"innsekter"i hodebunnen?Hva skal jeg gjøre??

Svar
fiskefinger

"innsekter"i hodebunnen?Hva skal jeg gjøre??

Legg inn av fiskefinger »

Da min kjæreste og jeg var"intim"(sexet)med hverandre i går kveld kunne jeg ikke la være å se ned på hodebunnen hennes når hun lå med ansiktet vendt ned i fanget mitt...Da kunne jeg ikke unngå å se noen små "innsekter" som kravlet rundt i hodebunnen hennes.Jeg er ikke sikker på om jeg bør si det til henne,og vet ikke riktig hvordan jeg skal takle dette.Jeg vil for all del ikke risikere å såre henne,og lage vondt blod mellom oss.
Hun er tross alt min kones beste venninne!

Hva i all verden skal jeg gjøre?

palimpsest

Legg inn av palimpsest »

Legg hodet i fryseren i 48 timer, det burde ta knekken på insektene.

Lezah

Legg inn av Lezah »

fiskefinger skrev: lør apr 02, 2022 8:30 pm Da min kjæreste og jeg var"intim"(sexet)med hverandre i går kveld kunne jeg ikke la være å se ned på hodebunnen hennes når hun lå med ansiktet vendt ned i fanget mitt...Da kunne jeg ikke unngå å se noen små "innsekter" som kravlet rundt i hodebunnen hennes.Jeg er ikke sikker på om jeg bør si det til henne,og vet ikke riktig hvordan jeg skal takle dette.Jeg vil for all del ikke risikere å såre henne,og lage vondt blod mellom oss.
Hun er tross alt min kones beste venninne!

Hva i all verden skal jeg gjøre?
Drep henne? Trolig best for alle.

Ljot

Legg inn av Ljot »

Be henne ta en passe stor mosedott i kjeften. Senk henne så langsomt ned i vann til bare mosedotten stikker opp. Da vil insektene kravle ut av håret og over på mosedotten - problem løst! Mosedotten kan etterpå legges på glass og syltes. Da vil du ha noe å by på i tilfelle du møter en maursluker.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Sex og Samliv»