Leeds United

Svar
Leeds_ModernTalking

Re: Leeds United

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Er litt skeptisk sjøl til sånn panikkhandling, selvsagt, men bedre enn ingenting.
Og han putta på 22 ganger på 45 kamper i Championship forrige sesong, så han høres ikke helt håpløs ut.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

James er i London og venter på grønt lys fra oss. Her må vi trekke i bremsen hvis ingen kommer inn. Vi trenger han som innbytter ikke minst.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Vi fikk inn en helt ukjent spiss. Veldig ung men har masse u-kamper for Italia om det er et kvalitetstegn. Ikke optimalt, men James ble uansett sendt på lån.

bigwin

Legg inn av bigwin »

Skuffende innspurt i transfervinduet, selv om James ikke er et klart førstevalg så svekker det bredden i laget når han får gå til utlån til Fulham. Å styre en konkurrent er heller ikke bra, vært bedre om han da ble solgt i stedet.

Spissen som hentes inn tviler jeg på er klar for PL allerede, ikke enorme tall han har å vise til i Sveits, men så er han bare 18 år og sikkert et bra kjøp for fremtiden.

Jeg frykter at vi igjen ser en spisskrise i Leeds utover høsten, Bamford er jo voldsomt skadeutsatt, og Rodrigo ute, så er det vel kun Gelhardt som nå er ren spiss. Fryktelig tynt etter min mening, og mistenker at dette vil koste poeng utover.

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

Gnonto har faktisk 4 kamper for Italia. Ikke U-laget, det ordentlige landslaget. Han har over 60 ligakamper for Zurich, med Cup + Europa i tillegg. Han bør være klar for å bidra fra benken allerede nå.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Det sies fra Leeds at han er et langsiktig prosjekt, og ikke er klar for PL enda. Synes det også virker litt rart hvis han har vært på a-laget til Italia. Bør utvilsomt være et talent utenom det vanlige.

Håper Bamford nå får og tåler en periode med spill mens Rodrigo er ute. Så får Gelhardt dra lasset med ham.

bigwin

Legg inn av bigwin »

At Gnonto skal rett inn på laget i PL har jeg ingen tro på. Imponerende at han har debutert på Italias A-lag, men ser man på statsen i Zurich er ikke den så voldsom til å være spiss:

6 kamper denne sesongen - 0 mål
Total for FC Zurich 74 kamper og 12 mål iflg Transfermarkt.

Ingenting som tyder på at han er en spiss som kan konkurrere om en plass på PL lag ennå synes jeg.
Håper jeg tar feil da!

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Kjenner absolutt ingenting til fyren. Men når han har 4 A-landskamper for Italia i så ung alder, høres det ut som han kan gi oss en overraskelse, og være med og bidra.
Velkommen skal du være Wilfried!

Kjekt at vi slipper Daniel James denne sesongen. Håper vi har sett det siste av han i Leedsdrakt.

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Fernandovonarb skrev: fre sep 02, 2022 6:25 am Vi fikk inn en helt ukjent spiss. Veldig ung men har masse u-kamper for Italia om det er et kvalitetstegn. Ikke optimalt, men James ble uansett sendt på lån.
Et helt sinnsykt talent på forrige fm :lol:

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Struijk tatt ut på landslaget for første gang.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Str(u)i(j)ke!

Gratulerer, Pascal!

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Meslier
Drameh - Koch - Llorente - Struijk
Adams - Roca
Sinisterra - Brenden - Harrison
Gelhardt

MOT!

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Dagens lag. Kristensen skadet?, og Drameh inn. Ayling på benk for første gang i år. Joffy på topp fra start, og vi har Bamford i reserve. Ser ok ut.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Andre som har problemer med viaplay i dag?

Har funket fint hittil for meg, men i dag har det vært bånn ræva.

arknath

Legg inn av arknath »

litt rusk i starten av Goalshow ellers virket bra for meg

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Ufattelig fortjent redusering før pause. Nå har vi los på poeng i andre.

MOT

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Flott mål av Sini på slutten. Håper det var vitamininnsprøytningen vi trengte for å snu dette.

Ikke bra av Meslier på frisparket. Fint skudd, men det går nå i keeperhjørnet.

Dette snur vi i 2.omgang.

MOT!
Sist redigert av Leeds_ModernTalking den lør sep 03, 2022 5:01 pm, redigert 1 gang totalt.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

arknath skrev: lør sep 03, 2022 4:14 pm litt rusk i starten av Goalshow ellers virket bra for meg
Etter et kvarter funket det fint her i huset også.

Ser det er flere enn meg som har hatt litt trøbbel, så da var det heldigvis ikke laptopen min det var noe galt med :D

arknath

Legg inn av arknath »

Leeds_ModernTalking skrev: lør sep 03, 2022 4:53 pm Flott mål av Sini på slutten. Håper det var vitamininnsprøytningen vi trengte for å snu dette.

Ikke bra av Meslier på frisparket. Fin avslutning, men den går nå i keeperhjørnet.

Dette snur vi i 2.omgang.

MOT!
Det var et spinnvilt frispark så kan ikke akkurat forvente redning der.

Involveringen på 3-1 var derimot fullstendig krise xD

Hesja

Legg inn av Hesja »

Dette Leeds laget går rett ned.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Faen...

Bare å gratulere Brentford med seieren. Imponerende effektivitet av biene. Det er mer enn man kan si om oss.

Rart at det ikke ble frispark i den situasjonen med Summerville hvor han blir dratt i trøya. Hva drev VAR med der?
Kan forstå at det er stort å ha drakta til en Leedsspiller, men de får vente med å bytte drakter til etter kampen.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

arknath skrev: lør sep 03, 2022 5:02 pm
Leeds_ModernTalking skrev: lør sep 03, 2022 4:53 pm Flott mål av Sini på slutten. Håper det var vitamininnsprøytningen vi trengte for å snu dette.

Ikke bra av Meslier på frisparket. Fin avslutning, men den går nå i keeperhjørnet.

Dette snur vi i 2.omgang.

MOT!
Det var et spinnvilt frispark så kan ikke akkurat forvente redning der.

Involveringen på 3-1 var derimot fullstendig krise xD
Enig med deg i 3-1. Det var forferdelig.

Spinnvilt frispark? Uenig. Kan bare gjenta at skuddet var flott, men når det gikk i keeperhjørnet, bør det være mulig å slå det ut til corner.

bigwin

Legg inn av bigwin »

Blir et slit denne sesongen og for å berge seg, ingen grunn til å tro noe annet.
Forsvaret er like forferdelig som i fjor - ingen bedring å spore. Gir bort mål etter mål på hodeløst forsvar.
Når man i tillegg ikke henter inn en ny spiss som det er skrikende mangel på så er det intet annet enn nedrykksstrid å forvente dessverre.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Stygt redd for at du har rett. Dette ser ikke bra ut.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Så ikke andre omgang av sosiale årsaker. Syntes første var positiv spillemessig. De har dagen med et frispark 99 av 100 ganger aldri treffer der. Samtidig med stang inn i straffesituasjonen så går de til pause med ledelse.

Nå ble det tap 5-2 til slutt så noe må ha gått galt i andre som ikke kan bortforklares. Vi får reise oss mot dumpekandidat B.mouth.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

U-21 kamp i går, og vi stilte relativt sterkt vil jeg si. Viktig å få i gang spillere som har vært lenge ute, eller ellers har lite spilletid. Solid seier selvfølgelig og Bamford fikk et hattrick. Vår Italienske landslagsspiller gjorde også sine saker bra. Over 10.000 på E.R for å se U-21 laget😁

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Tror vi kom styrket ut av at Kalvin dro. Har knapt fått spilletid i City, noe pga skader, og er på ny ute i en lang periode. Dette vil vi ikke hatt råd til i år. Synd for Kalvin som trolig mister VM av dette her.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Gnonto ble tatt ut i troppen til Italia som skal møte England og Ungarn, ser jeg.

Er virkelig spent på denne karen. Håper han kan bli en positiv overraskelse.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Sini med ett mål i Colombias 4-1 seier over Guatemala i natt.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Leeds_ModernTalking skrev: man sep 19, 2022 5:56 pm Gnonto ble tatt ut i troppen til Italia som skal møte England og Ungarn, ser jeg.

Er virkelig spent på denne karen. Håper han kan bli en positiv overraskelse.
Han starter kampen også. Ser på nå :-)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Britisk Øvrig»