Norske fotballspillere i utlandet

Svar
Nordlys

Re: Norske fotballspillere i utlandet

Legg inn av Nordlys »

George, du er savnet.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Klaksvik-Molde kl 2045 i kveld

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Etter det VG erfarer er Sander Berge klar for Premier League-klubben Burnley, for en overgangssum på 200 millioner kroner.

UNEO

Legg inn av UNEO »

SANDER BERGE kjøpt av Burnley, hva er oppgradering her hvis det er meningen? Både Sheffield Wednesday og Burnley vil mest sannsynlig kjempe for å unngå nedrykk. Nå går han til et ukjent la. Hva er tanker om dette?

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Min tanke og det har jeg ment lenge, Sander Berge er ikke materiale for de beste klubbene i PL. Burnley er nedre halvdel jeg tror det er mange norske midtbanespillere som er eller blir bedre enn han.

Jeg vet at mange er uenige med meg.
Mitt tips er at han er ute av landslagstroppen om ikke lenge.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Fiabema har vært kontraktsløs siden avtalen med Chelsea løp ut tidligere i sommer. Nå har han signert for Real Sociedads andrelag i én sesong, med mulighet for forlengelse, skriver klubben

Haalando

Legg inn av Haalando »

Deilig å se at Sander Berge er i startoppstillingen allerede

toyfoll

Legg inn av toyfoll »

Big George skrev: tor aug 10, 2023 5:36 pm Min tanke og det har jeg ment lenge, Sander Berge er ikke materiale for de beste klubbene i PL. Burnley er nedre halvdel jeg tror det er mange norske midtbanespillere som er eller blir bedre enn han.

Jeg vet at mange er uenige med meg.
Mitt tips er at han er ute av landslagstroppen om ikke lenge.
Her er jeg enig, hadde Berge hvert så god som Norsk media skal ha det til og mange på forumet så hadde han blitt hentet det året han rykket ned eller event i fjor.

Topp klubbene i PL har i år hentet midtbane spillere til flere ganger prisen av Berge, så hvis han hadde hvert så god så hadde han blitt hentet av en topp 6 klubb.

MEN jeg tror også det er smart av Berge og gå til en klubb han får spille fast, så hvis han slår gjennom så blir han kjøpt av en bedre klubb etter sesongen.

Brukeravatar
Nikiforenko
Innlegg: 19

Legg inn av Nikiforenko »

Big George skrev: tor aug 10, 2023 5:36 pm Min tanke og det har jeg ment lenge, Sander Berge er ikke materiale for de beste klubbene i PL. Burnley er nedre halvdel jeg tror det er mange norske midtbanespillere som er eller blir bedre enn han.

Jeg vet at mange er uenige med meg.
Mitt tips er at han er ute av landslagstroppen om ikke lenge.
At Sander Berge ikke er god nok for de beste klubbene i PL er jeg helt enig med deg i. Men, det er ikke det samme som å si at det er mange norske midtbanespillere som er bedre enn han.

Hvem norske midtbanespillere utenom Ødegaard mener du er god nok for de beste klubbene i PL?

Sander Berge er en naturlig del av den norske landslagstroppen og det vil han være i mange år fremover.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Gode nok : Kitolano Sahraoui Bobb,
Snart gode nok. Mannsverk, Aarøen, Odin Holm, Jørgensen,
I tillegg kommer Zafeiris, Hove og Roaldsøy

Det er mulig ikke alle de nevnte vil utvikle seg til å bli gode nok,men mange nok
Jeg har sikkert glemt noen.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Sverre Nypan blir trolig god nok for A-landslaget om et år eller to og kan legges til den lista jeg hadde i forrige innlegg.

UNEO

Legg inn av UNEO »

Big George skrev: man aug 14, 2023 12:19 am Gode nok : Kitolano Sahraoui Bobb,
Snart gode nok. Mannsverk, Aarøen, Odin Holm, Jørgensen,
I tillegg kommer Zafeiris, Hove og Roaldsøy

Det er mulig ikke alle de nevnte vil utvikle seg til å bli gode nok,men mange nok
Jeg har sikkert glemt noen.
Hva med Nusa som Snart god? og Schjelderup etterhvert?

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Det var midtbane spillere som konkurrerer med Sander Berge.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Oscar Bobb i City-troppen til supercupfinalen
Det norske stortalentet Oscar Bobb (20) er inkludert i Manchester City-troppen som møter Sevilla onsdag. Den europeiske supercupen, altså oppgjøret mellom forrige sesongs vinnere av henholdsvis ..

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Niklas Gunnarsson til sveitsiske Yverdon Niklas Gunnarsson (32) skrev tirsdag under en toårskontrakt med den sveitsiske eliteserieklubben Yverdon etter noen måneder i svenske IFK Norrköping.

UNEO

Legg inn av UNEO »

Big George skrev: tir aug 15, 2023 4:33 pm Oscar Bobb i City-troppen til supercupfinalen
Det norske stortalentet Oscar Bobb (20) er inkludert i Manchester City-troppen som møter Sevilla onsdag. Den europeiske supercupen, altså oppgjøret mellom forrige sesongs vinnere av henholdsvis ..
Spennende å se om han får et innhopp.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Benjamin Faraas (17) er på vei til belgisk fotball. Ifølge det VG erfarer har klubbene kommet til enighet om en overgang for rundt ti millioner kroner. Det er trolig Belgiske Club Brugge som er kjøpende klubb.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Elias Hoff Melkersen er klar for Strømsgodset. Nordmannen kommer på lån fra skotske Hibernian ut sesongen.

UNEO

Legg inn av UNEO »

Oscar Bobb satt i går på benken hele kampen. Det er egentlig fremskritt og det er veldig bra at han begynner å bli implementert i troppen til noen av kampene. Det må nevnes at flere sentrale spillere som Silva er ute.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Pep må velge mellom rutine på benken eller unggutter. Unggutta trenger kamper for å utvikle seg og det er høyst usikkert om unggutta får nok spilletid.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Flere spanske medier melder at den norske landslagskeeperen skal være nære en overgang til den spanske storklubben Sevilla

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Oliver Berg (29) er enige med Malmö om en overgang fra Djurgården.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Polske Pogoń Szczecin bekrefter nemlig på egne hjemmesider at de har signert Fredrik Ulvestad på en treårskontrakt.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Odin Thiago Holm, on the other hand, has been gradually making a name for himself with impressive performances off the bench in recent weeks. Rodgers acknowledged his potential, stating, “I thought Odin showed flashes and really good moments, but he is 20 years of age, and he is going to get better. Days like today will help him do that.”

Odin Holm startet i Kilmarnock-Celtic 1-0. Holm hadde sittet på benken de første kampene.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Sheff U vurderer å kjøpe Hove fra Groningen.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Marcus Holmgren Pedersen er klar for den italienske Serie A-klubben Sassuolo

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

PEC Zwolles Håkon Gangstad har som Adresseavisen tidligere har omtalt trent med Ranheim, og nå er det klart:

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Den norske spissen Sigurd Haugen lånes ut fra dansk AGF til den nederlandske klubben NAC Breda ut inneværende sesong.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Benjamin Faraas (17) forlater HamKam og blir en del av Brugge

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Nå er det 8-9 dager igjen før overgangsvinduene i Europa stenger.
Skal vi gjette de som spiller kvalikk CL og Conference blir finsiktet og forsøkt kjøpt rett før fristen ?
Vi ser spillere litt lenger ned selges til utlandet og må anta de beste allerede er vurdert.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»