FIFA 22 Ultimate Team

Svar
Jompa

Re: FIFA 22 Ultimate Team

Legg inn av Jompa »

Fofana og Payet fra picks. 83 som best fra pakker.

Klang

Legg inn av Klang »

😆

Raum, Da Costa og Best 7 chemistry. Mulig at det blir Terrier og Gouiri for Gakpo og Mauro Junior. Har begge to.

Bilde

Alpha

Legg inn av Alpha »

Saliba fra Ligue1-pakken. Har da fått Lafont, Clauss, Terrier, Guendouzi, Payet og Saliba som blå fra Ligue 1, samt. Terrier og Lafont i red picks. Med andre ord alt bunnslevet, men ingenting av det gode.

Klang

Legg inn av Klang »

Friendlies må være førstepri å få fikset til neste utgave. Matchingen er helt latterlig, og med red picks kan man se hvor bra de har gjort det i WL. Har så til de grader fått nok at jeg stikker fra de fleste kampene ved avspark i Ligue 1 Lineup.

Friendlies og keeperne, det er de to tingene som trenger en overhaling.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Klang skrev: tor jun 02, 2022 1:27 pm Friendlies må være førstepri å få fikset til neste utgave. Matchingen er helt latterlig, og med red picks kan man se hvor bra de har gjort det i WL. Har så til de grader fått nok at jeg stikker fra de fleste kampene ved avspark i Ligue 1 Lineup.

Friendlies og keeperne, det er de to tingene som trenger en overhaling.
Man kan vel ikke se om de har fått mer enn 11 wins i WL?

Klang

Legg inn av Klang »

Jeg kan se at picks ikke samsvarer med divisjonen jeg spiller i, og merket nivået i de kampene jeg har prøvd å spille litt. Ser ikke helt hvorfor friendlies skal være betydelig vanskeligere enn rivals.

Tar en evighet å gjøre Dante når det er slik.

Klang

Legg inn av Klang »

🇯🇵😍

Bilde

Klang

Legg inn av Klang »

Tar en til. Spiller fut champs ganske seint, starter gjerne med kvalifiseringa på fredag og tar meg god tid, så disse to kampene er ikke kvalifisering til neste helg.

Jeg er fortsatt overbevist om at CDM er den minst viktige posisjonen, så de er nedprioritert. Begge på 7 chemistry. Fornøyd med stopperne, lynraske og to gratisspillere, Wagner og Bye med bra høyde og fysikk selv om de er backer. Må få inn Castellanos, men har faktisk ikke råd, og skal selvsagt ha Zelarayan.

Bilde

Jompa

Legg inn av Jompa »

Jompa skrev: man mai 30, 2022 7:40 pm Nå har jo EA også golden goal i den cupen som er aktiv. 5 kamper om dagen unnagjort på 10 minutter maks!

Fine priser nå
Da hadde han doblet seg i pris.

Fikk også Nuno Mendes x 3 fra diverse untradeable pakker forrige uke, så jeg håper det kommer en feit spiller SBC etterhvert som de kan brukes i.

Skal begynne på WL i kveld, men må også kvalle meg inn først. Prøver dette laget.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Mye billig man kan kjøpe inn til serie A cupen (om man spiller den) nå som det kommer upgrade-pakker. Bremer, Maignan, Calhanoglu, Skriniar, Milinkovic-Savic. Skal nok noe til om man taper mye coins på de prisene nå.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Gjorde icon pick etter noen dupes fra 82+ pick. Nesta, Baresi og Beckham. God natt. Er så jævlig lei icon packs nå. Sikkert fått 10-15 stinkers på rad.

Kukost

Legg inn av Kukost »

Hva er det som gjør at dere holder koken og er motivert til å spille spillet enda? Når jeg får Ronaldo eller Mbappe så føler jeg at jeg har fått det jeg kan få. Så selger man coinsa for å tjene noen tusen NOK

Jompa

Legg inn av Jompa »

Kukost skrev: tir jun 07, 2022 11:17 am Hva er det som gjør at dere holder koken og er motivert til å spille spillet enda? Når jeg får Ronaldo eller Mbappe så føler jeg at jeg har fått det jeg kan få. Så selger man coinsa for å tjene noen tusen NOK
Er ganske ferdig med spillet, men tenkte i hvert fall å spille WL ut TOTS. Tenkte å selge coins til helga når ultimate kommer, så prøver å selge meg tom i klubben nå. Litt usikker på om jeg kommer til å spille FIFA 23.

Kukost

Legg inn av Kukost »

Jompa skrev: tir jun 07, 2022 11:57 am
Kukost skrev: tir jun 07, 2022 11:17 am Litt usikker på om jeg kommer til å spille FIFA 23.
Hva må til for at du skal spille fifa 23?

Klang

Legg inn av Klang »

Kukost skrev: tir jun 07, 2022 11:17 am Hva er det som gjør at dere holder koken og er motivert til å spille spillet enda? Når jeg får Ronaldo eller Mbappe så føler jeg at jeg har fått det jeg kan få. Så selger man coinsa for å tjene noen tusen NOK
Handler om å ikke spille for rewards og oppgraderinger, men å spille for å spille. Og det er kanskje ikke så rart om man går litt lei om man i tillegg bare går for et best mulig lag, stort sett bruker mange av de samme spillerne over lengre tid osv.

Angående PIM SBC er det vel ikke så mange som er verdt å ha nå, hvis man sammenligner med TOTS og andre 90+ kort. Da må man nesten kalkulere med at man mest sannsynlig vil bli skuffet. Jeg har fortsatt til gode å gjøre en icon SBC utenom spesifikke spillere og swaps, og da snakker jeg ikke bare om FIFA 22. Ville sikkert fått Baresi, Inzaghi eller tilsvarende.

Mitt Serie A mannskap nå. Tar gjerne et Tomori-kort eller et annet hurtigtog for de Vrij. McKennie 7 chemistry. Kan evt sette inn en CDM med 7 chemistry til, for de Vrij, få Perisic ut på kanten og Karsdorp RCB (😍).

Bilde

Alpha

Legg inn av Alpha »

Klang skrev: tir jun 07, 2022 12:15 pm
Kukost skrev: tir jun 07, 2022 11:17 am Hva er det som gjør at dere holder koken og er motivert til å spille spillet enda? Når jeg får Ronaldo eller Mbappe så føler jeg at jeg har fått det jeg kan få. Så selger man coinsa for å tjene noen tusen NOK
Handler om å ikke spille for rewards og oppgraderinger, men å spille for å spille. Og det er kanskje ikke så rart om man går litt lei om man i tillegg bare går for et best mulig lag, stort sett bruker mange av de samme spillerne over lengre tid osv.

Angående PIM SBC er det vel ikke så mange som er verdt å ha nå, hvis man sammenligner med TOTS og andre 90+ kort. Da må man nesten kalkulere med at man mest sannsynlig vil bli skuffet. Jeg har fortsatt til gode å gjøre en icon SBC utenom spesifikke spillere og swaps, og da snakker jeg ikke bare om FIFA 22. Ville sikkert fått Baresi, Inzaghi eller tilsvarende.

Mitt Serie A mannskap nå. Tar gjerne et Tomori-kort eller et annet hurtigtog for de Vrij. McKennie 7 chemistry. Kan evt sette inn en CDM med 7 chemistry til, for de Vrij, få Perisic ut på kanten og Karsdorp RCB (😍).

Bilde
Det er et langskudd med icon SBCs, men jeg har ikke noe annet å bruke fodder på. Spiller primært med ett lag og resten ligger og støver i klubben. Har selv fått mid R9, prime Pelé og prime Garrincha som alle er i laget. Ville ikke vært foruten. Har riktignok gjort enormt mange da, så prismessig har de kostet en del. I hvert fall hvis man regner untradeables.

Klang

Legg inn av Klang »

Jeg gjør heller spesifikke spillere som jeg vet at jeg trenger til et av de mange lagene jeg har. Har ikke mye fodder til ørten icon SBCs når jeg vil beholde mange av mine untradeables.

Imponerende av EA å ha det britiske flagget opp ned. Må være vanskelig å endre. 7. juni nå.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Cuadrado og Berardi fra picks. Kunne vært bedre og kunne vært verre. Får ikke åpnet pakker før jeg finner noe å bruke 2 x Mendes på.

Klang

Legg inn av Klang »

Koulibaly og Tonali som picks her, så da er det game over for M-S og de Vrij. Fortsatt 7 chemistry på McKennie. Serie A select er letteste objectives ever btw. Så mye rare lag. Folk har rett og slett ikke spillere til alt av objectives. Har også spilt mot en som hadde TOTS Clauss som CAM før kampen starta, for assists med forsvarsspiller 😑

Bilde

Jompa

Legg inn av Jompa »

Ultimate TOTS til fredag


Ingen Messi eller Neymar for eksempel. De måtte selvfølgelig slenge på Maignan...

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jompa skrev: ons jun 08, 2022 6:51 pm Ultimate TOTS til fredag


Ingen Messi eller Neymar for eksempel. De måtte selvfølgelig slenge på Maignan...
Da blir 11 wins 2 red picks + Maignan x2.

Klang

Legg inn av Klang »

Nice med Caprari, som betyr at Felipe Anderson ryker ut. Har fortsatt et håp om Tomori eller en annen hurtig stopper. Blir mye 343 for å få med nok kantspillere.

Serie A: https://i.postimg.cc/j2ynyPfL/181448d77 ... 699712.jpg

La Liga: https://i.postimg.cc/mgf8xyj6/Screensho ... 184947.jpg

Ligue 1: https://i.postimg.cc/RZSGVZrc/Screensho ... 203550.jpg

Edit: hm, fikk Immobile i ti 80+ Serie A 🤔

Alpha

Legg inn av Alpha »

Klang skrev: ons jun 08, 2022 8:37 pm Nice med Caprari, som betyr at Felipe Anderson ryker ut. Har fortsatt et håp om Tomori eller en annen hurtig stopper. Blir mye 343 for å få med nok kantspillere.

Serie A: https://i.postimg.cc/j2ynyPfL/181448d77 ... 699712.jpg

La Liga: https://i.postimg.cc/mgf8xyj6/Screensho ... 184947.jpg

Ligue 1: https://i.postimg.cc/RZSGVZrc/Screensho ... 203550.jpg

Edit: hm, fikk Immobile i ti 80+ Serie A 🤔
Hvordan vet du at du møter motstandere som er bedre enn deg basert på red picks hvis du selv klarer 11 wins? Det er neppe alt for mange med 19 wins.

Klang

Legg inn av Klang »

Jeg mener at folks red picks, hvis de er fra fut champs, ikke stemmer overens med divisjonen jeg spiller i, og de ligger på et høyere nivå enn de jeg møter i rivals.

Har lagt meg på et lavere nivå enn det som er mitt reelle nivå, for å ikke trenge altfor mange kamper for 8 seire. Er ikke så keen på å for eksempel trenge 15+ kamper for å vinne 8. Det er allerede veldig mange kamper å spille, med rivals, fut champs og ørten objectives. Spiller jo pro clubs i tillegg også.

Og FIFA skal være gøy, ikke stress og slit. Passe vanskelig, ikke altfor lett heller. Og jeg vil jo gjerne spille med det japanske laget, et ukrainsk lag, MLS osv uten å bli smadret. Har lest om folk som har tapt 10+ kamper på rad fordi de har rykket opp til en divisjon som de ikke hører hjemme i.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Skjønner. Friendles har et større skill gap, så er naturlig å møte folk som er bedre enn rival div hvis man er i lavere divisjoner.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Om det ikke endreS så ligger det an til crappy picks. Nå står det at man får velge mellom 91+ TOTS fra de store ligaene. Så veldig mange fler enn kun Ultimate tots.

Klang

Legg inn av Klang »

Ville vært ganske sykt med garantert ultimate TOTS pick, med mindre man gjør det meget bra (14+ seire vil jeg si), så jeg synes egentlig at 91+ er ålreit, særlig om det er EFIGS. Virker som at mange har blitt ganske kravstore og mener at de skal få picks/verdier for hundretusener eller mer for 1 uke.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Saliba, Frimpong, Muniain, Terrier, Schlotterbeck, Skriniar, Rice, Canales osv. Det er en god slump med spillere som vil være i picks under Ultimate TOTS. Og når vi vet at vektingen er tung mot de dårligere spillerne føles dette noe undervelmende når dette tross alt skal være finalen av TOTS-promoen. Kunne for eksempel garantert minst en ultimate i picks når man kommer på et visst nivå i WL.

Klang

Legg inn av Klang »

Ja, det er mange som ikke er særlig interessante, men uansett ålreit fodder og mange av dem er mer enn spillbare, for eksempel Canales CM/CDM. Terrier er også veldig undervurdert.

Er nok det at folk ikke helt ser verdien i spillere som ikke passer inn i hovedlaget og som bare er verdt noen titusener. Folk har klaget på at de har fått Neuer, Courtois osv, men de er noen av de beste keeperne og bra fodder.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Klang skrev: tor jun 09, 2022 6:39 pm Ja, det er mange som ikke er særlig interessante, men uansett ålreit fodder og mange av dem er mer enn spillbare, for eksempel Canales CM/CDM. Terrier er også veldig undervurdert.

Er nok det at folk ikke helt ser verdien i spillere som ikke passer inn i hovedlaget og som bare er verdt noen titusener. Folk har klaget på at de har fått Neuer, Courtois osv, men de er noen av de beste keeperne og bra fodder.
Silver lining er at du kan få Neymar, Messi, Suarez, Mane, Pedri, Dybala osv som ikke er i Ultimate TOTS.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»