Bernt Hulsker tar timeout

Svar
Hoppidioten

Bernt Hulsker tar timeout

Legg inn av Hoppidioten »

Hva har skjedd med hele Norges Bernt Hulsker? Sykemeldt fra VGTV og melder på sin egen Instagram at han må ta seg en pause nå....

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Håper Hulkegutt har det bra. Skriver han ikke noe mer på insta?

Reddington

Legg inn av Reddington »

Klikka Hulk rett og slett i vinkel på jobbfest?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Reddington skrev: tir apr 12, 2022 9:13 pm Klikka Hulk rett og slett i vinkel på jobbfest?
Ble vel forelagt enda en «kul» serie å være med på.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Ale skrev: lør mar 26, 2022 10:32 pm Bernt Hulsker er en fin fyr.
Er han?

Reddington

Legg inn av Reddington »

Solvgutt1 skrev: tir apr 12, 2022 9:16 pm
Ale skrev: lør mar 26, 2022 10:32 pm Bernt Hulsker er en fin fyr.
Er han?
Han er vel egentlig det?

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Reddington skrev: tir apr 12, 2022 9:18 pm
Solvgutt1 skrev: tir apr 12, 2022 9:16 pm
Ale skrev: lør mar 26, 2022 10:32 pm Bernt Hulsker er en fin fyr.
Er han?
Han er vel egentlig det?
Kommer an på hva man legger i "fin fyr".

Reddington

Legg inn av Reddington »

Solvgutt1 skrev: tir apr 12, 2022 9:19 pm
Reddington skrev: tir apr 12, 2022 9:18 pm
Solvgutt1 skrev: tir apr 12, 2022 9:16 pm
Er han?
Han er vel egentlig det?
Kommer an på hva man legger i "fin fyr".
Har vel kanskje muligens bittelitt utfordringer i forbindelse med alkoholinntak.

Var det noe grovt på jobbfesten eller?

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Reddington skrev: tir apr 12, 2022 9:20 pm
Solvgutt1 skrev: tir apr 12, 2022 9:19 pm
Reddington skrev: tir apr 12, 2022 9:18 pm

Han er vel egentlig det?
Kommer an på hva man legger i "fin fyr".
Har vel kanskje muligens bittelitt utfordringer i forbindelse med alkoholinntak.

Var det noe grovt på jobbfesten eller?
Alkoholinntak, impulskontroll og temperament. Han slår meg som en ganske vanskelig type. Uten at jeg aner hva som ligger bak her.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Hva skjedde på denne jobbfesten. Virker som det gikk hardt for seg.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Bernt har gått for langt før med mye alkohol innabords. Vi husker alle hendelsen på Kick….

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Har Bernt fått beskjed om å trekke seg tilbake?

VG sluttet vel å promotere serien hans også…
Sist redigert av Haugzu den tir apr 12, 2022 9:59 pm, redigert 2 ganger totalt.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Ale skrev: lør mar 26, 2022 10:32 pm Tror han har godt av en pause. Det har vært mye trøkk rundt ham. Siste var vel det maskedatingtullet noen hadde kastet ham inn i. Synes ikke han virket komfortabel på God Kveld Norge for noen uker siden. Tror han har lidd av å være et "ja-menneske" i for mange år. Da vil man til slutt møte veggen så det synger. Noen måneders pause frem mot august vil gjøre godt. Bernt Hulsker er en fin fyr. Ønsker ham god bedring.
Helt latterlig, jobber kun 2 - 4 timer per dag og har masse fri og jobben hans er "jobb". Dåse rundt foran et kamera, ja det blir man jæskla sliten av.

Her er det nok noe helt annet som ligger bak, kong ......... er en opplagt mulighet.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Solvgutt1 skrev: tir apr 12, 2022 9:19 pm
Reddington skrev: tir apr 12, 2022 9:18 pm
Solvgutt1 skrev: tir apr 12, 2022 9:16 pm
Er han?
Han er vel egentlig det?
Kommer an på hva man legger i "fin fyr".
Her legger mann til grunn at han er brannspillere på nach-type fin fyr.

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Ser han beklager på Instagram.. Hvordan syk er han vært?

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Alkohol fjerner sperrer, slik at Hulsker og andre ubehagelige personer blir mer ærlige enn i edru tilstand hvor de greier å legge bånd på seg selv.

Hulsker er naturlig ekkel.

Astonstian

Legg inn av Astonstian »

Liker Hulsker! Alle kan gjøre feil. Enkeltepisoder skal ikke karakterisere en person, og i alle fall ikke i påvirket tilstand.
Han vet selv han har gjort feil og han har selv beklaget at han har gjort feil.

Det siste innlegget er nok for å oppklare at han ikke er «syk» i den forstand at han ikke hadde klart å være med på både podcast og tv-sendinger på grunn av syken alene. Jeg har jo også lurt på hvor syk han har vært, og på hvilken måte.

Håper han stepper opp og kommer tilbake sterkere enn noen gang.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Oppmerksomhetssyke mennesker er noe av det verste jeg vet og han faller vel greit inn i her. Han var ikke en sjarmør som fotballspiller og er ikke det utenfor banen heller. Klarer man ikke oppføre seg med promille må man bli avholds, ganske grove beskyldninger etter hva jeg har fått med meg.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Litt av en sjarmør: https://www.tv2.no/nyheter/14721640/

Oppmerksomhetstroll er det verste jeg vet, med god grunn. Da var vel karrieren i dass?

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Han har alltid virka som en uintelligent idiot, så det passer sånn sett bra med inntrykket av fyren.

Men det som blir beskrevet av dørvakten er langt verre enn jeg hadde sett for meg. Karrieren er definitivt over.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Merkelig at VG, som vanligvis er raskt på når slike kjendishendelser har foregått, denne gangen (på tross av en unik tilgang på vitner) ikke har skrevet om dette...

Caputo

Legg inn av Caputo »

Endelig har HR ett ansikt å sette på "du kan i verste fall få fyken for ting du gjør på julebord"

Mysterio19

Legg inn av Mysterio19 »

oddvar_kjempebra skrev: tor apr 21, 2022 8:37 am Merkelig at VG, som vanligvis er raskt på når slike kjendishendelser har foregått, denne gangen (på tross av en unik tilgang på vitner) ikke har skrevet om dette...
I tillegg er saken i VG - kanskje ikke overraskende - veldig nedtonet i forhold til "originalsaken" i TV 2.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

Det er vanskelig å drive humor på grensen. Hulsker tråkket naturligvis langt over, og vil helt sikkert komme tilbake i en langt mer moderert utgave, da blir det ikke like gøy, men sånn er det.

Jeg vil mene at Hulsker er en fin fyr, men han mangler impulskontroll og har et vanvittig temperament, det er en litt kjip kombinasjon med alkohol. Håper han får møtt dørvakten og andre involverte og beklaget ordentlig, og at han kommer tilbake til rampelyset igjen. Norges morsomste mann imo.

Rent Trav

Legg inn av Rent Trav »

«Du er avslørt, ta av deg maska»

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Jeg leste først VG-saken, og den var helt meningsløst der man ikke gikk inn på hva som hadde skjedd og så plutselig at saken var hos hatkrimgruppa hos politiet. Likevel hevder de at journalistikken ikke påvirkes av at han er under kontrakt med VG-selskaper. Og VGs journalister har selvsagt vist om dette fra dagen etter det skjedde og har holdt helt kjeft om det.

Hulsker gjorde et hattrick i ting man ikke skal gjøre, antaste unge kvinner, gjøre nazihilsen og skjelle ut dørvakt og bruke N-ordet om han. Det gikk ikke bedre etterpå, i stede for å legge kortene på bordet så prøvde han å skape sympati for seg selv og skylde på sykdom for at han ble fjernet fra VG-programmer.

lund

Legg inn av lund »

Er vel ikke noe nytt at mediehusene beskytter sine egne. Akkurat som TV2 gjorde med Nannskog og Olsen. Dog tok de det en steg lengre med å rose dem da de forlot jobben. Tviler på at Hulsker blir å se på en god stund.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Dette er faktisk ille. Uønsket tafsing på damer og nazihilsener med påfølgende rasisme og slag mot dørvakt.

Kommer han seg på TV igjen etter dette så blir jeg overrasket.

Det er jo en slags kavalkade i oppførsel som kan få folk fjernet fra rampelyset.

Det å skylde på sykdom er kanskje det dummeste man gjør. Legge seg flat uten vilkår er det klart beste. Men her er det nok game over, i allefall for noen år. Isolert sett er det å herme etter Hitler med hevet arm eller å kalle en dørvakt for neger mulig å komme unna med om man legger seg paddeflat og beklager dypt og inderlig til de involverte. Men sper man på med uønsket tafsing og kyssing av jenter så er hundre og ett ute. Da er det gjort.

Samtidig tror jeg VGTV må gå litt i seg sjøl, uten at det er ment som noen unnskyldning for Hulskers del. Det er fryktelig mye «pushe grenser» hos de ansatte de holder på med. Det er forsåvidt underholdende for oss som ser på, men før eller siden kan det bli mye. Det er hele tiden om å gjøre å sette folk i stressende situasjoner, når som helst og hvor som helst. Det må gå på psyken løs etterhvert.
Sist redigert av PapaSmurf den tor apr 21, 2022 9:02 am, redigert 3 ganger totalt.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

k9b skrev: tor apr 21, 2022 8:46 am Det er vanskelig å drive humor på grensen. Hulsker tråkket naturligvis langt over, og vil helt sikkert komme tilbake i en langt mer moderert utgave, da blir det ikke like gøy, men sånn er det.

Det er ikke "humor på grensen" når du antaster unge damer og kaller dørvakten n-ordet. Hvis det er ment som humor er det langt, langt over grensen. Men enda verre (i et humorperspektiv): Det finnes ikke morsomt.

Men jeg har ingen grunn til å tro at Hulsker her prøvde å være morsom. Alt tyder på at dette var bølleopptreden. Sikkert utløst av for mye alkohol, men det er ingen unnskyldning.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

PapaSmurf skrev: tor apr 21, 2022 8:55 am Det er fryktelig mye «pushe grenser» hos de ansatte de holder på med. Det er forsåvidt underholdende for oss som ser på, men før eller siden kan det bli mye.
Jepp. Som resulterer i situasjoner som f.eks slagene på Chat Nieu..

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»