The Witcher 4 bekreftet.

Svar
Saliph

The Witcher 4 bekreftet.

Legg inn av Saliph »

Da har CD Project Red bekreftet at de har startet utviklingen av The Witcher 4, og at de bytter ut REDengine med Unreal Engine 5 (uten at jeg har peiling på nøyaktig hva dette innebærer):



Jeg spilte nylig Witcher 3 for første gang, og det er utvilsomt et av de beste spillene jeg har spilt - kanskje det aller beste, til tross for at fantasy i utgangspunktet ikke er helt min greie. Men Cyberpunk 2077 var jo en gigantisk skuffelse og en PR-katastrofe av dimensjoner, så vi får se om de klarer å rette opp ryktet sitt nå.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Saliph skrev: man mar 21, 2022 11:05 pm Jeg spilte nylig Witcher 3 for første gang, og det er utvilsomt et av de beste spillene jeg har spilt - kanskje det aller beste, til tross for at fantasy i utgangspunktet ikke er helt min greie.
Det er et fantastisk spill som hevet standarden for fremtidige Action-RPG/Adventure-utgivelser (Ubisoft måtte endre gameplayet i AC helt b.la)

Cyberpunk er bra nå etter sist patch. Mer varierte spillestils-messig enn The Witcher, men ikke like mye innhold (Cirka halvparten av spilletiden) eller variasjon i fiender skal sies.

Bongis

Legg inn av Bongis »

14 desember kan ikke komme fort nok. Jeg gleder meg enormt til å spile dette på nytt! Det aller beste open world spillet jeg har spilt, og det eneste i sjangeren jeg har fullført 3 ganger. Denne ps5 versjonen blir min fjerde gjennomspilling, og alle forbedringene som er skrevet om er definitivt verdt det. Selv om ps5 kontrollen sine funksjoner ville alene vært nok for min del. Og lastetid som er kraftig forbedret.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Vurderer sterkt å spille gjennom Witcher 3 på nytt nå jeg også.

For de uinnvidde:


Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Saliph skrev: man mar 21, 2022 11:05 pm Da har CD Project Red bekreftet at de har startet utviklingen av The Witcher 4, og at de bytter ut REDengine med Unreal Engine 5 (uten at jeg har peiling på nøyaktig hva dette innebærer):

Jeg spilte nylig Witcher 3 for første gang, og det er utvilsomt et av de beste spillene jeg har spilt - kanskje det aller beste, til tross for at fantasy i utgangspunktet ikke er helt min greie. Men Cyberpunk 2077 var jo en gigantisk skuffelse og en PR-katastrofe av dimensjoner, så vi får se om de klarer å rette opp ryktet sitt nå.
Cyberpunk er visst en av grunnene til at de har byttet ut sin egen spillmotor i REDengine til en tredjeparts spillmotor i Unreal Engine 5.

Sistnevnte har visst også hatt veldig fokus på open world sjangeren, så det skal jo passe Witcher-serien veldig bra.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Justice 97 skrev: tor des 01, 2022 9:07 pm Har aldri spilt gjennom Witcher 3. Kanskje jeg skulle sjekket det ut på PS5.
Mitt tips er å gi det litt tid. Jeg ga opp ganske fort første gang, etter bare noen få timer, men heldigvis ga jeg det en ny sjanse noen måneder senere.

Jeg spiller ikke så veldig mye lenger, men The Witcher 3 er uansett utvilsomt det beste spillet jeg har spilt. Det etterlot et enormt inntrykk på meg (mye større enn f.eks. RDR2, som også var veldig, veldig bra).
Sist redigert av Saliph den tor des 01, 2022 9:25 pm, redigert 1 gang totalt.

Bongis

Legg inn av Bongis »

Oi, en feature jeg ikke har fått med meg. Det er nå mulig å fjerne alle spørsmålstegnene, og finne de på egenhånd. Sikkert inspirert av botw, og lignende spill. Jeg tror jeg fremdeles foretrekker å ha de der, men allikevel en fin feature for mange.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Spill & Spillkonsoller»