem og likevel få være der, mens en vinn-uavgjort-vinn-uavgjort-vinn... på 10 kamper ikke er verdt en dritt. Nå har jeg ikke giddet å sette meg inn i hvordan dette funker, men forstår jeg dette riktig har man altså bare fjernet verdien i en uavgjort. Slik fungerer jo ikke fotball, overhodet.

Jeg mener, jeg forventer at de bak reglene her ikke har helt skrapesyke, heller.
Hvordan vet du at du vil prestere i høyere divisjon når du ikke engang har prøvd å spille mot motstandere i høyere divisjon? Det holder plenty med typer som Kimpembe, Ousmane Dembele, Fekir osv for å nå 1.div, om ikke elite - gitt at man er god.

Streaks er på ingen måte alt. Spiller du W/U/W/U/W/U/W ender du i elite på null komma niks.

Alpha

Legg inn av Alpha »

TheOpiate skrev: lør nov 27, 2021 12:11 am
Stialex skrev: fre nov 26, 2021 11:38 pm mens en vinn-uavgjort-vinn-uavgjort-vinn... på 10 kamper ikke er verdt en dritt. Nå har jeg ikke giddet å sette meg inn i hvordan dette funker, men forstår jeg dette riktig har man altså bare fjernet verdien i en uavgjort. Slik fungerer jo ikke fotball, overhodet.

Jeg mener, jeg forventer at de bak reglene her ikke har helt skrapesyke, heller.
Uavgjort har absolutt verdi, da du ikke mister "streaken" din, som du gjør ved ett tap(mister ikke, men blir satt en seier tilbake). Så hvis du enten vinner eller spiller uavgjort så vil du bevege deg oppover nå du har fått nok seire
Heldig der! Var Kanté jeg jaktet denne uken. Det gikk ikke som planlagt. I sinne sendte jeg en ny icon pack. Det endte med Riquelme, så det var jo flott.

Stialex

Legg inn av Stialex »

Alpha skrev: lør nov 27, 2021 12:39 am
Stialex skrev: fre nov 26, 2021 11:38 pm
Alpha skrev: fre nov 26, 2021 10:51 pm

Hvorfor overdriver du sånn?
1) Du møter ikke gj.snitt 90+ og 40+ spilte kamper om dagen. Jeg har 86 rated lag og det er rimelig stacked med typer som Mbappe, Neymar, SIF Vini, Varane etc.
2) Du må ikke vinne fem på rad for å nå checkpoint.
3) Hvis alle spillerne i høyere divisjoner klarer å vinne x antall kamper på rad, så har de kanskje et høyere nivå enn hva du har? Og derfor er de i høyere div. Ganske logisk i grunnen.
Jada, basert på streaks så er dere bedre. Det må dere jo per def. være, siden dette er kriteriet. Jeg forventer også at med tiden og med en bedre startellever vil jeg ta igjen dette, og ja, jeg trenger et noenlunde godt lag for å være i øvre divisjoner. Startelleveren min nå er på 84, og jeg må nok opp i det du har for å merke en betydelig forskjell på resultatene. Nå overser jeg den ratinga som faktisk vises i menyene, da denne også påvirkes av kvaliteten på benken, som for mitt vedkommende er ræva.

Men nå kan det altså ikke være slik at streaks er alt her. Det kan jo ikke være slik at du f.eks. over 10 kamper i 4. div. kan vinne de første fem (whatever), rykke opp, for så få lov til å tape de neste fem og likevel få være der, mens en vinn-uavgjort-vinn-uavgjort-vinn... på 10 kamper ikke er verdt en dritt. Nå har jeg ikke giddet å sette meg inn i hvordan dette funker, men forstår jeg dette riktig har man altså bare fjernet verdien i en uavgjort. Slik fungerer jo ikke fotball, overhodet.

Jeg mener, jeg forventer at de bak reglene her ikke har helt skrapesyke, heller.
Hvordan vet du at du vil prestere i høyere divisjon når du ikke engang har prøvd å spille mot motstandere i høyere divisjon? Det holder plenty med typer som Kimpembe, Ousmane Dembele, Fekir osv for å nå 1.div, om ikke elite - gitt at man er god.

Streaks er på ingen måte alt. Spiller du W/U/W/U/W/U/W ender du i elite på null komma niks.
Jeg skrev bokstavelig talt på denne siden at jeg har vært i toppdivisjonen i tidligere versjon.

"God", sier du. Hvis du når elite med et begrenset spillermateriale og mot presumptivt overlegen motstand på jevnlig basis, vil jeg ikke si at man bare er "god", da er man virkelig god. Jeg vil si at det er rimelig søkt å kreve noe sånt for å kunne kalle seg god i fifa.

Ved å befinne meg i 6. div. vil jeg tro at jeg er solid plassert på gjennomsnittet. Jeg må få si at jeg finner dette noe merkelig, all den tid min vinnprosent er 65, og jeg stiller da spørsmålstegn ved algoritmene her. Det er bare ikke tilfellet at en så høy vinnprosent er normen for spillere i 6. div., det nekter jeg å tro. Eller hva vet jeg... Derfor føles det litt som et "ran" at jeg fremdeles befinner meg der.

Jeg gjør det jo solid på legendenivå i karriere også, uten at det er godt sammenlignbart, der jeg rykket opp første sesongen med Exeter og nå leder League One i sesong nr. 2, uten en særlig god spillerstall. Så ja, det føles litt dret å befinne seg i div. 6 på fut etter rundt 50 kamper.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Stialex skrev: lør nov 27, 2021 1:25 am
Alpha skrev: lør nov 27, 2021 12:39 am
Stialex skrev: fre nov 26, 2021 11:38 pm

Jada, basert på streaks så er dere bedre. Det må dere jo per def. være, siden dette er kriteriet. Jeg forventer også at med tiden og med en bedre startellever vil jeg ta igjen dette, og ja, jeg trenger et noenlunde godt lag for å være i øvre divisjoner. Startelleveren min nå er på 84, og jeg må nok opp i det du har for å merke en betydelig forskjell på resultatene. Nå overser jeg den ratinga som faktisk vises i menyene, da denne også påvirkes av kvaliteten på benken, som for mitt vedkommende er ræva.

Men nå kan det altså ikke være slik at streaks er alt her. Det kan jo ikke være slik at du f.eks. over 10 kamper i 4. div. kan vinne de første fem (whatever), rykke opp, for så få lov til å tape de neste fem og likevel få være der, mens en vinn-uavgjort-vinn-uavgjort-vinn... på 10 kamper ikke er verdt en dritt. Nå har jeg ikke giddet å sette meg inn i hvordan dette funker, men forstår jeg dette riktig har man altså bare fjernet verdien i en uavgjort. Slik fungerer jo ikke fotball, overhodet.

Jeg mener, jeg forventer at de bak reglene her ikke har helt skrapesyke, heller.
Hvordan vet du at du vil prestere i høyere divisjon når du ikke engang har prøvd å spille mot motstandere i høyere divisjon? Det holder plenty med typer som Kimpembe, Ousmane Dembele, Fekir osv for å nå 1.div, om ikke elite - gitt at man er god.

Streaks er på ingen måte alt. Spiller du W/U/W/U/W/U/W ender du i elite på null komma niks.
Jeg skrev bokstavelig talt på denne siden at jeg har vært i toppdivisjonen i tidligere versjon.

"God", sier du. Hvis du når elite med et begrenset spillermateriale og mot presumptivt overlegen motstand på jevnlig basis, vil jeg ikke si at man bare er "god", da er man virkelig god. Jeg vil si at det er rimelig søkt å kreve noe sånt for å kunne kalle seg god i fifa.

Ved å befinne meg i 6. div. vil jeg tro at jeg er solid plassert under gjennomsnittet. Jeg må få si at jeg finner dette noe merkelig, all den tid min vinnprosent er 65, og jeg stiller da spørsmålstegn ved algoritmene her. Det er bare ikke tilfellet at en så høy vinnprosent er normen for spillere i 6. div., det nekter jeg å tro. Derfor føles det litt som et "ran" at jeg fremdeles befinner meg der.

Jeg gjør det jo solid på legendenivå i karriere også, uten at det er godt sammenlignbart, der jeg rykket opp første sesongen med Exeter og nå leder League One i sesong nr. 2, uten en særlig god spillerstall. Så ja, det føles litt dret å befinne seg i div. 6 på fut etter rundt 50 kamper.
50 kamper 2 mnd etter spillet kom ut er ikke spesielt mye. Jeg vil tro at de fleste i øverste divisjoner har minst 150+ og elite kanskje 300+.

Hvis du ikke er villig til å legge inn like mye tid som andre, så kan du heller ikke forvente å oppnå det samme som andre - med mindre du er veldig god.

Hvis du vil, så kan vi ta en kamp på en bruker jeg har typ 30-40k uten lag. Så kan vi se hvor viktig det er med coins.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

[quote=Alpha post_id=288967 time=1637970428

Heldig der! Var Kanté jeg jaktet denne uken. Det gikk ikke som planlagt. I sinne sendte jeg en ny icon pack. Det endte med Riquelme, så det var jo flott.
[/quote]

Uff, den er tung. Holdt meg helt unna icon-packs i år. Sjansen for å pakke noe drit er for stor og koster for mye for min del. Fått prøvd Kante noen kamper nå, og oppgraderingen fra Llorente er helt enorm. Løftet spillet mitt noen hakk. Gjorde samtidig FB Benzema, og han er rett og slett helt nydelig

Stialex

Legg inn av Stialex »

Alpha skrev: lør nov 27, 2021 1:44 am
Stialex skrev: lør nov 27, 2021 1:25 am
Alpha skrev: lør nov 27, 2021 12:39 am

Hvordan vet du at du vil prestere i høyere divisjon når du ikke engang har prøvd å spille mot motstandere i høyere divisjon? Det holder plenty med typer som Kimpembe, Ousmane Dembele, Fekir osv for å nå 1.div, om ikke elite - gitt at man er god.

Streaks er på ingen måte alt. Spiller du W/U/W/U/W/U/W ender du i elite på null komma niks.
Jeg skrev bokstavelig talt på denne siden at jeg har vært i toppdivisjonen i tidligere versjon.

"God", sier du. Hvis du når elite med et begrenset spillermateriale og mot presumptivt overlegen motstand på jevnlig basis, vil jeg ikke si at man bare er "god", da er man virkelig god. Jeg vil si at det er rimelig søkt å kreve noe sånt for å kunne kalle seg god i fifa.

Ved å befinne meg i 6. div. vil jeg tro at jeg er solid plassert under gjennomsnittet. Jeg må få si at jeg finner dette noe merkelig, all den tid min vinnprosent er 65, og jeg stiller da spørsmålstegn ved algoritmene her. Det er bare ikke tilfellet at en så høy vinnprosent er normen for spillere i 6. div., det nekter jeg å tro. Derfor føles det litt som et "ran" at jeg fremdeles befinner meg der.

Jeg gjør det jo solid på legendenivå i karriere også, uten at det er godt sammenlignbart, der jeg rykket opp første sesongen med Exeter og nå leder League One i sesong nr. 2, uten en særlig god spillerstall. Så ja, det føles litt dret å befinne seg i div. 6 på fut etter rundt 50 kamper.
50 kamper 2 mnd etter spillet kom ut er ikke spesielt mye. Jeg vil tro at de fleste i øverste divisjoner har minst 150+ og elite kanskje 300+.

Hvis du ikke er villig til å legge inn like mye tid som andre, så kan du heller ikke forvente å oppnå det samme som andre - med mindre du er veldig god.

Hvis du vil, så kan vi ta en kamp på en bruker jeg har typ 30-40k uten lag. Så kan vi se hvor viktig det er med coins.
Jeg har ingen tvil om at du hadde spanka meg, men har vanskelig for å se at det beviser noe. Det er jo fullt mulig å få seg et ok lag med 30-40 k, så lenge man vet hva man gjør. Hvis du i tillegg er veldig god, så skulle vel dette være grei skuring. Vi kan gjerne ta en kamp en dag, altså, dog denne helga ser vanskelig ut.

Det jeg dog savner og som kunne ha vært interessant er forumsturneringer, noe vi hadde på et visst forum tidligere. Den gang spilte vi om coins, men det er jo mest for gøy og trenger ikke å være belønning involvert

Jompa

Legg inn av Jompa »

Tonnevis med upgrade packs. Ligaspesifikke etc.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jompa skrev: lør nov 27, 2021 7:05 pm Tonnevis med upgrade packs. Ligaspesifikke etc.
Og en billigere icon SBC rett etter jeg blåste rubbel og bit for Riquelme...

Stialex

Legg inn av Stialex »

Da ble 5. div. sikret i min kamp nr. 53, en stor seier for meg, og Haaland med sine 51 mål på 48 kamper har vært enorm og den viktigste faktoren for opprykket.

Jeg har ikke råd til å forbedre stallen pdd., men har forbedret dybden ved å hente inn Angelino som back-up for Hernandez på VB.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Stialex skrev: lør nov 27, 2021 10:31 pm Da ble 5. div. sikret i min kamp nr. 53, en stor seier for meg, og Haaland med sine 51 mål på 48 kamper har vært enorm og den viktigste faktoren for opprykket.

Jeg har ikke råd til å forbedre stallen pdd., men har forbedret dybden ved å hente inn Angelino som back-up for Hernandez på VB.

Hvordan ser laget ditt ut?

Alpha

Legg inn av Alpha »

Den første 81+ x2 Ligue 1 gir grei utbetaling. Føler ofte slike dobbelpakker gir bra i begge, eller noe matchende i begge. Enten i form av posisjon, rating osv.

Stialex

Legg inn av Stialex »

Alpha skrev: lør nov 27, 2021 11:29 pm
Stialex skrev: lør nov 27, 2021 10:31 pm Da ble 5. div. sikret i min kamp nr. 53, en stor seier for meg, og Haaland med sine 51 mål på 48 kamper har vært enorm og den viktigste faktoren for opprykket.

Jeg har ikke råd til å forbedre stallen pdd., men har forbedret dybden ved å hente inn Angelino som back-up for Hernandez på VB.

Hvordan ser laget ditt ut?
https://www.futhead.com/22/squads/59686/

Alpha

Legg inn av Alpha »

Stialex skrev: søn nov 28, 2021 12:14 am
Alpha skrev: lør nov 27, 2021 11:29 pm
Stialex skrev: lør nov 27, 2021 10:31 pm Da ble 5. div. sikret i min kamp nr. 53, en stor seier for meg, og Haaland med sine 51 mål på 48 kamper har vært enorm og den viktigste faktoren for opprykket.

Jeg har ikke råd til å forbedre stallen pdd., men har forbedret dybden ved å hente inn Angelino som back-up for Hernandez på VB.

Hvordan ser laget ditt ut?
https://www.futhead.com/22/squads/59686/
Jeg tror jeg ville solgt alt og bygget et annet hvis du føler laget hindrer deg.

Alpha

Legg inn av Alpha »


Jompa

Legg inn av Jompa »

Alpha skrev: søn nov 28, 2021 2:31 am Jeg er en heldig mann
Nå leverer du!

Har gjort noen ligue 1 av untradeables, men ingenting foreløpig.

Fikk spilt WL i helgen, og ga bort resten av kampene etter 12-5. Min beste score hittil. 3 discards i TOTW-pakka, og Felipe, Trapp og Mings i red picks.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jompa skrev: man nov 29, 2021 12:13 am
Alpha skrev: søn nov 28, 2021 2:31 am Jeg er en heldig mann
Nå leverer du!

Har gjort noen ligue 1 av untradeables, men ingenting foreløpig.

Fikk spilt WL i helgen, og ga bort resten av kampene etter 12-5. Min beste score hittil. 3 discards i TOTW-pakka, og Felipe, Trapp og Mings i red picks.
Jeg har gjort mye upgrades i år, men har fått betalt for det også. Langt over det som er å forvente, sånn egentlig. Laget mitt er rimelig stacked når det kommer til meta untradeable.

Brente 300k på L1 upgrades, men fikk ikke helt det store tilbake. Første pakken ga jo IF Marq, men etter det var det syltynt. Fikk noen dårlige IFs, Di Maria og det var vel det. Det var verdt loddet for å få en evt. Hakimi, SS Renato eller IF Neymar, som egentlig er det eneste klubben min mangler.

Stialex

Legg inn av Stialex »

Alpha skrev: søn nov 28, 2021 2:01 am
Stialex skrev: søn nov 28, 2021 12:14 am
Alpha skrev: lør nov 27, 2021 11:29 pm


Hvordan ser laget ditt ut?
https://www.futhead.com/22/squads/59686/
Jeg tror jeg ville solgt alt og bygget et annet hvis du føler laget hindrer deg.
Elsker dette laget og typene. Er mest at ratings totalt hindrer meg. Føler jeg trenger noen oppgraderinger i visse posisjoner. Ser etter Mukiele UCL på høyreback og etthvert forbedringer fra Can og Upamecano.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Stialex skrev: man nov 29, 2021 1:47 pm
Alpha skrev: søn nov 28, 2021 2:01 am
Stialex skrev: søn nov 28, 2021 12:14 am

https://www.futhead.com/22/squads/59686/
Jeg tror jeg ville solgt alt og bygget et annet hvis du føler laget hindrer deg.
Elsker dette laget og typene. Er mest at ratings totalt hindrer meg. Føler jeg trenger noen oppgraderinger i visse posisjoner. Ser etter Mukiele UCL på høyreback og etthvert forbedringer fra Can og Upamecano.
Jeg respekterer din mening, men jeg er veldig uenig. Ratingen betyr null og niks. Det er spillervalgene som hindrer deg, ikke ratingen.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Miura sbc er meldt og Nakata går fra 100k til 150k, men er litt på retur nå.

Jompa

Legg inn av Jompa »

En skikkelig fuck up av EA i går. Live-kort som fikk endret PR til latterlig lave grenser. Så når folk relistet kortene så ble max bin satt til den nye grensa. Eksempelvis Bilde

For min egen del har jeg ingen live-kort lenger, men surt for de det gjelder.

Stialex

Legg inn av Stialex »

Alpha skrev: man nov 29, 2021 1:50 pm
Stialex skrev: man nov 29, 2021 1:47 pm
Alpha skrev: søn nov 28, 2021 2:01 am

Jeg tror jeg ville solgt alt og bygget et annet hvis du føler laget hindrer deg.
Elsker dette laget og typene. Er mest at ratings totalt hindrer meg. Føler jeg trenger noen oppgraderinger i visse posisjoner. Ser etter Mukiele UCL på høyreback og etthvert forbedringer fra Can og Upamecano.
Jeg respekterer din mening, men jeg er veldig uenig. Ratingen betyr null og niks. Det er spillervalgene som hindrer deg, ikke ratingen.
Dette avhenger vel strengt tatt av måten man spiller på? Selv spiller jeg med høyt press så mye jeg klarer og er direkte i pasningsspillet, med manuelle kontroller i alt på høye pasninger/crosser. Motstanderne blir satt ut hver gang.

Jeg trenger spillere med høy stamina. God fart skader ikke.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Stialex skrev: tir nov 30, 2021 3:32 pm
Alpha skrev: man nov 29, 2021 1:50 pm
Stialex skrev: man nov 29, 2021 1:47 pm

Elsker dette laget og typene. Er mest at ratings totalt hindrer meg. Føler jeg trenger noen oppgraderinger i visse posisjoner. Ser etter Mukiele UCL på høyreback og etthvert forbedringer fra Can og Upamecano.
Jeg respekterer din mening, men jeg er veldig uenig. Ratingen betyr null og niks. Det er spillervalgene som hindrer deg, ikke ratingen.
Dette avhenger vel strengt tatt av måten man spiller på? Selv spiller jeg med høyt press så mye jeg klarer og er direkte i pasningsspillet, med manuelle kontroller i alt på høye pasninger/crosser. Motstanderne blir satt ut hver gang.

Jeg trenger spillere med høy stamina. God fart skader ikke.
Jeg vil egentlig ikke si at det kommer an på hvordan man spiller. Det finnes billige kort som er så uendelig mye bedre enn det du har.

Jeg forstår at det kan være gøy å spille med litt mer utradisjonelle kort, men man handicapper seg selv litt ved å gjøre det.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Der kom Fut champ upgrade SBCs. Lykke til de som tar et lodd!

Brukeravatar
Hallow
Innlegg: 158
Sted: Moss

Legg inn av Hallow »

I år sliter jeg veldig med å få utelling forran mål. Sliter med å få knekt koden. Hvordan bør en avslutte?

Noen som har tips til en formasjon som fungerer bra? Har alltid likt å bruke 4231 hvor spissen venstre CAM ligger igjen i angrep, men i år så ligger de altfor dypt når jeg forsvarer meg. Det irriterer meg.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Da var hero pakka kommet for de som har forhåndsbestilt. Joe Cole her.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»