FIFA 22 Ultimate Team

Svar
Jompa

Re: FIFA 22 Ultimate Team

Legg inn av Jompa »

Har lønt seg å sitte på en del TOTS de siste par ukene:

Courtois: 54k -> 80k
Canales: 38,5k -> 55k

Tror også jeg fant bunnen på en del Ligue 1:
Terrier 33,25k, Lafont 47k osv...

Om man også ønsker å bygge litt alternative lag kan man få mye ut av lite. En 190 høy midtstopper med 90 pace, 88 def, 94 phys til snaue 20k er ganske vilt. Et helvete å linke selvfølgelig. Med shadow

Alpha

Legg inn av Alpha »

Har så lite flyt om dagen. Lafont og terrier fra 14 wins. Bare wack i pakkene også.

Klang

Legg inn av Klang »

Jeg har sett på Kim Min Jae selv, men altfor mange prosjekter på gang. Har faktisk 28/30 lagoppstillinger nå, til litt forskjellige formål, inkludert dette japanske laget (må nesten ha Alisson mtp at folk vil utnytte en sølvkeeper med langskudd). Nå som vi har kommet til TOTS tenker jeg at shadow har blitt ganske uinteressant, i de fleste tilfeller. Jeg bruker gjerne engine på stopperne.

Sykt at De Ketelaere har steget fra 90-95k til ca 140k. Betaler ikke over 100k for det kortet, men han vil jo høyst sannsynlig gå ned igjen.

Var i kontakt med en nordmann som pauset på 1-0 for golden goal i swaps i går kveld. Fatter ikke at folk fortsatt driver med det, og det skjer ofte. I tillegg urutinert nok til å sende en melding som kan rapporteres. Han ga seg da jeg utlignet, og det var egentlig helt greit når jeg bare trengte et mål.

Bilde

Edit: ser at 451 er bedre og billigere for 10 chemistry.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Klang skrev: man mai 30, 2022 12:10 pm Jeg har sett på Kim Min Jae selv, men altfor mange prosjekter på gang. Har faktisk 28/30 lagoppstillinger nå, til litt forskjellige formål, inkludert dette japanske laget (må nesten ha Alisson mtp at folk vil utnytte en sølvkeeper med langskudd). Nå som vi har kommet til TOTS tenker jeg at shadow har blitt ganske uinteressant, i de fleste tilfeller. Jeg bruker gjerne engine på stopperne.

Sykt at De Ketelaere har steget fra 90-95k til ca 140k. Betaler ikke over 100k for det kortet, men han vil jo høyst sannsynlig gå ned igjen.

Var i kontakt med en nordmann som pauset på 1-0 for golden goal i swaps i går kveld. Fatter ikke at folk fortsatt driver med det, og det skjer ofte. I tillegg urutinert nok til å sende en melding som kan rapporteres. Han ga seg da jeg utlignet, og det var egentlig helt greit når jeg bare trengte et mål.

Bilde

Edit: ser at 451 er bedre og billigere for 10 chemistry.
Jeg fatter ikke at folk IKKE driver med golden goal. Kan man ikke spille andre moduser om man vil spille en full kamp?

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Alpha skrev: man mai 30, 2022 3:23 pm
Jeg fatter ikke at folk IKKE driver med golden goal. Kan man ikke spille andre moduser om man vil spille en full kamp?
Erfaringsmessig bare noen ytterst få snålinger som ikke gjør det

Jompa

Legg inn av Jompa »

Nå har jo EA også golden goal i den cupen som er aktiv. 5 kamper om dagen unnagjort på 10 minutter maks!

Fine priser nå

Klang

Legg inn av Klang »

Jeg har ikke noe imot golden goal, så lenge man ikke ender opp med å gi bort en drøss seire og sjeldent får slike seire selv. Hvorvidt folk har latt meg vinne 1-0 i det siste eller ikke er en av flere faktorer som spiller inn. Jeg tar heller ikke et 0-1 tap mot noen som stiller med et useriøst lag, eller folk som spiller som idioter (da pleier jeg uansett å forlate kampen før første scoring). Hvis de tre siste ikke har latt meg vinne på golden goal blir det heller ikke golden goal om jeg slipper inn først i neste kamp.

Blir litt på samme måte i WL. Hvis folk forfeiter på 0-0, så vil jeg gjøre det samme om jeg har en kamp til overs og ikke trenger seieren.

Hvis folk pauser eller prøver å irritere med en feiring, blir det 90 min eller mer.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Gir flatt faen i hva andre gjør. Hvorfor skal man la seg provosere av hva andre gjør i ett spill? Gidder ikke å grinde spillet mer enn nødvendig. Om folk ikke vil spille GG, så er det opp til de. Da stikker i så fall jeg :)

Klang

Legg inn av Klang »

Best å vite hva som er lurt og mindre lurt om man vil oppnå noe. Null problem å spille en hel kamp.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Klang skrev: man mai 30, 2022 9:28 pm Best å vite hva som er lurt og mindre lurt om man vil oppnå noe. Null problem å spille en hel kamp.
Tja. Nå rekker jeg som regel 3-4 kamper med GG på samme tid som når jeg spiller en hel, så for meg er dette en no-brainer. Hadde aldri gjort swaps om jeg måtte spilt kampene fullt ut. Nå er som regel alle online swaps gjort unna på 1-2 timer

Klang

Legg inn av Klang »

Å spille alle kampene fullt ut er ikke en aktuell problemstilling. Det blir noen golden goal og noen 90-minuttere, og for å maksimere sannsynligheten for golden goal er det en fordel å ha litt peiling, særlig mtp pausing som er den vanligste feilen folk gjør.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Uting når folk pauser fordi de forventer at du skal gi deg, men at man skal la seg provosere av det og dermed fullføre kampen blir litt merkelig for min del. Da kaster jeg bort like mye av min egen tid som deres, og det er det rett og slett ikke verdt. Er som å pisse i buksa for å holde varmen. Gir litt kjapp tilfredstillelse der og da, så sitter man der etter kampen og innser at man har kastet bort mye tid bare fordi man lot seg provosere, og dermed skulle bevise noe. Ikke verdt det...

Alpha

Legg inn av Alpha »

TheOpiate skrev: man mai 30, 2022 9:26 pm Gir flatt faen i hva andre gjør. Hvorfor skal man la seg provosere av hva andre gjør i ett spill? Gidder ikke å grinde spillet mer enn nødvendig. Om folk ikke vil spille GG, så er det opp til de. Da stikker i så fall jeg :)
Samme her. Får inn mange flere seire ved å quite, selv om man scorer først.

Klang

Legg inn av Klang »

Har tid til noen 90-minuttere, og jeg forfeiter i hvert fall ikke når jeg leder.

Gg, EA 😑


Alpha

Legg inn av Alpha »

Klang skrev: tir mai 31, 2022 1:17 am Har tid til noen 90-minuttere, og jeg forfeiter i hvert fall ikke når jeg leder.

Gg, EA 😑

Fordi at du quiter kampen, vel? Å quite kampen gir deg 0-3 og ikke noe mer enn det.

Klang

Legg inn av Klang »

Alpha skrev: tir mai 31, 2022 1:26 am
Klang skrev: tir mai 31, 2022 1:17 am Har tid til noen 90-minuttere, og jeg forfeiter i hvert fall ikke når jeg leder.

Gg, EA 😑

Fordi at du quiter kampen, vel? Å quite kampen gir deg 0-3 og ikke noe mer enn det.
Sjekk hvem som quit'a.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Klang skrev: tir mai 31, 2022 1:40 am
Alpha skrev: tir mai 31, 2022 1:26 am
Klang skrev: tir mai 31, 2022 1:17 am Har tid til noen 90-minuttere, og jeg forfeiter i hvert fall ikke når jeg leder.

Gg, EA 😑

Fordi at du quiter kampen, vel? Å quite kampen gir deg 0-3 og ikke noe mer enn det.
Sjekk hvem som quit'a.
Var det ikke deg da?

Klang

Legg inn av Klang »

Nei, sjekk klubbnavnet. Nice AS scora, motstanderen quit'a.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Klang skrev: tir mai 31, 2022 1:50 am Nei, sjekk klubbnavnet. Nice AS scora, motstanderen quit'a.
Det er vel bare en visual glitch? Du kan jo ikke ha tilgang til hans skjerm?

Klang

Legg inn av Klang »

Alpha skrev: tir mai 31, 2022 1:52 am
Klang skrev: tir mai 31, 2022 1:50 am Nei, sjekk klubbnavnet. Nice AS scora, motstanderen quit'a.
Det er vel bare en visual glitch? Du kan jo ikke ha tilgang til hans skjerm?
Er couch play. Én monitor.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Fofana og Payet fra picks. 83 som best fra pakker.

Klang

Legg inn av Klang »

😆

Raum, Da Costa og Best 7 chemistry. Mulig at det blir Terrier og Gouiri for Gakpo og Mauro Junior. Har begge to.

Bilde

Alpha

Legg inn av Alpha »

Saliba fra Ligue1-pakken. Har da fått Lafont, Clauss, Terrier, Guendouzi, Payet og Saliba som blå fra Ligue 1, samt. Terrier og Lafont i red picks. Med andre ord alt bunnslevet, men ingenting av det gode.

Klang

Legg inn av Klang »

Friendlies må være førstepri å få fikset til neste utgave. Matchingen er helt latterlig, og med red picks kan man se hvor bra de har gjort det i WL. Har så til de grader fått nok at jeg stikker fra de fleste kampene ved avspark i Ligue 1 Lineup.

Friendlies og keeperne, det er de to tingene som trenger en overhaling.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Klang skrev: tor jun 02, 2022 1:27 pm Friendlies må være førstepri å få fikset til neste utgave. Matchingen er helt latterlig, og med red picks kan man se hvor bra de har gjort det i WL. Har så til de grader fått nok at jeg stikker fra de fleste kampene ved avspark i Ligue 1 Lineup.

Friendlies og keeperne, det er de to tingene som trenger en overhaling.
Man kan vel ikke se om de har fått mer enn 11 wins i WL?

Klang

Legg inn av Klang »

Jeg kan se at picks ikke samsvarer med divisjonen jeg spiller i, og merket nivået i de kampene jeg har prøvd å spille litt. Ser ikke helt hvorfor friendlies skal være betydelig vanskeligere enn rivals.

Tar en evighet å gjøre Dante når det er slik.

Klang

Legg inn av Klang »

🇯🇵😍

Bilde

Klang

Legg inn av Klang »

Tar en til. Spiller fut champs ganske seint, starter gjerne med kvalifiseringa på fredag og tar meg god tid, så disse to kampene er ikke kvalifisering til neste helg.

Jeg er fortsatt overbevist om at CDM er den minst viktige posisjonen, så de er nedprioritert. Begge på 7 chemistry. Fornøyd med stopperne, lynraske og to gratisspillere, Wagner og Bye med bra høyde og fysikk selv om de er backer. Må få inn Castellanos, men har faktisk ikke råd, og skal selvsagt ha Zelarayan.

Bilde

Jompa

Legg inn av Jompa »

Jompa skrev: man mai 30, 2022 7:40 pm Nå har jo EA også golden goal i den cupen som er aktiv. 5 kamper om dagen unnagjort på 10 minutter maks!

Fine priser nå
Da hadde han doblet seg i pris.

Fikk også Nuno Mendes x 3 fra diverse untradeable pakker forrige uke, så jeg håper det kommer en feit spiller SBC etterhvert som de kan brukes i.

Skal begynne på WL i kveld, men må også kvalle meg inn først. Prøver dette laget.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Mye billig man kan kjøpe inn til serie A cupen (om man spiller den) nå som det kommer upgrade-pakker. Bremer, Maignan, Calhanoglu, Skriniar, Milinkovic-Savic. Skal nok noe til om man taper mye coins på de prisene nå.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»