Norske fotballspillere i utlandet

Svar
Pushback

Re: Norske fotballspillere i utlandet

Legg inn av Pushback »

At Ryerson ikke starter for Norge er, nok en gang, absurd

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

Det hintes stadig om Ceïde i Glimt-kretser. Kan hende det skjer noe i sommer. Glimt trenger en erstatter for Mvuka. Tror Glimt kan være villige til å bruke litt penger. Mvuka gikk for 70 millioner og Vetlesen kommer nok til å bli solgt for mer enn det.

Tror det kunne vært en bra overgang for Ceïde. I Glimt vil han drilles hver dag for å bli forbedre sine svakheter.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Nordlys skrev: lør mai 27, 2023 12:27 pm Det hintes stadig om Ceïde i Glimt-kretser. Kan hende det skjer noe i sommer. Glimt trenger en erstatter for Mvuka. Tror Glimt kan være villige til å bruke litt penger. Mvuka gikk for 70 millioner og Vetlesen kommer nok til å bli solgt for mer enn det.

Tror det kunne vært en bra overgang for Ceïde. I Glimt vil han drilles hver dag for å bli forbedre sine svakheter.
Jeg tror det er større sjanse for at han ender opp i Glimt, enn at han blir solgt for 250-500 millioner i løpet av de neste årene. Så god kan jeg aldri se for meg at Ceide blir, men jeg tar gjerne feil.

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

LeSorcier skrev: lør mai 27, 2023 12:59 pm Jeg tror det er større sjanse for at han ender opp i Glimt, enn at han blir solgt for 250-500 millioner i løpet av de neste årene. Så god kan jeg aldri se for meg at Ceide blir, men jeg tar gjerne feil.
For ordens skyld: Jeg tror ikke Ceïde blir solgt fra Sassuolo for slike summer. Poenget mitt når jeg nevnte slike summer var at for Sassuolo var kjøpesummen relativt lav, og hadde Ceïde utviklet seg til å bli mer stabil kunne han gitt en slik avkastning for Sassuolo slik at det var lav nedside og potensiell stor oppside for de å hente han. Det er jo ingen tvil om at han innehar spennende ferdigheter, men disse er ikke gode nok og prestasjonene er heller ikke stabile nok til at han kommer til å bli en stor stjerne per dags dato.

Håper jo selvsagt at om han returnerer til Norge så blir det til Rosenborg, men jeg er usikker. Klubben har i alle fall ikke råd til kjøpe han for en sum som gjør at Sassulo vil være i nærheten av å få igjen pengene sine ei heller halvparten i sommer i alle fall.

benib

Legg inn av benib »

Pushback skrev: lør mai 27, 2023 12:22 pm At Ryerson ikke starter for Norge er, nok en gang, absurd
Du mener Pedersen har vært dårligere?

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Pedersen spiller altså for laget som vinner Eredivisie med 10 poeng. Tror faktisk ikke det er den store nivåforskjellen mellom Dortmund og Feyenoord.

På landslaget syns jeg MGP har vært bedre enn Ryerson.

Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Legg inn av Interessert »

Ryerson vs Hanche i Tyskland. Begge starter. Botheim starter i Italia

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

Sulfat skrev: lør mai 27, 2023 1:54 pm Pedersen spiller altså for laget som vinner Eredivisie med 10 poeng. Tror faktisk ikke det er den store nivåforskjellen mellom Dortmund og Feyenoord.
Vanskelig å si, men nivåforskjellen mellom BL og æresdivisjonen er ganske markant

Brukeravatar
ulfarne
Innlegg: 1543

Legg inn av ulfarne »

Sulfat skrev: lør mai 27, 2023 1:54 pm Pedersen spiller altså for laget som vinner Eredivisie med 10 poeng. Tror faktisk ikke det er den store nivåforskjellen mellom Dortmund og Feyenoord.

På landslaget syns jeg MGP har vært bedre enn Ryerson.
Joda, men Gamsten begynner å bli gammel også da

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Ryerson spiller vel primært venstreback for Dortmund.

Kakebart
Innlegg: 1796

Legg inn av Kakebart »

ulfarne skrev: lør mai 27, 2023 2:42 pm
Sulfat skrev: lør mai 27, 2023 1:54 pm Pedersen spiller altså for laget som vinner Eredivisie med 10 poeng. Tror faktisk ikke det er den store nivåforskjellen mellom Dortmund og Feyenoord.

På landslaget syns jeg MGP har vært bedre enn Ryerson.
Joda, men Gamsten begynner å bli gammel også da
Gamsten? Han har vel aldri vært med i mgp? Var vel Henriksen det?

Kakebart
Innlegg: 1796

Legg inn av Kakebart »

Interessert skrev: lør mai 27, 2023 2:31 pm Ryerson vs Hanche i Tyskland. Begge starter. Botheim starter i Italia
Nyland starter også! Fint at han får en kamp før landslagspausen.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

FranciscoM skrev: lør mai 27, 2023 2:52 pm Ryerson spiller vel primært venstreback for Dortmund.
I utgangspunktet førstevalg på høyreback, men Guerreiro har blitt skyvet opp på midtbanen i det siste, og Wolf inn på laget som høyreback.

Ryerson er vår beste back defensivt men da bør vi helst ha noe mer spennende enn Moi/Sørloth foran.

Borealis88

Legg inn av Borealis88 »

Norsk serie- eller cupmester i:

Premier League
Serie-A
Eredivisie
Coupe de France
Bundesliga ?
Liga Portugal Bwin ?

Det er da noe

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

ulfarne skrev: lør mai 27, 2023 2:42 pm
Sulfat skrev: lør mai 27, 2023 1:54 pm Pedersen spiller altså for laget som vinner Eredivisie med 10 poeng. Tror faktisk ikke det er den store nivåforskjellen mellom Dortmund og Feyenoord.

På landslaget syns jeg MGP har vært bedre enn Ryerson.
Joda, men Gamsten begynner å bli gammel også da
Men fortsatt i toppform: https://www.dagbladet.no/sport/avslorer ... e/79335382

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Slemt av Hanche!

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

Hanche-Olsen scorer på Signal Iduna park! :o

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

AHO heier på Bayern!

Haalando

Legg inn av Haalando »

Hanche Olsen kan stoppe Ryerson fra å vinne Bundesliga. Men de deler benk på landslaget.

Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Legg inn av Interessert »

Pokkern fikk ikke sett AHO sin scoring, begynte å se da det ble staffe andre veien.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Kakebart skrev: lør mai 27, 2023 2:55 pm
ulfarne skrev: lør mai 27, 2023 2:42 pm
Sulfat skrev: lør mai 27, 2023 1:54 pm Pedersen spiller altså for laget som vinner Eredivisie med 10 poeng. Tror faktisk ikke det er den store nivåforskjellen mellom Dortmund og Feyenoord.

På landslaget syns jeg MGP har vært bedre enn Ryerson.
Joda, men Gamsten begynner å bli gammel også da
Gamsten? Han har vel aldri vært med i mgp? Var vel Henriksen det?
Gamsten er jo et musikktalent av de sjeldne! The Players var jo et boyband av høy, høy klasse, og sammen med John Arne Riise gjorde han jo også en meget god figur i en Bama-reklame.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Svak inngrep av Nyland, eller nær sagt mangel på inngrep, bokser forgjeves etter en ball godt innenfor egen 5. meter.

https://streamin.me/v/e77f1b9c

Sørlys

Legg inn av Sørlys »

benib skrev: lør mai 27, 2023 1:33 pm
Pushback skrev: lør mai 27, 2023 12:22 pm At Ryerson ikke starter for Norge er, nok en gang, absurd
Du mener Pedersen har vært dårligere?
Om vi har en back som spiller fast og bra for et topp europeisk lag må det være landslagssjefens oppgave å få plass til han på laget. Vi har ikke råd til å kaste vekk en så verdifull ressurs. Sannsynligvis er det Meling som må vike.

startelver

Legg inn av startelver »

Nei og nei og nei , skal Hanche-Olsen sørge for at Dortmund ikke får sitt første ligagull på 11 år? Dette er jo smått tragisk.

:o :o :o

startelver

Legg inn av startelver »

Botheim fikk bare spille en omgang for Salernitana, Bohinen på benk. Stillingen er 2-2.

startelver

Legg inn av startelver »

Både Ryerson og Hanche spiller bra utpå der. Men trist at gullet glapp.

Hektisk Kampanje

Legg inn av Hektisk Kampanje »

Fortsatt 25min igjen

Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Legg inn av Interessert »

Velde starter for LP. Ola Sol starter for Roma

Haalando

Legg inn av Haalando »

Hanche Olsen var grunnen til at Dortmund bottla hahahaha perfekt.

Haalando

Legg inn av Haalando »

Men ikke glem at Haaland gjorde City verre og at Dortmund er like gode uten ham

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»