Leeds United

Svar
Fernandovonarb

Re: Leeds United

Legg inn av Fernandovonarb »

Beste med kampen i dag er at vi mistet bare 3 poeng. Andre omgang var så dårlig at jeg slo den av midtveis. Orket ikke ødelegge dagen mer enn nødvendig.

Når er Wöber tilbake montro?

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

Glad jeg var opptatt og ikke kunne bivåne dette…

startelver

Legg inn av startelver »

Rater ikke Garcia veldig høyt, hva har han oppnådd som manager? Ok han holdt Watford oppe en sesong, så fikk han fyken. I andre land har han vært en middelmådig trener på mange måter. Dette er en step down fra Jesse Marsch.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Augustin saken ruller enda et steg videre. Først slaktet av palace, deretter dømt til å betale spilleren flere hundre millioner i tapt lønn. En spiller som knapt var på banen for oss. Ikke en god uke for å si det mildt.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Hoggestabben Daniel James gålla i Fulhamseieren mot Everton i dag.

En av de få gangene han har fått ros.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Står mellom oss, Leicester og Everton den siste nedrykkplassen tror jeg. Southampton og Nottingham de to andre. At James som er vår eiendom hjalp oss litt i dag skulle bare mangle. Et poeng i morgen mot Pool og helgen blir straks litt bedre. De må reise seg etter Palacekampen. Den var totalt krise.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Southampton er jeg enig i, de er nok i praksis ferdige nå. Nottingham har jeg ikke avskrevet enda.

For øvrig går kampen mot Pool på mandag, ikke i morgen. Hilsen Pirkepetter 8-)

bigwin

Legg inn av bigwin »

Etter helgas runde, og før kampen i kveld så ser det mer og mer ut til at kampen for å unngå nedrykk vil stå mellom Leeds, Everton, Nottingham Forest, Leicester og Southampton.
De over tror jeg berger seg slik det ser ut nå. West Ham har en kamp til gode i tillegg og kan gå opp til 34 poeng før de 7 siste kampene.

Poeng eller seier i kveld mot Liverpool vil være gull verdt for Leeds. Jeg klarer dog ikke helt se at det skjer. Typisk at et Liverpoollag i motgang får en skikkelig opptur i kveld.

For Leeds sin del vil de tre kampene etter kveldens kamp avgjøre om det blir nedrykk eller ikke tror jeg. Fulham (b), Leicester (h) og Bournemouth (b) vil bli helt avgjørende. Tror det kreves seiere mot både Leicester og Bournemouth og helst 1 poeng minst mot Fulham for at plassen skal berges.

Kampene i mai ser ut som svært lite poeng, på papiret i allefall.

Men krysser fingrene!

MentalM

Legg inn av MentalM »

Heier på dere hvis det hjelper <3

Crazy Horse

Legg inn av Crazy Horse »

Tar det her etter å ha slått av kampen. McKennie må være den dårligste spilleren i PL. Han vinner ikke dueller, sloss ikke og gjør feil på feil. Om denne spilleren får bekle en viktig midtbaneposisjon i kampene fremover rykker Leeds rett ned. Innbytterne i dag er heller ikke noe å skryte av. Blir deppa av å se dette Leeds laget spille, ihvertfall idag og forrige helg mot Palace.

startelver

Legg inn av startelver »

Dere har vel den dårligste manageren også, han kan umulig bli med neste sesong.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

"Hey, what`s going on" som 4 Non Blondes sang i sin tid...

For jeg skjønner ikke hva som skjer. 2-11 i målforskjell på de to siste kampene.
Willy har sittet på benken de siste 2-3 kampene. Må vel være i form nok til å starte en kamp nå?

Wøber er på vei tilbake siden han var på benken i dag, så vi får ta med oss det bittebittebittebittebittebittebittelille positive.
Sist redigert av Leeds_ModernTalking den man apr 17, 2023 11:09 pm, redigert 1 gang totalt.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

startelver skrev: man apr 17, 2023 10:44 pm Dere har vel den dårligste manageren også, han kan umulig bli med neste sesong.
Det kunne vært værre. Vi kunne hatt Conte...

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

MentalM skrev: man apr 17, 2023 3:54 pm Heier på dere hvis det hjelper <3
Nice try...

Ta heller og hat oss igjen slik du og medsupporterne dine gjorde for noen år siden...

Og få med Villans20 på laget, det blir saker...

Da snur det seg tenker jeg...

MentalM

Legg inn av MentalM »

Leeds_ModernTalking skrev: man apr 17, 2023 11:01 pm
MentalM skrev: man apr 17, 2023 3:54 pm Heier på dere hvis det hjelper <3
Nice try...

Ta heller og hat oss igjen slik du og medsupporterne dine gjorde for noen år siden...

Og få med Villans20 på laget, det blir saker...

Da snur det seg tenker jeg...
:( heiet på dere idag...

Ikke denne kampen det står på, tror dere beholder plassen, og det er det eneste som gjelder nå.

Villans20 er ikke voldsomt savnet fra min side, men du kan kanskje melde han savnet? :mrgreen: Har heller aldri hatet Leeds, selv om jeg synes spillestilen en periode var stygg (som West Ham sin er nå).

startelver

Legg inn av startelver »

Leeds_ModernTalking skrev: man apr 17, 2023 10:59 pm
startelver skrev: man apr 17, 2023 10:44 pm Dere har vel den dårligste manageren også, han kan umulig bli med neste sesong.
Det kunne vært værre. Vi kunne hatt Conte...
Helt enig, vil ikke savnes

Crazy Horse

Legg inn av Crazy Horse »

Leeds_ModernTalking skrev: man apr 17, 2023 10:58 pm "Hey, what`s going on" som 4 Non Blondes sang i sin tid...

For jeg skjønner ikke hva som skjer. 2-11 i målforskjell på de to siste kampene.
Willy har sittet på benken de siste 2-3 kampene. Må vel være i form nok til å starte en kamp nå?

Wøber er på vei tilbake siden han var på benken i dag, så vi får ta med oss det bittebittebittebittebittebittebittelille positive.
Du følger nok Leeds tettere enn meg. Denne McKennie - spiller nr 28 - hvor kom han fra, hvem kjøpte han og hva gjør han på banen i en PL kamp ? Fulgte ham ekstra godt, og han hadde knapt en god ballberøring. Ikke sloss han heller. Drakten var like hvit etter 90 min som ved kampstart. Dirty Leeds ?

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

MentalM skrev: man apr 17, 2023 11:04 pm
Leeds_ModernTalking skrev: man apr 17, 2023 11:01 pm
MentalM skrev: man apr 17, 2023 3:54 pm Heier på dere hvis det hjelper <3
Nice try...

Ta heller og hat oss igjen slik du og medsupporterne dine gjorde for noen år siden...

Og få med Villans20 på laget, det blir saker...

Da snur det seg tenker jeg...
:( heiet på dere idag...

Ikke denne kampen det står på, tror dere beholder plassen, og det er det eneste som gjelder nå.

Villans20 er ikke voldsomt savnet fra min side, men du kan kanskje melde han savnet? :mrgreen: Har heller aldri hatet Leeds, selv om jeg synes spillestilen en periode var stygg (som West Ham sin er nå).
OK, takk for at du heiet på oss da😊

Neida, alt annet enn tap ville vært bonus i dag. Men spillemessig er det jo mildt sagt svært urovekkende. Kan ikke skjønne hvordan vi skal unngå nedrykk.

Det med hat og Villans20 var nå mest en spøk. Bare litt nostalgi fra gamle VG Debatt.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Forferdelig. Ikke noe annet å si. Nå kommer 3 kamper som vi må ha noe ut av, ellers er det game over.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Crazy Horse skrev: man apr 17, 2023 11:13 pm
Leeds_ModernTalking skrev: man apr 17, 2023 10:58 pm "Hey, what`s going on" som 4 Non Blondes sang i sin tid...

For jeg skjønner ikke hva som skjer. 2-11 i målforskjell på de to siste kampene.
Willy har sittet på benken de siste 2-3 kampene. Må vel være i form nok til å starte en kamp nå?

Wøber er på vei tilbake siden han var på benken i dag, så vi får ta med oss det bittebittebittebittebittebittebittelille positive.
Du følger nok Leeds tettere enn meg. Denne McKennie - spiller nr 28 - hvor kom han fra, hvem kjøpte han og hva gjør han på banen i en PL kamp ? Fulgte ham ekstra godt, og han hadde knapt en god ballberøring. Ikke sloss han heller. Drakten var like hvit etter 90 min som ved kampstart. Dirty Leeds ?
McKennie kom fra Juventus på lån i januar. Etter hva jeg forstår er vi tvunget til å kjøpe han hvis han spiller minimum 9 kamper og vi unngår nedrykk.

Hørte kampen på radio, så jeg så han ikke spille. Men ut fra resultatet å dømme var nok hele gjengen ræva i dag. Uansett vil jeg ikke meg selv så vondt at jeg ser kampen i morgen.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Joe Gelhardt med scoring mot Hudds i kveld.

Skal skyte oss til opprykk neste år.

bigwin

Legg inn av bigwin »

Pinlig forestilling mot Liverpool, forsåvidt en kamp man kanskje ikke hadde regnet med poeng fra uansett , men 1-6 er ren slakt.
2-11 i de to siste hjemmekampene og den bittelille fordelen man hadde med bedre målforskjell enn Leicester og Everton er spist opp.

Nå venter 3 cupfinaler som vil avgjøre om plassen kan berges eller ikke tror jeg. Alt mindre enn minimum 6 poeng på de tre neste så er nedrykket mer eller mindre klart etter min mening. Lørdag borte mot Fulham (bør helst klare poeng), hjemme mot Leicester ( må bli 3 poeng) og borte mot Bournemouth (må bli 3 poeng).
Etter dette kommer Manchester City (B) , Newcastle (H) , West Ham (B) og Tottenham (H) - på de 4 kampene er det vanskelig å se for seg poeng i det hele tatt egentlig

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

startelver skrev: tir apr 11, 2023 9:20 am Dette er en step down fra Jesse Marsch.
Det er det. Og Jesse Marsch var igjen et step down fra Marcelo Bielsa.

Det går feil vei med Leeds. Rare treneravgjørelser.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Vi har tapt mot Fulham to ganger i år.

Alle gode ting er tre, er det noe som heter...

WE ARE LEEDS!

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Meslier
Kristensen - Koch - Cooper - Wøber
McKennie - Roca
Summerville - Brenden - Harrison
Rodrigo

MOT!

Joey76

Legg inn av Joey76 »

Gnonto burde vært i startoppstillingen.
MOT👊

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2426

Legg inn av BrannLFC »

Dere ble snytt for et indirekte frispark. Men VAR tar ikke slikt? Uansett en enorm dommertabbe

MadBum

Legg inn av MadBum »

Nå begynner det å se mørkt ut.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Hjelper ikke med to gigantiske tabber av Meslier...

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Joey76 skrev: lør apr 22, 2023 1:22 pm Gnonto burde vært i startoppstillingen.
MOT👊
Burde være bankers.

Hvorfor han og Sinisterra ikke spilte fra start i dag er det vel bare Gracia som kan svare på.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Britisk Øvrig»