Leeds United

Svar
Fernandovonarb

Re: Leeds United

Legg inn av Fernandovonarb »

Leeds_ModernTalking skrev: tir mai 24, 2022 4:54 pm Kalvin Phillips kan være på vei til Team Abu Dhabi : https://www.teamtalk.com/manchester-cit ... n-revealed

Jeg vil selvsagt at Kalvin blir med videre.
Men på den annen side : Hvis tilbudet er helt hinsides, ville det vel være uklokt å takke nei?
Vi får vente å se. Solid sum og det er ganske greit for fansen vil jeg tro. City er ikke hatlaget til supporterne tross noe suspekt eierforhold.

Radz og Co varsler uansett en meget aggressiv transferpolitikk i sommer, så mulig Kalvin finner det interessant og blir. Det samme med Raphinha. Vi går noen meget spennende måneder i møte, for vi kan ikke havne i samme situasjon igjen neste sesong.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Her har nevnte Brenden Aronsen landet, etter at spottere så flyet ta av fra Salzburg. Blir nok presentert i morgen😁

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Gratulerer så mye med å beholde plassen! Leeds er et veldig kult lag som jeg håpet ville holde seg, gjør ikke noe at Burnley rykket ned heller. I tillegg er sjefen min Leeds-mann, så det var god stemning på jobb dagen etter😄

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Done deal, og velkommen Brenden.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Dette blir spennende.

Velkommen til oss, Brenden!

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Topp talent

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Vi skal visstnok fighte mot Everton og Leicester om James Garner : https://motleedsnews.com/news/leeds-uni ... er-united/

Har ikke sett han noe særlig denne sesongen, men har etter hva jeg har lest hatt en veldig bra sesong i Nottingham.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Leeds_ModernTalking skrev: man mai 30, 2022 1:52 pm Vi skal visstnok fighte mot Everton og Leicester om James Garner : https://motleedsnews.com/news/leeds-uni ... er-united/

Har ikke sett han noe særlig denne sesongen, men har etter hva jeg har lest hatt en veldig bra sesong i Nottingham.
Dere får fighte så mye dere vil, han her skal vi ha med videre. KAN strekke meg til et PL-utlån hvis noen "lover" ham fast spilletid, men egentlig ikke gira på det heller. Vi trenger midtbaneforsterkninger og Garner er både god og gammel nok.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Den er grei.

Blir uansett spennende å se hva som skjer på transfermarkedet i sommer både på Elland Road og Old Trafford.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Æsj. Hadde jeg visst det så ville jeg fulgt ekstra nøye med i går på nevnte herremann når play off finalen ble spilt. I stedet var det O'Brien som var mitt fokus. Vi får se. Skjer vel ikke noe mer nå før landslagspausen er over uansett. Mye rykter, men Brenden er i boks👍

Edit. Og Barcelona ser ikke ut til å ha råd til Raphinha, så det er ikke utenkelig han er på ER når sesongen starter. Det ville vært kult.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Fatter ikke hvorfor Barcelona trodde de skulle få råd til Raphinha. De har ikke råd til å lønne gratis spillere en gang.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Fernandovonarb skrev: man mai 30, 2022 2:22 pm Æsj. Hadde jeg visst det så ville jeg fulgt ekstra nøye med i går på nevnte herremann når play off finalen ble spilt. I stedet var det O'Brien som var mitt fokus. Vi får se. Skjer vel ikke noe mer nå før landslagspausen er over uansett. Mye rykter, men Brenden er i boks👍

Edit. Og Barcelona ser ikke ut til å ha råd til Raphinha, så det er ikke utenkelig han er på ER når sesongen starter. Det ville vært kult.
Helt mega om Raphinha fortsatt er i Leeds neste sesong.
Og enda mere helt mega hvis han skriver under på en lengre kontrakt. Men det blir nok bare ønsketenkning.

På den annen side syns jeg ikke vår kjære brasilianer har fremstått som den magikeren han var i fjor. Til tider denne sesongen syns jeg han har sett ut som han har spilt med en holdning type "her vil jeg ikke være lenger, jeg vil til en klubb hvor jeg kan vinne trofeer".

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Leeds_ModernTalking skrev: man mai 30, 2022 10:06 pm
Fernandovonarb skrev: man mai 30, 2022 2:22 pm Æsj. Hadde jeg visst det så ville jeg fulgt ekstra nøye med i går på nevnte herremann når play off finalen ble spilt. I stedet var det O'Brien som var mitt fokus. Vi får se. Skjer vel ikke noe mer nå før landslagspausen er over uansett. Mye rykter, men Brenden er i boks👍

Edit. Og Barcelona ser ikke ut til å ha råd til Raphinha, så det er ikke utenkelig han er på ER når sesongen starter. Det ville vært kult.
Helt mega om Raphinha fortsatt er i Leeds neste sesong.
Og enda mere helt mega hvis han skriver under på en lengre kontrakt. Men det blir nok bare ønsketenkning.

På den annen side syns jeg ikke vår kjære brasilianer har fremstått som den magikeren han var i fjor. Til tider denne sesongen syns jeg han har sett ut som han har spilt med en holdning type "her vil jeg ikke være lenger, jeg vil til en klubb hvor jeg kan vinne trofeer".
Delvis enig. I starten var han faktisk den som dro lasset i laget når de fleste andre var ute med skade. Helt sykt god. Så dabbet de mer av før han det tok seg mer opp igjen på slutten. Mulig han ble presset til å spille i perioden han var svak, selv om han var småskadet? Hans entusiasme for laget tror jeg er udiskutabelt. Det så vi etter Brentfordkampen hvor han som eneste spiller jublet sammen med fansen oppe i tribunene. Det betydde mye for ham å berge plassen.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Rasmus Kristensen er muligens neste inn. Kan ikke huske siste danske på Leeds så det vil være en ny erfaring. Fysisk meget sterk back som scorer mye mål vil vi absolutt ha. Også en Salzburg spiller som Aronsen så vi ser ut til å tømme dem for spillere. Forhandlinger er i gang ifølge overgangsguruen alle referer til.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Rasmus_Kristensen

Lezah

Legg inn av Lezah »

Fernandovonarb skrev: tir mai 31, 2022 7:24 pm Rasmus Kristensen er muligens neste inn. Kan ikke huske siste danske på Leeds
Casper Sloth? Og før det sønnen til den ekte Schmeichel. Me så sliter jeg også med å komme på noen.

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Casper Ankergren.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Joda, vi har hatt et par brukbare keepere som var Danske. Ute på banen kommer jeg ikke på noen faktisk, selv om vi har vært bra nedover i systemet for noen år siden. Mulig jeg har fortrengt det meste fra den perioden.

Edit. Casper Sloth husker jeg faktisk ikke. Kan ikke ha vært all verden når han kun fikk 13 kamper :D

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Lezah skrev: tir mai 31, 2022 7:30 pm
Fernandovonarb skrev: tir mai 31, 2022 7:24 pm Rasmus Kristensen er muligens neste inn. Kan ikke huske siste danske på Leeds
Casper Sloth? Og før det sønnen til den ekte Schmeichel. Me så sliter jeg også med å komme på noen.
Wow, ikke verst av en Man u fan å huske Casper Sloth. På VGD på den tiden han ble hentet husker jeg milfhunter'n hylte som en liten kid til meg at ingen brydde seg om Leeds lenger.

Men den lille gutten (som ut fra innleggene hans her inne å dømme fortsatt er en liten gutt) overvurderte nok sine egne evner samtidig som han undervurderte andres interesse for fotball.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Fernandovonarb skrev: tir mai 31, 2022 7:24 pm Rasmus Kristensen er muligens neste inn. Kan ikke huske siste danske på Leeds så det vil være en ny erfaring. Fysisk meget sterk back som scorer mye mål vil vi absolutt ha. Også en Salzburg spiller som Aronsen så vi ser ut til å tømme dem for spillere. Forhandlinger er i gang ifølge overgangsguruen alle referer til.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Rasmus_Kristensen
Denne rødpølsa er ukjent for meg. Men ifølge linken er han høyreback, ser jeg.
Hva vi skal med ny høyreback så lenge vi har Ayling og Drameh skjønner jeg ikke.

Hadde vært mer fornuftig med en ny venstreback inn, slik jeg ser det. En som er 100 ganger bedre enn Firpo.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Leeds_ModernTalking skrev: tir mai 31, 2022 10:48 pm
Fernandovonarb skrev: tir mai 31, 2022 7:24 pm Rasmus Kristensen er muligens neste inn. Kan ikke huske siste danske på Leeds så det vil være en ny erfaring. Fysisk meget sterk back som scorer mye mål vil vi absolutt ha. Også en Salzburg spiller som Aronsen så vi ser ut til å tømme dem for spillere. Forhandlinger er i gang ifølge overgangsguruen alle referer til.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Rasmus_Kristensen
Denne rødpølsa er ukjent for meg. Men ifølge linken er han høyreback, ser jeg.
Hva vi skal med ny høyreback så lenge vi har Ayling og Drameh skjønner jeg ikke.

Hadde vært mer fornuftig med en ny venstreback inn, slik jeg ser det. En som er 100 ganger bedre enn Firpo.
Er han bedre enn de så er det vinn vinn situasjon. Drameh ryktes det har bedt om transfer og Ayling er ute til sesongstart. Brentford fans på twitter er rasende fordi de var ute etter ham også, men ser ut som vi er i førersetet her. Liker typen spillere som han, da han er fysisk og vond å spille mot. Skal sies det er et stykke fra Østerriksk liga til PL, så det er ingen garanti for suksess her. Morsomt likevel at det omsider skjer noe i transfers.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Ellers skrives det nå at Kalvin har gitt beskjed til klubben at han blir værende. Det er meget gode nyheter hvis det stemmer. En Mark Noble i vår klubb ville vært strålende.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Flotte nyheter om det er riktig, ja.

Veldig bra om klubbfølelse seirer over penger og pokaler. Ref interessen fra Team Abu Dhabi.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Brenden puttet det første i gårsdagens 3-0 seier. La det fortsette😁

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Virker som dette går veien. Et mulig røverkjøp på gang her i mine øyne.

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

Men så til LEEDS Farmen... KÆM SKA UT?

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Kalle73 skrev: tor jun 02, 2022 1:00 pm Men så til LEEDS Farmen... KÆM SKA UT?
Nohan Kenneh ble førstemann. Han har gått til Hibernian.
Laurens De Bock har endelig gått til en annen klubb. Dro til Waregem.
Siden Kristensen ser ut til å være på vei inn, kommer nok Drameh til å forsvinne.

Utover det blir det ren synsing.
Kommer an på hva vi henter inn av spillere og hvilke tilbud vi får.
Håper på at Cooper forsvinner og at Cressy får mer spilletid neste sesong.
Også at vi henter inn en ny spiss og at tiden til Bamford på Elland Road er over.
Helder Costa hadde det vært fint å bli kvitt.

Bate og Hjelde er spennende spillere som kan ha en stor framtid som Leedsspillere.
De bør få neste sesong på utlån i Championship.

bigwin

Legg inn av bigwin »

Spennende sommer ift hvilke spillere som kommer og hvilke som går.
Er litt skeptisk til om man skal raide RB Salzburg, er tross alt et bra steg opp fra østerisk fotball til PL; men satser på at de vet hva de driver med :)
Ellers er det skrikende behov for en klassespiss som supplement til Bamford.
Bør nok ha en ny stopper inn og som minimum.

Spennende å se om man klarer beholde Raphinha, hadde vært kanon, men frykter han blir solgt når det kommer store bud som er vanskelig å motstå.
Tror for ellers at Rodrigo, Koch. Firpo, Roberts forsvinner. Ingen av de er vel egentlig stabilt god nok til å forsvare enn plass på et lag i PL

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

Er det en ting som er sikkert er det at Cooper ikke skal bort. Forsvaret vårt var fryktelig mye bedre med han på banen enn uten og han er en viktig for gruppen som lederskikkelse.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Cooper tror jeg faktisk er viktig i laget, selv om han har sine begrensninger som spiller. Firpo tror jeg også vil få en sjanse i en sesong til før han eventuelt får øksen.

Costa ser jeg ingen behov for. Holdt knapt mål i CC, og har et mislykket låneopphold bak seg nå. Ser at han skal få sjansen i en pre-season med nye trenere, men er sikker på at han vil bli sendt på dør. For dårlig. Roberts er jeg usikker på. Virker å ha ubegrenset tillitt uansett hvem som sitter ved roret hos oss, til mange fans enorme irritasjon.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Phillips ut med skade etter 14 minutter mot Tyskland, ser jeg.

Håper bare det var en liten smell.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Britisk Øvrig»