Leeds United

Svar
Wellé

Re: Leeds United

Legg inn av Wellé »

Fernandovonarb skrev: tir jan 24, 2023 2:25 pm Ny amerikaner er ønsket, så det virker ikke som vi er ferdighandlet. Tipper han eller Marokkaneren kommer inn før vinduet stenges, og da har vi gjort best Januarvinduet noen sinne. Da mangler vi bare å begynne å plukke trepoengere. Liker dog utviklingen i spillet, og er sikker på at proppen løsner snart.
McKennie-ryktene tror jeg dere skal ta med en klype salt. Han har blitt ryktet til halve fotball-Europa i januar, og der er det nok enten agenten og/eller Juve som pusher på for en overgang. Absolutt mulig at det er hos dere han ender til slutt med den amerikanske connectionen, men kan også være at dere ikke er interessert i det hele tatt.

bigwin

Legg inn av bigwin »

Leeds blir linket til omtrent alle amerikanske fotballspillere virker det som :D

Men, kan vel ikke bruke mer enn 3 ikke-europeiske spillere samtidig i kamp? eller er den regelen fjerna?

Wellé

Legg inn av Wellé »

bigwin skrev: tir jan 24, 2023 3:17 pm Leeds blir linket til omtrent alle amerikanske fotballspillere virker det som :D

Men, kan vel ikke bruke mer enn 3 ikke-europeiske spillere samtidig i kamp? eller er den regelen fjerna?
Det er ikke en regel i England, men mener den gjelder for f.eks. Spania og Italia.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Da ble det Accrington vi møter i køppen til helga.

Ønsket lag :

Robles
Drameh - Koch - Wøber - Firpo
Greenwood - Gyabi
Sini - Brenden - Harrison
Bamford

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Leeds_ModernTalking skrev: tir jan 24, 2023 11:26 pm Da ble det Accrington vi møter i køppen til helga.

Ønsket lag :

Robles
Drameh - Koch - Wøber - Firpo
Greenwood - Gyabi
Sini - Brenden - Harrison
Bamford
Når skal den spilles? Regner med det er nå til helga når resten av FA cup kampene skal spilles. Finner ikke kampen på vglive.

Edit. Etter litt googling fant jeg ut at den går lørdag kl 13.30. Altså tidligkamp. Her vil jeg se et lite innhopp av Rutter i det minste.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Lørdag 13.30 (norsk tid). Fant kamptidspunktet på leedsunited.com.
Et innhopp av Georg hadde vært moro, ja. Blir spennende å se hva han kan tilføre laget når han kommer i gang.

Edit: Opps, da hadde du funnet tidspunktet likevel.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Rykter om at gunners prøver å hijacke handelen. Skjønner ikke hva de skal med enda en mb spiller, for de er brukbart forspent. Tror han havner til oss.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Fernandovonarb skrev: ons jan 25, 2023 1:27 pm Rykter om at gunners prøver å hijacke handelen. Skjønner ikke hva de skal med enda en mb spiller, for de er brukbart forspent. Tror han havner til oss.
► Show Spoiler
Vi har et ganske prekært behov for en ny midtbanespiller. Backupene for Xhaka og Partey er hhv. Lokonga og Elneny og det er ikke spesielt bra, spesielt når man vet at Partey i Arsenal-trøyen har tilbragt mye tid hos fysioen.

Jeg har bare mine tvil på at vi er ute etter han for jeg syns ikke virker som en spesielt bra fit for oss.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Cody Drameh muligens på utlån til Luton ut sesongen : https://www.leedsunited.news/news/leeds ... he-summer/

Gutten fortjener spilletid. Personlig har jeg hatt litt vondt av han siden brasket Kristensen er foran ham.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Og der var han offisielt klar : https://www.leedsunited.com/news/team-n ... wn-on-loan

Lykke til, Cody!

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Etter at flere Championshipklubber har vist interesse ser det ut til at Sunderland blir vinnerne i kampen om Joe Gelhardt : https://www.leeds-live.co.uk/sport/leed ... e-26083610

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Sunderland har Nialll Huggins og Jack Clarke i stallen som stammer fra oss, så han kommer i godt selskap. Huggins har jeg tittet litt etter i lagoppstillingen deres, men han må ha vært uheldig og fått en alvorlig skade og har derfor spilt bare 3 kamper etter overgangen. Han syntes jeg var god i noen u-23 kamper jeg så.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Da var Gelhardt offisielt klar for gjengen i nordøst : https://www.leedsunited.com/news/team-n ... -loan-move

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Har vi gått fullstendig Chelsea? Hva er det som skjer.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Ifølge et innspill på LUSCOS-forumet har Fabri kommet med at Leicester er nære ved å hente denne Tete. Og at vi har mer fokus på å hente Weston McKennie.

Vi får da inderlig håpe at Fabri har rett.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Der var det slutt. Bra gjennomført kamp.

I Accrington har de tydeligvis en fortreffelig musikksmak. En av spillerne heter Astley til etternavn og stadionet deres heter Wham Stadium.
Ikke verst tatt i betraktning av at de er fra Lancashire.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Sjansesløseri uten like, men vi vant komfortabelt og uten skader. Viktig.

I tillegg har vi fått en ny amerikaner i stallen. Midtbanen har vel ikke vært bedre siden O'leary perioden nå.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Arven etter Bielsa det her. Nydelig respekt for en liten klubb som Accrington. Slikt blir det snakk om.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Llorente skrev under langtidskontrakt til manges forbauselse, men ser nå ut til å forsvinne til Roma. Ser faktisk ikke det store problemet her, bortsett fra at han og Koch var eneste med høyrebenet som foretrukne i midtforsvaret. Nå får vi mye venstreben der. Hadde uansett nå havnet i hakkekyllingrollen så jeg forstår han.

bigwin

Legg inn av bigwin »

Fernandovonarb skrev: man jan 30, 2023 10:50 am Llorente skrev under langtidskontrakt til manges forbauselse, men ser nå ut til å forsvinne til Roma. Ser faktisk ikke det store problemet her, bortsett fra at han og Koch var eneste med høyrebenet som foretrukne i midtforsvaret. Nå får vi mye venstreben der. Hadde uansett nå havnet i hakkekyllingrollen så jeg forstår han.
Noe overrasket hvis man selger Lloriente allerede nå så kort tid etter kontraktsforlengelse. Når det er sagt så er det ikke noe stort tap om han selges. Spiller sjelden gode kamper og gjør altfor mye personlige feil som fører til baklengs eller farlige situasjoner.
Får man solgt han for en 10-12 mill pund så er det bare å selge tenker jeg

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Da var det offisielt. Velkommen skal du være, og egistrerer det desidert beste januarvinduet. Nå er det opp til Jesse og staben å få dette til å fungere.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Nok en bortekamp i neste runde av FA-cupen. Skal nesten ikke være mulig rent statistisk. Tror det var 10 kampen på rad vi får dette og er ny rekord visstnok. Så får vi håpe Sunderland slår ut Fulham, for jeg regner de som litt enklere. Gjensyn med Jack Clarke blir det nesten helt sikkert da.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Llorente har en kjøpsklausul på 18 mill euro ved aktivering av den etter lånet. Det er bortimot å gå i null på en spiller som har hatt et godt halvår i Leedstrøya. Skjer det så er det maks uttelling.

Harrison er jaktet på av Newcastle og Leicester. Summen det snakkes om er 40-50 mill pund, som er veldig mye spør du meg. Har hatt en veldig stigning i formkurven, så jeg håper han blir. Med Gnonto på hans foretrukne plass, så er usikkerheten hans spilletid antar jeg. Likevel har Jesse vist ham tilliten verdig med å bruke ham veldig mye, og har sagt han setter ham veldig høyt i vurderingen. Spilletid blir nok ikke problem hos oss tror jeg. Vi får se hva som skjer.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Llorente på lån til Roma ut sesongen.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Har vært et veldig bra transfervindu på papiret dette.

Men hvis dette stemmer så er det et men :
Mener å ha lest et sted at vi er tvunget til å inngå en permanent deal med McKennie dersom vi unngår nedrykk og at McKennie spiller minimum ti kamper for oss. Hva hvis han blir en fiasko a la Kristensen? For etter JKA-sagaen liker jeg ikke sånne tvungne avtaler. Da høres det jo nærmest ut som om de selgende klubbene er desperate etter å bli kvitt spillerne. Var jo i ettertid ikke vanskelig å skjønne at Leipzig ville bli kvitt Augustin.

Noen som kan bekrefte om dette stemmer?

Dipper

Legg inn av Dipper »

Fernandovonarb skrev: man jan 30, 2023 10:23 pm Nok en bortekamp i neste runde av FA-cupen. Skal nesten ikke være mulig rent statistisk. Tror det var 10 kampen på rad vi får dette og er ny rekord visstnok. Så får vi håpe Sunderland slår ut Fulham, for jeg regner de som litt enklere. Gjensyn med Jack Clarke blir det nesten helt sikkert da.
12 på rad borte faktisk. Nesten like stor sjans som å vinne i Lotto med motsatt fortegn. :?

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Harrison var så nære som det var mulig å bli Leicester spiller faktisk. Han tok medisinsk test, og ventet bare på at klubbene ble enige. Leeds trakk seg og nå ser det ut som han får ny kontrakt i stedet. Det må tilskrives formutviklingen, for Harrison i fjor og tidlig i år var under pari for å si det mildt. Ekstremt irriterende beslutningsvegring i avgjørende faser av spillet var kjennetegnet.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Rodrigo ute i to måneder etter en smell i cupkampen nå sist. Trodde vi berget uten, men dengang ei.

Heldigvis er Bamford skadefri nå og kan løse oppgaven for ham. I tillegg er Rutter mer enn klar for å bidra. Slike skader skjedde i hele forrige sesong, og da var vi ikke like bra forspent med de følger det fikk. Nå får Bamford holde seg skadefri og bøtte inn mål. Ikke bekymret nå.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Nå er det poengkrise. Vi spiller tidvis flott fotball, men når vi slipper inn på en av to i mot blir det vanskelig. Tatt i betraktning at vi ikke scorer selv. Forsvarsmessig var det faktisk stødig ellers i dag, og en av de bedre.

At Forrest fikk 3 poeng i dag anser jeg som ran. De virket utrolig begrenset spillemessig, og det var pol og løp etter som gjaldt. Sliter med å tro at dette laget havner foran oss på tabellen.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Jeg har fullstendig mistet trua.
Vi kommer til å følge Bournemouth og Southampton ned i Championship, er helt overbevist.

Men motbevis meg, Leeds. Mye rart kan skje i fotball.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Britisk Øvrig»