Leeds United

Svar
Leeds_ModernTalking

Re: Leeds United

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Joey76 skrev: søn apr 30, 2023 4:59 pm
Leeds_ModernTalking skrev: søn apr 30, 2023 4:56 pm Flaut😢
Frykter City lager hakkemat av oss neste helg😱
Jepp, for ikke å snakke om Newcastle og Tottenham.

Har Klaesson en langtidsskade som har gått meg hus forbi siden Robles sitter på benken hver kamp?

Uansett, gi Klaesson (hvis han er i form til å spille) eller Robles sjansen fra start de siste kampene i stedet for klovnen Meslier. Vi har ikke noe å tape på det.

Joey76

Legg inn av Joey76 »

Leeds_ModernTalking skrev: søn apr 30, 2023 5:03 pm
Joey76 skrev: søn apr 30, 2023 4:59 pm
Leeds_ModernTalking skrev: søn apr 30, 2023 4:56 pm Flaut😢
Frykter City lager hakkemat av oss neste helg😱
Jepp, for ikke å snakke om Newcastle og Tottenham.

Har Klaesson en langtidsskade som har gått meg hus forbi siden Robles sitter på benken hver kamp?

Uansett, gi Klaesson (hvis han er i form til å spille) eller Robles sjansen fra start de siste kampene i stedet for klovnen Meslier. Vi har ikke noe å tape på det.
Ja Meslier bør benkes nå. Tottenham er bingo, men spiller sikkert strålende når de møter oss. Newcastle kan sikkert å bli stygt.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Langt i fra sikker på at dere taper gjenværende. Newcastle og Spurs er begge kapable til å fjase det til.
Ser voldsomt fram til at mine lag får bank av hhv Lillestrøm og Leicester i morgen. 🙄

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Klarer ikke se hvordan vi skal berge nå. Sa opp PL nå, så litt penger spart er det eneste positive. Startet bra i dag også, men knekker sammen latterlig lett når vi får press i mot. Lurer på hva de øver på? Gracia var ikke redningen vår, ikke i nærheten heller.

Bør allerede nå være på jakt etter en som kan få oss opp igjen på første forsøk. Mulig Potter kan være den mannen. Noe må han ha lært i Brighton.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Fernandovonarb skrev: søn apr 30, 2023 5:29 pm

Bør allerede nå være på jakt etter en som kan få oss opp igjen på første forsøk. Mulig Potter kan være den mannen. Noe må han ha lært i Brighton.
Nå kjenner jeg ikke Potter som person og vet ikke hvordan han behandler spillerne når de gir blanke faen.

Jeg vil ha en bølle a la Neil Warnock som HATER å tape og banner og skriker til spillerne når de ikke gir alt. For spillerne våre viser jo på det nærmeste NULL OG NIKS interesse for tida.
Bare en med en mer moderne fotballfilosofi enn den kick-and-run fotballen Warnock er så glad i.

Har ikke fått inntrykk av at Potter er den typen person.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Everenga skrev: søn apr 30, 2023 5:27 pm Langt i fra sikker på at dere taper gjenværende. Newcastle og Spurs er begge kapable til å fjase det til.
Avgir Newcastle og Tottenham poeng mot et lag med spillere som bare går rundt og dasser med null interesse for hva utfallet av kampen blir skal jeg konvertere til islam.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


bigwin

Legg inn av bigwin »

Gårsdagens tap var etter alle solemerker spikeren i kista ift å beholde plassen i PL. Med kampprogrammet som gjenstår så vil det nærmest være et mirakel om man klarer få poeng i det hele tatt. City borte, Newcastle hjemme, West Ham borte og Tottenham hjemme lukter ikke mange poeng slik laget opptrer for tida.

Gracia må vel kunne sies å ikke være rett mann til å lede laget. Kanskje ikke så rart egentlig - han var vel 6-7 valget som manager da han ble hentet inn - altså en kriseløsning som ikke har vist seg levedyktig. Kan like godt kutte han allerede nå etter min mening, kan umulig bli så mye verre enn det som vises nå.

Blir en storopprydding ved nedrykk naturligvis, det er uansett på tide. Alt for mange av spillerne som rett og slett ikke holder mål i PL. Her må styret og Orta ta størstedelen av skylda. Det er hentet inn alt for mange middelmådigheter. Virker jo og som man har hentet inn amerikanere kun fordi Marsch var manager og man satser på å selge klubben til USA i sommer. Noe som neppe skjer ved nedrykk.

Får bare satse på at man i sommer nå klarer hente en manager som vet hva som skal til, i stedet for å hente noe halvveis skvip.
Skulle i tillegg gjerne sett at man greide lure Klich tilbake fra USA. Han er en spiller jeg tror vi har bruk for i Championship.

startelver

Legg inn av startelver »

Jeg tar gjerne Potter til Spurs , men skjønner at dere også har lyst på en god manager i et langtids prosjekt.
Bielsa var det langtidsprosjektet. Etter han fikk fyken har det bare gått en vei med klubben!

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Jon Dahl Tomasson aktuell som ny manager : https://www.footballfancast.com/leeds-p ... s-rumours/

Vincent Kompany blir nevnt i den samme linken, men at han forlater Burnley nå er uaktuelt.
Vieira og Hasselnøtten blir også nevnt.

bigwin

Legg inn av bigwin »

Leeds_ModernTalking skrev: man mai 01, 2023 2:27 pm Jon Dahl Tomasson aktuell som ny manager : https://www.footballfancast.com/leeds-p ... s-rumours/

Vincent Kompany blir nevnt i den samme linken, men at han forlater Burnley nå er uaktuelt.
Vieira og Hasselnøtten blir også nevnt.
Usikre kort alle disse tre egentlig. Uansett neppe noe som skjer før etter sesongsslutt. Tilnærmet umulig å lure en manager bort fra klubber nå i serieinnspurten, spesielt dersom klubbene har noe å spille for.
Tipper det kommer til å bli en ryktebørs uten like fremover ift hvem som ønskes som ny manager. Eneste som er sikkert er nok at Gracia ikke fortsetter utover denne sesongen.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Husker Laliga eksperter kondolerte når Gracia tok over. Jeg forstår det litt nå. Null system i forsvar og angrep, sammen med lav intensitet går ikke i PL. Dette var en grusom ansettelse.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Uavgjort mellom Leicester og Everton.

Hadde vært gull om det ikke var for det tøffe kampprogrammet.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Gracia og Orta ut er siste rykter nå. Alladyce inn de siste 4 kamper. Det virker så desperat at jeg ikke har ord.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Fernandovonarb skrev: tir mai 02, 2023 10:24 am Gracia og Orta ut er siste rykter nå. Alladyce inn de siste 4 kamper. Det virker så desperat at jeg ikke har ord.
Det blir ikke lav intensitet i hvert fall. Allardyce er undervurdert, han er noe helt annet enn Redknapp og co men 4 kamper er jo noe snaut. Uansett tror jeg det er smart av dere og skulle helst sett at dere ikke gikk for det. :D

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Fernandovonarb skrev: tir mai 02, 2023 10:24 am Gracia og Orta ut er siste rykter nå. Alladyce inn de siste 4 kamper. Det virker så desperat at jeg ikke har ord.
Og der var Orta ferdig.

Har ingen hensikt å skifte ut manager nå bare på interim basis. Er enig i innspillet over her om at Allardyce er undervurdert, men vi kan like gjerne fortsette med Gracia ut sesongen. For nå rykker vi ned uansett.

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

Leeds_ModernTalking skrev: tir mai 02, 2023 1:51 pm For nå rykker vi ned uansett.
Det er bare tull å ta sorgene på forskudd sånn når man ligger på 16.plass fire runder før slutt. 1 poeng kan være nok, 2 poeng kan være nok, osv.

Sjansen for å få noe fra City og Newcastle er små, men i de to siste kampene er det poeng å hente om man får snudd litt opp ned på ting.

Så lenge man ligger over streken og/eller kun 1-2 poeng bak trygg grunn er den eneste grunnen til å gi opp allerede et forsøk på å forberede seg selc på skuffelsen.

startelver

Legg inn av startelver »


Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

startelver skrev: tir mai 02, 2023 8:25 pm Sam Allardyce inn

https://www.90min.com/posts/sam-allardy ... ds-manager
Okei.

Big Sam har vel også ringt Sammy Lee Hotline igjen :D

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

george_hincapie skrev: tir mai 02, 2023 2:35 pm
Leeds_ModernTalking skrev: tir mai 02, 2023 1:51 pm For nå rykker vi ned uansett.
Det er bare tull å ta sorgene på forskudd sånn når man ligger på 16.plass fire runder før slutt. 1 poeng kan være nok, 2 poeng kan være nok, osv.

Sjansen for å få noe fra City og Newcastle er små, men i de to siste kampene er det poeng å hente om man får snudd litt opp ned på ting.

Så lenge man ligger over streken og/eller kun 1-2 poeng bak trygg grunn er den eneste grunnen til å gi opp allerede et forsøk på å forberede seg selc på skuffelsen.
Sier bare som Elna i Mot i brøstet : "Trur en det verste så blir en ikke skuffa"...

Og nei, å ta sorgene på forskudd 4 kamper før slutt hvor brorparten av spillerne bare dasser rundt og ikke bryr seg samt en keeper som stadig vekk driver med klovnestreker og to av våre beste spillere er ute de siste kampene er OVERHODET IKKE tull. Hadde spillerne i det minste giddet så hadde jeg hatt et bittebittebittebittebittebittelite håp.

Team Abu Dhabi, Team Riyadh og Spurs 3 av våre siste motstandere...

Say no more...

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Ser det gikk like dårlig for Gracia her som det gjorde for han i Valencia..

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

ElGuaje skrev: ons mai 03, 2023 11:50 am Ser det gikk like dårlig for Gracia her som det gjorde for han i Valencia..
Sjokk.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Jolla skrev: ons mai 03, 2023 11:59 am
ElGuaje skrev: ons mai 03, 2023 11:50 am Ser det gikk like dårlig for Gracia her som det gjorde for han i Valencia..
Sjokk.
Ja, jeg er virkelig sjokkert over at dette ikke fungerte

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Leeds_ModernTalking skrev: tir mai 02, 2023 10:16 pm
george_hincapie skrev: tir mai 02, 2023 2:35 pm
Leeds_ModernTalking skrev: tir mai 02, 2023 1:51 pm For nå rykker vi ned uansett.
Det er bare tull å ta sorgene på forskudd sånn når man ligger på 16.plass fire runder før slutt. 1 poeng kan være nok, 2 poeng kan være nok, osv.

Sjansen for å få noe fra City og Newcastle er små, men i de to siste kampene er det poeng å hente om man får snudd litt opp ned på ting.

Så lenge man ligger over streken og/eller kun 1-2 poeng bak trygg grunn er den eneste grunnen til å gi opp allerede et forsøk på å forberede seg selc på skuffelsen.
Sier bare som Elna i Mot i brøstet : "Trur en det verste så blir en ikke skuffa"...

Og nei, å ta sorgene på forskudd 4 kamper før slutt hvor brorparten av spillerne bare dasser rundt og ikke bryr seg samt en keeper som stadig vekk driver med klovnestreker og to av våre beste spillere er ute de siste kampene er OVERHODET IKKE tull. Hadde spillerne i det minste giddet så hadde jeg hatt et bittebittebittebittebittebittelite håp.

Team Abu Dhabi, Team Riyadh og Spurs 3 av våre siste motstandere...

Say no more...
Spurs slår dere 💪

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

Dani_e skrev: ons mai 03, 2023 12:39 pm
Leeds_ModernTalking skrev: tir mai 02, 2023 10:16 pm
george_hincapie skrev: tir mai 02, 2023 2:35 pm
Det er bare tull å ta sorgene på forskudd sånn når man ligger på 16.plass fire runder før slutt. 1 poeng kan være nok, 2 poeng kan være nok, osv.

Sjansen for å få noe fra City og Newcastle er små, men i de to siste kampene er det poeng å hente om man får snudd litt opp ned på ting.

Så lenge man ligger over streken og/eller kun 1-2 poeng bak trygg grunn er den eneste grunnen til å gi opp allerede et forsøk på å forberede seg selc på skuffelsen.
Sier bare som Elna i Mot i brøstet : "Trur en det verste så blir en ikke skuffa"...

Og nei, å ta sorgene på forskudd 4 kamper før slutt hvor brorparten av spillerne bare dasser rundt og ikke bryr seg samt en keeper som stadig vekk driver med klovnestreker og to av våre beste spillere er ute de siste kampene er OVERHODET IKKE tull. Hadde spillerne i det minste giddet så hadde jeg hatt et bittebittebittebittebittebittelite håp.

Team Abu Dhabi, Team Riyadh og Spurs 3 av våre siste motstandere...

Say no more...
Spurs slår dere 💪
Denne kan vel tolkes begge veier. Men lander på at du mener at Leeds slår Spurs.

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Onv95 skrev: ons mai 03, 2023 12:59 pm
Dani_e skrev: ons mai 03, 2023 12:39 pm
Leeds_ModernTalking skrev: tir mai 02, 2023 10:16 pm Sier bare som Elna i Mot i brøstet : "Trur en det verste så blir en ikke skuffa"...

Og nei, å ta sorgene på forskudd 4 kamper før slutt hvor brorparten av spillerne bare dasser rundt og ikke bryr seg samt en keeper som stadig vekk driver med klovnestreker og to av våre beste spillere er ute de siste kampene er OVERHODET IKKE tull. Hadde spillerne i det minste giddet så hadde jeg hatt et bittebittebittebittebittebittelite håp.

Team Abu Dhabi, Team Riyadh og Spurs 3 av våre siste motstandere...

Say no more...
Spurs slår dere 💪
Denne kan vel tolkes begge veier. Men lander på at du mener at Leeds slår Spurs.
Haha ja, ser det nå. Leeds vinner mot Spurs 💪

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Big Sam`s 1st Leeds United XI :

Robles
Kristensen - Ayling - Wøber - Firpo
Forshaw - Roca
Harrison - McKennie - Willy
Bamford

MOT!

Hesja

Legg inn av Hesja »

Står Robles fast hos dere?mener han var hos Everton for en del år siden

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Rodrigo! Hope in the hangin`snore...

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Hesja skrev: lør mai 06, 2023 3:58 pm Står Robles fast hos dere?mener han var hos Everton for en del år siden
Nei. Dette var første ligakampen hans.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Britisk Øvrig»