Norske fotballspillere i utlandet

Svar
startelver

Re: Norske fotballspillere i utlandet

Legg inn av startelver »

Pedersen starter og Aursnes på benk.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Gola Kamara scoret igjen i natt.

Dewaz

Legg inn av Dewaz »

Heggheim og Rosted har holdt Lyon fra fatet i Frankrike så langt. 60 min spilt.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Dewaz skrev: tor sep 30, 2021 8:02 pm Heggheim og Rosted har holdt Lyon fra fatet i Frankrike så langt. 60 min spilt.
Heggheim ble byttet ut i det 63. min og Lyon scoret umiddelbart etterpå.

Dewaz

Legg inn av Dewaz »

Haha ja, fantastisk bytte av Brøndby.

Zehr

Legg inn av Zehr »

Zachariassen fra start for Ferencvaros mot Real Betis.
Tokmac på benk.

Zehr

Legg inn av Zehr »

Thorstvedt starter også for Genk

startelver

Legg inn av startelver »

God start for Feyenoord, leder 2-0

Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Legg inn av Interessert »

Dewaz skrev: tor sep 30, 2021 8:02 pm Heggheim og Rosted har holdt Lyon fra fatet i Frankrike så langt. 60 min spilt.
Vet ikke om Rosted har gjort framganger i det siste, og igjen kan kunne bli landslagsaktuell? Det så jo så lovende ut med overgang til Gent, men så gikk det ikke helt som vi håpet. 27 år, det er jo først når man nærmer seg 30 at midtstoppere blir gode. Vi ser jo nå med Strandberg. Men det kommer seg iallefall, med 3 stoppere nå som spiller fast i top 5 liga, og andre på vei spesielt Daland og Østigård.. Heggheim er en coming man, det vet vi.

BigWhale

Legg inn av BigWhale »

LeSorcier skrev: tor sep 30, 2021 7:56 pmGola Kamara scoret igjen i natt.
Scoret på straffe tidlig, og hadde også et fint forarbeid på 2-1 målet. Brant dog en straffe til i andre omgang, med et ganske håpløst forsøk. Høydepunkter her:

https://www.youtube.com/watch?v=maaLNlpquok

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Zehr skrev: tor sep 30, 2021 9:08 pm Thorstvedt starter også for Genk
Ikke mye å skryte av i kveld. Byttet ut i det 63. minutt etter en svak oppvisning.

startelver

Legg inn av startelver »

Aursnes fikk 30 minutter i 2. omgang. Feyenoord vinner 2-1.

startelver

Legg inn av startelver »

Meling på benken når Rennes fikk med seg alle poengene borte mot Vitesse.

AustadMessi

Legg inn av AustadMessi »

startelver skrev: tor sep 30, 2021 10:57 pm Meling på benken når Rennes fikk med seg alle poengene borte mot Vitesse.
Sondre Tronstad spilte hele kampen for Vitesse.

Zehr

Legg inn av Zehr »

FranciscoM skrev: tor sep 30, 2021 10:32 pm
Zehr skrev: tor sep 30, 2021 9:08 pm Thorstvedt starter også for Genk
Ikke mye å skryte av i kveld. Byttet ut i det 63. minutt etter en svak oppvisning.
Flott. Mer utvilt til landskampene :D

startelver

Legg inn av startelver »

Østigård spiller heller ikke kveldens kamp for Stoke, det er vel tredje på rad? Er det noen spesiell grunn til dette?

Astonstian

Legg inn av Astonstian »

startelver skrev: fre okt 01, 2021 9:03 pm Østigård spiller heller ikke kveldens kamp for Stoke, det er vel tredje på rad? Er det noen spesiell grunn til dette?
Er vel skadet slik som resten av nordmennene våre.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7859

Legg inn av Big George »

startelver skrev: fre okt 01, 2021 9:03 pm Østigård spiller heller ikke kveldens kamp for Stoke, det er vel tredje på rad? Er det noen spesiell grunn til dette?
Østgård spilte i en 1-1 kamp for noen dager siden og fikk gult kort.

Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Legg inn av Interessert »

Dennis Johnsen i gang mot Cagliari. HKN igjen på banen for GF. Spiller fast hver gang nå i BL, men ikke god nok for landslaget sier man? Neivel

startelver

Legg inn av startelver »

Greuther Furt leder borte over Køln 0-1. Mens Venezia sliter litt borte.

startelver

Legg inn av startelver »

Jørgen Strand Larsen starter for Groningen hjemme mot Twente. Stillingen er 1-1.

Sørlys

Legg inn av Sørlys »

Interessert skrev: fre okt 01, 2021 9:22 pm HKN igjen på banen for GF. Spiller fast hver gang nå i BL, men ikke god nok for landslaget sier man? Neivel
Det er vel ikke automatikk i det. Håper man tar opp en av U21 spissene istedenfor å pusse støv av gamle travere som uansett ikke kommer til å bidra over tid.

Taururu

Legg inn av Taururu »

Sørlys skrev: fre okt 01, 2021 9:36 pm
Interessert skrev: fre okt 01, 2021 9:22 pm HKN igjen på banen for GF. Spiller fast hver gang nå i BL, men ikke god nok for landslaget sier man? Neivel
Det er vel ikke automatikk i det. Håper man tar opp en av U21 spissene istedenfor å pusse støv av gamle travere som uansett ikke kommer til å bidra over tid.
Må jo ta ut de som et best pdd. Landslaget er ikke et utviklingsprosjekt

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Interessert skrev: fre okt 01, 2021 9:22 pm HKN igjen på banen for GF. Spiller fast hver gang nå i BL, men ikke god nok for landslaget sier man? Neivel
Hvordan spiller han da? Ser at det eneste han har fått ut rent statistikkmessig er to gule kort på 6 kamper, og han spiller vel mye høyreving i en 4-5-1?

Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Legg inn av Interessert »

Chromeback skrev: fre okt 01, 2021 9:45 pm
Interessert skrev: fre okt 01, 2021 9:22 pm HKN igjen på banen for GF. Spiller fast hver gang nå i BL, men ikke god nok for landslaget sier man? Neivel
Hvordan spiller han da? Ser at det eneste han har fått ut rent statistikkmessig er to gule kort på 6 kamper, og han spiller vel mye høyreving i en 4-5-1?
Godt spørsmål. Har ikke sett han noe særlig nå, og det kan hende andre passer bedre.
Jeg ville helst valgt Noah Holm. Har mest ferdigheter, og kan være et godt alternativ å sette inn mot slutten.

MyWay

Legg inn av MyWay »

Det finnes ikke noe "landslagstråd" på FD, sant?

Noen som har lyst å lage? Jeg kan ikke gjøre det, fordi jeg ikke vet hva det 'obligatoriske' i åpningsinnlegget er, og ville blitt slaktet for dét.

Årevis siden jeg sist startet en tråd.

Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Legg inn av Soccermannen »

MyWay skrev: fre okt 01, 2021 10:16 pm Det finnes ikke noe "landslagstråd" på FD, sant?

Noen som har lyst å lage? Jeg kan ikke gjøre det, fordi jeg ikke vet hva det 'obligatoriske' i åpningsinnlegget er, og ville blitt slaktet for dét.

Årevis siden jeg sist startet en tråd.
https://www.fridiskusjon.no/viewtopic.php?f=3&t=102

Denne du tenker på?

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7859

Legg inn av Big George »

VM-kvalifisering mot Tyrkia og Montenegro er en egen tråd i norsk fotball

MyWay

Legg inn av MyWay »

Soccermannen skrev: fre okt 01, 2021 10:18 pm

Denne du tenker på?
Heeey.. Ikke verst! Flaks at jeg ikke bega meg ut på noe trådstarting :D

Takk.

startelver

Legg inn av startelver »

King fra start i en spennende kamp mot Leeds. Kan fort bli scoring i dag.

Normann starter for Norwich , mens Moi er benket.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»