FIFA 22 Ultimate Team

Svar
Alpha

Re: FIFA 22 Ultimate Team

Legg inn av Alpha »

https://gyazo.com/670251f0b03057ca9f54244d521d2280

Mitt PL TOTS. Har vært litt vekke fra FIFA i noen uker nå. Noen som vet når PL TOTS kommer? Jeg er vekke neste helg, så håper ikke det er da...

Jompa

Legg inn av Jompa »

Alpha skrev: fre apr 22, 2022 9:59 pm https://gyazo.com/670251f0b03057ca9f54244d521d2280

Mitt PL TOTS. Har vært litt vekke fra FIFA i noen uker nå. Noen som vet når PL TOTS kommer? Jeg er vekke neste helg, så håper ikke det er da...
Antageligvis blir det sånn her:
TOTS Community: 29. april
TOTS EPL: 6. mai
deretter Bundes, Laliga, Ligue1, Serie A, Ultimate.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Forvillet meg inn i WL igjen i helgen. En av de mer merkelige, der jeg gikk fra å spille min beste FIFA, til å virkelig implodere.

Spiller som alltid med tanke på å nå 11 seire. Startet med 7 strake seire. I kamp 8 overkjørte jeg motstanderen, men klarte allikevel å tape 2-1, etter å ha vunnet skuddstatistikken 13-3. På de 11 kampene fra kamp nummer 8 til 18 ble det kun 3 seire. Men klarte heldigvis å ro i land seier nummer 11 etter 19 kamper.

2xHaaland og Kalulu i picks. Valgte begge Haaland-kortene, og brukte det ene i den 11xEPL kort pakka. Carvajal og 2 lave IFs fra TOTW pakka. Tenkte å fortsette å gjøre en del av de pakke SBCene som ser ut til å komme hver dag nå, og åpne de under TOTS. Sparer også pakker fra WL/Rivals.

Klang

Legg inn av Klang »

Hvis jeg tar Best fra icon swaps. Har råd til Messi med god margin. 352 med Zakaria CB

Bilde

Jompa

Legg inn av Jompa »

Om jeg får rotet meg til å gjøre alle tokens ender jeg nok opp med:
25x 83+
25x 84+
20x 85+
93+ icon moment

Det er nesten to måneder til neste batch med tokens kommer, så spørsmålet er om man skal skaffe seg 93+ icon moment nå, eller heller prioritere pakker mot TOTS.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jompa skrev: man apr 25, 2022 9:31 pm Om jeg får rotet meg til å gjøre alle tokens ender jeg nok opp med:
25x 83+
25x 84+
20x 85+
93+ icon moment

Det er nesten to måneder til neste batch med tokens kommer, så spørsmålet er om man skal skaffe seg 93+ icon moment nå, eller heller prioritere pakker mot TOTS.
Kommer ikke neste batch om 4 uker da? Ganske sikker på man kan få alle tokens 23. mai. Personlig er dette første gang swaps appellerer veldig. Jeg går for prime Gullit. Eneste laget mitt mangler er Gullit eller Zidane. Når jeg kan få Gullit, så tar jeg den.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Alpha skrev: man apr 25, 2022 10:45 pm
Jompa skrev: man apr 25, 2022 9:31 pm Om jeg får rotet meg til å gjøre alle tokens ender jeg nok opp med:
25x 83+
25x 84+
20x 85+
93+ icon moment

Det er nesten to måneder til neste batch med tokens kommer, så spørsmålet er om man skal skaffe seg 93+ icon moment nå, eller heller prioritere pakker mot TOTS.
Kommer ikke neste batch om 4 uker da? Ganske sikker på man kan få alle tokens 23. mai. Personlig er dette første gang swaps appellerer veldig. Jeg går for prime Gullit. Eneste laget mitt mangler er Gullit eller Zidane. Når jeg kan få Gullit, så tar jeg den.
Aaah. Den gjør det ja. Så bare at det var 54 dager man fikk på seg til å gjøre første batch, og antok at vi da måtte vente så lenge på batch 2. Det endrer jo ganske mye.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Man kan slippe unna med 12 kamper i SB ved for eksempel:

11 engelske (eller brasilianske) sølvspillere fra MLS
11 first owner brasilanske (eller engelske).

Veldig dyrt/vanskelig å få tak i brasilianere og engelskmenn fra MLS

Jompa

Legg inn av Jompa »

TOTS Community er i ferd med å bli lekket. Solid Suarez:

Bilde

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Ser helt spinnvilt ut. Her er det bare å spare opp pakker til krampa tar deg

Jompa

Legg inn av Jompa »

Weekend League og Squad battles får oppdaterte premier under TOTS. Premier for squad battles offentliggjøres til søndag 1. mai.

Fant ikke noe info om rewards, men fant noe via en italiensk side. Der ser det ut til at man må opp på 9 wins (rank 6) for å være sikret en TOTS fra hovedligaen den uka. 11 wins gir to picks.

Weekend league flyttes til klokken 19:00 UTC på fredager og vil utvides med 24 timer frem til 07:00 UTC. Dette for å sørge for at man kan få TOTS i premier. I norsk tid tror jeg dette blir klokken 21 på fredag til klokken 09 på tirsdag.

Da Weekend League kom var man avhengig av å spille hele 40 kamper på 48 timer. Nå er vi nede i 20 kamper på nesten den dobbelte tiden. Det er nok sunt!

Solid Cahill storyline-kort, men vil jo da først være tilgjengelig ute i juni antageligvis

Jompa

Legg inn av Jompa »

11 wins:
Bilde

Jompa

Legg inn av Jompa »

Men man må opp på rank 4 (14 wins) for å få TOTS-pakker. For 14 wins får man 1xTOTS-pakke som kan inneholde fra begge ligaene som er i pakker den uka. Fra rank 3 til 1 får man 1xTOTS- pakke fra hovedligaen.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Tolker forresten bilde av premiene som at man får valget mellom 3 spillere fra hovedligaen for 11 wins. Går man lenger ned på premiestigen får man Eredivise picks, men da med maks 90 rating. Dette gjør at det blir umulig å få 95 Gravenberch fra picks.

Bilde

Jompa

Legg inn av Jompa »

Noen oppgraderinger i laget i Lloris, Todibo og Caqueret

Kjøpte de under den første timen, og det ser ut til å ha vært lurt.
Lloris 164k, Caqueret 110k og Todibo 107k

Klang

Legg inn av Klang »

Ikke så verst for lavbudsjett Eredivisie. Gravenberch 7 chemistry. 44k for Gakpo, godt mulig at han vil synke (bortimot 60k buy now atm).

Bilde

Klang

Legg inn av Klang »

Var litt tullete å ikke hente inn Haller, Sangaré og Kökçü. Alvarez var tradeable og er solgt, og 88 Kökçü er ålreit fodder. Solgte Gravenberch og går heller for Mauro Junior som CDM.

Bilde

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Klang skrev: lør apr 30, 2022 11:24 am Var litt tullete å ikke hente inn Haller, Sangaré og Kökçü. Alvarez var tradeable og er solgt, og 88 Kökçü er ålreit fodder. Solgte Gravenberch og går heller for Mauro Junior som CDM.

Bilde
Aldri vært så heftig lag fra Eresdivisie. Fett :D

Jompa

Legg inn av Jompa »

Uaktuelt å vente til 10. juni (ultimate TOTS) med å åpne pakker, men kommer nok til å kjøre på til EPL-helga og åpne det oppsparte:

1 x Prime Mixed Players Pack
2 x Rare Mixed Players Pack
3 x Prime Electrum Players Pack
2 x Rare Electrum players pack
4 x Rare gold pack
2 x Premium Gold Players Pack
1 x Small Prime Gold Players Pack
1 x Prime Gold Players Pack
5 x Mega Pack
2 x Rare players pack
2 x Ultimate Pack
1 x PL Premium Players Pack
1 x Ligue 1 Premium Players Pack
1 x Laliga Premium Players Pack

Untradeable:
5 x Rare Players Pack
6 x Jumbo Rare Players Pack
2 x Rare Mega Packs
1 x 11x81+ Laliga
1 x 11x81+ EPL
1 x 11x81+ Serie A
1 x 15x75+ Ligue 1
1 x 5x83+ big league players pack
1 x 2x80+ big league players pack
2 x 1x85+ player pack
1 x 2x86+ players pack
1 x 20x85+ players pack
1 x 25x84+ players pack
1 x 25x82+ players pack

Klang

Legg inn av Klang »

Timber red pick, solid oppgradering i Eredivisie-laget. Hatt en mareritthelg. Får bare si meg fornøyd med Timber og at WL-seire for icon swaps er unnagjort.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Endte på 14 seire i WL

Suarez og Laporte i red, og Sangare, Køkcu og Adeyemi i TOTS-pakken

Fornøyd :)

Jompa

Legg inn av Jompa »

Jompa skrev: tor apr 28, 2022 3:57 pm Weekend League og Squad battles får oppdaterte premier under TOTS. Premier for squad battles offentliggjøres til søndag 1. mai.

Fant ikke noe info om rewards, men fant noe via en italiensk side. Der ser det ut til at man må opp på 9 wins (rank 6) for å være sikret en TOTS fra hovedligaen den uka. 11 wins gir to picks.

Weekend league flyttes til klokken 19:00 UTC på fredager og vil utvides med 24 timer frem til 07:00 UTC. Dette for å sørge for at man kan få TOTS i premier. I norsk tid tror jeg dette blir klokken 21 på fredag til klokken 09 på tirsdag.
Ser at man kan spille squad battles for TOTS. Man får låne-TOTS fra de lavere nivåene, men videre får man:
Silver 2: Untradeable community/eredivise TOTS (89 rating max)
Silver 1: Untradeable community/eredivise TOTS (90 rating max)
Gold 3: Untradeable community/eredivise TOTS (90 rating max)
Gold 2: Untradeable community/eredivise TOTS (90 rating max)
Gold 1: Untradeable community/eredivise TOTS player pick (velg mellom to spillere, 90 rating max)
Elite 3: Untradeable community/eredivise TOTS
Elite 2: Untradeable community/eredivise TOTS
Elite 1: Untradeable community/eredivise TOTS

Ser også at WL varer helt til ONSDAG morgen, og ikke tirsdag som jeg skrev lenger opp.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Siste dag med WL for de som ikke er ferdigspilt. Har litt lyst til å kjøpe noen EPL TOTS i kveld om prisen er lav (evt vente til torsdag med tanke på rewards). Tror EPL-kortene fra denne uka kan få seg en boost under EPL TOTS til helga. I fjor fikk vi Wan Bissaka og Ndombele i community TOTS.

Ndombele kostet 370k ved release, sank til 290k når EPL TOTS kom, men steg til 390k frem til neste WL.
Wan Bissaka kostet 690k ved release, sank til 590k når EPL TOTS kom, men steg til 900k frem til neste WL.


Alpha

Legg inn av Alpha »

Vært borte fra PS5'en siste 3-4 ukene. Orket ikke å svette meg i hjel nå, så stoppet på 11-4. Endte opp med Lloris og Gnabry i picks. Fornøyd med det. Skulle helst tatt en Fred eller Laporte, men kan ikke klage. 95 Lloris er fin fodder.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Alpha skrev: tir mai 03, 2022 6:01 pm Vært borte fra PS5'en siste 3-4 ukene. Orket ikke å svette meg i hjel nå, så stoppet på 11-4. Endte opp med Lloris og Gnabry i picks. Fornøyd med det. Skulle helst tatt en Fred eller Laporte, men kan ikke klage. 95 Lloris er fin fodder.
Klarte å lande 11 wins litt bedre enn forrige helg her også. 11-5. Gnabry og Carrasco. Liker at man kan spille mandag og tirsdag også. Håper litt at de fortsetter med det. Startet 6-0, så 4 (!) tap på rad, så 5-1 siste seks kampene. Merkelig greier.

Klang

Legg inn av Klang »

EA Sports, it's in the game 🍻🍻

Bilde

Alpha

Legg inn av Alpha »

Klang skrev: ons mai 04, 2022 6:17 pm EA Sports, it's in the game 🍻🍻

Bilde
Hvorfor logger du inn og ut så ofte?

Klang

Legg inn av Klang »

Jeg gjør ikke det, er bare en feil. Kom inn rett etterpå, men lurte først på om jeg kanskje måtte drøye det litt.

Klang

Legg inn av Klang »

Sjekka "arkivet". Solgte Elyounoussi for 49k i slutten av mars og kjøpte ham tilbake for 11k nå. Blir noen oppgraderinger til, i hvert fall fut birthday Ødegaard og sikkert IF Normann (som jeg solgte for 40k da jeg solgte Elyounoussi).

Bilde

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»