Leeds United

Svar
Strachan7

Re: Leeds United

Legg inn av Strachan7 »

Fernandovonarb skrev: fre sep 17, 2021 10:23 pm Ser nå at Harrison ikke er på benk engang. Må være skadet han også da?
Visstnok covid-19

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

1-1 og kamp slutt. Skuffende resultat nok engang.

Synes likevel vi var best, og er ikke så avhengig av en mann som dem. Saint-maximin er en virkelig god spiller.

For å ta det positive så var Firpo bedre enn tidligere, og det syns at han blir varmere i trøya for hver kamp. Gledelig. Rodrigo var også over middels sammen med Raphinha. Bamford var svak og hadde dårlige avslutninger.

Summerville fikk endelig debuten sin, uten at han presterte noe iøyefallende. Likevel viktig å få den unnagjort slik at han blir tryggere og bedre neste gang.

Roberts hadde nok et innhopp med mye triksing med ball og null resultat. Det begynner å bli trenden hans.
Vi får prøve igjen mot hammers, men det blir nok en tøffere motstand.

MOT

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Strachan7 skrev: fre sep 17, 2021 11:00 pm
Fernandovonarb skrev: fre sep 17, 2021 10:23 pm Ser nå at Harrison ikke er på benk engang. Må være skadet han også da?
Visstnok covid-19
Ok. Jeg fikk mistanke om det. Får håpe han kommer seg fort. Regner med de er vaksinert hele gjengen. Firpo og Klich kom relativt raskt etter å ha testet positivt.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Fy søren Mike Dean blokkerer Newcastle spiller og de får ikke igjen ballen. Fryktelig greier.

Strachan7

Legg inn av Strachan7 »

Ayling fikk seg en smell på slutten også.

Forhåpentligvis ikke noe alvorlig, og at han er tilbake mot West Ham.

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Strachan7 skrev: fre sep 17, 2021 11:00 pm Pissdårlig 2.omgang. Vi får bare være glade for at vi fikk ett poeng.

Daniel James...Hva i HELVETE FAEN TENKTE VI PÅ når vi betalte så mye for sånt skrap???
Skal ikke si at James er elendig...men han er en gjennomført middelmådig fotballspiller som jeg ikke kan fatte at dere betalte såpass mye penger for. United lo hele veien til banken på den der ser jeg for meg, dessverre.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Ale skrev: fre sep 17, 2021 11:10 pm 30 millioner pund for Daniel James :lol:
25 takk, pluss add ons ved kamper spilt. Vil nok trenge noen kamper før vi får se det beste av han. Jeg har fremdeles trua. :D

startelver

Legg inn av startelver »

Daniel James kan løpe , gjelder bare å bruke han riktig. Meep Meep.

Strachan7

Legg inn av Strachan7 »

startelver skrev: lør sep 18, 2021 1:08 pm Daniel James kan løpe , gjelder bare å bruke han riktig.
Jaha?
Hvordan skulle vi ha brukt fyren i går mener du?
Fint om du kunne utdype det litt mer.

startelver

Legg inn av startelver »

Så ikke kampen, men regner med han kan ha samme type raid på venstresiden som hos United og komme med noen innlegg.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

U-23 laget valset over Liverpool i dag(4-0), og har en mistanke om at det er store ting i gjære hos noen der. Gelhardt puttet 2 nydelige mål, og brente en straffe. Hjelde og Klaesson spilte også kampen, hvor Bate dominerte midtbanen totalt. Mulig vår 10er kan komme her, selv om han er veldig ung.


Strachan7

Legg inn av Strachan7 »

Og mot Fulham på tirsdag syns jeg vi kan gi noen av U-23 gutta sjansen.

Klaesson, Cresswell, Summerville og Gelhardt fra start, takk!

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Strachan7 skrev: søn sep 19, 2021 11:00 pm Og mot Fulham på tirsdag syns jeg vi kan gi noen av U-23 gutta sjansen.

Klaesson, Cresswell, Summerville og Gelhardt fra start, takk!
Gelhardt spilte over 1 omgang, og blir dermed uaktuell. Mulig han er tiltenkt benken i helgas kamp? Har visst hatt en dårlig pre-season, og ikke kommet på benk av den grunn hittil(skader). Tror nok vi får se mer til han nå som han virker å være tilbake for fullt. Det gror forferdelig godt i academiet om dagen, og det minner meg litt om situasjonen som var når o'leary tok over.

Jeg så ikke kampen mot Liverpool siden den ikke ble vist på LUTV av en eller annen grunn. Jeg har kun lest rapportene, som var meget hyggelig. Dette må gi spilletid for noen av de på a-laget etterhvert. Drameh har vært utrolig god over en lengre periode, og jeg kunne tenkt meg og sett han på h-back i en kamp mot de svakere lagene i nær fremtid. Ayling har ikke vært på sitt normale nivå i de første kampene, og trenger konkurranse.

Edit. Ser på spillerbørsen at Gelhardt fikk 10 av 10 poeng og var enorm begge veier. De andre lå på 6 og8 poeng, norske 7 poeng. Veien til a-laget må være innen rekkevidde for "joffy".

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Kamp mot Fulham i morgen, som vises på viasat 2. Forventer en drøss med u-23 spillere i lagoppstillingen, inkludert Klaesson på keeperplass.

Bamford er ikke med, samtidig som Ayling og Raphinha er småskadet. Fulham har også skadeproblemer, samtidig som ligacup kanskje ikke er prioritert over serie hos dem. Gleder med stort, og tipper tusenvis av Leedssupportere finner veien til London.

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

Spennende å se hva som blir laget i dag. Ser for meg at så mange etablerte spillere som mulig er med, selv om mange mangler. Ser egentlig ikke for meg at Meslier hviles heller. Kanskje noe sånt:

Meslier
Shackleton-Cresswell-Cooper-Firpo
Phillips
Summerville-Dallas/Klich/Robert-James
Rodrigo

Altså 2 av Dallas, Klich og Roberts på midten. De to sistnevnte og Dallas på ene backen er selvsagt en mulighet. Synes Dallas kan ha godt av en match på benken.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

george_hincapie skrev: tir sep 21, 2021 3:43 pm Spennende å se hva som blir laget i dag. Ser for meg at så mange etablerte spillere som mulig er med, selv om mange mangler. Ser egentlig ikke for meg at Meslier hviles heller. Kanskje noe sånt:

Meslier
Shackleton-Cresswell-Cooper-Firpo
Phillips
Summerville-Dallas/Klich/Robert-James
Rodrigo

Altså 2 av Dallas, Klich og Roberts på midten. De to sistnevnte og Dallas på ene backen er selvsagt en mulighet. Synes Dallas kan ha godt av en match på benken.
Kan bli fasit den der oppstillingen. Også enig i at Dallas kan hvile seg litt, og jeg lurer på om "personal reasons" har preget han etter han trekte seg fra landslagssamling. Håper å få se flere av u-23 spillerne i løpet av kampen.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Hjelde på benk. Det var kjapt må jeg si.

Strachan7

Legg inn av Strachan7 »

Håper han får slippe til hvis vi har et par måls ledelse et kvarter før slutt.

Men jeg er fryktelig skuffet over at Klaesson ikke er i startelleveren.

MOT!

Strachan7

Legg inn av Strachan7 »

James har vist noe tegn til forbedring.
Dog uten at man kan gi så voldsomt med kred til ham foreløpig...

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Cresswell og Summerville har klart seg veldig bra. James ser jeg tydelig fremgang for, dog uten resultat foreløpig. Roberts er det nok engang resultatløs og helt ufarlig når han får sjansen. Meget pussig det der.

Gelhardt kommer garantert inn i andre, så får vi se. Har mine tvil om at Hjelde gjør det, og er nok med mest for erfaringens skyld.

MOT

startelver

Legg inn av startelver »

Hvor blir det av Hjelde?

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

startelver skrev: tir sep 21, 2021 10:33 pm Hvor blir det av Hjelde?
Tidlig for han. Er bare 18 år, og er med som jeg skrev mest trolig med for erfaringen. Nå blir det straffer her, som vi sikkert ryker på.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Jøss vi vant en straffekonk. Nice.

Dagens hyggeligste var Cresswell. BB etter mine øyne. Fantastisk på hode og gjorde jobben og vel så det. Samt vi unngikk skader.

startelver

Legg inn av startelver »

Da ser vi frem til Stoke - Leeds en kald høstdag, to gamle storheter på tippekampen på NRK.

Strachan7

Legg inn av Strachan7 »

Cresswell kommer til å bli SUPERSTAR!
Få han i førsteelleveren mot West Ham også!

Var litt småmorsomt at en sindig kar som Bielsa fikk gult kort.
Er mer vant med at gærninger som Guardiola og Klopp får advarsel når det kommer til trenere.

Strachan7

Legg inn av Strachan7 »

Borte mot Arsenal i neste runde. Overkommelig.

Først MÅ vi bare få mer positive resultater i serien.
Håper Ayling og Raphinha er tilbake mot West Ham.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Bamfor, Llorente og Koch er ute mot hammers. Da blir oppgaven straks verre. Raphinha er usikker, men jeg tipper han er med når lagoppstillingen blir offentlig. Ayling og Harrison er også usikker.

Det er duket for mange nye navn, og jeg tipper Cresswell er den som får go av Bielsa, samtidig som Dallas flyttes ned på backen. West Ham var gode mot ManU, og jeg frykter et tap her dessverre.

Strachan7

Legg inn av Strachan7 »

Tipper på tap, jeg også. Men forhåpentligvis blir vi motbevist kraftig.

Med tanke på at vi hentet inn en del unggutter i sommervinduet, bør vi våge å bruke dem.
Kom igjen, Bielsa. Jeg vil se Gelhardt fra start på lørdag!

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Dagens lag. Cresswell er med fra start. Hjelde på benk igjen. Utrolig, eller det viser hvor langt ned på benet vi er i spillerstallen.

Strachan7

Legg inn av Strachan7 »

Spent på hvordan Cresswell gjør det i dag. Blir tøft mot Michail Antonio.

Han viste i Abu Dhabi-cupen at potensialet absolutt er der.

Edit : Vår Cresswell, for ordens skyld. Ikke han på West Ham :D
Sist redigert av Strachan7 den lør sep 25, 2021 3:32 pm, redigert 1 gang totalt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Britisk Øvrig»