Leeds United

Svar
Wellé

Re: Leeds United

Legg inn av Wellé »

Leeds_ModernTalking skrev: ons feb 08, 2023 1:39 pm
Jolla skrev: ons feb 08, 2023 1:29 pm Som den Premier League-fanen som jeg er så håper jeg virkelig ikke at Leeds henter trenernavn som Iraola eller Alguacil fra en bakgårdsliga.
Det bør hentes en Premier League-proven manager! Virkelig kjente navn som Tüchel, Nuno, Gerrard, Lampard, Hasenhüttl, Allardyce, Nigel Pearson, Mick McCarthy eller Tony Mowbray.
Trist at du skal få lov til å være moderator.

Men med det innlegget forklarer du i hvert fall hvorfor Chelseatrollet lenger opp i tråden får lov til å gjøre innbrudd i Leedstråden og kalle Leeds for en av de mindre klubbene. Det skal du ha.

Hvordan hadde reaksjonen din blitt om jeg hadde kommet med et innlegg i Chelseatråden etter kampen Leeds - Chelsea tidligere i sesongen som inneholdt et eller annet hvor jeg frydet meg over seieren vår?

Er trådene til sosselagene mer beskyttet, eller hva er greia?
Hæ?

Jolla skrev jo ikke noe nedsettende om Leeds i det innlegget der eller er jeg helt bak mål?

Det hele var jo en spøk fordi Jolla først og fremst holder med et lag i La Liga, og at han ikke ønsker at nye trenertalenter skal hentes derfra til PL. Har jo ingenting med hva han anser som Leeds sin størrelse av klubb. Man kan jo mildt sagt si at Tüchel har en langt større profil enn Iraola eller Alguacil.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Leeds_ModernTalking skrev: ons feb 08, 2023 2:08 pm @chelsea8:

Det må da ha føltes ganske så flaut å tape for en liten klubb.
Selvfølgelig var det flaut, men jeg mener fortsatt at alle PL-kampene burde sendes på TV. Uavhengig av hvilke klubber som spiller. Jeg syns det er merkelig.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

MentalM skrev: ons feb 08, 2023 2:15 pm @Leeds_ModernTalking

Tror det var et stikk mot United, ikke Leeds fra mr chelsea8

Akkurat som jeg tror Jolla også prøvde seg på humor med at managere med PL erfaring ofte er gamle nisser vi har sett ofte med mindre suksess... Og at spanske trenere er bedre enn alt siden han er LaLiga fan

Er det idag det burde komme beskjed om hvem som blir klar? Ser ikke voldsomt mange rykter om hvem det evt skulle være om han var klar?
Det er klare regler for hvordan man skal oppføre seg i klubbtråder. Det trodde jeg i hvert fall inntil i dag.
Men hvis han først skal trolle i en klubbtråd, og det er et stikk mot man u, hadde det ikke da vært bedre å poste det i man u-tråden?
Vel, det kan tenkes at chelsea8 hadde mistet den røde tråden og fått en hvit tråd i stedet :D

Ikke kommet noe nevneverdig nytt angående manager, såvidt jeg vet. Anbefaler at du heller spør Fernandovonarb enn meg når det gjelder breaking news om Leeds United. Har inntrykk av at han følger mye med på sosiale medier. Jeg selv har ingen konto på noe sosialt medium.
Sist redigert av Leeds_ModernTalking den ons feb 08, 2023 3:05 pm, redigert 1 gang totalt.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Wellé skrev: ons feb 08, 2023 2:16 pm
Leeds_ModernTalking skrev: ons feb 08, 2023 1:39 pm
Jolla skrev: ons feb 08, 2023 1:29 pm Som den Premier League-fanen som jeg er så håper jeg virkelig ikke at Leeds henter trenernavn som Iraola eller Alguacil fra en bakgårdsliga.
Det bør hentes en Premier League-proven manager! Virkelig kjente navn som Tüchel, Nuno, Gerrard, Lampard, Hasenhüttl, Allardyce, Nigel Pearson, Mick McCarthy eller Tony Mowbray.
Trist at du skal få lov til å være moderator.

Men med det innlegget forklarer du i hvert fall hvorfor Chelseatrollet lenger opp i tråden får lov til å gjøre innbrudd i Leedstråden og kalle Leeds for en av de mindre klubbene. Det skal du ha.

Hvordan hadde reaksjonen din blitt om jeg hadde kommet med et innlegg i Chelseatråden etter kampen Leeds - Chelsea tidligere i sesongen som inneholdt et eller annet hvor jeg frydet meg over seieren vår?

Er trådene til sosselagene mer beskyttet, eller hva er greia?
Hæ?

Jolla skrev jo ikke noe nedsettende om Leeds i det innlegget der eller er jeg helt bak mål?

Så det er ikke nedsettende å mene at vi skulle ansette en som Allardyce, Gerrard, Lampard, Pearson, McCarthy eller Mowbray mener du?

Det er klare regler for hvordan man skal te seg i klubbtråder. Bare å lese reglene det : app.php/rules.

Fullt mulig å forstå hvis du har fullført første trinnet i grunnskolen.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Leeds_ModernTalking skrev: ons feb 08, 2023 3:02 pm
Wellé skrev: ons feb 08, 2023 2:16 pm Hæ?

Jolla skrev jo ikke noe nedsettende om Leeds i det innlegget der eller er jeg helt bak mål?

Så det er ikke nedsettende å mene at vi skulle ansette en som Allardyce, Gerrard, Lampard, Pearson, McCarthy eller Mowbray mener du?

Det er klare regler for hvordan man skal te seg i klubbtråder. Bare å lese reglene det : app.php/rules.

Fullt mulig å forstå hvis du har fullført første trinnet i grunnskolen.
Nå var det en spøk og ikke en faktisk mening om at dere burde gjøre det, og det var jo helt åpenbart.
Det er kanskje noe man lærer seg å forstå etter å ha fullført mer enn bare grunnskolen...?

Men jeg skal la klubbtråden deres være i fred fremover

MentalM

Legg inn av MentalM »

Leeds_ModernTalking skrev: ons feb 08, 2023 2:56 pm Det er klare regler for hvordan man skal oppføre seg i klubbtråder. Det trodde jeg i hvert fall inntil i dag.
Men hvis han først skal trolle i en klubbtråd, og det er et stikk mot man u, hadde det ikke da vært bedre å poste det i man u-tråden?
Vel, det kan tenkes at chelsea8 hadde mistet den røde tråden og fått en hvit tråd i stedet :D

Ikke kommet noe nevneverdig nytt angående manager, såvidt jeg vet. Anbefaler at du heller spør Fernandovonarb enn meg når det gjelder breaking news om Leeds United. Har inntrykk av at han følger mye med på sosiale medier. Jeg selv har ingen konto på noe sosialt medium.
Vi kan vel ha litt slack? :mrgreen: så lenge ingen er direkte ufine og vil kun spre kvalme. Er jo som Villa tråden her, renner ikke ned dørene av innlegg :D

Dårlig humor fra chelsea8 og Jolla synes jeg vi bør akseptere

Et viktig spørsmål før United Leeds kampene er jo hvem Neville skal holde med? Han får jo orgasme ukentlig av Gnonto

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Wellé skrev: ons feb 08, 2023 3:06 pm
Leeds_ModernTalking skrev: ons feb 08, 2023 3:02 pm
Wellé skrev: ons feb 08, 2023 2:16 pm Hæ?

Jolla skrev jo ikke noe nedsettende om Leeds i det innlegget der eller er jeg helt bak mål?

Så det er ikke nedsettende å mene at vi skulle ansette en som Allardyce, Gerrard, Lampard, Pearson, McCarthy eller Mowbray mener du?

Det er klare regler for hvordan man skal te seg i klubbtråder. Bare å lese reglene det : app.php/rules.

Fullt mulig å forstå hvis du har fullført første trinnet i grunnskolen.
Nå var det en spøk og ikke en faktisk mening om at dere burde gjøre det, og det var jo helt åpenbart.
Det er kanskje noe man lærer seg å forstå etter å ha fullført mer enn bare grunnskolen...?

Men jeg skal la klubbtråden deres være i fred fremover
Herlighet.............Jeeeez..................Kjære Buddha...........................

Nei, jeg har ikke sagt at det er forbudt for deg og andre supportere av andre lag å komme med innspill her. SAKLIGE innlegg omkring Leeds United er hjertelig velkommen.
Jeg er bare imot at tråden vår skal inneholde provokasjon fra andre lags supportere.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Iraola tror jeg er førstevalget. Med Slot som en god nr 2. En av de kan jeg godt tåle å få kjenner jeg.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

MentalM skrev: ons feb 08, 2023 2:15 pm
Akkurat som jeg tror Jolla også prøvde seg på humor, Og at spanske trenere er bedre enn alt siden han er LaLiga fan
Det var et forsøk på humor. Men samtidig så ønsker jeg ikke at Leeds henter Iraola. La Liga som helhet er styrket av å beholde trenere som Iraola i ligaen heller enn å miste dem til Premier League.

Jeg kunne ærlig talt ha kjørt den samme vitsen når det kom til Yeremi Pino-ryktet til Aston Villa. Altså noe à la "Synes ikke dere burde kjøpe en spinkel liten kar som Pino, kommer til å falle igjennom i den sinnsykt fysiske PL. Dere bør heller bruke £30 mill på en PL-proven Anthony Gordon. Ja så absolutt. Proper character."

MentalM

Legg inn av MentalM »

Jolla skrev: ons feb 08, 2023 3:28 pm Det var et forsøk på humor. Men samtidig så ønsker jeg ikke at Leeds henter Iraola. La Liga som helhet er styrket av å beholde trenere som Iraola i ligaen heller enn å miste dem til Premier League.

Jeg kunne ærlig talt ha kjørt den samme vitsen når det kom til Yeremi Pino-ryktet til Aston Villa. Altså noe à la "Synes ikke dere burde kjøpe en spinkel liten kar som Pino, kommer til å falle igjennom i den sinnsykt fysiske PL. Dere bør heller bruke £30 mill på en PL-proven Anthony Gordon. Ja så absolutt. Proper character."
<3

https://www.skysports.com/football/news ... -coming-up

Paul Merson mener det var feil å sparke Marsch

Kan være han har et poeng? Kun West Ham som har dårlige poengfangst opp mot xPTS.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

MentalM skrev: ons feb 08, 2023 3:40 pm
Jolla skrev: ons feb 08, 2023 3:28 pm Det var et forsøk på humor. Men samtidig så ønsker jeg ikke at Leeds henter Iraola. La Liga som helhet er styrket av å beholde trenere som Iraola i ligaen heller enn å miste dem til Premier League.

Jeg kunne ærlig talt ha kjørt den samme vitsen når det kom til Yeremi Pino-ryktet til Aston Villa. Altså noe à la "Synes ikke dere burde kjøpe en spinkel liten kar som Pino, kommer til å falle igjennom i den sinnsykt fysiske PL. Dere bør heller bruke £30 mill på en PL-proven Anthony Gordon. Ja så absolutt. Proper character."
<3

https://www.skysports.com/football/news ... -coming-up

Paul Merson mener det var feil å sparke Marsch

Kan være han har et poeng? Kun West Ham som har dårlige poengfangst opp mot xPTS.
Nei, det var overhodet ikke feil å sparke Marsch.

Som tidligere nevnt har det vært helt planløst under Marsch og nå har han hatt fansen mot seg i såpass lang tid at dette var den beste løsningen.
Syns for øvrig synd på mannen. Virker som en veldig trivelig kar. Han prøvde, stakkars. Men det ble bare Leipzig all over again.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Leeds_ModernTalking skrev: ons feb 08, 2023 3:02 pm
Wellé skrev: ons feb 08, 2023 2:16 pm
Leeds_ModernTalking skrev: ons feb 08, 2023 1:39 pm Trist at du skal få lov til å være moderator.

Men med det innlegget forklarer du i hvert fall hvorfor Chelseatrollet lenger opp i tråden får lov til å gjøre innbrudd i Leedstråden og kalle Leeds for en av de mindre klubbene. Det skal du ha.

Hvordan hadde reaksjonen din blitt om jeg hadde kommet med et innlegg i Chelseatråden etter kampen Leeds - Chelsea tidligere i sesongen som inneholdt et eller annet hvor jeg frydet meg over seieren vår?

Er trådene til sosselagene mer beskyttet, eller hva er greia?
Hæ?

Jolla skrev jo ikke noe nedsettende om Leeds i det innlegget der eller er jeg helt bak mål?

Så det er ikke nedsettende å mene at vi skulle ansette en som Allardyce, Gerrard, Lampard, Pearson, McCarthy eller Mowbray mener du?

Det er klare regler for hvordan man skal te seg i klubbtråder. Bare å lese reglene det : app.php/rules.

Fullt mulig å forstå hvis du har fullført første trinnet i grunnskolen.
Når man opplever deg i fri dressur får man inntrykk av at du befinner deg i et vakuum. At Jolla drar en spøk bør være klart innafor. Alle andre klubbtråder er belastet med langt verre forhold, daglig. Og så vidt meg bekjent fyller du ingen funksjon som mod her inne. Enda.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

DuncanE skrev: ons feb 08, 2023 4:07 pm
Leeds_ModernTalking skrev: ons feb 08, 2023 3:02 pm
Wellé skrev: ons feb 08, 2023 2:16 pm
Hæ?

Jolla skrev jo ikke noe nedsettende om Leeds i det innlegget der eller er jeg helt bak mål?

Så det er ikke nedsettende å mene at vi skulle ansette en som Allardyce, Gerrard, Lampard, Pearson, McCarthy eller Mowbray mener du?

Det er klare regler for hvordan man skal te seg i klubbtråder. Bare å lese reglene det : app.php/rules.

Fullt mulig å forstå hvis du har fullført første trinnet i grunnskolen.
Når man opplever deg i fri dressur får man inntrykk av at du befinner deg i et vakuum. At Jolla drar en spøk bør være klart innafor. Alle andre klubbtråder er belastet med langt verre forhold, daglig. Og så vidt meg bekjent fyller du ingen funksjon som mod her inne. Enda.
Zzzzzzzzzzzzzzz.....................

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

Leeds_ModernTalking skrev: ons feb 08, 2023 1:19 pm Det finnes ikke trygge valg i fotball. Enig i det.
Men likevel, så sent som i går kveld hevdet du bastant at Ireola hadde vært en drømmesignering.

Det går vel inn under kategorien dobbeltmoralsk, syns du ikke?
Slik jeg ser det, med tanke på hvor vi er og en mann som Pochettino er urealistisk, så er Iraola en drømmesignering. Det betyr ikke at jeg sier han er ett trygt valg.
Forklar gjerne hvordan dette går under kategorien dobbeltmoralsk.

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

Sterkt med ett poeng på OT og det kunne fort blitt tre poeng. Fortsetter dere sånn vil dere snart begynne å klatre på tabellen.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Gnonto må være årets kjøp i PL. Og det som en reserveløsning når floppen Gakpo glapp. 5 mill. pund er latterlig lite i dagens marked, og nesten uforståelig lite. Selv en Norsk klubb kunne bladd opp den summen. Herjer med alle backer han møter, og har null respekt for motstanderne. I tillegg virker han å være en super fin fyr, som har beina godt plantet på bakken.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Onv95 skrev: ons feb 08, 2023 11:27 pm Sterkt med ett poeng på OT og det kunne fort blitt tre poeng. Fortsetter dere sånn vil dere snart begynne å klatre på tabellen.
Takk. Gledelig og litt surt. Spiller mye positiv fotball til tider, selv om vi summa sumarum var litt heldig i dag. Har tro på at vi kan begynne å ta noen seire etter hvert.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Fernandovonarb skrev: ons feb 08, 2023 11:28 pm Gnonto må være årets kjøp i PL. Og det som en reserveløsning når floppen Gakpo glapp. 5 mill. pund er latterlig lite i dagens marked, og nesten uforståelig lite. Selv en Norsk klubb kunne bladd opp den summen. Herjer med alle backer han møter, og har null respekt for motstanderne. I tillegg virker han å være en super fin fyr, som har beina godt plantet på bakken.
Utvilsomt kjempekjøp. Er det noen grunn til at de store italienske klubbene ikke kom på banen? Mannen er italiensk landslagsspiller fra sveitsisk serie. Hele greia er merkelig, men bonus for dere.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Leeds_ModernTalking skrev: ons feb 08, 2023 3:02 pm
Wellé skrev: ons feb 08, 2023 2:16 pm
Leeds_ModernTalking skrev: ons feb 08, 2023 1:39 pm Trist at du skal få lov til å være moderator.

Men med det innlegget forklarer du i hvert fall hvorfor Chelseatrollet lenger opp i tråden får lov til å gjøre innbrudd i Leedstråden og kalle Leeds for en av de mindre klubbene. Det skal du ha.

Hvordan hadde reaksjonen din blitt om jeg hadde kommet med et innlegg i Chelseatråden etter kampen Leeds - Chelsea tidligere i sesongen som inneholdt et eller annet hvor jeg frydet meg over seieren vår?

Er trådene til sosselagene mer beskyttet, eller hva er greia?
Hæ?

Jolla skrev jo ikke noe nedsettende om Leeds i det innlegget der eller er jeg helt bak mål?

Så det er ikke nedsettende å mene at vi skulle ansette en som Allardyce, Gerrard, Lampard, Pearson, McCarthy eller Mowbray mener du?

Hva mener du? Er dette managere som er under denne gigantklubbens verdighet?

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Everenga skrev: tor feb 09, 2023 7:34 am
Fernandovonarb skrev: ons feb 08, 2023 11:28 pm Gnonto må være årets kjøp i PL. Og det som en reserveløsning når floppen Gakpo glapp. 5 mill. pund er latterlig lite i dagens marked, og nesten uforståelig lite. Selv en Norsk klubb kunne bladd opp den summen. Herjer med alle backer han møter, og har null respekt for motstanderne. I tillegg virker han å være en super fin fyr, som har beina godt plantet på bakken.
Utvilsomt kjempekjøp. Er det noen grunn til at de store italienske klubbene ikke kom på banen? Mannen er italiensk landslagsspiller fra sveitsisk serie. Hele greia er merkelig, men bonus for dere.
Aner ikke hvorfor han havnet i Sveits. Var en av Villagutta som kommenterte at han var et kjempetalent på et fotballmanagerspill for et par tre år siden, så bemerket må ha ha gjort seg. I tillegg hadde han en a-landslagsstart rett etter vi kjøpte ham som åpnet øynene hos oss. Han ble trodd å være først og fremst en u-23 spiller når han ble hentet.

Har tro på at han ble løftet det siste hakket når fikk møte nivået i PL, og at han egentlig hadde det i seg hele tiden. Ikke alle som takler det og faller litt igjennom. Han har naturlig blitt en yndling hos oss, og håper han blir litt lenger enn Raphinha. Det avhenger av at vi sikrer ny kontrakt selvfølgelig. Fortsetter de som i går så går det fint tror jeg.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Fernandovonarb skrev: tor feb 09, 2023 1:26 pm
Everenga skrev: tor feb 09, 2023 7:34 am
Fernandovonarb skrev: ons feb 08, 2023 11:28 pm Gnonto må være årets kjøp i PL. Og det som en reserveløsning når floppen Gakpo glapp. 5 mill. pund er latterlig lite i dagens marked, og nesten uforståelig lite. Selv en Norsk klubb kunne bladd opp den summen. Herjer med alle backer han møter, og har null respekt for motstanderne. I tillegg virker han å være en super fin fyr, som har beina godt plantet på bakken.
Utvilsomt kjempekjøp. Er det noen grunn til at de store italienske klubbene ikke kom på banen? Mannen er italiensk landslagsspiller fra sveitsisk serie. Hele greia er merkelig, men bonus for dere.
Aner ikke hvorfor han havnet i Sveits. Var en av Villagutta som kommenterte at han var et kjempetalent på et fotballmanagerspill for et par tre år siden, så bemerket må ha ha gjort seg. I tillegg hadde han en a-landslagsstart rett etter vi kjøpte ham som åpnet øynene hos oss. Han ble trodd å være først og fremst en u-23 spiller når han ble hentet.

Har tro på at han ble løftet det siste hakket når fikk møte nivået i PL, og at han egentlig hadde det i seg hele tiden. Ikke alle som takler det og faller litt igjennom. Han har naturlig blitt en yndling hos oss, og håper han blir litt lenger enn Raphinha. Det avhenger av at vi sikrer ny kontrakt selvfølgelig. Fortsetter de som i går så går det fint tror jeg.
Sjekket hvor han er fra og hjembyen er et steinkast fra sveitsergrensa, det kan jo forklare noe av hans noe uvanlige vei for en italiensk landslagsspiller.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Sjait i dag altså. Mye positivt men det holder ikke i 80 minutter. Rutter begynner jeg å bli litt utålmodig med. Virker tung og treg, og vi trenger Bamford der oppe selv om det heller ikke der går lynhurtig for tiden. Summerville var meget god og en trussel hele kampen. Nå må vi starte å vinne. Lei av sure tap, selv om det i dag var mot et godt lag.

startelver

Legg inn av startelver »

Krise hvis dere får ex Ajax manageren som nesten ikke har erfaring på toppnivå.
Han fikk sparken etter noen måneder når han overtok Ajax etter ETH.

Når han fikk sparken igjen var Ajax tilbake på gamle høyder.

Styr unna! Virker som Leeds bare tar en ledig manager på markedet , istedenfor å gjøre en skikkelig research. Nei da kan dere like gjerne beholde interim manager som ser ut til å gjøre en grei jobb hittil. Må bare få det ut i kamp mot en enklere motstander enn United.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

startelver skrev: man feb 13, 2023 11:50 am Krise hvis dere får ex Ajax manageren som nesten ikke har erfaring på toppnivå.
Han fikk sparken etter noen måneder når han overtok Ajax etter ETH.

Når han fikk sparken igjen var Ajax tilbake på gamle høyder.

Styr unna! Virker som Leeds bare tar en ledig manager på markedet , istedenfor å gjøre en skikkelig research. Nei da kan dere like gjerne beholde interim manager som ser ut til å gjøre en grei jobb hittil. Må bare få det ut i kamp mot en enklere motstander enn United.
Skal sies at han var i Belgia og tok et seriegull der før Ajax. Ellers har jeg fått med meg Ajaxfansens vrede mot ham.

Sånn som ståa er nå ville jeg faktisk fullført sesongen med de tre som er i førersete nå hos oss. Synes faktisk vi ser betydelig bedre ut enn hva vi gjorde under Jesse. Mer balansert og vi har fått mange brudd der det er ønskelig. Langt oppe på motstanders halvdel. Fikk flere brudd mot de røde djevlene som fort kunne blitt mål med litt mer besluttsomhet. Kan ikke skjønne annet enn at det må bli poeng etter hvert. Evertonkampen nå blir forferdelig viktig.

bigwin

Legg inn av bigwin »

Mindre enn 6 poeng i de to neste kampene så frykter jeg at nedrykket er nesten spikra.
Men dessverre lite tro på poeng borte mot Everton på lørdag, har jo vært utrolig svake borte denne sesongen.

De to etter det er Chelsea og Brighton, noe som med stor sannsynlighet gir 0 poeng.

Gjenstående kamper:
Sat Feb 18 Everton A
Sat Feb 25 Southampton H
Sat Mar 4 Chelsea A
Sat Mar 11 Brighton & Hove Albion H
Sat Mar 18 Wolverhampton Wanderers A
Sat Apr 1 Arsenal A
Sat Apr 8 Crystal Palace H
Sat Apr 15 Liverpool H
Sat Apr 22 Fulham A
Tue Apr 25 Leicester City H
Sat Apr 29 A.F.C. Bournemouth A
Sat May 6 Manchester City A
Sat May 13 Newcastle United H
Sat May 20 West Ham United A
Sun May 28 Tottenham Hotspur H
Også er hjemmekampen mot Nottingham ikke datosatt ennå vel.

Dersom man starter mai måned uten å ha matematisk sikret plassen så ser det voldsomt stygt ut, beintøffe kamper de siste 4

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »



Da kan vi nok legge denne herren død.

startelver

Legg inn av startelver »

ETH lookalike

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Marsch på Eland Road som Saints manager neste helg? Det vil selvfølgelig gå ille for oss. Ligger liksom i kortene.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Vi trenger et mirakel for å berge. I dag var det en elendig kamp og jeg tror faktisk ikke vi hadde en eneste målsjanse. Får ikke hjelpe at Everton var særlig bedre, og scoret på en keepertabbe, de vant fortjent. Fyfaen så begredelig.

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

I dag er dagen da jeg for første gang tror det mest sannsynlige utfallet er nedrykk.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Britisk Øvrig»