Norske fotballspillere i utlandet

Svar
LeSorcier

Re: Norske fotballspillere i utlandet

Legg inn av LeSorcier »

Vi får vel nesten tro at Sørloth starter mot Barca i den spanske cupen kl. 21:00.

Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Legg inn av Interessert »

Hanche O gjør det bra utav det jeg har sett.

Haalando

Legg inn av Haalando »

LeSorcier skrev: ons jan 25, 2023 6:56 pm
Taururu skrev: ons jan 25, 2023 6:42 pm :|
MadBum skrev: ons jan 25, 2023 6:37 pm Ryerson GÅLLER
Skal sies at han er blitt god offensivt, defensivt har han en lang vei å gå
Og akkurat derfor er det helt meningsløst å skulle bruke han som venstreback på landslaget (som en her i tråden ønsket), på bekostning av Meling.
Hva er meningløst med det når han starter der oftere enn høyreback for Union Berlin?

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Haalando skrev: ons jan 25, 2023 8:23 pm
LeSorcier skrev: ons jan 25, 2023 6:56 pm
Taururu skrev: ons jan 25, 2023 6:42 pm :|

Skal sies at han er blitt god offensivt, defensivt har han en lang vei å gå
Og akkurat derfor er det helt meningsløst å skulle bruke han som venstreback på landslaget (som en her i tråden ønsket), på bekostning av Meling.
Hva er meningløst med det når han starter der oftere enn høyreback for Union Berlin?
Fordi han fortsatt har en lang vei å gå defensivt, og er i utgangspunktet en som spiller på høyresiden. Jeg har sett utallige Rennes-matcher etter at Meling gikk dit, og han har blitt solid i det defensive. Truffert forsvinner nok etter hvert, så da tipper jeg Meling er bankers igjen. Han får jo uansett spilletid nesten hver match, så noen krise er det ikke.

Meling er den beste venstrebacken med norsk pass.

startelver

Legg inn av startelver »

Lurer på om det skuddet til Ryerson hadde gått langt over hvis det ikke var pga refleksjonen.

startelver

Legg inn av startelver »

Pedersen starter for Feyenoord hjemme mot Nijmegen.

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

Gøy at Ryerson markerer seg, han har jo blitt meget undervurdert her i tråden.

startelver

Legg inn av startelver »

Sørloth på topp for Sociedad mot selveste Barca

startelver

Legg inn av startelver »

Lewandowski mot Sørloth, tror jeg må finne en stream til denne.

Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Legg inn av Interessert »

startelver skrev: ons jan 25, 2023 8:48 pm Lewandowski mot Sørloth, tror jeg må finne en stream til denne.
Ser ut som dårlig med kanaler som sender denne, men ser ut som VG + gjør det. Har det 8-)

startelver

Legg inn av startelver »

Interessert skrev: ons jan 25, 2023 8:50 pm
startelver skrev: ons jan 25, 2023 8:48 pm Lewandowski mot Sørloth, tror jeg må finne en stream til denne.
Ser ut som dårlig med kanaler som sender denne, men ser ut som VG + gjør det. Har det 8-)
Nøyer meg med La Liga TV med spanske kommentarer foreløpig. Skolespansken min får kjørt seg.

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

startelver skrev: ons jan 25, 2023 8:54 pm
Interessert skrev: ons jan 25, 2023 8:50 pm
startelver skrev: ons jan 25, 2023 8:48 pm Lewandowski mot Sørloth, tror jeg må finne en stream til denne.
Ser ut som dårlig med kanaler som sender denne, men ser ut som VG + gjør det. Har det 8-)
Nøyer meg med La Liga TV med spanske kommentarer foreløpig. Skolespansken min får kjørt seg.
Una mesa para quatro, por favor?
Dos cerveza?
Pesos at big mama, over dær!

startelver

Legg inn av startelver »

Total overkjøring fra Barca inntil videre, og masse offsides.

Norgefoot

Legg inn av Norgefoot »

Skulle gjerne sett Schjelderup i dette Sociedadlaget. Må være et av de bedre stedene å være for unge tekniske spillere

Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Legg inn av Interessert »

MHP med assist

startelver

Legg inn av startelver »

Utrolig at det står 0-0 til pause. Rødt kort på Sociedad så dette cupeventyret er nok over for Sørloth.

startelver

Legg inn av startelver »

Feyenoord overtar tabelltoppen med seier , Ajax er helt nede på 5. plass, 8 poeng bak faktisk.

Haalando

Legg inn av Haalando »

Så siste 5 dagene har vi en en vingback som scorte for Dortmund, en annen vingback som har assist for Feyenoord som leder ligaen, en Real Sociedad spiller som er nominert til månedens spiller i La Liga, en Arsenalkaptein som ga matchvinnende assist mot United, en sentral midtbanespiller som scoret mål for Benfica og en Manchester City spiss som scoret hattrick. På tide å kvalifisere snart?

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Haalando skrev: ons jan 25, 2023 10:05 pm Så siste 5 dagene har vi en en vingback som scorte for Dortmund, en annen vingback som har assist for Feyenoord som leder ligaen, en Real Sociedad spiller som er nominert til månedens spiller i La Liga, en Arsenalkaptein som ga matchvinnende assist mot United, en sentral midtbanespiller som scoret mål for Benfica og en Manchester City spiss som scoret hattrick. På tide å kvalifisere snart?
Usikker. Georgia har den nye Maradona og Skottland har sikkert et par tannløse stoppere som ødelegge for oss. Bare å gi opp.

Haalando

Legg inn av Haalando »

For en bom av Sørloth

benib

Legg inn av benib »

Haalando skrev: ons jan 25, 2023 10:24 pm For en bom av Sørloth
Føler jeg har sett den bommen der fra Sørloth sånn ca ti ganger i karrieren hans. Vil ikke si han er noen dårlig avslutter, men han har en del av de der…

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Haalando skrev: ons jan 25, 2023 10:24 pm For en bom av Sørloth
Skal ikke gå an

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »


startelver

Legg inn av startelver »

Helt grusom den Sørloth, litt forskjell er det på Haaland og Sørloth i sånne situasjoner.

Taururu

Legg inn av Taururu »

startelver skrev: ons jan 25, 2023 10:38 pm Helt grusom den Sørloth, litt forskjell er det på Haaland og Sørloth i sånne situasjoner.
Haaland hadde angrepet den ballen og løpt den inn i nettmaskene, men nå er jo han noe for seg selv.

JonSnow

Legg inn av JonSnow »

Grusom miss det der av Sørloth.

UNEO

Legg inn av UNEO »

startelver skrev: ons jan 25, 2023 10:38 pm Helt grusom den Sørloth, litt forskjell er det på Haaland og Sørloth i sånne situasjoner.
Dette blir ikke helt riktig. Ballen spretter opp på nedre del av leggen. Ikke enkel den der.....

aderyn

Legg inn av aderyn »

Ryerson får mye skryt etter debuten fra start. Selv om jeg har til gode å bli imponert over han på landslaget så er det morsomt med en ny Norsk forsvarsspiller som starter for en av verdens 10-15 største klubber. Ikke så ofte de kommer.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7835

Legg inn av Big George »

Tromsø selger unggutten August Mikkelsen til Sverige. Hammarby bekrefter på sine hjemmesider at 22-åringen har signert en femårsavtale med «Bajen».

Ifølge VGs opplysninger er totalpakken på overgangen rundt 20 millioner kroner.

Mr_Sjokomelk

Legg inn av Mr_Sjokomelk »

Big George skrev: tor jan 26, 2023 2:03 am Tromsø selger unggutten August Mikkelsen til Sverige. Hammarby bekrefter på sine hjemmesider at 22-åringen har signert en femårsavtale med «Bajen».

Ifølge VGs opplysninger er totalpakken på overgangen rundt 20 millioner kroner.
Aldri forandre deg <3

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»