Norske fotballspillere i utlandet

Svar
startelver

Re: Norske fotballspillere i utlandet

Legg inn av startelver »

Hva har skjedd med Aursnes? Ikke i troppen til Benfica som vinner 5-1 i kveld.

benib

Legg inn av benib »

startelver skrev: man nov 07, 2022 12:04 am Hva har skjedd med Aursnes? Ikke i troppen til Benfica som vinner 5-1 i kveld.
Gikk av med skade mot maccabi haifa på onsdag så kjenner fortsatt den

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7804

Legg inn av Big George »

Landslagsspiller Birger Meling fikk rødt kort da Rennes spilte 1–1 borte mot Lille i fransk fotball søndag.

Meling startet kampen på benken for Rennes, men ble byttet inn i det 77. minutt. Det ble et innhopp av det korte slaget da landslagsbacken tråkket på leggen til Adam Ounas i en løpsduel

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Nusa mot Aursnes i åttedelsfinalen i CL

HarryH

Legg inn av HarryH »

Nyland mot Braut'n.

benib

Legg inn av benib »

Da har vi uansett hva som skulle skje minst to spillere i CL kvarten. Store sjanser for tre også da Napoli er favoritter mot Eintracht Frankfurt.

startelver

Legg inn av startelver »

Schjelderup spiller nå, borte mot Midtjylland. Stillingen er fortsatt 0-0.

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

AS tatt av banen, da gidder jeg ikke se noe på den matchen lengre

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »



Kontrakten går ut 30.07.24, med andre ord selges han sannsynligvis senest til sommeren. Håper han går til en klubb hvor han er forespeilet mye spilletid, og med tanke på at han valgte FCN foran store klubber på balløya og på kontinentet er det vel store sjanser for at han neste klubbvalg også er grundig gjennomtenkt.

aderyn

Legg inn av aderyn »

Neste klubbvalg for Schjelderup blir veldig viktig. Håper han velger ett topplag i en liga ett hakk under de 4-5 store, fremfor rett til en toppliga. Har fint råd til å ta et par år i en klubb som Club Brugge, PSV, RB Salzburg. Ajax også kunne vært noe men de har såpass sterk økonomi at man må være litt forsiktig at man vet man blir satset på. Men et slik mellomsteg tror jeg er fornuftig.

dufay

Legg inn av dufay »

Napoli - Empoli kl 18:30


benib

Legg inn av benib »

dufay skrev: tir nov 08, 2022 5:38 pm Napoli - Empoli kl 18:30

VGTV har fått tilbake rettighetene også virker det som.

Haalando

Legg inn av Haalando »

Jeg spår at Østigård klarer spille seg inn på Napoli og blir verdensklasse

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Stor nyhet fra 2. Bundesliga: Håvard Nielsen har notert seg for scoring!

startelver

Legg inn av startelver »

Foreløpig 0-0, da fant jeg en stream også .

Norgefoot

Legg inn av Norgefoot »

aderyn skrev: tir nov 08, 2022 5:12 pm Neste klubbvalg for Schjelderup blir veldig viktig. Håper han velger ett topplag i en liga ett hakk under de 4-5 store, fremfor rett til en toppliga. Har fint råd til å ta et par år i en klubb som Club Brugge, PSV, RB Salzburg. Ajax også kunne vært noe men de har såpass sterk økonomi at man må være litt forsiktig at man vet man blir satset på. Men et slik mellomsteg tror jeg er fornuftig.
De klubbene der tror jeg er midt i blinken. Og enig i skepsisen til Ajax. En tysk klubb som vil satse på han er kanskje heller ikke dumt, a la Frankfurt, Mønchengladbach eller liknende, men sjansen er større for CL i de klubbene du nevner.

Haalando

Legg inn av Haalando »

Napoli 1-0, da er det bare for Østigård å holde en clean sheet

startelver

Legg inn av startelver »

Østi spiller solid som vanlig. Kommer til å være et anker for Norge i 10 år fremover.

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

Haalando skrev: tir nov 08, 2022 7:55 pm Napoli 1-0, da er det bare for Østigård å holde en clean sheet
Jasså, har han blitt keeper?

benib

Legg inn av benib »

aderyn skrev: tir nov 08, 2022 5:12 pm Neste klubbvalg for Schjelderup blir veldig viktig. Håper han velger ett topplag i en liga ett hakk under de 4-5 store, fremfor rett til en toppliga. Har fint råd til å ta et par år i en klubb som Club Brugge, PSV, RB Salzburg. Ajax også kunne vært noe men de har såpass sterk økonomi at man må være litt forsiktig at man vet man blir satset på. Men et slik mellomsteg tror jeg er fornuftig.
Helt klart fint om han går til en god utviklerklubb, men spørs om ikke han har spilt seg litt vel dyr. Tror alle du nevner skal ha råd til han, men etter det blir det tynt. Feyenoord, Genk osv tror jeg ikke har råd. Portugisiske klubber som Benfica, Sporting og Porto kunne vært spennende.

Ellers har du gode utviklerklubber i topp 5 ligaer som Bayer Leverkusen, Real Sociedad, Freiburg, Rennes, Lille, Lyon etc. som jeg tror kunne vært bra hvis de satset på han.

startelver

Legg inn av startelver »

Napoli vinner 2-0, stort sett full kontroll bakover.

Haalando

Legg inn av Haalando »

Ble ikke satt på noen store prøver i dag Østigård men spilte bra i dag og som vanlig dominerende i lufta

startelver

Legg inn av startelver »

Aasgard fortsatt benket for Wigan, og Johansen fortsatt ute med skade.

Norgefoot

Legg inn av Norgefoot »

benib skrev: tir nov 08, 2022 8:07 pm
aderyn skrev: tir nov 08, 2022 5:12 pm Neste klubbvalg for Schjelderup blir veldig viktig. Håper han velger ett topplag i en liga ett hakk under de 4-5 store, fremfor rett til en toppliga. Har fint råd til å ta et par år i en klubb som Club Brugge, PSV, RB Salzburg. Ajax også kunne vært noe men de har såpass sterk økonomi at man må være litt forsiktig at man vet man blir satset på. Men et slik mellomsteg tror jeg er fornuftig.
Helt klart fint om han går til en god utviklerklubb, men spørs om ikke han har spilt seg litt vel dyr. Tror alle du nevner skal ha råd til han, men etter det blir det tynt. Feyenoord, Genk osv tror jeg ikke har råd. Portugisiske klubber som Benfica, Sporting og Porto kunne vært spennende.

Ellers har du gode utviklerklubber i topp 5 ligaer som Bayer Leverkusen, Real Sociedad, Freiburg, Rennes, Lille, Lyon etc. som jeg tror kunne vært bra hvis de satset på han.
Sociedad hadde vært spennende. Større sjanse til spilletid der enn i Sevilla, vil jeg tro. De spiller en veldig ambisiøs og kreativ fotball, som hadde passet han bra.

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

Høgmo har gjort gull ut av gråstein


startelver

Legg inn av startelver »

En hel haug med nordmenn i aksjon i kveld visstnok.

Sørloth har ihvertfall startet borte mot Sevilla

startelver

Legg inn av startelver »

Thorstvedt og Ceide får ikke tillit fra start mot Roma, så får vi se om de kommer inn fra banken.

startelver

Legg inn av startelver »

Tronstad og Vitesse starter ihvertfall borte mot Ajax .

Hektisk Kampanje

Legg inn av Hektisk Kampanje »

Sørloth med mål!

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Nydelig scoring

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»