Leeds United

Svar
Fernandovonarb

Re: Leeds United

Legg inn av Fernandovonarb »

Skandale. Tv2play kjørte i gang reklamepause før omgangen var ferdig.

Dette Brentford laget skal vi slå. Enkelt og greitt. Håper det puttes noen flere i andre slik at vi pynter litt på målforskjellen. Bamford kommer vel inn etter hvert, og det for Roberts som jeg har intet å utsette på i dag faktisk. God med ball og løper å sliter slik som en spiss skal gjøre hos oss.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Veldig trist at noen idioter hiver gjenstander på Canos 😔

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

Grusomme 7-8 minutter, der Phillips blir skadet og vi slipper inn to litt lette mål. Ikke bra, ikke bra.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Har ikke ord. 10 minutter kollaps uten sidestykke. Hva i helvete er det som skjer.

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

Svak andreomgang, men når Bamford berger poenget på overtid må man konkludere med at det ikke er så verst. Hvert poeng teller!

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Var så sint at jeg klarte ikke å se de siste 5. Bamford putta heldigvis når jeg ikke så på. Takk gud, da kommer jeg igjennom denne helga uten depressiver også😁

Uansett dette burde vi ha klart å ro i land med 3 poeng, for det blir ikke flust med 3 poengere i desember. Alle mann til pumpene resten av året.

James og Harrison var ubrukelige i dag. Helt for jævlig. Raphinha det samme. Hakkekyllingen Roberts er faktisk en av få jeg gir godkjent på i dag. Skulle tro de var sjuke hele gjengen. I tillegg var Brentford svekket. Æsj altså, for en tapt mulighet.

startelver

Legg inn av startelver »

Trodde dere skulle vinne denne, Leeds har 7 uavgjorte på 15 kamper.

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

Har nå opprettet en egen tråd for kjekling, så slipper man å forurense diverse klubbtråder. Oppfordrer alle til å bruke det i fremtiden.

-mod

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Skadehelvete ser ut til å fortsette. Cooper ute i en lang periode, noe jeg ikke synes er sååå krise. Når det samme skjedde i fjor, betraktet mange at det kunne være en blessing in disguise, noe det faktisk ble. Struijk er bedre på stopperplass synes jeg, eller var. Rodrigo ute med en fotskade, dog ikke alvorlig. Verre er det med Phillips som ryktes ute til februar.

Om ikke det var nok så jublet Bamford på seg en skade etter en to måneder pause helgen som var. Det er ikke til å tro. Gelhardt blir vel kalt inn igjen, vertfall trukket på benk. Blir bare oppgitt over hele denne uflaksen.

Det positive er at Koch straks tilbake, og han har løst Phillipsrollen noenlunde tidligere. Roberts har vist at han duger litt omsider, etter å ha blitt avskrevet av alle, utenom Bielsa.

Har likevel null tro på kampen i dag. Blir en kamp om å begrense nederlaget.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Fernandovonarb skrev: lør des 11, 2021 10:29 am Skadehelvete ser ut til å fortsette. Cooper ute i en lang periode, noe jeg ikke synes er sååå krise.
Mange nøkkelspillere ute hos dagens motstander også. Dette blir nok en tett og jevn kamp.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

chelsea8 skrev: lør des 11, 2021 3:07 pm
Fernandovonarb skrev: lør des 11, 2021 10:29 am Skadehelvete ser ut til å fortsette. Cooper ute i en lang periode, noe jeg ikke synes er sååå krise.
Mange nøkkelspillere ute hos dagens motstander også. Dette blir nok en tett og jevn kamp.
Er Kante med? Dere vinner garantert, hvis ikke så skal jeg gå med leedsdrakt en uke.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Fernandovonarb skrev: lør des 11, 2021 3:10 pm Er Kante med?
Kante er også skadet.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Laget vårt. Kante har vi slitt voldsomt med, så et lite pluss der altså.

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

Tynn benk, men kan ikke forvente annet når Phillips, Bamford, Cooper, Rodrigo, Struijk og Koch er skadet.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Ayling er heller ingen stopper, selv om han har spilt der noen ganger. Meget, meget skeptisk foran denne.

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

Bra kjempet, men det blir vanskelig når man nærmest gir bort to straffespark.

Håper virkelig Raphinha ikke ble ordentlig skadet.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Er jo hodeløst når man lager to straffespark i helt ufarlige situasjoner. Er fuckings Rüdiger som har ball liksom, ikke Messi.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Helt forjævlig at vi ikke klarte å dra med oss et poeng hjem. Hodemist og en i mine øyne latterlig billig straffe sørget dessverre for det. Chelsea var betydelig svakere enn jeg fryktet, og mye svakere enn i fjor på tilsvarende møte. Arrrgh altså.

Gelhardt fikk sitt første PL mål, får være en fattig trøst. Roberts viser også at han fortjener plassen. Kommer likevel til å være irritert en uke av dette poengtapet.

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

Fernandovonarb skrev: lør des 11, 2021 6:00 pm Kommer likevel til å være irritert en uke av dette poengtapet.
Nå venter vel City allerede på tirsdag, så da blir det kanskje litt lettere å glemme denne nedturen.
Sannsynligvis blir vi vel totalt overkjørt der, men alltid lov å drømme.

Crazy Horse

Legg inn av Crazy Horse »

Straffe 2 var nok straffe, men Rudiger (store mannen) faller da lett ?? Men en fullstendig unødig takling av feilvendt spiller som ikke er Messi. Fyren ligger jo å smiler etter at straffe er dømt.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

george_hincapie skrev: lør des 11, 2021 6:22 pm
Fernandovonarb skrev: lør des 11, 2021 6:00 pm Kommer likevel til å være irritert en uke av dette poengtapet.
Nå venter vel City allerede på tirsdag, så da blir det kanskje litt lettere å glemme denne nedturen.
Sannsynligvis blir vi vel totalt overkjørt der, men alltid lov å drømme.
Ja huff. Likevel så tror jeg noen av kanonene nå begynner å merke litt slitasje, og vi tok tross alt 4 poeng mot dem i fjor, så kanskje...

Intensiteten til Chelsea var ikke all verden i dag, og det henger nok sammen med et tøffere kampprogram enn oss. Vi slipper å tenke på E-cup noe de gjør. Har uansett ikke kalkulert noen poeng mot disse, så poeng er pluss.

startelver

Legg inn av startelver »

Synes Leeds spiller bedre med Bamford på banen, er en helt annen kvalitet på innlegg og mere aggressivitet i laget. Så dette ser jo lovende ut.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Det er vel ikke lov å spørre om det, men...kan Bielsa kritiseres, eller vil han liksom ha ryggdekning for alltid grunnet opprykkssesongen og generell kulhet?

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Lezah skrev: tir des 14, 2021 9:50 pm Det er vel ikke lov å spørre om det, men...kan Bielsa kritiseres, eller vil han liksom ha ryggdekning for alltid grunnet opprykkssesongen og generell kulhet?
Må jo kunne stilles spørsmål om dette.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Når man møter city på disse dagene er det kun Chelsea og Liverpool som kan stå imot, så denne kampen kan skje de 17 andre lagene. Bare å glemme denne, er en city versjon som skjer et par ganger ila sesongen

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Lezah skrev: tir des 14, 2021 9:50 pm Det er vel ikke lov å spørre om det, men...kan Bielsa kritiseres, eller vil han liksom ha ryggdekning for alltid grunnet opprykkssesongen og generell kulhet?
Bielsa har jo på en måte tatt Leeds som gissel her. Systemet holder laget noenlunde oppe og spiller for spiller er de rett og slett ikke gode nok for dette nivået. En må jo sprenge banken og vel så det om man vil bytte ut Bielsa. Laget må jo forsterkes i januar med tanke på at Burnley og Watford trolig kommer mer og Newcastle kommer til å signere en del, men samtidig er jo Bielsa særs egenrådig når det gjelder signeringer.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

MentalM skrev: tir des 14, 2021 10:38 pm Når man møter city på disse dagene er det kun Chelsea og Liverpool som kan stå imot, så denne kampen kan skje de 17 andre lagene. Bare å glemme denne, er en city versjon som skjer et par ganger ila sesongen
Men man kan i alle fall PRØVE å forsvare seg. Det er jo vidåpent der.

startelver

Legg inn av startelver »

Leeds er på sitt verste helt tragisk å se på.

startelver

Legg inn av startelver »

10-0 hvis City gidder.

Lezah

Legg inn av Lezah »

MentalM skrev: tir des 14, 2021 10:38 pm Når man møter city på disse dagene er det kun Chelsea og Liverpool som kan stå imot, så denne kampen kan skje de 17 andre lagene. Bare å glemme denne, er en city versjon som skjer et par ganger ila sesongen
City vinner ikke ofte 7-0 og møter heller ikke ofte lag som henger såpass dårlig sammen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Britisk Øvrig»