Leeds United

Svar
Leeds_ModernTalking

Re: Leeds United

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Everenga skrev: man feb 20, 2023 9:47 am
bigwin skrev: man feb 20, 2023 9:03 am Vanskelig å se hvordan Leeds skal kunne berge plassen nå, uten tvil svakeste laget i divisjonen dessverre.
Svært liten tro på seier mot Southampton til helga.
Tror det eneste som kan gi et lite håp er å få på plass ny manager denne uka som kan snu ting litt rundt.
Jeg kan ikke skjønne at Bournemouth skal ha gode nok spillere til å klare seg
Det ser kanskje ikke slik ut, men dersom de har spillere som alltid gir hundre prosent så kan det slå kvalitet på spillerstallen. Vi har på papiret mye mer kvalitet i stallen enn Bournemouth, men det hjelper lite så lenge bare noen få av spillerne gidder å prøve.

Akkurat nå skjønner jeg ikke hvordan vi skal klare oss. I kampen mot dere på lørdag var det bare forsvarsfireren som gadd. Resten så rett og slett ut til å ha gått lei og viste ingen interesse.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Ifølge Fabri er vi i samtaler med Javi Gracia angående erstatter for Jesse Marsch.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Leeds_ModernTalking skrev: man feb 20, 2023 4:40 pm Ifølge Fabri er vi i samtaler med Javi Gracia angående erstatter for Jesse Marsch.
Snakker han engelsk? Husker han var i Watford men ikke om han ble intervjuet på engelsk. Tenker det er litt essensielt når man skal snu en skute og imlementere et spill på kort tid at man slipper å gå via tolk.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Leeds_ModernTalking skrev: man feb 20, 2023 4:39 pm
Everenga skrev: man feb 20, 2023 9:47 am
bigwin skrev: man feb 20, 2023 9:03 am Vanskelig å se hvordan Leeds skal kunne berge plassen nå, uten tvil svakeste laget i divisjonen dessverre.
Svært liten tro på seier mot Southampton til helga.
Tror det eneste som kan gi et lite håp er å få på plass ny manager denne uka som kan snu ting litt rundt.
Jeg kan ikke skjønne at Bournemouth skal ha gode nok spillere til å klare seg
Det ser kanskje ikke slik ut, men dersom de har spillere som alltid gir hundre prosent så kan det slå kvalitet på spillerstallen. Vi har på papiret mye mer kvalitet i stallen enn Bournemouth, men det hjelper lite så lenge bare noen få av spillerne gidder å prøve.

Akkurat nå skjønner jeg ikke hvordan vi skal klare oss. I kampen mot dere på lørdag var det bare forsvarsfireren som gadd. Resten så rett og slett ut til å ha gått lei og viste ingen interesse.
Joda du kan komme et stykke på skjær vilje og oppofringsevne men i en 38 kampers liga må man ha en del kvalitet.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Everenga skrev: man feb 20, 2023 5:53 pm
Leeds_ModernTalking skrev: man feb 20, 2023 4:40 pm Ifølge Fabri er vi i samtaler med Javi Gracia angående erstatter for Jesse Marsch.
Snakker han engelsk?
Ja


Everenga

Legg inn av Everenga »

Leeds_ModernTalking skrev: man feb 20, 2023 6:59 pm
Everenga skrev: man feb 20, 2023 5:53 pm
Leeds_ModernTalking skrev: man feb 20, 2023 4:40 pm Ifølge Fabri er vi i samtaler med Javi Gracia angående erstatter for Jesse Marsch.
Snakker han engelsk?
Ja

Da er han vel en så god kandidat man kan regne med å finne midt i sesongen.

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

Phil Hay melder på Twitter at Gracia vil bli presentert som ny trener, så da er saken biff.

bigwin

Legg inn av bigwin »

george_hincapie skrev: tir feb 21, 2023 9:55 am Phil Hay melder på Twitter at Gracia vil bli presentert som ny trener, så da er saken biff.
Kontrakt ut sesongen meldes det. Slags mellomløsning med andre ord da mens de egentlig vil ha en annen til sommeren tipper jeg.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Han vil få enorm backing fra fansen for å prøve å berge oss fra nedrykk. Vil påstå at han har et meget habilt mannskap å jobbe med. Mye bedre enn det som ga en plass i øvre halvdel etter opprykket. 4-4-2 manager ser jeg folk skriver at han er, så det er relativt basic. Han skal virkelig få lykke til fra meg.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Utrolig vanskelig å ikke si Garcia men Gracia. Han er altså på sin 13 jobb på 15 sesonger som manager. Det trenger ikke være noe dårlig tegn. Sannsynligvis godt vant til å jobbe på korte frister og dere trenger ikke en som skal begynne å bygge klubbkultur nå.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »


Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Og det første du må gjøre er å vise spillerne kampen mot Everton i reprise (hvor spillerne våre like gjerne kunne ha vært beboere på Brumunddal bo- og aktivitetssenter).

Etterpå holder du en skikkelig tordentale og roper i ekte Neil Warnock-stil samt at du krever at du vil ha spillere som prøver (og litt til) og gjør seg fortjente til lønnsslippene sine.

Resten overlater jeg til deg.

Lykke til, Javi!

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Fra noen som burde kjenne ham, så virker det litt lovende. Spent på resultatet for å si det mildt.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Hjelde og Gelhardt sto på hver sin side i dag i kampen mellom Rotherham og Sunderland. Gelhardt fikk sin første scoring men måtte likevel registrere et tap for Hjelde og co med 2-1. Bra at våre håpefulle får godt med spilletid.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Gutta i LaLigaLoca ekke akkurat positive på deres vegne.


Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Fernandovonarb skrev: tir feb 21, 2023 11:24 pm Hjelde og Gelhardt sto på hver sin side i dag i kampen mellom Rotherham og Sunderland. Gelhardt fikk sin første scoring men måtte likevel registrere et tap for Hjelde og co med 2-1. Bra at våre håpefulle får godt med spilletid.
Hjelde tror jeg kan erobre en fast plass i førsteelleveren på venstreback neste sesong, enten det blir Premier League eller Championship. Det han har av konkurranse der pdd er ikke voldsomt mye å skryte av.

Gelhardt derimot, han har jeg mistet trua på. I hvert fall om det blir Premier League på oss neste sesong også. I Championship kan det hende han blir fin å ha. Mot Rotherham scoret han for Søndre Land og var banens beste ifølge sofascore. Likevel, han har vært hos oss såpass lenge nå uten å ha fått noe ordentlig gjennombrudd at jeg har mistet håpet.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Enig med deg. Gelhardt hører hjemme i CC, og vil aldri bli en PL spiss. Dessverre.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Ser ut som Skubala leder laget mot Southampton : https://motleedsnews.com/news/leeds-uni ... htforward/

Kommer uansett neppe til å gjøre noen stor forskjell, da Gracia ikke har fått lede noen treninger enda.

startelver

Legg inn av startelver »

Skal dette bli enda en trener som kommer inn og ikke får det helt til ? Men ok han lykkes med Watford og kjenner ligaen godt nok.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

startelver skrev: ons feb 22, 2023 6:28 pm Skal dette bli enda en trener som kommer inn og ikke får det helt til ?
Nå skal Gracia bare være her ut sesongen. Ingen som regner med at han skal snu situasjonen helt i løpet av den tiden.

Jeg er overbevist om at det blir nedrykk inntil det motsatte er bevist. Men det nedrykket kan uansett ikke Gracia få skylda for.

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

Er det helt komikveld om Garcia ikke får arbeidstillatelse?
Må innrømme at jeg har mista trua på at de klarer seg, med alle disse "panikkjøpene" i vinter.
Gnonto ser bra ut, Sinisterra er tydeligvis helt kjeks og de forsvarsspillerne som er kjøpt siste 2 år har vel skuffa unna for unna....

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Kalle73 skrev: tor feb 23, 2023 8:50 am Er det helt komikveld om Garcia ikke får arbeidstillatelse?
Han får vel arbeidstillatelse, men vi må visst vente litt på det.

Nå har jeg ikke satt meg inn i denne prosessen, hva som skal til før han kan lede treninger og kamper. Men at det skal ta så lang tid syns jeg er merkelig. Er jo ikke mange år siden han var i Watford. Emery tok det vel heller ikke lang tid med, så vidt jeg vet, når han ble ansatt i Aston.

Men som sagt, jeg har ikke satt meg inn i disse greiene og hva som skal til før han får klarsignal.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Leeds_ModernTalking skrev: tor feb 23, 2023 3:54 pm
Kalle73 skrev: tor feb 23, 2023 8:50 am Er det helt komikveld om Garcia ikke får arbeidstillatelse?
Han får vel arbeidstillatelse, men vi må visst vente litt på det.

Nå har jeg ikke satt meg inn i denne prosessen, hva som skal til før han kan lede treninger og kamper. Men at det skal ta så lang tid syns jeg er merkelig. Er jo ikke mange år siden han var i Watford. Emery tok det vel heller ikke lang tid med, så vidt jeg vet, når han ble ansatt i Aston.

Men som sagt, jeg har ikke satt meg inn i disse greiene og hva som skal til før han får klarsignal.
Da han var i Watford hadde vel ikke UK gått formelt ut av EU enda? Kan ha noe med saken å gjøre.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Everenga skrev: tor feb 23, 2023 5:09 pm
Leeds_ModernTalking skrev: tor feb 23, 2023 3:54 pm
Kalle73 skrev: tor feb 23, 2023 8:50 am Er det helt komikveld om Garcia ikke får arbeidstillatelse?
Han får vel arbeidstillatelse, men vi må visst vente litt på det.

Nå har jeg ikke satt meg inn i denne prosessen, hva som skal til før han kan lede treninger og kamper. Men at det skal ta så lang tid syns jeg er merkelig. Er jo ikke mange år siden han var i Watford. Emery tok det vel heller ikke lang tid med, så vidt jeg vet, når han ble ansatt i Aston.

Men som sagt, jeg har ikke satt meg inn i disse greiene og hva som skal til før han får klarsignal.
Da han var i Watford hadde vel ikke UK gått formelt ut av EU enda? Kan ha noe med saken å gjøre.
Ja, etter å ha googlet litt så virker det som du har rett i det.

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

Det tok en uke før Emery fikk gjennom sin arbeidstillatelse, og siden han oppfylte kravene for automatisk godkjenning mens Gracia må gå gjennom ett ekstra unntakspanel (som bør være en ren formalitet) så vil det egentlig være oppsiktsvekkende om det går gjennom allerede i dag.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Meslier
Ayling - Koch - Wøber - Firpo
Adams - McKennie - Harrison
Brenden - Bamford - Willy

MOT!

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Brukbar 1.omgang i skjebnekampen mot Soton. De virker helt tannløse, så det skal være fullt mulig å putte et mål for å vinne denne kampen. Blir vel en trøstepils likevel utpå kvelden for følge opp tradisjonene med Leedskamper i helgene.

MOT

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Elendig, syns jeg.
Noen spede forsøk er det eneste vi har fått til.

Georg og Summerville inn i 2.omgang og avgjør?

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

JADDDDDDDDDDDAAAAAA!!!!!!!!!!!!!

Endelig kom seieren vi så sårt har ventet på. Da er det bare å stikke ned på Kiwi og kjøpe litt smågodt i løs vekt og cola zero.
Jeg ser cirka like godt trent ut som Trine Skei Grande, men det får ikke hjelpe. Denne seieren SKAL feires litt.

Så krysser vi fingre og tær for at Brautegutten & co setter kjepper i hjulene for Bournemouth.

MOT!

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Grattis til alle motløse Leedsfans. Denne trengte vi. Målet kom når jeg hadde gitt opp, da vi faktisk hadde en grei 1.omg, men slet mer i andre. Også utskjelte Firpo som matchvinner gitt. Han har faktisk vært god etter han erstattet Struijk på v.b. Han ligner litt på spilleren jeg forventet nå. Hærlig.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Britisk Øvrig»