FIFA 22 Ultimate Team

Svar
Klang

Re: FIFA 22 Ultimate Team

Legg inn av Klang »

Investert i argentinske sølvspillere, så dette ser greit ut.

Litt synd at Kondogbia ikke er bedre. Real Madrid er favoritter, og da føler jeg ikke at dette Kondogbia-kortet er verdt nærmere hundre tusen.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Da har jeg på en eller annen merkelig måte klart å rote meg inn i elitedivisjonen, etter en god rekke med kamper i går kveld. Dette kan jo virkelig bli noen mindre morsomme dager frem til sesongen er over, da jeg på ingen måte er god nok til å rote rundt blant eliten. Fikk uansett ett par kamper i går kveld, og kan nok ved maks flaks klare å rote til meg en og annen seier og dermed få helt greie rewards.

Det verste er at jeg ikke var klar over at jeg lå an til å rykke opp, så ble bra overrasket da opprykksskjermen dukket opp etter den avgjørende kampen. Spørs om ikke laget må spisses litt da jeg har bortimot 1 mill tilgjengelig ved salg av spillere

Alpha

Legg inn av Alpha »

Synes elite er en grind selv. Det positive er at jeg får fire red picks i uken da. Går derfor bare tre uker mellom hver gang jeg får gjort en 86+ pick.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Icon swaps leak.
► Show Spoiler

Klang

Legg inn av Klang »

En ulempe med leaks når "panikkselginga" skjer gradvis.

Bilde

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Alpha skrev: man des 13, 2021 5:13 pm Synes elite er en grind selv. Det positive er at jeg får fire red picks i uken da. Går derfor bare tre uker mellom hver gang jeg får gjort en 86+ pick.
Tatt noen kamper i kveld, og har faktisk ikke vært så kasteball som jeg fryktet. Fikk skrapet sammen de nødvendige seierne for å få red picks, så da er jeg fornøyd. I dag møtte jeg faktisk ingen som var direkte overlegne, men endte stort sett med jevne kamper, hvor jeg fikk lurt noen over i min favør

Alpha

Legg inn av Alpha »

TheOpiate skrev: man des 13, 2021 9:01 pm
Alpha skrev: man des 13, 2021 5:13 pm Synes elite er en grind selv. Det positive er at jeg får fire red picks i uken da. Går derfor bare tre uker mellom hver gang jeg får gjort en 86+ pick.
Tatt noen kamper i kveld, og har faktisk ikke vært så kasteball som jeg fryktet. Fikk skrapet sammen de nødvendige seierne for å få red picks, så da er jeg fornøyd. I dag møtte jeg faktisk ingen som var direkte overlegne, men endte stort sett med jevne kamper, hvor jeg fikk lurt noen over i min favør
Møter stort sett jevngode selv. Husker du hvor mange som var over 1800 SR da du kom til elite? Hadde vært nyttig å se hvor mange som har kommet seg opp nå kontra i starten av sesongen.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Har nå begynt på POTM Vini pga. litt dupes fra 81+-pakker. Avventer med majoriteten av SBCene til jeg får åpnet 25x83+ og 25x82+ fra swaps. Satser på at det kan ta en stor del av prisen. Ice Everton og Tagliafico har også blitt gjort. Var litt heldig og endte opp med 88, 86, 85 og 83(IF) fra pakkene. Skal prøve å være så økonomisk som mulig.

Han kommer til å gå inn som erstatter for NIF Neymar og vil gjøre hele laget mitt untradeable. Har aldri hatt i nærheten av noe så bra/meta untradeable lag før. Har heller ikke så mye coins som tidligere år.

Laget

Jompa

Legg inn av Jompa »

Alpha skrev: man des 13, 2021 8:15 pm Icon swaps leak.
► Show Spoiler
► Show Spoiler

Jompa

Legg inn av Jompa »


Jompa

Legg inn av Jompa »

Blir å gjøre Vini SBCen nå. Har så mye fodder, og mye annet untradeables som oppgraderes i 2 x 81+. Er favorittspilleren min i år, så føler det er vel investerte coins. En fin fodder-pakke fra 2x81+ også.

Brukeravatar
Hallow
Innlegg: 158
Sted: Moss

Legg inn av Hallow »

Er det flere enn meg som savner futmas? Var artigere promo enn både freeze og det vi har fått i år.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Da har Next Generation-pakken kommet. Hvem fikk dere?

Foden her...

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Ser ut som at pakken er fjernet da EA føkket opp og gjorde Mbappe til spiss istedet for ving. Forhåpentligvis så må dette fikses, og vi som rakk å åpne får enda en pakke :)

Alpha

Legg inn av Alpha »

Icon swaps bekreftet til i kveld. Artig! Blir Vini på fredag da.

Alpha

Legg inn av Alpha »

TheOpiate skrev: ons des 15, 2021 8:47 am Ser ut som at pakken er fjernet da EA føkket opp og gjorde Mbappe til spiss istedet for ving. Forhåpentligvis så må dette fikses, og vi som rakk å åpne får enda en pakke :)
Ingenting her nei...

Klang

Legg inn av Klang »

Noen sier at dette bare er for de som er på de nye konsollene, men jeg fikk Pulisic (😑) på PS4.

Jompa

Legg inn av Jompa »

TOTW leak, WW leak og stats på endgame spiller:
► Show Spoiler

Alpha

Legg inn av Alpha »

Grei flyt i elite nå. 7/7 seire og RQ i cirka halvparten av kampene. Over 200k spillere som er på 1800 SR+ nå sammenlignet med 14k da jeg rykket opp tidligere i sesongen. Natt og dag.

Kommer ikke til å grinde tidlig opp neste sesong i hvert fall.

Klang

Legg inn av Klang »

Klarte å tabbe meg ut med de argentinske sølvspillerne jeg har investert i. Tenkte å legge de ut ca 18.05, sånn at mine er blant de første som kommer opp når folk søker opp argentinske sølvspillere etter kl 19. Men trykka på re-list for å legge ut noen drakter, glemte at argentinerne også ville bli lagt ut siden jeg ikke kunne se dem i nettbrettformatet og nå har de blitt lagt ut på 6 timer.

Får se hvordan dette slår ut. Virker ikke helt optimalt.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Alpha skrev: ons des 15, 2021 5:43 pm Grei flyt i elite nå. 7/7 seire og RQ i cirka halvparten av kampene. Over 200k spillere som er på 1800 SR+ nå sammenlignet med 14k da jeg rykket opp tidligere i sesongen. Natt og dag.

Kommer ikke til å grinde tidlig opp neste sesong i hvert fall.
Jepp. Merker det samme, selv om jeg ikke er på ditt nivå. Rykket opp i 1.div i går etter 2 seire. Første kamp i 1. div endte med tap, men gikk deretter 5 seire på rad. Så nå er jeg i rank 1, og vurderer å prøve å støte meg opp til elite selv om jeg har oppnådd 7 seire denne uka.

Men er mye i swaps å gjøre, så mulig jeg prioriterer det. Har heller ikke kvalifisert meg til WL denne uka, så må få prioritert det også.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Jeg som har oversett noe, eller er det kun mulig å få 3 swaps?

Jompa

Legg inn av Jompa »

TheOpiate skrev: ons des 15, 2021 7:56 pm Jeg som har oversett noe, eller er det kun mulig å få 3 swaps?
En som heter Icon Swaps som ligger rett under som inneholder mange squad battles...

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Jompa skrev: ons des 15, 2021 8:06 pm
En som heter Icon Swaps som ligger rett under som inneholder mange squad battles...
Se der ja. Den hadde jeg oversett :D

Jompa

Legg inn av Jompa »

Prime icons i pakker fra lørdag

Alpha

Legg inn av Alpha »

Fikk unna Serie A, La Liga og PL nå. Kjører co-op SB Arg+Sølv med en kompis i morgen. Det gir 5 tokens som skal sendes inn i 25x83+ kl1900 på fredag. Satser på Neymar som kan linkes med Vini.

Jompa

Legg inn av Jompa »

► Show Spoiler

Jompa

Legg inn av Jompa »

Spillere i morgendagens promo med stas:

Jompa

Legg inn av Jompa »

Vi har ikke engang begynt på WW, og de har allerede begynt å lekke team 2 fra WW!!

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jompa skrev: tor des 16, 2021 6:00 pm Vi har ikke engang begynt på WW, og de har allerede begynt å lekke team 2 fra WW!!
Synes leaks tar helt av nå. Har du link? Jeg er alt for nysgjerrig.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»