Leeds United

Svar
george_hincapie

Re: Leeds United

Legg inn av george_hincapie »

Nå ryker Raphinha til Chelsea i følge Phil Hay på Twitter. Ryktes om 55m £ + opp til 10m £ i klausuler.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

george_hincapie skrev: tir jun 28, 2022 8:33 pm Nå ryker Raphinha til Chelsea i følge Phil Hay på Twitter. Ryktes om 55m £ + opp til 10m £ i klausuler.
Tror nok det er mer aktuelt enn Arsenal faktisk, nå som de kan friste med CL og Barca ikke har penger. Salget av nederlenderen fra Barca til ManU skjer jo aldri, og da har de ikke penger.

Erstatteren er blinket ut i PSV.

startelver

Legg inn av startelver »

Hadde håpet å få han til Spurs, men vi kan ikke få alt vi peker på......

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Chelsea betaler i hvert fall en mer hederlig pris enn det Team Abu Dhabi gjør for Phillips.
Selv om det vil svi å se Raphinha i Chelscum neste sesong.
Når det gjelder erstatter har vi i tillegg til dem som nevnes lenger oppe i tråden vært linket til en viss Otavio i Porto.

For øvrig skal Cressy være nær en lånedeal til Millwall.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

startelver skrev: tir jun 28, 2022 8:52 pm Hadde håpet å få han til Spurs, men vi kan ikke få alt vi peker på......
Men har han i det hele tatt vært linket til dere? Det er i så fall ikke meg bekjent.

Men nå har ikke jeg noen konto på twitter eller noe annet sosialt medium.
Så jeg tilhører ikke dem som er "overalt" på internett, det skal sies...

MentalM

Legg inn av MentalM »

Leeds_ModernTalking skrev: tir jun 28, 2022 10:52 pm Chelsea betaler i hvert fall en mer hederlig pris enn det Team Abu Dhabi gjør for Phillips.
Selv om det vil svi å se Raphinha i Chelscum neste sesong.
Når det gjelder erstatter har vi i tillegg til dem som nevnes lenger oppe i tråden vært linket til en viss Otavio i Porto.

For øvrig skal Cressy være nær en lånedeal til Millwall.
Er £50m så veldig lavt for Phillips mtp skadeutfordringene de to siste sesongene? Klarer ikke å se for meg at han skulle gått for noe særlig mer?

Raphinha har ikke hatt samme skadeproblemer og hadde en veldig mye bedre sesong

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

MentalM skrev: tir jun 28, 2022 11:10 pm
Leeds_ModernTalking skrev: tir jun 28, 2022 10:52 pm Chelsea betaler i hvert fall en mer hederlig pris enn det Team Abu Dhabi gjør for Phillips.
Selv om det vil svi å se Raphinha i Chelscum neste sesong.
Når det gjelder erstatter har vi i tillegg til dem som nevnes lenger oppe i tråden vært linket til en viss Otavio i Porto.

For øvrig skal Cressy være nær en lånedeal til Millwall.
Er £50m så veldig lavt for Phillips mtp skadeutfordringene de to siste sesongene? Klarer ikke å se for meg at han skulle gått for noe særlig mer?

Raphinha har ikke hatt samme skadeproblemer og hadde en veldig mye bedre sesong
Det er et ran, intet mindre.
Bare se på hvor mye vi betalte for Daniel James, eller hvor mye The Scum betalte for Harry Maguire.

Men forhåpentligvis blir Phillips en benkesliter under den oppskrytte flintskalla manageren til Team Abu Dhabi og blir glemt til slutt.

End of discussion.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

MentalM skrev: tir jun 28, 2022 11:10 pm
Leeds_ModernTalking skrev: tir jun 28, 2022 10:52 pm Chelsea betaler i hvert fall en mer hederlig pris enn det Team Abu Dhabi gjør for Phillips.
Selv om det vil svi å se Raphinha i Chelscum neste sesong.
Når det gjelder erstatter har vi i tillegg til dem som nevnes lenger oppe i tråden vært linket til en viss Otavio i Porto.

For øvrig skal Cressy være nær en lånedeal til Millwall.
Er £50m så veldig lavt for Phillips mtp skadeutfordringene de to siste sesongene? Klarer ikke å se for meg at han skulle gått for noe særlig mer?

Raphinha har ikke hatt samme skadeproblemer og hadde en veldig mye bedre sesong
Skadene er faktisk et godt poeng. Han spilte knapt for oss i fjor, men litt mer stabil før det. Hos oss har det stort sett gått i seriespill også, og et tillegg i belastning som CL spill vil gi enda mer problemer tror jeg.

Når det er sagt så har han vært utrolig viktig for oss de gangene han har vært med. Ønsker ham lykke til, så får vi se om han tar en Batty om noen år.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Leeds_ModernTalking skrev: tir jun 28, 2022 11:27 pm Det er et ran, intet mindre.
Bare se på hvor mye vi betalte for Daniel James, eller hvor mye The Scum betalte for Harry Maguire.

Men forhåpentligvis blir Phillips en benkesliter under den oppskrytte flintskalla manageren til Team Abu Dhabi og blir glemt til slutt.

End of discussion.
Skal innrømme at i de nevnte overgangene var det James og Maguire som slo meg som ran, ikke Phillips nå 🤷🏼‍♂️

Fotball er ferskvare, Phillips har ikke spilt så mye pga skader. tror salget er bra for dere.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

MentalM skrev: ons jun 29, 2022 7:24 am
Leeds_ModernTalking skrev: tir jun 28, 2022 11:27 pm Det er et ran, intet mindre.
Bare se på hvor mye vi betalte for Daniel James, eller hvor mye The Scum betalte for Harry Maguire.

Men forhåpentligvis blir Phillips en benkesliter under den oppskrytte flintskalla manageren til Team Abu Dhabi og blir glemt til slutt.

End of discussion.
Skal innrømme at i de nevnte overgangene var det James og Maguire som slo meg som ran, ikke Phillips nå 🤷🏼‍♂️

Fotball er ferskvare, Phillips har ikke spilt så mye pga skader. tror salget er bra for dere.
Nei, dette salget er ikke bra. Overhodet ikke.
Phillips er...ehhhhh....var vår viktigste spiller etter min mening. Han uttalte også at han ønsket å bli i Leeds denne sesongen.

Hadde den faens konstruerte "storklubben" fra Englands mest motbydelige by betalt en rettskaffen pris, i stedet for å ha kjøpt han som om de var på loppemarked hadde jeg ikke tatt det så tungt.

Forhåpentligvis tar han en "Wilfried Bony" og blir glemt.

Det var det siste jeg kommenterte rundt dette.

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

Leeds_ModernTalking skrev: ons jun 29, 2022 10:05 am
MentalM skrev: ons jun 29, 2022 7:24 am
Leeds_ModernTalking skrev: tir jun 28, 2022 11:27 pm Det er et ran, intet mindre.
Bare se på hvor mye vi betalte for Daniel James, eller hvor mye The Scum betalte for Harry Maguire.

Men forhåpentligvis blir Phillips en benkesliter under den oppskrytte flintskalla manageren til Team Abu Dhabi og blir glemt til slutt.

End of discussion.
Skal innrømme at i de nevnte overgangene var det James og Maguire som slo meg som ran, ikke Phillips nå 🤷🏼‍♂️

Fotball er ferskvare, Phillips har ikke spilt så mye pga skader. tror salget er bra for dere.
Nei, dette salget er ikke bra. Overhodet ikke.
Phillips er...ehhhhh....var vår viktigste spiller etter min mening. Han uttalte også at han ønsket å bli i Leeds denne sesongen.

Hadde den faens konstruerte "storklubben" fra Englands mest motbydelige by betalt en rettskaffen pris, i stedet for å ha kjøpt han som om de var på loppemarked hadde jeg ikke tatt det så tungt.

Forhåpentligvis tar han en "Wilfried Bony" og blir glemt.

Det var det siste jeg kommenterte rundt dette.
Hva i all verden. Klubbene ble enige om en pris, og da er dette vel den korrekte markedsprisen for Phillips. Verken City, Leeds eller noen andre klubber, driver veldedighet når de kjøper spillere og betaler mer enn de må(vel kanskje Man Utd).

Man kan kritisere City for mye, men dette blir skivebom.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Leeds_ModernTalking skrev: ons jun 29, 2022 10:05 am Phillips er...ehhhhh....var vår viktigste spiller etter min mening. Han uttalte også at han ønsket å bli i Leeds denne sesongen.

Hadde den faens konstruerte "storklubben" fra Englands mest motbydelige by betalt en rettskaffen pris, i stedet for å ha kjøpt han som om de var på loppemarked hadde jeg ikke tatt det så tungt.

Forhåpentligvis tar han en "Wilfried Bony" og blir glemt.

Det var det siste jeg kommenterte rundt dette.
Vi hadde en spiller i Villa som også sa han ville bli :mrgreen: Så krevde han utkjøpsklausul i kontrakten, så ble den trigget og det ble slutten på hans tid hos oss.

Som @Onv95 skriver. Kan kritisere City for mye, men akkurat det her synes jeg ikke er noe. Det er rett og slett prisen Leeds aksepterte for Phillips, ikke noe annet.

Wellé

Legg inn av Wellé »

MentalM skrev: ons jun 29, 2022 10:31 am
Leeds_ModernTalking skrev: ons jun 29, 2022 10:05 am Phillips er...ehhhhh....var vår viktigste spiller etter min mening. Han uttalte også at han ønsket å bli i Leeds denne sesongen.

Hadde den faens konstruerte "storklubben" fra Englands mest motbydelige by betalt en rettskaffen pris, i stedet for å ha kjøpt han som om de var på loppemarked hadde jeg ikke tatt det så tungt.

Forhåpentligvis tar han en "Wilfried Bony" og blir glemt.

Det var det siste jeg kommenterte rundt dette.
Vi hadde en spiller i Villa som også sa han ville bli :mrgreen: Så krevde han utkjøpsklausul i kontrakten, så ble den trigget og det ble slutten på hans tid hos oss.

Som @Onv95 skriver. Kan kritisere City for mye, men akkurat det her synes jeg ikke er noe. Det er rett og slett prisen Leeds aksepterte for Phillips, ikke noe annet.
Manchester City er (definitivt) ikke en veldedighetsorganisasjon som skal betale mer enn hva Leeds selv krever for spilleren. De har ikke gjort noe galt. Hvis Leeds-fansen skal være sure på noen så må det enten være Phillips eller sjefene i Leeds.

Personlig syns jeg prisen fremstår som rimelig fair for en spiller som er i mine øyne, relativt begrenset og skadeutsatt. Den eneste grunnen for at jeg hevet øyebrynene litt over summen var utelukkende fordi det har fremstått fra rykter om at den skulle være høyere. En pris som jeg da ville sagt var overpris.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Onv95 skrev: ons jun 29, 2022 10:23 am
Leeds_ModernTalking skrev: ons jun 29, 2022 10:05 am
MentalM skrev: ons jun 29, 2022 7:24 am

Skal innrømme at i de nevnte overgangene var det James og Maguire som slo meg som ran, ikke Phillips nå 🤷🏼‍♂️

Fotball er ferskvare, Phillips har ikke spilt så mye pga skader. tror salget er bra for dere.
Nei, dette salget er ikke bra. Overhodet ikke.
Phillips er...ehhhhh....var vår viktigste spiller etter min mening. Han uttalte også at han ønsket å bli i Leeds denne sesongen.

Hadde den faens konstruerte "storklubben" fra Englands mest motbydelige by betalt en rettskaffen pris, i stedet for å ha kjøpt han som om de var på loppemarked hadde jeg ikke tatt det så tungt.

Forhåpentligvis tar han en "Wilfried Bony" og blir glemt.

Det var det siste jeg kommenterte rundt dette.
Hva i all verden. Klubbene ble enige om en pris, og da er dette vel den korrekte markedsprisen for Phillips. Verken City, Leeds eller noen andre klubber, driver veldedighet når de kjøper spillere og betaler mer enn de må(vel kanskje Man Utd).

Man kan kritisere City for mye, men dette blir skivebom.
Mens vi snakker om skivebom : Jeg er i det minste ikke som dere i Arsenalfansen og hevder at dommerne i PL er korrupte...

Det er da noe å slå i bordet med...

Wellé

Legg inn av Wellé »

Leeds_ModernTalking skrev: ons jun 29, 2022 10:41 am
Onv95 skrev: ons jun 29, 2022 10:23 am
Leeds_ModernTalking skrev: ons jun 29, 2022 10:05 am Nei, dette salget er ikke bra. Overhodet ikke.
Phillips er...ehhhhh....var vår viktigste spiller etter min mening. Han uttalte også at han ønsket å bli i Leeds denne sesongen.

Hadde den faens konstruerte "storklubben" fra Englands mest motbydelige by betalt en rettskaffen pris, i stedet for å ha kjøpt han som om de var på loppemarked hadde jeg ikke tatt det så tungt.

Forhåpentligvis tar han en "Wilfried Bony" og blir glemt.

Det var det siste jeg kommenterte rundt dette.
Hva i all verden. Klubbene ble enige om en pris, og da er dette vel den korrekte markedsprisen for Phillips. Verken City, Leeds eller noen andre klubber, driver veldedighet når de kjøper spillere og betaler mer enn de må(vel kanskje Man Utd).

Man kan kritisere City for mye, men dette blir skivebom.
Mens vi snakker om skivebom : Jeg er i det minste ikke som dere i Arsenalfansen og hevder at dommerne i PL er korrupte...

Det er da noe å slå i bordet med...
For et elendig motsvar. Vi diskuterer din personlige mening, ikke Leeds-fansen. Da er det så på trynet å skulle dra inn en generalisering av Arsenal-fans, en generalisering du kan dra for sikkert et flertall av alle andre PL-klubber også. "Alle" supportere mener at deres klubber blir bortdømt, noe som ikke er så rart ettersom det er sitiuasjonene hvor man "føler seg urettferdig behandlet" som fester seg best i hjernen, mens situasjoner man "føler seg heldig" fortere blir glemt.

Forøvrig så tror jeg ikke personlig at dommerne er korrupte, men at de har vært inkompetente, noe som tydeligvis FA var enige i siden de bytter ut lederen for dommerstanden i England.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Wellé skrev: ons jun 29, 2022 10:38 am Manchester City er (definitivt) ikke en veldedighetsorganisasjon som skal betale mer enn hva Leeds selv krever for spilleren. De har ikke gjort noe galt. Hvis Leeds-fansen skal være sure på noen så må det enten være Phillips eller sjefene i Leeds.

Personlig syns jeg prisen fremstår som rimelig fair for en spiller som er i mine øyne, relativt begrenset og skadeutsatt. Den eneste grunnen for at jeg hevet øyebrynene litt over summen var utelukkende fordi det har fremstått fra rykter om at den skulle være høyere. En pris som jeg da ville sagt var overpris.
Synes den virker helt fair selv. Det gjorde tydeligvis også Leeds.

Spillerverdi er bestemt av selgende klubb, for de blir jo ikke solgt hvis de ikke godtar. (Med mindre man har utkjøpsklausul ala Grealish).

Hadde dette vært i fjor sommer hadde jeg trodd det skulle vært rundt 60-70, men etter årets sesong er 50 innafor

Lezah

Legg inn av Lezah »

Wellé skrev: ons jun 29, 2022 10:38 am Personlig syns jeg prisen fremstår som rimelig fair for en spiller som er i mine øyne, relativt begrenset og skadeutsatt.
Er han det? TF sin historikk (https://www.transfermarkt.co.uk/kalvin- ... ler/351749) går ikke så langt tilbake i tid, men foruten to skader våren 21 (24 dager) og vinter/vår 21-22 (94) ser jeg at han før det hadde 4 sesonger på rad hvor han spilte 40 kamper++.

(Jeg teller ikke med en skulderskade høsten 20, det er jo bare uhell og har ikke noe med å være skadeutsatt å gjøre)

bigwin

Legg inn av bigwin »

Synd om Raphinha ender i PL, hadde håpet han gikk til Barcelona. Prisen som oppgis synes jeg er innafor og, nærmere 660 millioner pluss evt add ons, det er akseptabel pris, Men det svekker klubben sportslig, det er det ingen tvil om. Han blir tilnærmet umulig å erstatte på sitt beste.

Philips for 50 mill pund til City er og grei pris, spesielt mtp at han kun har et år igjen av kontrakten. antar han er lokket med sinnsyk lønn. Synd å miste han og, men synes ikke han har briljert sist sesong på samme måte som i første sesongen i PL, men det har nok skaden mye av skylda for.

Å miste begge disse to betyr uansett at laget er tildels sterkt svekket før sesongstart. Håper man klarer å hente inn solide erstattere. Mangler spesielt en god spiss pr nå.

Bør iallefall være greit med midler til å styrke laget nå

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Wellé skrev: ons jun 29, 2022 10:48 am
Leeds_ModernTalking skrev: ons jun 29, 2022 10:41 am
Onv95 skrev: ons jun 29, 2022 10:23 am
Hva i all verden. Klubbene ble enige om en pris, og da er dette vel den korrekte markedsprisen for Phillips. Verken City, Leeds eller noen andre klubber, driver veldedighet når de kjøper spillere og betaler mer enn de må(vel kanskje Man Utd).

Man kan kritisere City for mye, men dette blir skivebom.
Mens vi snakker om skivebom : Jeg er i det minste ikke som dere i Arsenalfansen og hevder at dommerne i PL er korrupte...

Det er da noe å slå i bordet med...
For et elendig motsvar. Vi diskuterer din personlige mening, ikke Leeds-fansen. Da er det så på trynet å skulle dra inn en generalisering av Arsenal-fans, en generalisering du kan dra for sikkert et flertall av alle andre PL-klubber også. "Alle" supportere mener at deres klubber blir bortdømt, noe som ikke er så rart ettersom det er sitiuasjonene hvor man "føler seg urettferdig behandlet" som fester seg best i hjernen, mens situasjoner man "føler seg heldig" fortere blir glemt.

Forøvrig så tror jeg ikke personlig at dommerne er korrupte, men at de har vært inkompetente, noe som tydeligvis FA var enige i siden de bytter ut lederen for dommerstanden i England.
For det første var det svaret noe som går under noe som kalles for "spøk". Trodde du skjønte såpass.
I et tidligere innlegg skrev jeg at det.var.det.siste.jeg.kommenterte.rundt.dette.
Siden jeg fortsatt fikk svar om denne overgangen sporet jeg av litegrann.

Og det var ikke Leedsfansen jeg snakket for. Jeg snakket for meg selv, siden jeg brukte ordet "jeg". Du så det, ikke sant?

"Leedsfansen" som du så elegant kaller det er flere personer. Entall og flertall er barnelærdom.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Blir kanskje Barca på Raphinha likevel? https://motleedsnews.com/news/leeds-uni ... nal-offer/

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Leeds_ModernTalking skrev: fre jul 01, 2022 3:00 am Blir kanskje Barca på Raphinha likevel? https://motleedsnews.com/news/leeds-uni ... nal-offer/
Ingen tvil om at det er drømmen hans. Da får de hoste opp penger, ellers blir han hos oss neste sesong om ikke Chelsea er et alternativ. Skeptisk til Barca også, siden de skylder klubber milliarder for spillere de har hentet tidligere. Pengene på konto først, så Raphinhas underskrift håper jeg det blir.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Barcelona vil betale det Leeds krever for Raphinha, så da får han nok overgangen han selv ønsker seg. Flott for oss Leedsfans som slipper å møte ham i PL.

Midtbanespilleren Mohamed Camara fra et av Redbull lagene ryktes å skrive under for oss i morgen. Det ble oss foran Brighton sies det😁

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Hadde vært digg om han hadde gått til Barca istedenfor Chelscum.

Wash yer mouth out, son
And go and get your father's gun
AND SHOOT THE CHELSEA SCUM!!!!!!!!
SHOOT THE CHELSEA SCUM!!!!!!!!!!!!!!!!!

Camara kjenner jeg ikke til, men primærposisjonen hans er defensiv midtbane. Mtp kamper spilt de siste årene er det vel han som skal erstatte kalvin phillips, da, og ikke denne Marc Roca.

Begynner å bli litt artig med denne Salzburghandlinga, siden det er 10 års jubileum for den sommeren Colin raida kriserammede Portsmouth. Men nå får vi forhåpentligvis litt mer kvalitet enn vi fikk i Jason Pearce, Jamie Ashdown, David Norris og Luke Varney :D

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Mangler Klich her av det jeg kan se. Virker som en brutal oppgradering hvis dette går igjennom. Får vann i munnen her. Og ManU fansen sitter med 37-38 sider på fridiskusjon uten en enste signering :-) Det er faktisk smått hysterisk.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Erstatter for Raphinha er blinket ut. Ser veldig bra ut fra klipp jeg har sett. Scorer mye og bidrar med assist i bra frekvens. Fansen synes han virker så bra at de ikke forstår hvorfor vi ser ut til å få napp. Det er argument nok.

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

Spennende spiller som herjet i Europa League

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Cressy klar for Millwall på lån ut sesongen.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Fernandovonarb skrev: man jul 04, 2022 1:01 am Mangler Klich her av det jeg kan se. Virker som en brutal oppgradering hvis dette går igjennom. Får vann i munnen her. Og ManU fansen sitter med 37-38 sider på fridiskusjon uten en enste signering :-) Det er faktisk smått hysterisk.
Noe jeg derimot ikke får vann i munnen av er å se Firpo på venstreback. Han var så dårlig at jeg savner Alioski.

Både Gakpo og De Ketelaere? Tviler på at det skjer, men vi får sjå.

Er dette en seriøs tweet, eller er det bare en kar som har sittet på promperommet og satt sammen et drømmelag a la de lagene som ble sendt inn til spalten "Under tverrliggeren" i de gode gamle Boing-bladene i sin tid?
Jeg selv er ikke på twitter, så jeg har ikke oversikten over hva som er troverdig eller ei.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Tyler Adams ser ut til å bli nestemann inn : https://www.cbssports.com/soccer/news/t ... -phillips/

bigwin

Legg inn av bigwin »

Leeds_ModernTalking skrev: man jul 04, 2022 8:20 pm Tyler Adams ser ut til å bli nestemann inn : https://www.cbssports.com/soccer/news/t ... -phillips/
Ikke helt overbevisst om at det isåfall er et smart kjøp, ser han har 75 kamper i Bundesliga de tre siste sesongene, hvorav 24 av disse som innbytter. Virker som en helt grei spiller, men om han har kvaliteter nok til å dominere i PL er jeg usikker på.

Har mer troa på at Luis Sinisterra fra Feyenoord som og er linket inn kan slå til. 23 mål og 14 assist for Feyenoord forrige sesong er bra tall.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Britisk Øvrig»