Norske fotballspillere i utlandet

Svar
LeSorcier

Re: Norske fotballspillere i utlandet

Legg inn av LeSorcier »

Kakebart skrev: lør mai 27, 2023 2:55 pm
ulfarne skrev: lør mai 27, 2023 2:42 pm
Sulfat skrev: lør mai 27, 2023 1:54 pm Pedersen spiller altså for laget som vinner Eredivisie med 10 poeng. Tror faktisk ikke det er den store nivåforskjellen mellom Dortmund og Feyenoord.

På landslaget syns jeg MGP har vært bedre enn Ryerson.
Joda, men Gamsten begynner å bli gammel også da
Gamsten? Han har vel aldri vært med i mgp? Var vel Henriksen det?
Gamsten er jo et musikktalent av de sjeldne! The Players var jo et boyband av høy, høy klasse, og sammen med John Arne Riise gjorde han jo også en meget god figur i en Bama-reklame.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Svak inngrep av Nyland, eller nær sagt mangel på inngrep, bokser forgjeves etter en ball godt innenfor egen 5. meter.

https://streamin.me/v/e77f1b9c

Sørlys

Legg inn av Sørlys »

benib skrev: lør mai 27, 2023 1:33 pm
Pushback skrev: lør mai 27, 2023 12:22 pm At Ryerson ikke starter for Norge er, nok en gang, absurd
Du mener Pedersen har vært dårligere?
Om vi har en back som spiller fast og bra for et topp europeisk lag må det være landslagssjefens oppgave å få plass til han på laget. Vi har ikke råd til å kaste vekk en så verdifull ressurs. Sannsynligvis er det Meling som må vike.

startelver

Legg inn av startelver »

Nei og nei og nei , skal Hanche-Olsen sørge for at Dortmund ikke får sitt første ligagull på 11 år? Dette er jo smått tragisk.

:o :o :o

startelver

Legg inn av startelver »

Botheim fikk bare spille en omgang for Salernitana, Bohinen på benk. Stillingen er 2-2.

startelver

Legg inn av startelver »

Både Ryerson og Hanche spiller bra utpå der. Men trist at gullet glapp.

Hektisk Kampanje

Legg inn av Hektisk Kampanje »

Fortsatt 25min igjen

Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Legg inn av Interessert »

Velde starter for LP. Ola Sol starter for Roma

Haalando

Legg inn av Haalando »

Hanche Olsen var grunnen til at Dortmund bottla hahahaha perfekt.

Haalando

Legg inn av Haalando »

Men ikke glem at Haaland gjorde City verre og at Dortmund er like gode uten ham

startelver

Legg inn av startelver »

Mager trøst at Hanche ødelegger festen for BVB.

Pushback

Legg inn av Pushback »

benib skrev: lør mai 27, 2023 1:33 pm
Pushback skrev: lør mai 27, 2023 12:22 pm At Ryerson ikke starter for Norge er, nok en gang, absurd
Du mener Pedersen har vært dårligere?
Det sa jeg ingenting om.

Jeg bare sier det: Borussia Dortmund, som var et k**ehår fra å vinne Bundesliga. Fast spiller på dette laget, som i tillegg har imponert, får ikke plass på Norge :D

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Solbakken med assist.

Kakebart
Innlegg: 1796

Legg inn av Kakebart »

Tung dag for Matsska. Hanche-Olsen sørger for at han må slette alle tweetene han har jobba med den siste uka, som skulle publiseres i dag.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Aursnes fra start for Benfica. Schjelderup er tilbake på benken.

startelver

Legg inn av startelver »

Solbakken med assist var jo trivelig.

Ellers er det verdt å nevne at JP Hauge sitter på benken til Gent.

startelver

Legg inn av startelver »

startelver skrev: lør mai 27, 2023 7:44 pm Solbakken med assist var jo trivelig.

Ellers er det verdt å nevne at JP Hauge sitter på benken til Gent.
Hauge har kommet inn og får spille 6 minutter av denne sesongen.

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

Pushback skrev: lør mai 27, 2023 6:46 pm
benib skrev: lør mai 27, 2023 1:33 pm
Pushback skrev: lør mai 27, 2023 12:22 pm At Ryerson ikke starter for Norge er, nok en gang, absurd
Du mener Pedersen har vært dårligere?
Det sa jeg ingenting om.

Jeg bare sier det: Borussia Dortmund, som var et k**ehår fra å vinne Bundesliga. Fast spiller på dette laget, som i tillegg har imponert, får ikke plass på Norge :D
Man kunne spilt Ryerson som back og Holmgren Pedersen som høyre kant. Så blir det plass til begge to fra start på landslaget.

aderyn

Legg inn av aderyn »

Kaizen skrev: lør mai 27, 2023 8:55 pm
Pushback skrev: lør mai 27, 2023 6:46 pm
benib skrev: lør mai 27, 2023 1:33 pm

Du mener Pedersen har vært dårligere?
Det sa jeg ingenting om.

Jeg bare sier det: Borussia Dortmund, som var et k**ehår fra å vinne Bundesliga. Fast spiller på dette laget, som i tillegg har imponert, får ikke plass på Norge :D
Man kunne spilt Ryerson som back og Holmgren Pedersen som høyre kant. Så blir det plass til begge to fra start på landslaget.
Solbakken har nok den høyrekanten så lenge han spiller fra start fra Roma som han gjør en del akkurat nå.

startelver

Legg inn av startelver »

Hadde håpet Schjelderup skulle få et innhopp i den siste kampen for sesongen, men nei han ble værende på benken. Aursnes spilte visst strålende som vanlig.

startelver

Legg inn av startelver »

Både Dønnum og Daland spilte til terningkast 7.5 i kveld, og bortelaget vant fortjent.

Brukeravatar
ulfarne
Innlegg: 1543

Legg inn av ulfarne »

startelver skrev: lør mai 27, 2023 11:04 pm Både Dønnum og Daland spilte til terningkast 7.5 i kveld, og bortelaget vant fortjent.
Hva slags terning er dette?

startelver

Legg inn av startelver »

Det blir Conference League på Meling og Rennes. Meling fikk bare 5 minutter i kveld.

startelver

Legg inn av startelver »

ulfarne skrev: lør mai 27, 2023 11:06 pm
startelver skrev: lør mai 27, 2023 11:04 pm Både Dønnum og Daland spilte til terningkast 7.5 i kveld, og bortelaget vant fortjent.
Hva slags terning er dette?
Den som flashscore har.

benib

Legg inn av benib »

Kaizen skrev: lør mai 27, 2023 8:55 pm
Pushback skrev: lør mai 27, 2023 6:46 pm
benib skrev: lør mai 27, 2023 1:33 pm

Du mener Pedersen har vært dårligere?
Det sa jeg ingenting om.

Jeg bare sier det: Borussia Dortmund, som var et k**ehår fra å vinne Bundesliga. Fast spiller på dette laget, som i tillegg har imponert, får ikke plass på Norge :D
Man kunne spilt Ryerson som back og Holmgren Pedersen som høyre kant. Så blir det plass til begge to fra start på landslaget.
Tviler på at Pedersen er en god kant. Har veldig lite av de egenskapene man ser etter der.

Tror nok vi må klare oss med en god høyreback og en god backup høyreback ..

Brukeravatar
ulfarne
Innlegg: 1543

Legg inn av ulfarne »

startelver skrev: lør mai 27, 2023 11:06 pm Det blir Conference League på Meling og Rennes. Meling fikk bare 5 minutter i kveld.
Kan bli Europa League, Conference League eller ingenting. Om en uke vet vi svaret.

startelver

Legg inn av startelver »

ulfarne skrev: lør mai 27, 2023 11:10 pm
startelver skrev: lør mai 27, 2023 11:06 pm Det blir Conference League på Meling og Rennes. Meling fikk bare 5 minutter i kveld.
Kan bli Europa League, Conference League eller ingenting. Om en uke vet vi svaret.
Trodde det var siste runde.

Taururu

Legg inn av Taururu »

benib skrev: lør mai 27, 2023 11:09 pm
Kaizen skrev: lør mai 27, 2023 8:55 pm
Pushback skrev: lør mai 27, 2023 6:46 pm

Det sa jeg ingenting om.

Jeg bare sier det: Borussia Dortmund, som var et k**ehår fra å vinne Bundesliga. Fast spiller på dette laget, som i tillegg har imponert, får ikke plass på Norge :D
Man kunne spilt Ryerson som back og Holmgren Pedersen som høyre kant. Så blir det plass til begge to fra start på landslaget.
Tviler på at Pedersen er en god kant. Har veldig lite av de egenskapene man ser etter der.

Tror nok vi må klare oss med en god høyreback og en god backup høyreback ..
Meling og Holmgren har vært gode i alle landskamper de har spilt. Ja, Meling har sittet mye på benk i Rennes, men allikevel ikke grunn god nok til å benke han på landslaget når han er bunnsolid hver gang han spiller.

I den bakre firern er Meling og Holmgren det minste problem, det er på stopperplass det eventuelt må gjøres noe.

Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Legg inn av Interessert »

startelver skrev: lør mai 27, 2023 11:04 pm Både Dønnum og Daland spilte til terningkast 7.5 i kveld, og bortelaget vant fortjent.
Meget oppløftende, spesielt at en midtstopper til ser ut til å være på vei mot noe.
Har sett Daland minimalt. Hvilken type midtstopper er det kan man si? Hvem av de andre kan han sammenlignes med?

Taururu

Legg inn av Taururu »

Interessert skrev: søn mai 28, 2023 10:53 am
startelver skrev: lør mai 27, 2023 11:04 pm Både Dønnum og Daland spilte til terningkast 7.5 i kveld, og bortelaget vant fortjent.
Meget oppløftende, spesielt at en midtstopper til ser ut til å være på vei mot noe.
Har sett Daland minimalt. Hvilken type midtstopper er det kan man si? Hvem av de andre kan han sammenlignes med?
Av det jeg har sett så er han ganske spillende. Mer lik Glimtstopperne sånn sett. Ok fart og duellkraft, men kan være litt feilposisjonert til tider. Potensialet er der, men har nok 5-6 stoppere foran seg i køa ennå

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»