FIFA 22 Ultimate Team

Svar
Jompa

Re: FIFA 22 Ultimate Team

Legg inn av Jompa »

Kjøpte to-tre Benzema, men fikk en dårlig følelse. Bort med de kortene for syltynn profit. Selger også et par Håland for tynn profit (25-27k), og er da rimelig likvid før kvelden.

Bilde

Alpha

Legg inn av Alpha »

Fikk 32 poeng uten å spille en kamp. Jeg tar den.

Synd red picks var fjernet. Noen som vet om vi kommer til å få likevel eller hva som skjer?

Kukost

Legg inn av Kukost »

Noen som kan være så snill å svare. Hvis man ikke ønsker å rykke opp i rivals, men ønsker å samle poeng til WL, er det noen mulighet å gjøre det? Jeg regner med om man vinner en kamp og taper, vinner og taper rykker man etterhvert opp ikke sant?

Alpha

Legg inn av Alpha »

Kukost skrev: lør okt 09, 2021 6:04 pm Noen som kan være så snill å svare. Hvis man ikke ønsker å rykke opp i rivals, men ønsker å samle poeng til WL, er det noen mulighet å gjøre det? Jeg regner med om man vinner en kamp og taper, vinner og taper rykker man etterhvert opp ikke sant?
Hvis du vinner én og taper én, så står du vel i ro på samme sted.

MadsFantasy

Legg inn av MadsFantasy »

Vet dere om det er mulig å spare totw pakken til onsdag for å så få totw fra den uka?

Jompa

Legg inn av Jompa »

MadsFantasy skrev: søn okt 10, 2021 11:57 am Vet dere om det er mulig å spare totw pakken til onsdag for å så få totw fra den uka?
Det var sånn i fjor, så antar det er sånn i år også. Da var det kun red picks som var låst til en gitt TOTW.

Hodor

Legg inn av Hodor »

Gjorde OTW-Camavinga. Har IF-Vinicius untradeable, og tenker da Camavinga kan bli et fint kort å linke mot diverse franskmenn. Tar gjerne en sånn featured TOTW på Camavinga

Jompa

Legg inn av Jompa »

Egentlig kun Son og Foden som finnes av verdi i denne ukens TOTW. Men neste uke kan bli det beste hittil:

Mane: 1 mål + 2 assist
Mahrez: 2 mål
Sancho: 2 assist
Robertson: 2 assist
Hakimi: 1 mål + CS
Mbappe: mål og assist i første kampen, scorer vinnermålet i finalen.

MadsFantasy

Legg inn av MadsFantasy »

Jompa skrev: søn okt 10, 2021 4:47 pm
MadsFantasy skrev: søn okt 10, 2021 11:57 am Vet dere om det er mulig å spare totw pakken til onsdag for å så få totw fra den uka?
Det var sånn i fjor, så antar det er sånn i år også. Da var det kun red picks som var låst til en gitt TOTW.
Da sparer jeg nok den til onsdag, landslagspauser bruker å ha brukbare totw.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Ingen spilling i helga gjorde at jeg gjorde meg tom for coins på fredag. Stod mellom å gå allin i OTW Griezmann, som lå rundt 110k hele fredagen. Synes det var for lavt for en spiller som ofte får prestasjonsbaserte kort, samt at Atletico Madrid har et kampprogram som bør klare 5 seire første 10 kamper som også gir oppgradering. Vant første kamp mot Barca i begynnelsen av måneden. Endte opp med å kjøpe ett kort.

MEN, synes det er litt risiko med disse OTW-kortene, og prisen på OTW-kortet hans forble ganske død fredag formiddag/ettermiddag, så tittet på mer sikre investeringer med mindre nedside. Så istedet gikk jeg for å kjøpe inn det jeg orket av IF Azpi. En IF 85 rated spansk back fra EPL bør være en sikker avkastning dersom det kommer en SBC som er ok priset, og som samtidig krever litt kjemi. Har sikkert hentet rundt 70 kort av han til 12-13k, og prøvde å få 15. Men de selger veeeeldig tregt. Ser nå at han er oppe på 14k i hvert fall, så forhåpentligvis er det ikke lenge til jeg kan cashe ut han. Gir ikke mer enn drøye 100k i profit etter tax, men målet var at han skulle vært borte i løpet av helga. I tillegg ble jeg sittende med en del coins som ikke ble brukt. Har nå hentet noen Werner for under 17k som jeg selger for 20-21k. Mange av de som selger laget må jo kjøpe inn igjen fort, for man må jo kvale inn hver helg. Tror derfor Werner er et kort mange kan se mot som kan gjøre en grei jobb. Har også hentet 10-15 IF David, som jeg tror kan gjøre det fint når han går ut av pakker. Og igjen vil være et billig alternativ for en kvalifisering. Fin pace/shooting, med 5* WF, og strong link til en Renato Sanches som har kollapset i pris.

Det hadde vært bedre å hente OTW Griezmann, som nå ligger rundt 140k. Hadde drøye 1,2 mill før helga, så kunne hentet 11 kort av han for en profit på ca en kvart mill. Mye mindre jobb og mer profit. Hadde jo også en flørt med IF Benzema som jeg kjøpte for priser langt ned på 60-tallet. Han har nå steget til godt over 90k... Satt ikke helt denne helga...

MadsFantasy

Legg inn av MadsFantasy »

Ganske provoserende å ikke ha fått red picksa mine enda

Alpha

Legg inn av Alpha »

MadsFantasy skrev: man okt 11, 2021 10:32 am Ganske provoserende å ikke ha fått red picksa mine enda
Det tweetes fra Canada om at vi forhåpentligvis får oppdatering(merk; ikke picks) i morgen.

MadsFantasy

Legg inn av MadsFantasy »

Bytta nylig til ps5, når jeg skal spille mot eller med en kompis på ps4 så kommer de ikke opp som alternativer. Kan noen hjelpe meg?

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

MadsFantasy skrev: man okt 11, 2021 8:47 pm Bytta nylig til ps5, når jeg skal spille mot eller med en kompis på ps4 så kommer de ikke opp som alternativer. Kan noen hjelpe meg?
Hvis du spiller newgen-versjonen, så kan dere ikke spille mot hverandre. Mulig at det går om du laster ned oldgen-versjonen

Alpha

Legg inn av Alpha »

MadsFantasy skrev: man okt 11, 2021 8:47 pm Bytta nylig til ps5, når jeg skal spille mot eller med en kompis på ps4 så kommer de ikke opp som alternativer. Kan noen hjelpe meg?
Som Opiate sier, kan du laste ned PS4-versjonen og spille med kompisen din. Har gjort det samme selv. Det kan være verdt å bemerke seg at PS4-versjonen kun er "gratis" om du har Ultimate Edition.

Kukost

Legg inn av Kukost »

Disse kvalikkampene til WL, når kan det være lurt å spille disse for å slippe å møte mest svette folk?

Chainsaw

Legg inn av Chainsaw »

Kukost skrev: tir okt 12, 2021 2:24 pm Disse kvalikkampene til WL, når kan det være lurt å spille disse for å slippe å møte mest svette folk?
;-) Vant 5 av de 6 første, ga bort seier på resten .

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jeg har tapt 4/6 kvalik nå og er i 2. div. Vet ikke om jeg har hatt helt sykt uflaks med matchingen eller hva som skjer... Forrige uke var alle kampene latterlig lett.

Kukost

Legg inn av Kukost »

Alpha skrev: tir okt 12, 2021 3:32 pm Jeg har tapt 4/6 kvalik nå og er i 2. div. Vet ikke om jeg har hatt helt sykt uflaks med matchingen eller hva som skjer... Forrige uke var alle kampene latterlig lett.
Høres jo helt jævlig ut, du var på xbox?

Alpha

Legg inn av Alpha »

Kukost skrev: tir okt 12, 2021 3:59 pm
Alpha skrev: tir okt 12, 2021 3:32 pm Jeg har tapt 4/6 kvalik nå og er i 2. div. Vet ikke om jeg har hatt helt sykt uflaks med matchingen eller hva som skjer... Forrige uke var alle kampene latterlig lett.
Høres jo helt jævlig ut, du var på xbox?
PS5.

Jeg og en jevngod kompis vant 8/9 kamper da vi spilte annenhver omgang på hans konto på søndag. Forstår meg ikke på denne matchingen...

Alpha

Legg inn av Alpha »

Noen som vet om man kan bruke flere forsøk på å kvalifisere seg til WL?

MadsFantasy

Legg inn av MadsFantasy »

Alpha skrev: tir okt 12, 2021 12:44 pm
MadsFantasy skrev: man okt 11, 2021 8:47 pm Bytta nylig til ps5, når jeg skal spille mot eller med en kompis på ps4 så kommer de ikke opp som alternativer. Kan noen hjelpe meg?
Som Opiate sier, kan du laste ned PS4-versjonen og spille med kompisen din. Har gjort det samme selv. Det kan være verdt å bemerke seg at PS4-versjonen kun er "gratis" om du har Ultimate Edition.
Tusen takk for svar fra dere begge, kjipt at jeg må kjøpe fifa ps4 og ps5 versjon for å spille med venner, vet dere om det skal endres på eller må jeg da vente til vennene mine fikser ps5?

Jompa

Legg inn av Jompa »

Vi er heldige. I dag fikk vi en draft token SBC som koster mer enn en draft token...

Jompa

Legg inn av Jompa »

Alpha skrev: tir okt 12, 2021 4:24 pm Noen som vet om man kan bruke flere forsøk på å kvalifisere seg til WL?
Ganske sikker på at svaret på det er ja, men det er vel en begrensning på antall forsøk man har over en hel sesong.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jompa skrev: tir okt 12, 2021 7:22 pm
Alpha skrev: tir okt 12, 2021 4:24 pm Noen som vet om man kan bruke flere forsøk på å kvalifisere seg til WL?
Ganske sikker på at svaret på det er ja, men det er vel en begrensning på antall forsøk man har over en hel sesong.
Håper det! Blir for dumt å ikke klare å kvalifisere seg når TOTW har såpass bra potensiale.

vidar

Legg inn av vidar »

Hvor er landslagsdraktene?

MadsFantasy

Legg inn av MadsFantasy »

Gøy at markedet begynner å våkne litt igjen, gjør det å åpne packs litt mer spennende

Alpha

Legg inn av Alpha »

Spent på når jeg skal bryte taket og packe noe dyrere enn enn en discard IF… så langt har pakker vært alt unntatt spennende.

Alpha

Legg inn av Alpha »

vidar skrev: tir okt 12, 2021 9:58 pm Hvor er landslagsdraktene?
https://prnt.sc/1vy981e

Her

Jompa

Legg inn av Jompa »

MadsFantasy skrev: tir okt 12, 2021 10:52 pm Gøy at markedet begynner å våkne litt igjen, gjør det å åpne packs litt mer spennende
Ser også at deler av ratingmarkedet beveger seg litt, spesielt i øvre sjiktet (86+).
90 rated hentet for 18-19k (Kane og Ter Stegen). Ligger nå på nærmere 30k.
89 rated hentet for 15k (Casemiro). Ligger nå på 22-23k.
88 rated hentet for 8-8,5k (Suarez, Kroos, Navas). Ligger nå på rundt det dobbelte.
87 rated hentet for 6-7k. Ligger nå på 10-12k.
86 rated hentet for 5k. Ligger nå på 6,5-7k.

83-85 ligger foreløpig ganske i ro.

Fra ukens TOTW så er Tchouameni i ferd med å bli en favoritt, og har gått fra discard til nærmere 20k. Tror som nevnt tidligere at også David og Son kan gjøre det greit ut av pakker. De ligger nå på 27,5k og 590k (bunn på 22k og 520k).

Fra tidligere har vi Vinicius som nå er i ferd med å passere 300k! Barella på 135k og Jesus på 220k.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»