Leeds United

Svar
Fernandovonarb

Re: Leeds United

Legg inn av Fernandovonarb »

Italia opp i ledelsen, og Gnonto er i all høyeste grad innblandet i målet. Hvor fant vi en spiller av dette kalibret? Meget ung og starter for Italia. Utrolig.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Meslier
Rasmus - Cooper - Koch - Struijk
Adams - Roca
Sini - Brenden - Harrison
Rodrigo

Litt skuffa over at ikke Ayling spiller.

MARCHING ON TOGETHER!

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Tror dette blir stygt for vår del

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

OK 1.omgang, uten at vi har imponert.

Helt utrolig at det ikke blir straffe når vandalen Konsa tar for seg Rodrigo.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Leeds_ModernTalking skrev: søn okt 02, 2022 6:24 pm OK 1.omgang, uten at vi har imponert.

Helt utrolig at det ikke blir straffe når vandalen Konsa tar for seg Rodrigo.
Hele omgangen er bare frispark eller annet. Null fotball. Det er to straffe situasjoner som begge kunne greit vært straffe. Først på mings så på Rodrigo.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Det var rotete ja. Dommeren la nok seg på en litt feil linje her som de sier i boksen. Martinez skulle fått gult med en gang for drøying av tid så hadde mye bedret seg tror jeg. Gerrard har nok fått med seg drøyingen som Pickford bedrev med, og drev Leeds til vanvidd.

Sinisterra er god. Fabelaktig kjøp.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Fernandovonarb skrev: søn okt 02, 2022 6:32 pm Det var rotete ja. Dommeren la nok seg på en litt feil linje her som de sier i boksen. Martinez skulle fått gult med en gang for drøying av tid så hadde mye bedret seg tror jeg. Gerrard har nok fått med seg drøyingen som Pickford bedrev med, og drev Leeds til vanvidd.

Sinisterra er god. Fabelaktig kjøp.
Jinxa den 😬

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

MentalM skrev: søn okt 02, 2022 6:41 pm
Fernandovonarb skrev: søn okt 02, 2022 6:32 pm Det var rotete ja. Dommeren la nok seg på en litt feil linje her som de sier i boksen. Martinez skulle fått gult med en gang for drøying av tid så hadde mye bedret seg tror jeg. Gerrard har nok fått med seg drøyingen som Pickford bedrev med, og drev Leeds til vanvidd.

Sinisterra er god. Fabelaktig kjøp.
Jinxa den 😬
Takk for kampen. Holdt hardt med 10 mann, men er relativt fornøyd ed poenget når det ble som det ble.

Jinxen forandrer ikke faktumet at vi har gjort et bra kjøp😁

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Sterkt med uavgjort etter å ha spilt nesten en hel omgang med 10 mann.
Meslier man of the match i dag. Firpo med kanskje den beste kampen i Leedsdrakt.

Synd med Sini, men utrolig klønete gjort når men vet man har gult fra før av. Håper Summerville får sjansen mens Sini er suspendert.
Og spiller ikke Ayling fra start i stedet for Rasmus i neste kamp, er det på grensen til uvirkelig.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Leeds_ModernTalking skrev: søn okt 02, 2022 7:32 pm Sterkt med uavgjort etter å ha spilt nesten en hel omgang med 10 mann.
Meslier man of the match i dag. Firpo med kanskje den beste kampen i Leedsdrakt.

Synd med Sini, men utrolig klønete gjort når men vet man har gult fra før av. Håper Summerville får sjansen mens Sini er suspendert.
Og spiller ikke Ayling fra start i stedet for Rasmus i neste kamp, er det på grensen til uvirkelig.
Rasmus synes jeg faktisk hadde en ok kamp i dag. Han har vel innrømmet at overgangen har vært enorm fra østerisk iga til PL, så han trenger tid for å venne seg til det.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Meslier
Rasmus - Koch - Cooper - Struijk
Adams - Roca
Brenden - Rodrigo - Harrison
Bamford

Men kjære Jesse...Hvorfor får ikke Summerville sjansen fra start her...?
Syns også det er rart at ikke Ayling og Firpo får starte etter glimrende innhopp mot Aston og var sterkt delaktige i at vi karret til oss ett poeng.

MOT!

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Kjipt med utligninga, men dette vinner vi.

Willy kommer inn i 2.omgang og avgjør mot Team Rastafletter.

WE ARE LEEDS!

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

God omgang av oss synes jeg. Uheldig at vi ikke går til pause med ledelse, da vi har vært desidert best. Zaha har heldigvis vært en skygge av seg selv.

Gelhardt kommer inn og putter i andre. Ville smakt ufattelig godt med en seier i dag.

MOT
Sist redigert av Fernandovonarb den søn okt 09, 2022 4:01 pm, redigert 1 gang totalt.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Fernandovonarb skrev: søn okt 09, 2022 3:57 pm God omgang av oss synes jeg. Uheldig at vi ikke går til pause med ledelse, da vi har vært desidert best. Zaha har heldigvis vært en skygge av seg selv.

Gelhardt kommer inn og putter i andre. Ville smakt fattelig godt med en seier i dag.

MOT
Fatterlig godt. Hvordan skiller dette seg fra ufattelig godt? Jeg tenker, sånn smaksmessig ;)

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Så bare høydepunkt i pausen, men Ducoure må da være sjeleglad for å ikke være utvist. Ført et veldig orange kort også et soleklart gult senere i omgangen der det bare ender i en prat.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

DuncanE skrev: søn okt 09, 2022 4:00 pm
Fernandovonarb skrev: søn okt 09, 2022 3:57 pm God omgang av oss synes jeg. Uheldig at vi ikke går til pause med ledelse, da vi har vært desidert best. Zaha har heldigvis vært en skygge av seg selv.

Gelhardt kommer inn og putter i andre. Ville smakt fattelig godt med en seier i dag.

MOT
Fatterlig godt. Hvordan skiller dette seg fra ufattelig godt? Jeg tenker, sånn smaksmessig ;)
Vurderer å rive av skjermbeskytteren her nå. Skipper litt for mange bokstaver.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Begredelig. Ingenting, absolutt ingenting, fikk vi til i 2.omgang.

Heldigvis lenge igjen av sesongen, men nå må vi begynne å vinne igjen snart. For dette ser ikke bra ut.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Kjære Buddha...https://video.leedsunited.com/video/dm9 ... RmZlZWQ%3D

"Step in the right direction"
"We did perform really well"


Eeeeeehhhhhhh.....Så du kampen i dag, Jesse...?

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Charlie Cresswell aktuell for Norwich permanent : https://www.leeds-live.co.uk/sport/leed ... r-25230218

Får inderlig håpe at dette ikke er mer enn rykter og papertalk.

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

"Cresswell is reportedly being monitored by the Canaries in case Leeds United deem the England U21 international surplus to requirements at Elland Road, according to the Sun's Alan Nixon."
Cresswell har kontrakt ut 2025. Han drar ingen steder permanent med mindre han blir sett på som for dårlig (og i en slik situasjon er det teoretisk ikke noe tap).

Lezah

Legg inn av Lezah »

Leeds_ModernTalking skrev: tor okt 13, 2022 3:34 pm Charlie Cresswell aktuell for Norwich permanent : https://www.leeds-live.co.uk/sport/leed ... r-25230218

Får inderlig håpe at dette ikke er mer enn rykter og papertalk.
Har ikke sett kjempemye av ham, men Leeds slår meg ikke som å være i en posisjon hvor akkurat han her burde være milevis unna å ha en slags rolle i en førstelagstropp. La ham få en sesong med førstelagsfotball i Millwall nå (antar han får spille en del?), og ta det derfra. han er ung og ingenting her haster.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Haaland er Leeds og han vet det:-) I dag hadde vi trengt ham.

bigwin

Legg inn av bigwin »

Skremmende bunnivå i kampen i går, verste jeg har sett under Marsch så langt.
Helt uten innsats og plan, spillerne virka rett og slett umotivert. Ï tillegg gir vi bort mål igjen.

Fatter ikke laguttaket heller, Harrison og Cooper benka er uforståelig for meg.
Firpo spilte vel sin verste kamp i Leedstrøya så langt (og det sier ikke lite), han er milevis unna PL-nivå. Det samme kan stort sette sies om Koch og Lloriente og.

Ser stygt ut dette, 2 poeng på siste 7 kamper er Championship neste sesong. Kampen mot Fulham søndag blir vanvittig viktig.

startelver

Legg inn av startelver »

Ikke bare blir den viktig, men amerikaneren kan bli den neste som får fyken.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

bigwin skrev: fre okt 21, 2022 10:37 am Skremmende bunnivå i kampen i går, verste jeg har sett under Marsch så langt.
Helt uten innsats og plan, spillerne virka rett og slett umotivert. Ï tillegg gir vi bort mål igjen.

Fatter ikke laguttaket heller, Harrison og Cooper benka er uforståelig for meg.
Firpo spilte vel sin verste kamp i Leedstrøya så langt (og det sier ikke lite), han er milevis unna PL-nivå. Det samme kan stort sette sies om Koch og Lloriente og.

Ser stygt ut dette, 2 poeng på siste 7 kamper er Championship neste sesong. Kampen mot Fulham søndag blir vanvittig viktig.
Ja uff. Trodde vi skulle slippe nedrykksstrid, men den gang ei. Håpløse tabber i forsvar ble utslagsgivende igjen, og det blir for enkelt å score mot oss. Ser latterlig enkelt ut når tabben først er gjort. I tillegg scorer vi ikke mål heller. Begredelig. Jesse får fyken uten seier i helga.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Spot on. Er så lei😩

startelver

Legg inn av startelver »

Ser ingen tweet

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Dette var dråpen.

Marsch out.

bigwin

Legg inn av bigwin »

Tidlig i sesongen ennå ,men nok et bunnpunkt i dag. Klarer ikke å se for meg at Marsch skal klare å snu dette lengre, så det er nok på tide med et skifte.
Med Liverpool og Tottenham i de to neste bortekampene er det så godt som bankers med 0 poeng, så får vi håpe at det ved et mirakel blir 3 poeng hjemme mot Bournemouth mellom de to bortekampene

startelver

Legg inn av startelver »

BBC podcasten jeg hørte på mener han får sparken, men har ikke skjedd noe enda så lever vel en kamp til.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Britisk Øvrig»